-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
шлак доменний (фракція 0-40 мм)
Завершена
2 722 987.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 614.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 614.94 UAH
Номер:
2ba3caa0a59a46eeaed7361e468bce57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2025 00:00
Період моніторингу:
08.07.2025 17:45 - 30.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
08.07.2025 № 197
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.07.2025 № 197
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2025-05-19-012948-a 19.05.2025 Комунальне підприємство "ЗАТИШНЕ МІСТО" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України (далі – Комісії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАТИШНЕ МІСТО» ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», (далі – Замовник) UA-P-2025-05-19-013895-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію для процедури закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника згідно протоколу №77 від 19.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасників процедури закупівлі – ТОВ «ТЗК №1», ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 02.06.2025 №97, від 05.06.2025 №102, від 01.07.2025 №120, рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.06.2025 №9208-р/пк-пз, від 19.06.2025 №9840-р/пк-пз, вимогу замовника про усунення невідповідностей до 28 червня 2025, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2025, договір купівлі-продажу від 11.07.2025 №213, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 17.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 14.07.2025.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 10.06.2025 №9208-р/пк-пз та від 19.06.2025 №9840-р/пк-пз, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.07.2025 15:59 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2025 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
ddb4ff9899d04bf9909961793b8e6ee5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.07.2025 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
9d707d6aeaa14b1cb4ee90b8a0de5023
Назва:
Пояснення на запит Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Дата опублікування:
17.07.2025 14:07
Опис:
Рішенням управління Східного офісу Держаудитслужби (далі – ДАСУ) від 08.07.2025 № 197 «Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель» 08.07. 2025 року в електронній системі закупівель Prozorro оприлюднено інформацію щодо початку моніторингу процедури закупівлі за предметом 14630000-6 Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-19-012948-a.
17.07.2025 опубліковано запит замовнику на пояснення наступного змісту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-012948-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь до питання 1:
На підставі додатково виділених коштів рішенням сесії Павлоградської міської ради від 13.05.2025р. № 2043-62/VІІІ внесено зміни до плану використання бюджетних коштів (скан Довідки додається). Уповноваженою особою КП «Затишне місто» прийнято рішення про оголошення закупівлі за процедурою - відкриті торги з особливостями (скан Протоколу №77 від 19.05.2025р. додається). Очікувана вартість визначена на підставі трьох комерційних пропозицій від ФОП Романюк І.В., ТОВ «ФІРМА БРАВОС», ПП «АГРОЕТИКА» (скани додаються-3 шт); технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені за погодженням заступника начальника дільниці благоустрою Дацька М.С. (скан погодження додається)
2. У підпункті 2.2 пункту 2 розділу I тендерної документації зазначено місцезнаходження замовника, а саме юридична адреса: 51400, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Шевченка, 63 в той час як в оголошенні про проведення відкритих торгів (з особливостями) та в проекті договору значиться адреса: 51400, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Ковальська, буд.19.
Поясніть причину невідповідності.
Відповідь до питання 2:
У підпункті 2.2 пункту 2 розділу I тендерної документації зазначено місцезнаходження замовника - 51400, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Шевченка, 63 – це технічна помилка, вказано попередню юридичну адресу підприємства
3. У підпункті 4.4 пункту 4 розділу I тендерної документації зазначено, що поставка товару на адресу, зазначену в пункті 4.3 цієї документації, повинна здійснюватись в робочий день з 8 год. 00 хв. по 15 год. 00 хв. (п’ятниця – 15 год. 00 хв.) в той час як в Додатку 3 та Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що поставка товару здійснюватиметься в робочі дні з 8 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. (п’ятниця – 15 год. 00 хв.).
Поясніть причину невідповідності.
Відповідь до питання 3:
У підпункті 4.4 пункту 4 розділу I тендерної документації зазначено, що поставка товару на адресу, зазначену в пункті 4.3 цієї документації, повинна здійснюватись в робочий день з 8 год. 00 хв. по 15 год. 00 хв. (п’ятниця – 15 год. 00 хв.) – допущена технічна помилка – опечатка, виключння складає тільки п’ятниця, а будні дні склад приймає до16.00
4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 28 червня 2025, яка містить в собі вимогу щодо надання підтвердженого «ДСТУ 9043:2020 «Матеріали щебеневі зі шлаків металургійних для дорожнього будівництва» від 01.11.2020 та/або ТУ У 08.1-42561761-004:2024», зазначеного у Додатку №3 та чинний радіаційний сертифікат.
Слід зазначити, що Додаток 3 до тендерної документації це Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: шлак доменний (фракція 0-40мм) ДК 021:2015: 14630000-6 — Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів.
