-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними відходами
Завершена
545 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 726.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 726.25 UAH
Період оскарження:
23.05.2025 12:26 - 29.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
68e63efc84ed47c28805ee74f33b4bf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-23-005453-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 23.05.2025 Замовником Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами UA-2025-05-23-005453-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 218 100,00 грн. з ПДВ, ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 327 150,00 грн. з ПДВ та ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 432 600,00 грн. з ПДВ,
Протоколом №369 від 04.06.2025р. Замовник відхилив пропозицію ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Протоколом №369 від 04.06.2025р. Замовник відхилив пропозицію ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами UA-2025-05-23-005453-a з зазначенням наступної аргументації:
«В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ОЛ ЕСТАС ЕКО» повідомив в довільній формі про залучення субпідрядника в межах надання послуги з управління медичними відходами, що в повній мірі відповідає частині 5 пункту 3.8. «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг» тендерної документації». Але відповідно до частини І пункту 3.8. «Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як:
1. наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід,
залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців»
Як наслідок, залучення субпідрядника в межах надання послуги з управління медичними відходами, по причині відсутності Дозволу в учасника учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на здійснення операцій з оброблення відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів (відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 02 та 18 09 09) відповідно до наданого Дозволу №2666/24 суперечить вичерпному переліку підстав викладених в частині І пункту 3.8. тендерної документації.
Відповідно до додатку 5 тендерної документації «Проєкт договору», що складений відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (зі змінами), Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022р. №2320-ІХ, Постанови N 1178 віл 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"; на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з яким учасник ТОВ «ОЛ ЕСТ АС ЕКО» погодився, про що повідомив замовника шляхом додавання до тендерної пропозиції підписаного за допомогою КЕП проєкту договору, залучення субпідрядників не є можливим. Так як, відповідно до п. 2.1., зокрема відповідно до:
- п.п. 2.1.4.: «ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язаний мати всі необхідні ліцензії та дозвільні документи»;
- п.п. 2.1.7.: «ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язаний прийняти у Замовника небезпечні відходи не пізніше, ніж через 3 робочих дні після отримання заявки Замовника із оформленням відповідних актів приймання-передачі відходів. У разі необхідності вивозити відходи не менше ніж три рази на тиждень, протягом 24 годин після отримання заявки». як наслідок тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТ АС ЕКО» не відповідає вимогам пункту 3 частини першої статті 27 Закону № 2320-ІХ, яка передбачає заборону передачі небезпечних відходів суб'єктам господарювання, які не мають дозволу на зд1иснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Відповідно до пункту 2.1.7 розділу 2 ПРАВА ТА ОБОВ' ЯЗКИ СТОРІН проєкту договору передбачено, що «факт передачі відходів Виконавцю оформлюється Актом прийому передачі, підписаним Сторонами». Таким чином, проєктом договору визначено, що виключно виконавець приймає відходи за Актом прийому передачі відходів, а отже залучення Замовником інших осіб для виконання договору не надає право виконавцю договору збирання, вилучення відходів на поводження з якими в нього відсутній дозвіл. Отже, залучивши до виконання договору співвиконавця ТОВ «ЕКО ЗАХИСТУКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38074325), в якого наявний Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, у Замовника відсутня правова підстава передавати відходи співвиконавцю за Актом прийому передачі, а в Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня правова підстава підписання Акту прийому передачі, оскільки в нього відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Зважаючи на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, зокрема, в учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», якому передбачено передання небезпечних відходів відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону № 2320-ІХ. Відповідно до пункту І частини третьої статті 27 Закону № 2320-ІХ суб'єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов'язаний: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Згідно з пунктом 3 Порядку, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб'єктів господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України« Про управління відходами», зобов'язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
З урахуванням вищенаведеного, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не підтвердив наявність власного Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів (відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 02 та 18 01 09), із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону № 2320-ІХ. Зважаючи на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Скаржник категорично не погоджується з аргументацією Замовника з наступних причин:
По-перше:
Пункт 8 Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу: Надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно з Національним переліком відходів, що є предметом закупівлі.
На виконання даної вимоги Скаржник у складі пропозиції надав ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 виданий Товариству з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" 21.05.2024 року в якому присутні коди 18 01 03* та 18 01 06*, що відповідно до Національного переліку відходів класифікуються як небезпечні, а також Довідку з інформацією про те, що Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомляє, що має намір залучити ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА» у якості субпідрядника/співвиконавця у обсязі менше ніж 20% від вартості договору, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 виданий Товариству з обмеженою відповідальністю "ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА" 22.05.2024 року в якому присутні коди 18 01 02 та 18 01 09. що відповідно до Національного переліку відходів класифікуються як безпечні та Наказ про видачу ліцензії ТОВ «Еко Захист -Україна» разом з додатком до нього.
Зауважуємо, що при закупівлі робіт чи послуг замовник зобов’язаний виконувати положення п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачаючи можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців. Відповідно до положень абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до інформації викладеної в п. 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«1.Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
…- інформації про субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення (надається згідно з п. 3.8 Розділу 3 тендерної документації);…»
Згідно з частиною 5 пункту 3.8.» Якщо учасник залучатиме субпідрядника(-ів) / співвиконавця (-ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то надає інформацію в довільній формі щодо такого залучення.»
