• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” (магазини до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот №1 - 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)

Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).

Завершена

621 518.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 953.00 UAH
Номер: 6b485fd274ff441c9492cfa969fe91f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 14.07.2025 17:41 - 05.08.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 № 67-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 14.07.2025 № 67-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-05-22-011692-a 22.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, по лоту № 1: розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФАЙР ОН», ТОВ «Стілпласт», ФОП Кретова І.В., стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.05.2025 № 86-ВТО, по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ФАЙР ОН» (далі – ТОВ «ФАЙР ОН»), товариства з обмеженою відповідальністю «Стілпласт» (далі – ТОВ «Стілпласт»), фізичної особи-підприємця Кретова Ірина Валентинівна (далі – ФОП Кретова І.В.), обґрунтування аномально низької ціни до 04.06.2025, до 06.06.2025, протокольні рішення уповноваженої особи від 04.06.2025 № 94-ВТО, від 23.06.2025 № 108-ВТО, від 26.06.2025 № 112-ВТО, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2025, № 9671-р/пк-пз (далі – Комісія), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2025, договір від 04.07.2025 № 395-25 на суму 319 088,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Кретова І.В., пояснення надані 17.07.2025 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень: 24.07.2025 17:56 - 30.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2025 17:56

Запити/Пояснення