-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування, повірки та калібрування засобів вимірювальної техніки
Завершена
3 378 550.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 67 571.01 UAH
мін. крок: 2% або 67 571.01 UAH
Номер:
8582158f3df7456d9c8857006e54a690
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 11:50 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.08.2025 № 75-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 04 серпня 2025 року № 75-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-05-29-000849-a від 29.05.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» та ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ, Орган оскарження), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Чернівцітеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-05-29-000553-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 № 48/1-т/ос, зі змінами внесеними рішенням (протоколом) від 04.06.2025 № 48/3-т/ос (далі – тендерна документація); перелік змін, які вносяться до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, від 04.06.2025; п’ять звернень від 30.05.2025 до Замовника через електронну систему закупівель, відповіді Замовника на них від 02.06.2025, звернення до Замовника від 02.06.2025 та відповідь Замовника від 04.06.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.06.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС»); обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» до 17.06.2025, у тендерній пропозиції ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» до 24.06.2025 та до 23.07.2025; протоколи (рішення) уповноваженої особи від 18.06.2025 № 48/6-т/ос, від 24.06.2025 № 48/8-т/ос, від 23.07.2025 № 48/11-т/ос; скарга до процедури закупівлі за номером UA-2025-05-29-000849-a.b1, оприлюднена в електронній системі закупівель 25.06.2025; рішення Комісії АМКУ від 04.07.2025 № 10579-р/пк-пз; повідомлення Органу оскарження від 21.07.2025 щодо усунення Замовником порушень, зазначених у скарзі; повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2025; договір про надання послуг від 29.07.2025 № 257; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 06.08.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.08.2025 11:33 - 20.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2025 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
1eb3b63420b64904bb546514572ac8d2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2025 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з технічного обслуговування, повірки та калібрування засобів вимірювальної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-000849-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8f89e333f86641df8fc2c65a45de899e
Назва:
На виконання запиту Західного офісу держаудитслужби від 05.08.2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2025 14:15
Опис:
На виконня запиту Західного офісу держаудитслужби згідно норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь наступного змісту:
1.При визначення очікуваної вартості предмета закупівлі МКП «Чернівцітеплокомуненерго» дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю: «Послуги з технічного обслуговування, повірки та калібрування засобів вимірювальної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-29-000849-a) були направлені запити до потенційних учасників. На основі отриманих комерційних пропозицій замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі. Комерційні пропозиції додаються.