-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та дизельне паливо для службових автомобільних транспортних засобів комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на 2025 рік) (відповідний код: 09132000-3 – Бензин, 09134200-9- Дизельне паливо)
Категорія замовника - передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону, а саме підприємства, установи, організації, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; Закупівля за потребою. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з урахуванням особливостей).
Завершена
941 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 707.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 707.80 UAH
Номер:
2bb371d40ec94e129d6389f61a15956b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-29-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2025 00:00
Період моніторингу:
29.07.2025 12:48 - 20.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.07.2025 Одеса № 153
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.07.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.07.2025 № 153
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2025-05-27-009764-a 27.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, стану виконання рішень Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Муніципальна варта» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.05.2025 № 182, переліки змін до ТД, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 17.06.2025 № 187, від 09.07.2025 № 189, від 10.07.2025 № 190, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ»), скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-05-27-009764-a.a1 та UA-2025-05-27-009764-a.a2, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.05.2025 та 20.06.2025, рішення Комісії від 11.06.2025 № 9312-р/пк-пз та від 30.06.2025 № 10303-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.07.2025 № 191, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.07.2025, договір про закупівлю від 23.07.2025 № К-ХБТ-18/07/25/370, пояснення та документи Замовника, отримані 05.08.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей
У Таблиці 1 Додатка 4 «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» до ТД Замовником встановлені вимоги щодо документів, які переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 особливостей, або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (у разі можливості); довідку видану уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності судимості пов’язаної зі злочином, вчиненим з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» в електронній формі, який підписаний КЕП або УЕП посадових осіб уповноваженого органу, справжність якого підтверджується на сайті МВС https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus), видану не раніше ніж за 60 днів відносно дати, визначеної електронною системою закупівель для проведення електронного аукціону.
Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги Таблиці 1 Додатка 4 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 31.07.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» та укладання з ним договору, Замовником надано пояснення в якому зазначено, що: «…18 липня 2025 року ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надало в КУ «Муніципальна варта» ЧМР лист № 25/50/1 від 18.07.2025 у якому повідомлялось, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації, постійними обстрілами, відключеннями світла та збоями в системі через масові відключення електроенергії, документи переможця механічно не підвантажились до електронної системи закупівель. До зазначеного листа додавались документи переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. У листі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» просило врахувати дані документи переможця. Зазначені документи були уважно перевірені Замовником, підстав для відхилення тендерної пропозиції виявлено не було.».
Надані Замовником пояснення не спростовують факту встановленого порушення.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» та уклав з ним договір про закупівлю, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
07.08.2025 16:38 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2025 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуті, між Замовником та Постачальником укладена додаткова угода про розірвання договору. Відповідно до цієї додаткової угоди Замовник повертає Постачальнику в повному обсязі придбаний товар, а Постачальник повертає Замовнику кошти у повному обсязі.
Дата публікації звіту:
13.08.2025 11:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
18.08.2025 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
a0bb4214ba5144d99a5aa3095bdeefde
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.07.2025 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ»), тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)?
3. Надайте інформацію про стан виконання договору від 23.07.2025 № К-ХБТ-18/07/25/370 із зазначенням обсягів поставки товару та сум оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5780a6833dc34c12898b94619ebf33b3
Назва:
Відповідь замовника на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 17:27
Опис:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, щодо Вашого запиту на пояснення від 31.07.2025 при проведенні моніторингу (UA-M-2025-07-29-000018) повідомляє наступне.
Відносно першого питання щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Визначення потреби та очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, згідно з діючими ринковими цінами отриманими при аналізі ринку шляхом порівняльного аналізу цін у мережі Інтернет та комерційних пропозицій з урахуванням регіональних цін та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами).
Розрахунок потреби на пальне у 2025 році здійснено виходячи з основних виробничих показників:
- фактичних видатків у 2023 - 2024 роках на пальне для службових автомобільних транспортних засобів замовника;
- з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2025 рік;
- забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на пальне з бюджету протягом бюджетного періоду.
Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до експлуатації транспортних засобів, а саме: технічними паспортами, сервісними книжками транспортних засобів, рекомендаціями заводу виробника, а також вимогами ДСТУ, технічного регламенту щодо вимог до паливно-мастильних матеріалів. За своїми характеристиками і показниками предмет закупівлі повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» та ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро.
Посилання на офіційну сторінку Чорноморської міської територіальної громади, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://od.cmr.gov.ua/news/223308-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-iogo-ocikuvanoyi-vartosti-ta-rozmiru-biudzetnogo-priz
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене наступним.
Згідно з інформацією, опублікованою на українському інформаційному порталі «Мінфін», середні ціни на пальне по Україні у травні 2025 року станом на 26.05.2025 складали:
Бензин А95 – 54,49 грн./літр.
