• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Завершена

545 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 726.25 UAH
Номер: 0bf6b8e49c794624a4453016cd974a57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.07.2025 15:44 - 05.08.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 82-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.07.2025 № 82-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-05-23-005453-a, 23.05.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків sas24-3-9. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 812-49-20, hetyu@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; своєчасності виконання замовником рішення органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; своєчасності виконання замовником рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-23-006366-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 342 від 23.05.2025; запитання потенційного учасника, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2025 та відповідь замовника, оприлюднену в електронній системі закупівель 27.05.2025; обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», оприлюднену електронній системі закупівель 03.06.2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» № 359 від 04.06.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №9764-р/пк-пз від 18.06.2025 (опубліковане 20.06.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в частині тих порушень, обставин і підстав, які не були предметом розгляду органу оскарження; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.06.2025 № 379; договір про закупівлю робіт № 342 від 08.07.2025 (далі – договір), укладений замовником з ТОВ « ОЛЕСТАС ЕКО » на суму 218100,00 грн; відповідь замовника від 16.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 21.07.2025 17:09 - 25.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2025 17:09

Запити/Пояснення