-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень )
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Завершена
1 177 433.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 887.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 887.17 UAH
Номер:
19493f495d0341a28f028fd82580c6db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 18:58 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2025 № 215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 30.06.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2025 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-05-27-007822-a 27.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3» (далі - КНП ХОР «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3», Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2025 № 32/25/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2025; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) №8776-р/пк-пз від 03.06.2025, №9261-р/пк-пз від 10.06.2025; тендерну пропозицію ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (далі - ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ», Учасник); протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.06.2025; Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи від 17.06.2025 №32/25/3 про розгляд тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» та визнання переможця торгів (далі - протокол Уповноваженої особи від 17.06.2025); повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2025; договір від 25.06.2025 № 32/25/1 - ВТО (далі – Договір); пояснення надані через електрону систему закупівель 09.07.2025 року (далі – Пояснення).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» встановлено наступне.
Замовник згідно пп. 4.1.3, пункту 4 Додатку №1 до Тендерної документації, яку затверджено Протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2025 № 32/25/1 (далі - ТД) Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції , в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачив вимогу зокрема: «Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», що має бути підтверджено у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника».
Учасник ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (код ЄДРПОУ 32132962) надав у складі тендерної пропозиції:
Заявку Директору Національного агентства з акредитації України Сергію Костюку на акредитацію ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» відповідно до вимог ISO 15189 (первина акредитація);
Лист Національного агентства з акредитації України «Про надання інформації» від 05.08.2024 №2-2/4-3741;
Рішення за результатами розгляду заявки Медичної лабораторії, яке затверджено Першим заступником директора з акредитації Національного агентства з акредитації України Ю. Ярощук від 09.10.2024 (далі – Рішення НААУ). Рішення НААУ оформлено за формою (Ф-08.00.23) (файл 8Документи на акредитація ИСО 15189 та Сертифікати участь у програмах.pdf).
Акредитація в Україні проводиться Національним агентством з акредитації України (далі-НААУ) відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-III (із змінами та доповненнями).
При цьому, у відповідності до п. 8.2.2 Витягу з НАСТАНОВИ з Управління НААУ (редакція 60 від 25.02.2025) 8 Порядок акредитації та моніторингу, в частині розгляду документів та інформації, що додається до заявки, передбачено, що при наявності доказів шахрайської поведінки з боку органу оцінки відповідності (далі – ООВ), який навмисно надає неправдиву інформацію або приховує інформацію на етапі процесу подачі заявки ООВ, НААУ зупиняє роботи з акредитації. На підставі фактів порушень, визначених у Протоколі розгляду заявки (Ф-08.ХХ.22), оформлюється Рішення за результатами розгляду заявки (Ф-08.00.23) на підставі протоколу засідання відповідної комісії НААУ.
У Рішенні НААУ, оприлюдненому у складі тендерної пропозиції ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» і оформленому за результатами розгляду заявки (Ф-08.00.23) (відмітка Ф-08.00.23 є на сторінках: 1 з 2, 2 з 2 Рішення НААУ), зазначено зокрема наступне: «Розглянувши Протокол розгляду заявки з комплектом документів, що додаються до неї (додається) Приватного підприємства «Лабораторія «Миллениум» на акредитацію Приватного підприємства «Лабораторія «Миллениум» на відповідність вимогам ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності» Приймається рішення:
Висновок протоколу розгляду заявки з комплектом документів, що додаються до неї, зроблено вірно;
Заявка з комплектом документів, що додаються до неї, не відповідають вимогам нормативних документів з акредитації;
Продовжити проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень».
Таким чином, Учасник ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» не оприлюднила у складі тендерної пропозиції підтвердження на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», а Рішення НААУ від 09.10.2024, яке оприлюднено 06.06.2025 у складі тендерної пропозиції, оформлено за формою (Ф-08.00.23),стосовно зупиненням роботи з акредитації.
З огляду на викладене та керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 04.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника (КНП ХОР «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3») з метою отримання пояснень як Замовник перевірив виконання учасником ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» вимоги згідно пп. 4.1.3, п. 4 Додатку №1 до ТД в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: « Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності».
