-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Каркасно-тентова конструкція (ангар)
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
3fe65204ca6e465c821c37c517197d82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 12:06 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2025 №99-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.07.2025 №99-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-05-28-010228-a 28.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМПАНІЯ КОН-СОЛ» та ТОВ «Виробнича компанія «МТК», виконання рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованокуриловецької селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.05.2025 № 115), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КОН-СОЛ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ КОН-СОЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2025 № 145, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «МТК» (далі - ТОВ «Виробнича компанія «МТК»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2025 № 146, рішення комісії АМКУ від 26.06.2025 № 10183-р/пк-пз, інформація про відміну відкритих торгів, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.07.2025 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11.07.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
В ході моніторингу, згідно з протоколу уповноваженої особи від 07.07.2025 № б/н, Замовником торги відмінені в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару з такими технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Період усунення порушень:
16.07.2025 16:51 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2025 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
5c04c22e74bf4c4ab1dc117859c25fc5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2025 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі каркасно-тентової конструкції (ангар) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-28-010228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Виробнича компанія «МТК» у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
67fcce52764447298eb1f55cbdebd3e9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.07.2025 16:49
Опис:
Розглянувши запит замовнику по моніторингу закупівлі UA-2025-05-28-010228-a, повідомляю наступне:
1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляд.
Оскільки на території України зараз тривають бойові дії внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації, для допомоги у захисті територіальної цілісності території України, до Замовника звернулася одна із військових частин, з проханням надати благодійну допомогу, а саме: надати каркасно-тентову конструкцію розміром 5х15 м. (з ціллю безпеки інформація про військову частину не надається).
Тому, технічні та якісні характеристики були визначені згідно отриманого звернення військовою частиною про надання військової допомоги.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічних закупівель, та здійснювався запит цінових пропозицій від потенційних учасників:
Виробнича компанія «МТК», ТОВ «Технічне накриття», отримані комерційні пропозиції надаються.
Отже, на підставі отриманих тендерних пропозицій, та моніторингу мережі інтернет було визначено очікувану вартість предмету закупівлі згідно технічних характеристик, що визначенні у зверненні військовою частиною про надання військової допомоги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на вебсайті за посиланням:
https://murkur-gromada.gov.ua/news/1752232361/
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Виробнича компанія «МТК» у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?.
Учасника, ТОВ «Виробнича компанія «МТК», було визначено переможцем закупівлі 16 червня 2025 року. Згідно абз. 14 п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Особливості) «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту», тому переможець мав завантажити документи переможця до 20 червня включно.
18 червня, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КОН-СОЛ" учасник пропозиція якого була відхилена, подав скаргу до органу оскарження щодо неправомірного відхилення його пропозиції та визначення переможцем ТОВ «Виробнича компанія «МТК». Згідно п. 67 Особливостей «Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі».
Законом «Про публічні закупівлі» та Особливостями не передбачено в який термін Замовник має відхилити переможця, в разі не надання документів переможця протягом чотирьох днів, з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Також слід врахувати, що до закінчення розгляду скарги та оприлюднення повного тексту рішення органу оскарження, Замовник не може вчиняти будь які дії.
Тому, Замовник не міг відхилити раніше пропозицію переможця, оскільки рішення органу оскарження було виконано 07 липня 2025 року о 13:36, а моніторинг розпочався 07 липня 2025 року о 12:06.
Також повідомляємо, що після виконання рішення АМКУ №10183 -р/пк-пз від 26.05.2025 виконано та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ КОН-СОЛ" (код ЄДРПОУ: 45599452) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Виробнича компанія "МТК" (код ЄДРПОУ: 35520323) переможцем за процедурою закупівлі — "Каркасно-тентова конструкція (ангар)" закупівлю було відмінено, у зв’язку з необхідністю внесення змін до технічних характеристик ангару.
Отже, на підставі вище викладеного повідомляю, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі дотримано усіх вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа
Юлія ПАВЛІВ