• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Зарядні пристрої

Завершена

1 637 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 187.50 UAH
Номер: ac78d7795a1a416ea5aeb562d719a848
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 07.07.2025 17:48 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 № 72-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.07.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 07.07.2025 № 72-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-05-19-013621-a 19.05.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців 6,8 та 10 пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» встановлено порушення пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Роботікс Трейдінг» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, дотримання вимог Особливостей № 1275, надання роз’яснень щодо тендерної документації, виконання рішення комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дьяченко Олександра Сергійовича, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 04.07.2025 № 111, укладеним з ТОВ «Роботікс Трейдінг», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Військової частини А2183 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 № 88/88 зі змінами, затвердженими протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2025 № 96/96 (далі – тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення комісії АМКУ від 19.06.2025 № 9812-р/пк-пз; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Дьяченко Олександра Сергійовича, товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Роботікс Трейдінг» (далі – ТОВ «Роботікс Трейдінг»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.06.2025 № 102/102, від 21.06.2025 № 113/113, від 26.06.2025 № 118/118 та від 27.06.2025 № 124/124; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 04.07.2025 № 111 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що Замовник на порушення абзаців 6 та 8 пункту 28 Особливостей включив до тендерної документації умови, не передбачені діючим законодавством. Зокрема, у пункті 3.7 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» розділу 3 тендерної документації та у пункті 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, визначені статтею 17 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 47 Особливостей. Також на порушення частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до тендерної документації умови, не передбачені діючим законодавством, а саме: - в пункті 5.3 «Відхилення тендерних пропозицій/відмова в участі у тендері» розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначені статтею 31 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 44 Особливостей; - в пункті 6.1 «Відміна замовником тендерну або визнання їх такими, що не відбулися» розділу 6 тендерної документації Замовник зазначив підстави для відміни відкритих торгів, визначені статтею 32 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 50 Особливостей; - в пункті 6.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовник зазначив підстави для змін істотних умов договору, визначені статтею 41 Закону, тоді як на дату проведення процедури закупівлі застосовуються умови пункту 19 Особливостей. Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Замовник встановив вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками процедури закупівлі документів, зазначених в пункті 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а також в додатках № 1 та № 2 до Тендерної документації. При цьому, пункт 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимоги щодо надання документів у складі тендерної пропозиції, які не передбачені вказаними додатками. Крім того, додаток № 1 до тендерної документації також містить переліки документів та інформації, які надаються переможцем процедури закупівлі. Отже, Замовником не забезпечено відображення всіх документів, які необхідно подати учасником у складі тендерної пропозиції та переможцем процедури закупівлі, в переліках документів, оформлених як окремі додатки, як це передбачено абзацом десятим пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» встановлено наступне. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2025 № 118/118 зазначено наступне: «У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» відсутній сертифікат ISO-9001 виданий виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі». «Враховуючи викладене вище, прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей». Вказана вимога тендерної документації щодо надання копії сертифікатів ISO-9001 виданих виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, передбачена пунктом 3.8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. При цьому, подання зазначеного документа не передбачено переліком документів, оформлених як окремі додатки, що підтверджується поясненнями Замовника, оприлюдненими 20.07.2025 о 16:17 в електронній системі закупівель. Згідно пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ» у зв’язку з відсутністю документа, який не був передбачений додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, та, як наслідок, за відсутності належних підстав розглянув наступну тендерну пропозицію ТОВ «Роботікс Трейдінг». За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Роботікс Трейдінг» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема: «Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період». Учасник ТОВ «Роботікс Трейдінг» не надав у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, що не відповідає вимогам підпункту 4 пункту 3 «Інші документи» додатку 1 до тендерної документації. Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «Роботікс Трейдінг» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності.
Період усунення порушень: 28.07.2025 17:00 - 12.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2025 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 04.07.2025 № 111, укладеним з ТОВ «Роботікс Трейдінг», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Зобов'язання за договором про закупівлю товарів від 04.07.2025 року № 111, укладеним з ТОВ "Роботікс Трейдинг" припинено за згодою сторін. (Додаткова угода №1 від 01.08.2025 року до Договору №111 від 04.07.2025 року.)
Дата публікації звіту: 01.08.2025 10:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.08.2025 17:36

Запити/Пояснення