• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

«Капітальний ремонт будівлі в дошкільному навчальному закладі № 295 за адресою: вулиця Михайла Донця, 17/46 у Солом’янському районі м. Києва (об’єкт постраждав внаслідок збройної агресії) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»

Завершена

19 446 076.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 230.38 UAH
Номер: 85600d52f8f04ad2a30ef1cd68f4c985
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-14-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.10.2025 13:26 - 04.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 № 343 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2025-05-27-012700-a 27.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ», встановлено порушення пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 16.06.2025 № 9533-р/пк-пз та від 09.07.2025 № 108127-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 № 191 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісії АМКУ від 16.06.2025 № 9533-р/пк-пз та від 09.07.2025 № 108127-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.07.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» від 07.08.2025 № 267 та повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025, договір підряду від 21.08.2025 № 205 (далі – Договір № 205), пояснення та документи надані Замовником від 20.10.2025 та від 29.10.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем торгів обрано - ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» з остаточною ціновою пропозицією 18 599 999,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД передбачено надання кваліфікаційного посвідчення або сертифіката, виданого уповноваженим органом із сертифікації фахівців будівельної галузі, за напрямком «інженер з охорони праці (будівництво)» з рівнем не нижче І категорії. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні кваліфікаційне посвідчення або сертифікат, чим недотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 24.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із відповідним запитом з метою отримання пояснень щодо вищевикладеного. У відповідь на запит Замовником 29.10.2025 надано пояснення: «…зокрема, щодо підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії, або оригіналу кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче І (першої) відповідно до наданих Учасником у тендерній пропозиції файлу [26_[25-07-2025 11.41.01]7-1 навчання ОП інженер Ончуков…». Проте, наведений у відповіді Замовником файл не є кваліфікаційним посвідченням або сертифікатом, виданим уповноваженим органом із сертифікації фахівців будівельної галузі, і не підтверджує наявність в Учасника інженера з охорони праці кваліфікаційного рівня (категорії) І категорії згідно з вимогами ТД. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 5 Додатку 3 до ТД, установлено що кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.10.1) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації у складі. На виконання вищевказаної вимоги, Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ (файл: «кошторисні розрахунки.pdf»), зокрема «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02», який не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації у складі, чим недотримано вимоги пункту 5 Додатку 3 до ТД. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 24.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із відповідним запитом з метою отримання пояснень щодо вищевикладеного. У відповідь на запит Замовником 29.10.2025 надано пояснення: «…слід зазначити що Тендерна пропозиція Учасника містить накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі…» Однак, надані Замовником пояснення не спростовують встановленого порушення, оскільки, вимога Замовника передбачала в тому числі обов’язкове накладення підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника безпосередньо на кошторисну документацію, зокрема і на локальний кошторис, наданий Учасником у складі тендерної пропозиції, чим не дотримано вимог пункту 5 Додатка 3 до ТД щодо належного оформлення кошторисної документації. Поруч з тим, Замовником у підпункті 10 пункту 2.1 розділі 2 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу щодо надання копії чинного на момент подання пропозиції сертифікату виданого учаснику на «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) та звіт за результатами останнього аудиту (або первинного аудиту). Сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію сфера якого повинна розповсюджуватися на сферу будівництва. Проведеним моніторингом установлено, що на виконання вищезазначеної вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ, виданий учаснику ТОВ «Центр оцінки Відповідності «Фактум» (далі – ТОВ «Фактум») Сертифікату від 16.06.2025 № UA.CУ.10012.250501.01-25 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) (далі – Документ від 16.06.2025) (файл: «31-1 сертифікат ДСТУ ISO 10012-2005.pdf»). Водночас, відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» орган з оцінки відповідності – це орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування. Крім того, згідно з статтею 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон про акредитацію), акредитація органів з оцінки відповідності – це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Частиною першою статті 6 Закону про акредитацію визначено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 затверджене Положення про Національне агентство з акредитації України (далі - НААУ), згідно з пунктом 1 якого, НААУ є національним органом України з акредитації. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону про акредитацію у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації, який засвідчує, що організація, яка використовує цей знак, акредитована НААУ. Однак, наданий у складі тендерної пропозиції документ Учасника від 16.06.2025 не містить національного знаку акредитації. Пунктом 5 частини другої статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з інформацією, розміщеною на сайті НААУ (www.naau.org.ua) у розділі «Реєстр акредитованих ООВ», ТОВ «Фактум» відсутня в переліку акредитованих органів сертифікації систем менеджменту НААУ на відповідність ДСТУ ISO 10012:2005. Також на запит Північного офісу Держаудитслужби від 24.10.2025 щодо вказаного, Замовником 29.10.2025 надано пояснення: «… В складі тендерної пропозиції Учасника міститься Додаток до атестату про сферу акредитації ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» сфера якого розповсюджується на сферу будівництва (п. 28 Додатку), файл [80095 Сфера акредитації від 30.01.2025.pdf], архів [36 акредитація фактум альтернатива.rar] в архіві [57_[25-07-2025 11.41.01]17-2 сертифікація ISO]…». Слід зазначити що документ на який надає посилання Замовник, у своїй відповіді стосується систему управління якістю ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги». Отже, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT), виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, чим, відповідно недотримано вимоги підпункту10 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 2 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, не включив вищезазначені невідповідностей до повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей (далі – Повідомлення) в документах тендерної пропозиції Учасника, а відтак не надав можливості Учаснику їх усунути, що призвело до невідхилення тендерної пропозиції Учасника на підставах передбачених пунктом 44 Особливостей № 1178. Разом з тим, згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону№ 922-VIII. Враховуючи вищевикладене, Замовником, на порушення пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ», а укладено договір підряду від 21.08.2025 № 205 на суму 18 599 999,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 06.11.2025 16:44 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2025 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати проведення моніторингу Північного офісу Держаудитслужби про отримання пояснення (інформації та документів) від 06.11.2025 управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне: Договір між управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації та підрядною організацією ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» на виконання робіт з капітального ремонту будівлі в дошкільному навчальному закладі № 295 за адресою: вулиця Михайла Донця, 17/46 у Солом’янському районі м. Києва було розірвано 31.10.2025 року. Оплата за договором не здійснювалась. Додатки на 1 арк: 1) Скан-копія додаткової угоди № 1 від 31.10.2025 року.
Дата публікації звіту: 11.11.2025 09:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.11.2025 11:29

Запити/Пояснення