-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Зарядні пристрої
Завершена
1 637 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 187.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 187.50 UAH
Номер:
ac78d7795a1a416ea5aeb562d719a848
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 17:48 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2025 № 72-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.07.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.07.2025 № 72-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-05-19-013621-a 19.05.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців 6,8 та 10 пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» встановлено порушення пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Роботікс Трейдінг» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, дотримання вимог Особливостей № 1275, надання роз’яснень щодо тендерної документації, виконання рішення комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дьяченко Олександра Сергійовича, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 04.07.2025 № 111, укладеним з ТОВ «Роботікс Трейдінг», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Військової частини А2183 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 № 88/88 зі змінами, затвердженими протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2025 № 96/96 (далі – тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення комісії АМКУ від 19.06.2025 № 9812-р/пк-пз; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Дьяченко Олександра Сергійовича, товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Роботікс Трейдінг» (далі – ТОВ «Роботікс Трейдінг»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.06.2025 № 102/102, від 21.06.2025 № 113/113, від 26.06.2025 № 118/118 та від 27.06.2025 № 124/124; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 04.07.2025 № 111 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що Замовник на порушення абзаців 6 та 8 пункту 28 Особливостей включив до тендерної документації умови, не передбачені діючим законодавством.
Зокрема, у пункті 3.7 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» розділу 3 тендерної документації та у пункті 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, визначені статтею 17 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 47 Особливостей.
Також на порушення частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до тендерної документації умови, не передбачені діючим законодавством, а саме:
- в пункті 5.3 «Відхилення тендерних пропозицій/відмова в участі у тендері» розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначені статтею 31 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 44 Особливостей;
- в пункті 6.1 «Відміна замовником тендерну або визнання їх такими, що не відбулися» розділу 6 тендерної документації Замовник зазначив підстави для відміни відкритих торгів, визначені статтею 32 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 50 Особливостей;
- в пункті 6.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовник зазначив підстави для змін істотних умов договору, визначені статтею 41 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 19 Особливостей.
Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне.
Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Замовник встановив вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками процедури закупівлі документів, зазначених в пункті 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а також в додатках № 1 та № 2 до Тендерної документації. При цьому, пункт 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимоги щодо надання документів у складі тендерної пропозиції, які не передбачені вказаними додатками. Крім того, додаток № 1 до тендерної документації також містить переліки документів та інформації, які надаються переможцем процедури закупівлі.
Отже, Замовником не забезпечено відображення всіх документів, які необхідно подати учасником у складі тендерної пропозиції та переможцем процедури закупівлі, в переліках документів, оформлених як окремі додатки, як це передбачено абзацом десятим пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» встановлено наступне.
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2025 № 118/118 зазначено наступне:
«У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» відсутній сертифікат ISO-9001 виданий виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі».
«Враховуючи викладене вище, прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей».
Вказана вимога тендерної документації щодо надання копії сертифікатів ISO-9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, передбачена пунктом 3.8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
При цьому, подання зазначеного документа не передбачено переліком документів, оформлених як окремі додатки, що підтверджується поясненнями Замовника, оприлюдненими 20.07.2025 о 16:17 в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» у зв’язку з відсутністю документа, який не був передбачений додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, та, як наслідок, за відсутності належних підстав розглянув наступну тендерну пропозицію ТОВ «Роботікс Трейдінг».
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Роботікс Трейдінг» встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 4 пункту 3 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема: «Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період».
Учасник ТОВ «Роботікс Трейдінг» не надав у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, що не відповідає вимогам підпункту 4 пункту 3 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації.
Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «Роботікс Трейдінг» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей.
Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності.
Період усунення порушень:
28.07.2025 17:00 - 12.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2025 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 04.07.2025 № 111, укладеним з ТОВ «Роботікс Трейдінг», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Зобов'язання за договором про закупівлю товарів від 04.07.2025 року № 111, укладеним з ТОВ "Роботікс Трейдинг" припинено за згодою сторін. (Додаткова угода №1 від 01.08.2025 року до Договору №111 від 04.07.2025 року.)