Наявність вищезазначених дозвільних документів, виданих уповноваженим органом суб’єкту господарювання ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА», відповідно до положень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 свідчить про наявність необхідного обладнання, технологій та кваліфікованого персоналу.
З огляду на вищевикладене, Скаржник, скориставшись своїм правом в частині щодо залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, виконав вимогу тендерної документації в цій частини.
По-друге:
Твердження Замовника стосовно того, що «Як наслідок, залучення субпідрядника в межах надання послуги з управління медичними відходами, по причині відсутності Дозволу в учасника учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на здійснення операцій з оброблення відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів (відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 02 та 18 09 09) відповідно до наданого Дозволу №2666/24 суперечить вичерпному переліку підстав викладених в частині І пункту 3.8. тендерної документації.» є хибним та необґрунтованим оскільки суперечить самій суті норми закону в ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» так як відповідно до положень в ній викладених залучаються саме потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, а не дозвільні документи. Дозволи чи Ліцензії слугують підтвердженням наявності таких потужностей та права на здійснення відповідної діяльності.
Скаржник, відповідно до норм чинного законодавства, має право залучити субпідрядника/співвиконавця, який має необхідне обладнання та дозвільні документи, по даній закупівлі з метою передавання йому на оброблення безпечних відходів за кодами 18 01 02 та 18 01 09 відповідно до Національного переліку відходів.
По-третє:
Твердження Замовника, що «…як наслідок тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТ АС ЕКО» не відповідає вимогам пункту 3 частини першої статті 27 Закону № 2320-ІХ, яка передбачає заборону передачі небезпечних відходів суб'єктам господарювання, які не мають дозволу на здіиснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Відповідно до пункту 2.1.7 розділу 2 ПРАВА ТА ОБОВ' ЯЗКИ СТОРІН проєкту договору передбачено, що «факт передачі відходів Виконавцю оформлюється Актом прийому передачі, підписаним Сторонами». Таким чином, проєктом договору визначено, що виключно виконавець приймає відходи за Актом прийому передачі відходів, а отже залучення Замовником інших осіб для виконання договору не надає право виконавцю договору збирання, вилучення відходів на поводження з якими в нього відсутній дозвіл» є хибною та такою, що не відповідає дійсності оскільки у відповідності з положеннями статті 27 ЗУ «Про управління відходами» на яку посилається Замовник, і Скаржник і суб’єкт господарювання якого Скаржник має намір залучити у якості субпідрядника/співвиконавця мають дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.(надані у складі тендерної пропозиції. Закон не містить норми яка зобов’язує суб’єкт господарювання у сфері управління відходами мати в дозволах та ліцензіях увесь перелік кодів відходів згідно з Національним переліком відходів. Крім того Скаржник має ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів. Дата та номер рішення про видачу ліцензії: №226 від 07.03.2017 (наданий у складі пропозиції). Тобто Скаржник має усі необхідні дозвільні документи для виконання умов договору.
Звертаємо увагу Комісії, що відповідно до положень ст.1 Розділу І ЗУ «Про управління відходами» збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів;
Отримання Дозволу на збирання відходів Законом не передбачено
Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив чому «залучення Замовником? інших осіб для виконання договору не надає право виконавцю договору збирання, вилучення відходів на поводження з якими в нього відсутній дозвіл».
По-четверте:
Висновок Замовника, що «Отже, залучивши до виконання договору співвиконавця ТОВ «ЕКО ЗАХИСТУКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 38074325), в якого наявний Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, у Замовника відсутня правова підстава передавати відходи співвиконавцю за Актом прийому передачі, а в Учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня правова підстава підписання Акту прийому передачі, оскільки в нього відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.» є взагалі абсурдним, оскільки лише Суд є головним органом, який дає оцінку наявності або відсутності правової підстави, розглядаючи справи, визначаючи правомірність дій та виносити рішення. Замовник не уповноважений надавати таку оцінку.
Враховуючи вищевикладене, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника чим порушив п.44 Особливостей.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №130 від 01.05.2025р порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискваліфікація 1.pdf 09.06.2025 21:57
- Довідка субпідрядник.pdf 09.06.2025 21:57
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів ОЛЕСТАС ЕКО.pdf 09.06.2025 21:57
- Ліцензія на перевезення Витяг Укртрансбезпека.pdf 09.06.2025 21:57
- Скарга на рішення замовника.pdf 09.06.2025 21:57
- Скарга на рішення замовника.doc 09.06.2025 21:57
- Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf 09.06.2025 21:57
- Скарга на рішення замовника.pdf.asice 09.06.2025 21:57
- Тендерна документацiя.docx 09.06.2025 21:57
- Скарга на рішення замовника_Validation_Report.pdf 09.06.2025 21:57
- sign.p7s 09.06.2025 21:57
- рішення від 11.06.2025 № 9285.pdf 11.06.2025 15:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2025 № 9764.pdf 19.06.2025 12:09
- рішення від 18.06.2025 № 9764.pdf 20.06.2025 16:29
- Протокол №373 16.06.2025 12:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2025 21:59
Дата розгляду скарги:
18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2025 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2025 16:29
Дата виконання рішення Замовником:
23.06.2025 08:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, рішення про дискваліфікацію та визначення переможця відмінено, закупівлю повернуто на етап кваліфікації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
14e841230b4049aca6cdbd5d374fb94e
Заголовок пункту скарги:
Скаржник категорично не погоджується з аргументацією Замовника з наступних причин:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З урахуванням вищенаведеного, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не підтвердив наявність власного Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів (відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів за кодами відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 02 та 18 01 09), із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону № 2320-ІХ. Зважаючи на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Скаржник категорично не погоджується з аргументацією Замовника з наступних причин:
По-перше:
Пункт 8 Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу: Надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно з Національним переліком відходів, що є предметом закупівлі.
