• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень )

закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178

Завершена

1 177 433.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 887.17 UAH
Номер: 19493f495d0341a28f028fd82580c6db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 30.06.2025 18:58 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2025 № 215 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 30.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2025 № 215 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2025-05-27-007822-a 27.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 443-41-90, o.v.holovchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3» (далі - КНП ХОР «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3», Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2025 № 32/25/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2025; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) №8776-р/пк-пз від 03.06.2025, №9261-р/пк-пз від 10.06.2025; тендерну пропозицію ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (далі - ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ», Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.06.2025; Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи від 17.06.2025 №32/25/3 про розгляд тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» та визнання переможця торгів (далі - протокол Уповноваженої особи від 17.06.2025); повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2025; договір від 25.06.2025 № 32/25/1 - ВТО (далі – Договір); пояснення надані через електрону систему закупівель 09.07.2025 року (далі – Пояснення). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» встановлено наступне. Замовник згідно пп. 4.1.3, пункту 4 Додатку №1 до Тендерної документації, яку затверджено Протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2025 № 32/25/1 (далі - ТД) Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції , в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачив вимогу зокрема: «Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», що має бути підтверджено у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника». Учасник ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (код ЄДРПОУ 32132962) надав у складі тендерної пропозиції: Заявку Директору Національного агентства з акредитації України Сергію Костюку на акредитацію ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» відповідно до вимог ISO 15189 (первина акредитація); Лист Національного агентства з акредитації України «Про надання інформації» від 05.08.2024 №2-2/4-3741; Рішення за результатами розгляду заявки Медичної лабораторії, яке затверджено Першим заступником директора з акредитації Національного агентства з акредитації України Ю. Ярощук від 09.10.2024 (далі – Рішення НААУ). Рішення НААУ оформлено за формою (Ф-08.00.23) (файл 8Документи на акредитація ИСО 15189 та Сертифікати участь у програмах.pdf). Акредитація в Україні проводиться Національним агентством з акредитації України (далі-НААУ) відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-III (із змінами та доповненнями). При цьому, у відповідності до п. 8.2.2 Витягу з НАСТАНОВИ з Управління НААУ (редакція 60 від 25.02.2025) 8 Порядок акредитації та моніторингу, в частині розгляду документів та інформації, що додається до заявки, передбачено, що при наявності доказів шахрайської поведінки з боку органу оцінки відповідності (далі – ООВ), який навмисно надає неправдиву інформацію або приховує інформацію на етапі процесу подачі заявки ООВ, НААУ зупиняє роботи з акредитації. На підставі фактів порушень, визначених у Протоколі розгляду заявки (Ф-08.ХХ.22), оформлюється Рішення за результатами розгляду заявки (Ф-08.00.23) на підставі протоколу засідання відповідної комісії НААУ. У Рішенні НААУ, оприлюдненому у складі тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» і оформленому за результатами розгляду заявки (Ф-08.00.23) (відмітка Ф-08.00.23 є на сторінках: 1 з 2, 2 з 2 Рішення НААУ), зазначено зокрема наступне: «Розглянувши Протокол розгляду заявки з комплектом документів, що додаються до неї (додається) Приватного підприємства «Лабораторія «Миллениум» на акредитацію Приватного підприємства «Лабораторія «Миллениум» на відповідність вимогам ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності» Приймається рішення: Висновок протоколу розгляду заявки з комплектом документів, що додаються до неї, зроблено вірно; Заявка з комплектом документів, що додаються до неї, не відповідають вимогам нормативних документів з акредитації; Продовжити проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень». Таким чином, Учасник ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» не оприлюднила у складі тендерної пропозиції підтвердження на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», а Рішення НААУ від 09.10.2024, яке оприлюднено 06.06.2025 у складі тендерної пропозиції, оформлено за формою (Ф-08.00.23),стосовно зупиненням роботи з акредитації. З огляду на викладене та керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 04.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника (КНП ХОР «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3») з метою отримання пояснень як Замовник перевірив виконання учасником ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» вимоги згідно пп. 4.1.3, п. 4 Додатку №1 до ТД в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: « Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності». На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник в поясненні від 09.07.2025 повідомив, «Згідно аналізу змісту наданих наведених вище документів вбачається, що в них відображена запитувана Замовником інформація, а саме: у разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України (далі – НААУ) або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» в цій частині Замовником були оцінені документи що були безпосередньо предметом вимоги тендерної документації. Тендерною документацією не встановлювалась вимога документального підтвердження у складі тендерної пропозиції подання учасниками заявки щодо повторної перевірки акредитованим органом або іншого документу у разі продовження проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень. Таким чином надані документи Учасника відповідають переліку, визначеному тендерною документацією та підтверджують факт звернення учасника до НААУ з метою проходження акредитації. На підставі викладеного, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» виконав вимоги пункту 4.1.3. додатку №1 до тендерної документації.». Таким чином, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.06.2025 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 17.07.2025 21:24 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2025 21:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-27-007822-a, Додатковою угодою №1 від 23 липня 2025 року до договору № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року Сторонами розірвано Договір № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року.
Дата публікації звіту: 24.07.2025 13:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник 24.07.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про усунення порушень, в якій зазначив, «На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-27-007822-a, Додатковою угодою №1 від 23 липня 2025 року до договору № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року Сторонами розірвано Договір № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року».
Дата публікації: 30.07.2025 15:44

Запити/Пояснення