Дата публікації звіту:
01.08.2025 10:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.08.2025 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
d4440579c621402f8c8cfd177163f9dc
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.07.2025 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
a4888ea5779940af992a7231ddd6b6e6
Назва:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 08 липня 2025 року надання поясненя
Дата опублікування:
11.07.2025 14:13
Опис:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 08 липня 2025 року надання поясненя.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Технічні та якісні характеристики на Зарядну станцію EcoFlow DELTA 2 Max (2048 Вт·год) були взяті з сайту https://ecoflowukraine.com.
Посилання на сайт: https://ecoflowukraine.com/zariadna-stantsiia-ecoflow-delta-2-max/?srsltid=AfmBOoqt3JHXi7cDjZi4IJj2sLFmCLUxjtzD7AC2dn7htt17fp2FG9BL
Джерела по визначенню очікуваної вартості предмету закупівлі:
- https://ecoflowukraine.com/zariadna-stantsiia-ecoflow-delta-2-max/?srsltid=AfmBOoqt3JHXi7cDjZi4IJj2sLFmCLUxjtzD7AC2dn7htt17fp2FG9BL
- https://energyua.com.ua/1508902/?utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_campaign=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8&utm_term=EcoFlow+DELTA+2+Max+%28EFDELTA2Max-EU%29&utm_id=hotline_1726&utm_content=1022
- https://hifisalon.com.ua/zariadna-stantsiia-ecoflow-delta-2-max/?utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_campaign=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8&utm_term=EcoFlow+DELTA+2+Max+%28EFDELTA2Max-EU%29&utm_id=hotline_1726&utm_content=13004
- https://elmir.ua/zaryadnye_stantsii/charging_station_ecoflow_delta_2_max.html?utm_campaign=zaryadnye_stantsii&utm_content=1455923&utm_id=hotline_1726&utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_term=zaryadna_stantsiya_ecoflow_delta_2_max
- https://telemart.ua/ua/products/ecoflow-delta-2-max-2400w-2048wh/?utm_medium=marketplaces&utm_source=hotline&utm_campaign=charging-stations&utm_term=ecoflow-delta-2-max-2400w-2048wh&utm_id=hotline_1726&utm_content=528800
- https://climagroup.ua/products/delta-2-max
- https://electro100.ua/zaryadna-stantsiya-ecoflow-delta-2-max-2048-vt?utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_campaign=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8&utm_term=EcoFlow+DELTA+2+Max+%28EFDELTA2Max-EU%29&utm_id=hotline_1726&utm_content=22999
- https://mta.ua/zaryadni-stancii/172288-zarjadna-stancija-ecoflow-delta-2-max-black-gray-efdelta2max-eu-ua?utm_source=hotline&utm_medium=cpc&utm_id=2334
- https://wo.ua/ua/zaryadnaya-stantsiya-ecoflow-delta-2-max.html?utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_campaign=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8&utm_term=EcoFlow+DELTA+2+Max+%28EFDELTA2Max-EU%29&utm_id=hotline_1726&utm_content=00-00108650
- https://opticstore.com.ua/ua/product/zaryadnaya-stanciya-ecoflow-delta-2-max
Комерційні пропозиції від учасників процедури закупівлі:
- Тендерна пропозиція від ФОП "ДЬЯЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ": Додається файл у форматі .pdf.: Тендерна пропозиція ФОП ДЬЯЧЕНКО
- Тендерна пропозиція від ТОВ "ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ": https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F2ec09fb7fc7a4f9aa6d70325252659e5%3FSignature%3DsIdzm74in6w0U0ZPq%252BAO8irvAV7RWekbbSFvf2aXHAhVjVVCuaSSOerQLD32KUjG2EONLzONnAKIfLa8oqyHCA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=xzadjuyp&h=4SwUFGn91N_dUUGiLAiIfA&m=application%2Fpdf (Додається файл у форматі .pdf.: Тендерна пропозиція ТОВ ТЕХНО ІННОВЕЙШН КОМПАНІ)
- Тендерна пропозиція від ТОВ "Роботікс Трейдінг": https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F891df04fbe6445a086de982078bad493%3FSignature%3DCyMpI7DDeDdXnic03K0sMa7Ml%252BBumXQdU93%252BZH7m%252BwgnX78mhqjSyc7xiW8m3wKIPmaYgnz%252BP%252FdJXynE5IdjAg%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=hsmvdmon&h=HJFrzX2RFl3yAIvda78LKA&m=application%2Fpdf (Додається файл у форматі .pdf.: Тендерна пропозиція ТОВ РОБОТІКС ТРЕЙДІНГ)