Дизельне паливо – 52,62 грн./літр.
Посилання на український інформаційний портал «Мінфін»:
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2025-05/
З урахуванням обсягів закупівлі, а саме:
Бензин А-95 – 6200 літрів
Дизельне паливо - 11600 літрів
Очікувана вартість пального становить:
6200 * 54,49 = 337 838,00 грн.
11600 * 52,62 = 610 392,00 грн.
337 838,00 + 610 392,00 = 948 230,00 грн.
Середні ціни у травні 2025 на пальне у Одеській області станом на 26.05.2025 складали:
Бензин А95 – 54,31 грн./літр
Дизельне паливо – 52,05 грн./літр
Посилання на український інформаційний портал «Мінфін»:
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/odesskaya/2025-05/
З урахуванням обсягів закупівлі, а саме:
Бензин А-95 – 6200 літрів
Дизельне паливо - 11600 літрів
Очікувана вартість пального становить:
6200 * 54,31 = 336 722,00 грн.
11600 * 52,05 = 603 780,00 грн.
336 722,00 + 603 780,00 = 940 502,00 грн.
Крім інформації, отриманої з українського інформаційного порталу «Мінфін», замовником також були розглянуті комерційні пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ» та ТОВ «ТАТ ОЙЛ».
Згідно комерційної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ - МУСТАНГ» № 126 від 13.05.2025 вартість Бензину А-95 та Дизельного палива складали:
Бензин А-95 – 54,95 грн./літр.
Дизельне паливо – 52,75 грн./літр.
6200 * 54,95 = 340 690,00 грн.
11600 * 52,75 = 611 900,00 грн
340 690,00 + 611 900,00 = 952 590,00 грн.
Копія комерційної пропозиції додається.
Згідно комерційної пропозиції ТОВ «ТАТ ОЙЛ» № 25/36/1 від 15.05.2025 вартість Бензину А-95 та Дизельного палива складали:
Бензин А-95 – 54,20 грн./літр.
Дизельне паливо – 52,20 грн./літр.
6200 * 54,20 = 336 040,00 грн.
11600 * 52,20 = 605 520,00 грн
336 040,00 + 605 520,00 = 941 560,00 грн.
Копія комерційної пропозиції додається.
Слід зазначити наступне.
Згідно з інформацією, опублікованою на українському інформаційному порталі «Мінфін», середні ціни на пальне по Україні на момент укладання договору, а саме у липні 2025 року станом на 23.07.2025 складали:
Бензин А95 – 59,03 грн./літр.
Дизельне паливо – 56,04 грн./літр.
Посилання на український інформаційний портал «Мінфін»:
https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/2025-07/
Згідно цих показників загальна вартість необхідного пального мала становити 1 016 050,00 грн.
Середні ціни на пальне у Одеській області на момент укладання договору, а саме у липні 2025 року станом на 23.07.2025 складали:
Бензин А95 – 58,81 грн./літр.
Дизельне паливо – 55,56 грн./літр.
Посилання на український інформаційний портал «Мінфін»:
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/odesskaya/2025-07/
Згідно цих показників загальна вартість необхідного пального мала становити 1 009 118,00 грн.
Відносно другого питання щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ», тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей, повідомляємо наступне.
18 липня 2025 року ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надало в КУ «Муніципальна варта» ЧМР лист № 25/50/1 від 18.07.2025 у якому повідомлялось, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації, постійними обстрілами, відключеннями світла та збоями в системі через масові відключення електроенергії, документи переможця механічно не підвантажились до електронної системи закупівель. До зазначеного листа додавались документи переможця процедури закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. У листі ТОВ «ТАТ ОЙЛ» просило врахувати дані документи переможця.
Зазначені документи були уважно перевірені Замовником, підстав для відхилення тендерної пропозиції виявлено не було.
Копія листа № 25/50/1 від 18.07.2025 з додатками додається.
Відносно третього питання щодо надання інформації про стан виконання договору від 23.07.2025 № К-ХБТ-18/07/25/370 із зазначенням обсягів поставки товару та сум оплати, повідомляємо, що станом на 04.08.2025 за договором від 23.07.2025 № К-ХБТ-18/07/25/370, на підставі накладної № 35583 від 24 липня 2025 року, Замовником було отримано 2760 літрів Бензину А95 на суму 150 088,80 грн та 5760 літрів Дизельного палива на суму 299 980,80 грн.
Загальна сума сплачених коштів за договором від 23.07.2025 № К-ХБТ-18/07/25/370 станом на 04.08.2025 становить 450 069,60 грн.
Копія накладної № 35583 від 24 липня 2025 року та копія платіжної інструкції № 200 від 24.07.2025 додаються.