• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування, повірки та калібрування засобів вимірювальної техніки

Завершена

3 378 550.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 67 571.01 UAH
Номер: 8582158f3df7456d9c8857006e54a690
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-04-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 04.08.2025 11:50 - 26.08.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 № 75-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04 серпня 2025 року № 75-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-05-29-000849-a від 29.05.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» та ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ, Орган оскарження), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Чернівцітеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-05-29-000553-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 № 48/1-т/ос, зі змінами внесеними рішенням (протоколом) від 04.06.2025 № 48/3-т/ос (далі – тендерна документація); перелік змін, які вносяться до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, від 04.06.2025; п’ять звернень від 30.05.2025 до Замовника через електронну систему закупівель, відповіді Замовника на них від 02.06.2025, звернення до Замовника від 02.06.2025 та відповідь Замовника від 04.06.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.06.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС»); обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» до 17.06.2025, у тендерній пропозиції ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» до 24.06.2025 та до 23.07.2025; протоколи (рішення) уповноваженої особи від 18.06.2025 № 48/6-т/ос, від 24.06.2025 № 48/8-т/ос, від 23.07.2025 № 48/11-т/ос; скарга до процедури закупівлі за номером UA-2025-05-29-000849-a.b1, оприлюднена в електронній системі закупівель 25.06.2025; рішення Комісії АМКУ від 04.07.2025 № 10579-р/пк-пз; повідомлення Органу оскарження від 21.07.2025 щодо усунення Замовником порушень, зазначених у скарзі; повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2025; договір про надання послуг від 29.07.2025 № 257; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 06.08.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 14.08.2025 11:33 - 20.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2025 11:33

Запити/Пояснення