Реєстр отриманих тендерних пропозицій: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-19-013621-a/print/bids/pdf/da09018a3d814579a98f9f5c60cbcb20
Звіти про результати проведення процедури: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-19-013621-a/print/report/pdf/da09018a3d814579a98f9f5c60cbcb20
Посилання на аукціон: https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/39668ee45ff24a3ca0f77157c60ae3dc_da09018a3d814579a98f9f5c60cbcb20
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. З приводу питання, щодо надання інформації про оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, надаю відповідь, а саме:
- Згідно наказу Міністерства оборони України № 177 від 15.04.2019 «Про затвердження Типового положення про орган військового управління, військову частину, заклад, установу, безпосередньо підпорядковані Міністерству оборони України» військова частина А2183 входить до складу Збройних Сил України.
- Крім того, Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан. Також, Указом Президента України від 24.02.2022 року №69/2022 оголошено проведення загальної мобілізації, тому військова частини А2183 перебуває у стані підвищеної бойової готовності.
- Також фінансування військових частин в Україні регулюється законодавством, зокрема, Законом України "Про Збройні Сили України" та Бюджетним кодексом України. Стаття 15 Закону про Збройні Сили визначає загальні засади фінансування ЗСУ, стаття 87 Бюджетного кодексу України визначає видатки, які здійснюються з Державного бюджету України. До них належать видатки на державне управління (законодавча, виконавча, судова влада, Президент України), міжнародну діяльність, фундаментальні та прикладні дослідження, національну оборону, правоохоронну діяльність, освіту та інші.
- Щодо вебсайтів чи офіційних вебсайтів. Постанова Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 року № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателом яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» військова частина А2183 не входить до складу та підпорядкування Міністерства юстиції України, тому і не має своїх вебсайтів чи офіційних вебсайтів.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3. Фінансування даної закупівлі відбувається згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 січня 2024 року №69 “Деякі питання фінансування матеріально-технічного забезпечення військових частин Збройних Сил, інших військових формувань”. Кошти для проведення даної закупівлі були призначенні згідно Кошторису на 2025 рік від 6 січня 2025 року (скановану копію Кошторису у форматі .pdf додаю). Кошти для фінансування даної закупівлі на рахунок військової частини поки не надходили.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
c965a46f683a4fababea58623c4aaa3a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.07.2025 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, в якому додатку до тендерної документації зазначено наступну вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою (у разі наявності) Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників.
2. Завірені мокрою печаткою (у разі наявності печатки) виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.
3. Технічний сертифікат відповідності запропонованого товару, виданий виробником та завірений мокрою печаткою (у разі наявності печатки) виробника із зазначенням усіх технічних вимог до товару, що вимагаються Замовником (згідно зразка наведеного в Додатку №6 до документації торгів)»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
8b024443ea384106951f0be7fc9b730c
Назва:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 09 липня 2025 року надання поясненя
Дата опублікування:
11.07.2025 14:24
Опис:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 09 липня 2025 року надання поясненя
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, в якому додатку до тендерної документації зазначено наступну вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою (у разі наявності) Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників.