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник в поясненні від 09.07.2025 повідомив, «Згідно аналізу змісту наданих наведених вище документів вбачається, що в них відображена запитувана Замовником інформація, а саме: у разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України (далі – НААУ) або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» в цій частині Замовником були оцінені документи що були безпосередньо предметом вимоги тендерної документації.
Тендерною документацією не встановлювалась вимога документального підтвердження у складі тендерної пропозиції подання учасниками заявки щодо повторної перевірки акредитованим органом або іншого документу у разі продовження проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень. Таким чином надані документи Учасника відповідають переліку, визначеному тендерною документацією та підтверджують факт звернення учасника до НААУ з метою проходження акредитації.
На підставі викладеного, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» виконав вимоги пункту 4.1.3. додатку №1 до тендерної документації.».
Таким чином, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.06.2025 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
17.07.2025 21:24 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2025 21:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-27-007822-a, Додатковою угодою №1 від 23 липня 2025 року до договору № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року Сторонами розірвано Договір № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року.
Дата публікації звіту:
24.07.2025 13:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник 24.07.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про усунення порушень, в якій зазначив, «На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-27-007822-a, Додатковою угодою №1 від 23 липня 2025 року до договору № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року Сторонами розірвано Договір № 32/25/1-ВТО від 25 червня 2025 року».
Дата публікації:
30.07.2025 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
743c701e988945609308d989de50ab88
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2025 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень ), згідно коду ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні , очікуваною вартістю 1 177 433,00 UAH гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-27-007822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Замовник згідно пп. 4.1.3, п. 4 Додатку №1 до Тендерної документації, яку затверджено Протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2025 № 32/25/1 (далі - ТД) Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції , в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачив вимогу зокрема: « Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», що має бути підтверджено у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника».
Учасник ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» надав у складі тендерної пропозиції Заявку (про первину акредитацію), Рішення Національного агентства з акредитації України за результатами розгляду заявки Медичної лабораторії від 09.10.2024, згідно якого прийнято рішення: Висновок протоколу розгляду заявки з комплектом документів, що додаються до неї , зроблено вірно; Заявка з комплектом документів, що додаються до неї, не відповідають вимогам нормативних документів з акредитації; Продовжити проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень (файл 8Документи на акредитація ИСО 15189 та Сертифікати участь у програмах.pdf).
Заявка щодо повторної перевірки ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕ-НИУМ» акредитованим органом на протязі 2024-2025 років відсутня.
Як Замовник перевірив виконання учасником ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» вимоги згідно пп. 4.1.3, п. 4 Додатку №1 до ТД в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: « Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8f09840f1546479bb19b310e4fba8e61
Назва:
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-06-30-000021
Дата опублікування:
09.07.2025 13:04
Опис:
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2025-06-30-000021 ● 19493f495d0341a28f028fd82580c6db
Відповідно до Вашого запиту від 04.07.2025р., КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ №3» (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану Північно-східним офісом Держаудитслужби, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-06-30-000021.
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами введено воєнний стан в Україні.
Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості).
Щодо питання першого
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пункт 14 Особливостей визначає, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до вимог чинного законодавства України (зокрема, наказів МОЗ, санітарних норм, ДСТУ), практичних потребах замовника у забезпеченні достовірних, точних і своєчасних результатів, відповідності принципам доказової медицини або загальнообов’язковим стандартам у сфері охорони здоров’я, безпеки праці чи навколишнього середовища і зазначені в тендерній документації.
Очікувані результати надання послуг - достовірні, якісні, юридично значущі результати лабораторних досліджень, дотримання вимог щодо збереження зразків, ведення облікової документації та захисту персональних даних тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на підставі Рапорту від 22.05.2025 року (додається), було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення лабораторних досліджень), ID: UA-2025-05-27-007822-a.
В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2025-05-27-007822-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 1177433,00 грн. з ПДВ.
Дана очікувана вартість розрахована на підставі Методу 1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Замовника № 111 від 02.09.2024, згідно якого передбачено визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Під час збору інформації було отримано 3 комерційні пропозиції:
1. ТОВ «Медичний Центр МТМ»;
2. ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ «ТЕРРА»;
3. ПП Лабораторія «МИЛЛЕНИУМ».
