• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік) (відповідний код: 09132000-3 – Бензин, 09134200-9- Дизельне паливо)

Категорія замовника - передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону, а саме підприємства, установи, організації, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; Закупівля за потребою. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з урахуванням особливостей).

Завершена

941 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 707.80 UAH
Номер: 2bb371d40ec94e129d6389f61a15956b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-29-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.07.2025 12:48 - 20.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.07.2025 Одеса № 153 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.07.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.07.2025 № 153 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 5 UA-2025-05-27-009764-a 27.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 215-72-07, laraodesa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, стану виконання рішень Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.05.2025 № 182, переліки змін до ТД, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 17.06.2025 № 187, від 09.07.2025 № 189, від 10.07.2025 № 190, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ»), скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-05-27-009764-a.a1 та UA-2025-05-27-009764-a.a2, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.05.2025 та 20.06.2025, рішення Комісії від 11.06.2025 № 9312-р/пк-пз та від 30.06.2025 № 10303-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.07.2025 № 191, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.07.2025, договір про закупівлю від 23.07.2025 № К-ХБТ-18/07/25/370, пояснення та документи Замовника, отримані 05.08.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей У Таблиці 1 Додатка 4 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» до ТД Замовником встановлені вимоги щодо документів, які переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 особливостей, або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (у разі можливості); довідку видану уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності судимості пов’язаної зі злочином, вчиненим з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» в електронній формі, який підписаний КЕП або УЕП посадових осіб уповноваженого органу, справжність якого підтверджується на сайті МВС https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus), видану не раніше ніж за 60 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону. Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги Таблиці 1 Додатка 4 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 31.07.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» та укладання з ним договору, Замовником надано пояснення в якому зазначено, що: «…18 липня 2025 року ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надало в КУ «Муніципальна варта» ЧМР лист № 25/50/1 від 18.07.2025 у якому повідомлялось, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації, постійними обстрілами, відключеннями світла та збоями в системі через масові відключення електроенергії, документи переможця механічно не підвантажились до електронної системи закупівель. До зазначеного листа додавались документи переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. У листі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» просило врахувати дані документи переможця. Зазначені документи були уважно перевірені Замовником, підстав для відхилення тендерної пропозиції виявлено не було.». Надані Замовником пояснення не спростовують факту встановленого порушення. Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» та уклав з ним договір про закупівлю, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 07.08.2025 16:38 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2025 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті, між Замовником та Постачальником укладена додаткова угода про розірвання договору. Відповідно до цієї додаткової угоди Замовник повертає Постачальнику в повному обсязі придбаний товар, а Постачальник повертає Замовнику кошти у повному обсязі.
Дата публікації звіту: 13.08.2025 11:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 18.08.2025 14:30

Запити/Пояснення