Поясніть, чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» не враховано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
На виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Вашого запиту в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-19-012948-a повідомляємо наступне.
Питання 4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 28 червня 2025, яка містить в собі вимогу щодо надання підтвердженого «ДСТУ 9043:2020 «Матеріали щебеневі зі шлаків металургійних для дорожнього будівництва» від 01.11.2020 та/або ТУ У 08.1-42561761-004:2024», зазначеного у Додатку №3 та чинний радіаційний сертифікат.
Слід зазначити, що Додаток 3 до тендерної документації це Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: шлак доменний (фракція 0-40мм) ДК 021:2015: 14630000-6 — Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів.
Поясніть, чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» не враховано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідь до питання №4:
4.1. Первинна оцінка пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» та рішення Замовника про її відхилення
Після завершення етапу розкриття тендерних пропозицій у межах процедури закупівлі UA-2025-05-19-012948-a, Замовником було здійснено первинну перевірку поданих документів на відповідність умовам тендерної документації, зокрема вимогам Додатку №3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шлак доменний (фракція 0-40 мм) за кодом ДК 021:2015: 14630000-6- «Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів»), відповідно до якого встановлювалися наступні вимоги до тендерних пропозицій:
- Товар повинен відповідати державним нормам, стандартам, обов’язковим вимогам ДСТУ 9043:2020 «Матеріали щебеневі зі шлаків металургійних для дорожнього будівництва» від 01.11.2020 р. та/або ТУ У 08.1-42561761-004:2024, мати повну відповідність технологічній документації і специфікаціям виробника.
- Постачальник відповідає за одержання всіх необхідних документів, сертифікатів на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної документації, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Витрати Постачальника, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
- У випадку пропонування у тендерній пропозиції еквівалентів до предмету закупівлі, учасник повинен надати гарантійний лист, у якому буде зазначатися, що запропоновані еквіваленти відповідають вимогам замовника, технічні характеристики еквівалентів відповідають характеристикам товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника.
Додатком № 1 до тендерної документації (перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) було встановлено, що учасник надає у складі тендерної документації наступні документи:
- Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1;
- гарантійні листи зазначені в Додатку 3 (окремими файлами);
- якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент», тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
У складі своєї пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» надало:
- документ №ПЕ-007 від 26.05.2025 року, яким учасник надав повну згоду з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шлак доменний (фракція 0-40 мм) за кодом ДК 021:2015: 14630000-6- «Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів» (Додаток №3 тендерної документації);
- технічну специфікацію № ПЕ-006 від 26.05.2025 року, у якій зазначено, що товар відповідає ДСТУ 9043:2020 «Матеріали щебеневі зі шлаків металургійних для дорожнього будівництва» від 01.11.2020р / ТУ У 08.1-42561761- 004:2024;
- лист-згоду з технічними та іншими умовами тендерної документації No ПЕ-009 від 26.05.2025 року;
- сертифікат якості, виданий ПАТ «Запоріжсталь», що посилається на інший нормативний документ — ТУ У В.2.7-27.1-26416904-204:2012, який не був передбачений тендерною документацією;
- сертифікат на радіаційний контроль, у якому зазначено: «Свідоцтво про метрологічне підтвердження вимірювальних можливостей та технічної компетентності №26416904-26/4-11-ВЛ чинне до 12.11.2024 р.».
Отже, відповідно до технічної частини тендерної документації, Замовник передбачив, що продукція повинна відповідати одному з двох нормативних документів — або ДСТУ 9043:2020, або ТУ У 08.1-42561761-004:2024.
Замовник розцінював тендерну документацію, як таку, що встановлює вимогу надання учасниками документів виробника для підтвердження задекларованої відповідності зазначеним нормативним документам.
З огляду на те, що у складі пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» був наданий сертифікат на інший ТУ, не передбачений тендерною документацією, а також відсутні документи, які би прямо засвідчували відповідність саме ДСТУ 9043:2020 або ТУ У 08.1-42561761-004:2024, Замовник вважав, що пропозиція не містить належного підтвердження технічної відповідності.
У зв’язку з цим, рішенням уповноваженої особи, оформленим Протоколом №97 від 02 червня 2025 року, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей — як такої, що, на думку Замовника, не відповідала вимогам тендерної документації в частині підтвердження технічної відповідності предмета закупівлі.
4.2. Оскарження рішення до АМКУ та дії Замовника на виконання рішення органу оскарження
Після прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» (Протокол УО №97 від 02.06.2025), учасник оскаржив відповідне рішення до органу оскарження — Антимонопольного комітету України, подавши скаргу №UA-2025-05-19-012948-a.b1.