На виконання даної вимоги Скаржник у складі пропозиції надав ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 виданий Товариству з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" 21.05.2024 року в якому присутні коди 18 01 03* та 18 01 06*, що відповідно до Національного переліку відходів класифікуються як небезпечні, а також Довідку з інформацією про те, що Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомляє, що має намір залучити ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА» у якості субпідрядника/співвиконавця у обсязі менше ніж 20% від вартості договору, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 виданий Товариству з обмеженою відповідальністю "ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА" 22.05.2024 року в якому присутні коди 18 01 02 та 18 01 09. що відповідно до Національного переліку відходів класифікуються як безпечні та Наказ про видачу ліцензії ТОВ «Еко Захист -Україна» разом з додатком до нього.
Зауважуємо, що при закупівлі робіт чи послуг замовник зобов’язаний виконувати положення п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачаючи можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців. Відповідно до положень абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до інформації викладеної в п. 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«1.Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
…- інформації про субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення (надається згідно з п. 3.8 Розділу 3 тендерної документації);…»
Згідно з частиною 5 пункту 3.8.» Якщо учасник залучатиме субпідрядника(-ів) / співвиконавця (-ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то надає інформацію в довільній формі щодо такого залучення.»
Наявність вищезазначених дозвільних документів, виданих уповноваженим органом суб’єкту господарювання ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА», відповідно до положень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 свідчить про наявність необхідного обладнання, технологій та кваліфікованого персоналу.
З огляду на вищевикладене, Скаржник, скориставшись своїм правом в частині щодо залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, виконав вимогу тендерної документації в цій частині.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
Скаржник категорично не погоджується з аргументацією Замовника з наступних причин:
По-перше:
Пункт 8 Додатку 2 до тендерної документації містить вимогу: Надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно з Національним переліком відходів, що є предметом закупівлі.
На виконання даної вимоги Скаржник у складі пропозиції надав ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 виданий Товариству з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" 21.05.2024 року в якому присутні коди 18 01 03* та 18 01 06*, що відповідно до Національного переліку відходів класифікуються як небезпечні, а також Довідку з інформацією про те, що Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повідомляє, що має намір залучити ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА» у якості субпідрядника/співвиконавця у обсязі менше ніж 20% від вартості договору, ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 виданий Товариству з обмеженою відповідальністю "ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА" 22.05.2024 року в якому присутні коди 18 01 02 та 18 01 09. що відповідно до Національного переліку відходів класифікуються як безпечні та Наказ про видачу ліцензії ТОВ «Еко Захист -Україна» разом з додатком до нього.
Зауважуємо, що при закупівлі робіт чи послуг замовник зобов’язаний виконувати положення п. 18 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачаючи можливість залучення учасником субпідрядників/співвиконавців. Відповідно до положень абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до інформації викладеної в п. 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«1.Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
…- інформації про субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення (надається згідно з п. 3.8 Розділу 3 тендерної документації);…»
Згідно з частиною 5 пункту 3.8.» Якщо учасник залучатиме субпідрядника(-ів) / співвиконавця (-ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то надає інформацію в довільній формі щодо такого залучення.»
Наявність вищезазначених дозвільних документів, виданих уповноваженим органом суб’єкту господарювання ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-УКРАЇНА», відповідно до положень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 свідчить про наявність необхідного обладнання, технологій та кваліфікованого персоналу.
З огляду на вищевикладене, Скаржник, скориставшись своїм правом в частині щодо залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, виконав вимогу тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документацiя.docx
-
-
Назва доказу:
ліцензія на управління
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf
-
-
Назва доказу:
ліцензія на перевезення
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія на перевезення Витяг Укртрансбезпека.pdf
-
-
Назва доказу:
Дозвіл олестас еко
-
Повʼязаний документ:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів ОЛЕСТАС ЕКО.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи субпідрядника
-
Повʼязаний документ:
Довідка субпідрядник.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол рішення про відхилення
-
Повʼязаний документ:
Дискваліфікація 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області скасувати рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №369 від 04.06.2025р про відхилення пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" у процедурі закупівлі з особливостями Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами UA-2025-05-23-005453-a