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Щодо питання другого
2. Замовник згідно пп. 4.1.3, п. 4 Додатку №1 до Тендерної документації, яку затверджено Протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2025 № 32/25/1 (далі - ТД) Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції , в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачив вимогу зокрема: « Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», що має бути підтверджено у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника».
Учасник ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» надав у складі тендерної пропозиції Заявку (про первину акредитацію), Рішення Національного агентства з акредитації України за результатами розгляду заявки Медичної лабораторії від 09.10.2024, згідно якого прийнято рішення: Висновок протоколу розгляду заявки з комплектом документів, що додаються до неї , зроблено вірно; Заявка з комплектом документів, що додаються до неї, не відповідають вимогам нормативних документів з акредитації; Продовжити проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень (файл 8Документи на акредитація ИСО 15189 та Сертифікати участь у програмах.pdf).
Заявка щодо повторної перевірки ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕ-НИУМ» акредитованим органом на протязі 2024-2025 років відсутня.
Як Замовник перевірив виконання учасником ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» вимоги згідно пп. 4.1.3, п. 4 Додатку №1 до ТД в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: « Лабораторія Учасник має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності».
Відповідно до пункту 4.1.3. додатку №1 до тендерної документації Лабораторія Учасника має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», що має бути підтверджено у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України (далі – НААУ) або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника.
Тобто, Замовник передбачив надання одного з двох можливих підтверджень:
1. Чинного документа, що підтверджує акредитацію лабораторії на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022.
2. Або — у разі відсутності такої акредитації — копії поданої заявки на акредитацію за цим стандартом та рішення або листа НААУ про результати розгляду цієї заявки.
Учасник ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» надав у складі тендерної пропозиції:
- заявку на ім’я директора Національного агентства з акредитації України на акредитацію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» відповідно до вимог ISO 15189 просить провести первинну акредитацію;
- -лист НААУ від 05.08.2024 року № 2-2/4-3741 про надання інформації , в якому зазначено: щодо Вашої заявки (вх. НААУ № 208-Л від 16.07.2024) на первинну акредитацію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (присвоєно реєстраційний номер ООВ-30186) інформуємо, що заявка знаходиться в роботі у відділі акредитації клініко-медичних лабораторій управління акредитації лабораторій. Відповідальним виконавцем призначено провідного експерта відділу акредитації клініко-медичних лабораторій управління акредитації лабораторій Сітько Валентину Віталіївну. Найближчим часом до Вас надійде договір на виконання робіт з розгляду заявки;
- рішення за результатами розгляду заявки Медичної лабораторії від 09.10.2024, затвердженого першим заступником директора з акредитації Національного агентства з акредитації України, згідно якого прийнято рішення: висновок протоколу розгляду заявки з комплектом документів, що додаються до неї, зроблено вірно; заявка з комплектом документів, що додаються до неї, не відповідають вимогам нормативних документів з акредитації; продовжити проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень.
Згідно аналізу змісту наданих наведених вище документів вбачається, що в них відображена запитувана Замовником інформація, а саме: у разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ISO 15189:2022 та лист Національного агентства з акредитації України (далі – НААУ) або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» в цій частині Замовником були оцінені документи що були безпосередньо предметом вимоги тендерної документації.
Тендерною документацією не встановлювалась вимога документального підтвердження у складі тендерної пропозиції подання учасниками заявки щодо повторної перевірки акредитованим органом або іншого документу у разі продовження проведення подальших робіт з акредитації після усунення зауважень. Таким чином надані документи Учасника відповідають переліку, визначеному тендерною документацією та підтверджують факт звернення учасника до НААУ з метою проходження акредитації.
На підставі викладеного, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» виконав вимоги пункту 4.1.3. додатку №1 до тендерної документації.
Додатки:
1. Рапорт від 22.05.2025
2. Розрахунок очікуваної вартості.
Номер:
44185427c4634f06893913d61f2514b4
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.07.2025 13:12
Опис:
У зв'язку з технічною помилкою Замовник дозавантажує додатки до Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2025-06-30-000021