• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт першого поверху Багатопрофільного регіонального центру професійної освіти у Черкаській області (створення навчально-практичного центру професійної (професійно- технічної) освіти сучасних харчових технологій) за адресою: Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Смаглія, 6» (коригування)

Завершена

16 862 389.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 311.95 UAH
Номер: 51846d7a0aef42a2a265908163779f0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 26.08.2025 12:28 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2025 № 84-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-29-012026-a, 29.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 84 Загальних умов № 668, абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А.І.Д.А.» та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення Комісії АМКУ; відповідності умов закупівлі умовам Рамкової угоди; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень надалі та усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом внесення змін у додаток 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та у додаток 6 «План фінансування робіт по об’єкту» до Договору відповідно до пункту 84 Загальних умов № 668, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю; відповідності умов закупівлі умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Багатопрофільного регіонального центру професійної освіти у Черкаській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.05.2025 б/н зі змінами; перелік змін, внесених до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 06.06.2025; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А.І.Д.А.» (далі – ТОВ «А.І.Д.А.»); повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані ТОВ «А.І.Д.А.» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; повідомлення про намір укласти договір; інформацію про відміну процедури закупівлі; рішення Комісії АМКУ від 08.07.2025 № 10732-р/пк-пз; протокол від 11.07.2025 б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «А.І.Д.А.» відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 25.07.2025 № 18/07-25 (далі – Договір) на суму 15 818 042,76 грн; звіт про результати проведення закупівлі; додаткову угоду від 05.08.2025 № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення Замовника, надані 01.09.2025 та 05.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу Ukraine Facility розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility», Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2025 рік закупівля за ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи співфінансується, зокрема, за бюджетною програмою КПК 2025: 2211800 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» та ТПКВКМБ: 1221 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 925 зі змінами, унесеними постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2025 № 64. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.05.2025 № 431-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році» Замовник отримує субвенцію з державного бюджету на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за КПКВК 2211800. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-05-29-012026-a поширюються умови Рамкової угоди. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав з переможцем відкритих торгів ТОВ «А.І.Д.А.» Договір, при цьому відповідно до пункту 14 Договору додатками до нього є: 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» та 6 «План фінансування робіт по об’єкту». Відповідно до пункту 11.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2025, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за договором. Згідно з пунктом 84 Загальних умов № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Проте, у додатку 6 до Договору «План фінансування робіт по об’єкту» не зазначено фінансування на поточний рік з визначенням напрямів фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону встановлено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Однак, додаток 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору не містить інформацію щодо вартості транспортування та заготівельно-складських витрат. Отже, аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що Замовником укладено Договір з порушенням норм пункту 84 Загальних умов № 668 та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 19.09.2025 09:46 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2025 09:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Багатопрофільним регіональним центром професійної освіти у Черкаській області розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо закупівлі UA-2025-05-29-012026-a. За результатами розгляду проведено опрацювання за фактами виявленог порушення, укладено додаткову угоду №3 до договору підряду №18/07-25 від 25.07.2025 року і внесено зміни у додаток 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та у додаток 6 «План фінансування робіт по об’єкту» до Договору відповідно до пункту 84 Загальних умов № 668. Для недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою з питань публічних закупівель акцептовано постійний процес самовдосконалення для здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи, у тому числі онлайн. Підвищення кваліфікації допомагає бути в курсі останніх тенденцій та розвитку у сфері закупівель, а також оновлювати знання та навички
Дата публікації звіту: 25.09.2025 15:26

Запити/Пояснення