-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” (магазини до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот №1 - 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Завершена
621 518.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 953.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 953.00 UAH
Номер:
6b485fd274ff441c9492cfa969fe91f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-14-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 17:41 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.07.2025 № 67-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.07.2025 № 67-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-05-22-011692-a 22.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, по лоту № 1: розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФАЙР ОН», ТОВ «Стілпласт», ФОП Кретова І.В., стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.05.2025 № 86-ВТО, по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ФАЙР ОН» (далі – ТОВ «ФАЙР ОН»), товариства з обмеженою відповідальністю «Стілпласт» (далі – ТОВ «Стілпласт»), фізичної особи-підприємця Кретова Ірина Валентинівна (далі – ФОП Кретова І.В.), обґрунтування аномально низької ціни до 04.06.2025, до 06.06.2025, протокольні рішення уповноваженої особи від 04.06.2025 № 94-ВТО, від 23.06.2025 № 108-ВТО, від 26.06.2025 № 112-ВТО, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2025, № 9671-р/пк-пз (далі – Комісія), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2025, договір від 04.07.2025 № 395-25 на суму 319 088,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Кретова І.В., пояснення надані 17.07.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.07.2025 17:56 - 30.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2025 17:56
Запити/Пояснення
Номер:
aaba242f47fc405f89c52f962eb10b77
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2025 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” (магазини до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот №1 - 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-22-011692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a26d28f2f5024c25a4900299273ff802
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.07.2025 11:49
Опис:
На виконання Вашого запиту від 15.07.2025 року щодо надання пояснення (інформації та документів) стосовно закупівлі товару «35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” (магазини до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот №1 - 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-22-011692-a), а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, ГУНП в Кіровоградській області повідомляє наступне.
Процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості). Рішення щодо проведення даної закупівлі було оформлено Протокольним рішенням від 22.05.2025 №86-ВТО, що стосується прийняття рішення уповноваженою особою ГУНП в Кіровоградській області.
Потреба у проведенні даної закупівлі обґрунтована необхідністю ефективного виконання завдань із забезпечення національної безпеки, відстоювання незалежності і державного суверенітету та відсічі збройної агресії російської федерації, які покладені на поліцейських БПОП (стрілецький) ГУНП в Кіровоградській області. Відповідно до рапортів начальника УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області, існує потреба у закупівлі 616 шт. магазинів до автоматичної зброї АК-74, калібру 5,45*39 мм та 30 шт цівок для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні. Закупівля цих предметів спрямована на поліпшення точності, зменшення віддачі зброї та забезпечення зручного хвату і контролю над зброєю під час виконання бойових завдань, згідно технічних характеристик, що додаються.
Вимоги до предмета закупівлі, включаючи технічні, якісні та кількісні характеристики, визначені в Додатку 2 до тендерної документації відповідно до лотів. Ці характеристики обумовлені встановленими чинними нормативними актами, вимогами до таких товарів та безпосередніми потребами Замовника для виконання покладених на нього функцій. Тендерна документація була розроблена та затверджена з урахуванням вимог Закону, Особливостей та специфіки предмету закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, з метою формування об’єктивної цінової політики. Згідно з Протокольним рішенням №86-ВТО, очікувана вартість визначена на підставі статистичного аналізу загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами).
Згідно зазначеного вище Наказу, для аналізу ринку необхідних товарів Замовник використав загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі в мережі Інтернет на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції. Керівництвом УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області проведено моніторинг цінової політики зазначеного предмета закупівлі серед постачальників необхідного товару (рапорти та моніторинг цін додаються).
За результатом проведеного моніторингу встановлено, що загальна очікувана вартість предмета закупівлі становить 621 518,00 грн з ПДВ. Дана сума перевищує межі, встановлені п.10 Особливостей, що стало підставою для проведення процедури відкритих торгів з особливостями.
Очікувана вартість закупівлі з поділом на лоти складає 621 518,00 грн. з ПДВ, у тому числі: Лот №1 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) - 526 218,00 грн з ПДВ; Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) – 95 300,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікуваної вартості, разом з планом закупівлі (UA-P-2025-05-22-008404-a), розміщено на офіційному вебсайті в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на сторінці відповідної закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-05-22-008404-a. Також, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті (https://kg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-pro-vidkryti-torhy-z-osoblyvostiamy-na-zakupivliu-mahazyniv-do-avtomatychnoi-zbroi-ak-74-ta-tsivok-dlia-avtomatychnoi-zbroi-ak-74-z-plankamy-pikatinni).
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», уповноваженою особою через систему електронної взаємодії від 28.05.2025 №36018-2025 (150496) направлено лист до сектору комунікації ГУНП в Кіровоградській області з інформацією про здійснення закупівлі магазинів до автоматичної зброї АК-74 та цівок для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні, код ДК 021: 2015: 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” з метою подальшого висвітлення протягом 5 робочих днів на офіційному веб-сайті. Вказану інформацію стосовно проведення закупівлі було оприлюднено на офіційному сайті замовника 28 травня поточного року (https://kg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-pro-vidkryti-torhy-z-osoblyvostiamy-na-zakupivliu-mahazyniv-do-avtomatychnoi-zbroi-ak-74-ta-tsivok-dlia-avtomatychnoi-zbroi-ak-74-z-plankamy-pikatinni) скріншоти та лист додаються.
Враховуючи вищевикладене, було сформовано потребу з урахуванням технічних та інших характеристик, визначено очікувану вартість та оголошено закупівлю товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)».