• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Каркасно-тентова конструкція (ангар)

Торги відмінено

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 3fe65204ca6e465c821c37c517197d82
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 07.07.2025 12:06 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 №99-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.07.2025 №99-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2025-05-28-010228-a 28.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, v.v.pompa@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ КОН-СОЛ» та ТОВ «Виробнича компанія «МТК», виконання рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованокуриловецької селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.05.2025 № 115), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КОН-СОЛ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ КОН-СОЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2025 № 145, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «МТК» (далі - ТОВ «Виробнича компанія «МТК»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2025 № 146, рішення комісії АМКУ від 26.06.2025 № 10183-р/пк-пз, інформація про відміну відкритих торгів, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.07.2025 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11.07.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. В ході моніторингу, згідно з протоколу уповноваженої особи від 07.07.2025 № б/н, Замовником торги відмінені в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару з такими технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Період усунення порушень: 16.07.2025 16:51 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2025 16:51

Запити/Пояснення