2. Завірені мокрою печаткою (у разі наявності печатки) виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.
3. Технічний сертифікат відповідності запропонованого товару, виданий виробником та завірений мокрою печаткою (у разі наявності печатки) виробника із зазначенням усіх технічних вимог до товару, що вимагаються Замовником (згідно зразка наведеного в Додатку №6 до документації торгів)»?
Відповідно до пункту 3.8 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” тендерної документації затвердженої протоколом №88/88 від 19.05.2025 року:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою (у разі наявності) Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників.
2. Завірені мокрою печаткою (у разі наявності печатки) виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.
3. Технічний сертифікат відповідності запропонованого товару, виданий виробником та завірений мокрою печаткою (у разі наявності печатки) виробника із зазначенням усіх технічних вимог до товару, що вимагаються Замовником (згідно зразка наведеного в Додатку №6 до документації торгів).
Вимоги замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: при постачанні товарі, що є предметом закупівлі, Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Довідково:
Хронологія процедури закупівлі UA-2025-04-22-011428-a, код ДК 021:2015: 31681500-8 – Зарядні пристрої. (Перша спроба)
Ключові дати:
22.04.2025 – Оголошення процедури
22.04 - 05.05.2025 – Прийом пропозицій
Аукціон не проводився у зв’язку з тим, що вийшов один учасник, а саме ТОВ “Роботікс Трейдинг”
05 – 07.05.2025 – Кваліфікація
07.05.2025 року учасника ТОВ “Роботікс Трейдинг” було дискваліфіковано. Причина дискваліфікації: не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, крім невідповідності в інформації, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості).
Хронологія процедури закупівлі UA-2025-05-19-013621-a, код ДК 021:2015: 31681500-8 – Зарядні пристрої. (Друга спроба)
Ключові дати:
19.05.2025 – Оголошення процедури
19 - 30.05.2025 – Прийом пропозицій
22.05.2025 – Отримав звернення від учасника щодо зміни технічних характеристик товару
23.05.2025 – Надав відповідь на звернення та виклав Додаток №2 у новій редакції (Файл у форматі .pdf : Технічна специфікація)
02.06.2025 – Аукціон
02 – 05.06.2025 – Кваліфікація переможця (визначення переможця ФОП ДЬЯЧЕНКО Олександр Сергійович)
До 10.06.2025 – Період оскарження
10.06.2025 за час 13.30 подана скарга до АМКУ від учасника аукціону ТОВ “ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ”
На протязі двох робочих днів, а саме з 11.06.2025 року, АМКУ приймає рішення щодо розгляду скарги. Розгляд скарги призначається на 19.06.2025 року.
19.06.2025 - Розгляд скарги в АМКУ
20.06.2025 – Отримав інформацію про резолютивну частину рішення АМКУ від 19.06.2025 №9812.
21.06.2025 – Скасував рішення про визначення переможцем ФОП ДЬЯЧЕНКО Олександр Сергійович (рішення АМКУ від 19.06.2025 №9812)
24.06.2025 – Отримав повний текст рішення АМКУ від 19.06.2025 №9812
24.06.-22.07.2025 – Кваліфікація ТОВ “ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ”
26.06.2025 – Рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ “ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ” (Причина дискваліфікації: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
До 01.07.2025 – Період оскарження дискваліфікації.
27.06.2025 – Рішення про визначення переможцем ТОВ “Роботікс Трейдінг” (сума договору: 1615110 грн. 00 коп.)
Хочу звернути увагу, що саме відсутність копії сертифікатів ISO – 9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі вплинуло на рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ “Роботікс Трейдинг” у процедурі UA-2025-04-22-011428-a.
Номер:
28b0e0ac0c794906963b4551a35387f8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.07.2025 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2025 № 118/118 тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШЕН КОМПАНІ» відхилено на такій підставі: «У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШЕН КОМПАНІ» відсутній сертифікат ISO-9001 виданий виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом закупівлі».
Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Згідно пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШЕН КОМПАНІ» у зв’язку з відсутністю у додатках до тендерної документації вимоги щодо надання копії сертифікатів ISO – 9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
edcf763dec48425d8d7ef59ab6ba8191
Назва:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 17 липня 2025 року надання поясненя
Дата опублікування:
20.07.2025 16:17
Опис:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 17 липня 2025 року надання поясненя
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2025 № 118/118 тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШЕН КОМПАНІ» відхилено на такій підставі: «У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШЕН КОМПАНІ» відсутній сертифікат ISO-9001 виданий виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом закупівлі».
Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Згідно пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШЕН КОМПАНІ» у зв’язку з відсутністю у додатках до тендерної документації вимоги щодо надання копії сертифікатів ISO – 9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару?
Зазначаю, що дана вимога не була оформлена в окремому додатку, але була прописана в тендерній документації.
На підставі телеграми 4 ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ Міністерства оборони України від 06 травня 2025 року №520/803, в якій було вказано, що відсутність даного сертифікату ISO – 9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару є причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. (Копію телеграми 4 ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ Міністерства оборони України від 06 травня 2025 року №520/803 надаю у форматі pdf.)
Номер:
bd52303b74b546a890fe56d008d84cfe
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.07.2025 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 закупівлі, визначені пунктами 8 і 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому Замовником 19.05.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
4e5bf610a629426aaefcab0904a21b21
Назва:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 17 липня 2025 року надання поясненя
Дата опублікування:
20.07.2025 16:19
Опис:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 17 липня 2025 року надання поясненя
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 закупівлі, визначені пунктами 8 і 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому Замовником 19.05.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівлі?
Відповідно телеграми командира військової частини А0800 від 22 січня 2025 року №174/174/29/31/пс щодо цільового, ефективного та своєчасного використання фінансового ресурсу військовими частинами у 2025 році, а також для реєстрації договору в Управлінні Державної казначейської служби України необхідно надавати витяг з річного плану закупівель, незалежно від типу процедури закупівлі. (Копію телеграми командира військової частини А0800 від 22 січня 2025 року №174/174/29/31/пс надаю у форматі pdf.)
Номер:
bc12d5a1a3c9440ba3b32eccddcd2058
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.07.2025 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зарядних пристроїв за кодом CPV за ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-013621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до підпункту 4 пункту 3 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема: «Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період».
Також, відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є: «Доставку товару та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника, про що має бути надане підтвердження в складі пропозиції».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назви файлів) Замовник встановив, що учасник ТОВ «Роботікс Трейдінг» виконав вимоги тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
60b1844d96384924931de47af244e7fa
Назва:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 21 липня 2025 року
Дата опублікування:
24.07.2025 17:03
Опис:
На виконання запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 21 липня 2025 року надання пояснень
Відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є: «Доставку товару та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника, про що має бути надане підтвердження в складі пропозиції». У тендерній пропозиції Учасника було зазначено, зокрема: “Вивчивши тендерну документацію та осяги закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору (відповідно до умов зазначених у тендерній документації), а також маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору”. Тендерну пропозицію Учасника надсилаю файлом у форматі pdf.
Відповідно до підпункту 4 пункту 3 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема: «Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період». Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, але даний документ був на перше півріччя 2024 року. У зв’язку з постійним високим навантаженням (виконання спеціальних бойових завдань, завдань за призначенням) та виконання обов’язків уповноваженої особи, які не є прямими обов’язками (додаткове навантаження) не звернув увагу на даний факт. 28 червня 2025 року учасник надіслав листа на адресу військової частини, де повідомив, що в ході підготовки і подачі тендерної документації допустив технічну помилку та для виправлення неточності надіслав необхідні документи. Надсилаю файли у форматі pdf.