За результатами розгляду скарги, рішенням №9840-р/пк-пз від 19.06.2025 року постійно діюча адміністративна колегія АМКУ встановила, що тендерна документація:
- не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у складі Пропозиції документів про якість від виробника запропонованого товару та протоколу дослідження питомої активності будівельних матеріалів;
- передбачала лише надання інформаційних тагарантійних листів, таблиці технічних характеристик;
- у випадку подання еквіваленту — також порівняльної таблиці.
У складі своєї пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» надало таблицю технічних характеристик, інформаційні та гарантійні листи, передбачені тендерною документацією на підтвердження відповідності технічним вимогам.
З огляду на це, АМКУ дійшов висновку, що:
- не надання документів про якість від виробника запропонованого товару та протоколу дослідження питомої активності будівельних матеріалів на відповідність ДСТУ 9043:2020 «Матеріали щебеневі зі шлаків металургійних для дорожнього будівництва» від 01.11.2020р / ТУ У 08.1-42561761- 004:2024 не може вважатися порушенням вимог тендерної документації, бо не встановлювалася така вимога;
- рішення Замовника про відхилення пропозиції не відповідало положенням Закону та ставило учасника у дискримінаційне становище.
У зв’язку з цим, рішенням АМКУ Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ», а також рішення про визначення переможцем іншого учасника — ТОВ «ТЗК №1».
На виконання вищезазначеного рішення органу оскарження, Замовником було:
- скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ТЗК №1»;
- скасовано рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ».
Відповідні дії оформлені Протоколом уповноваженої особи №190 від 27 червня 2025 року.
4.3. Вимога про усунення невідповідностей після поновлення пропозиції до розгляду
Після виконання рішення Антимонопольного комітету України та поновлення розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ», Замовник, керуючись положеннями пункту 44 Особливостей, на підставі власного аналізу поданих документів скористався правом звернутись до учасника із вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Відповідна вимога була сформована з урахуванням змісту поданих документів та полягала не у вимозі надати нові документи, а в уточненні вже заявленої у пропозиції інформації.
Зокрема, учаснику було запропоновано надати:
- підтвердження виконання аналогічного договору у повному обсязі (зокрема видаткові накладні або інші документи на загальний обсяг поставки);
- документ на запропонований товар — ДСТУ 9043:2020 та/або ТУ У 08.1-42561761-004:2024, відповідно до задекларованої відповідності у технічній частині пропозиції;
- чинний радіаційний сертифікат, що підтверджує радіаційну безпеку запропонованого матеріалу.
Важливо підкреслити: як первинні документи, так і надані на запит документи походять від одного і того самого виробника — ПАТ «Запоріжсталь», якого учасник вказав у своїй тендерній пропозиції. Відтак, ці документи:
- не є документами на еквівалент;
- підтверджують відповідність того самого товару, що і раніше був заявлений;
- не змінюють ні предмет, ні виробника, ні характеристики товару, а лише деталізують його відповідність технічній вимозі.
Отже, дії Замовника щодо звернення з вимогою про усунення невідповідностей були спрямовані виключно на уточнення інформації, що вже містилася в складі пропозиції учасника, та підтвердження задекларованої ним відповідності.
Висновок по питанню №4 запиту
За результатами первинного розгляду Замовником тендерна пропозиція ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» була відхилена через відсутність, на думку Замовника, належного документального підтвердження відповідності продукції вимогам технічної специфікації, викладеним у тендерній документації. Відповідне рішення було прийнято Протоколом уповноваженої особи №97 від 02.06.2025 року.
Однак за результатами розгляду скарги в Антимонопольному комітеті України, рішенням №9840-р/пк-пз від 19.06.2025 встановлено, що вимога щодо подання сертифіката якості або протоколу випробувань не була прямо передбачена тендерною документацією, а поданих учасником гарантійних листів та таблиці технічних характеристик було достатньо для підтвердження відповідності.
Вказане рішення було виконано Замовником у повному обсязі: відповідно до Протоколу УО №190 від 27.06.2025 скасовано рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» та про визначення переможця.
Після поновлення розгляду пропозиції Замовник скористався правом, передбаченим пунктом 44 Особливостей, і направив учаснику вимогу про усунення невідповідностей шляхом надання підтвердження раніше заявленої відповідності продукції. Учасником надані документи, що підтверджують відповідність ДСТУ 9043:2020 / ТУ У 08.1-42561761-004:2024, а також чинний сертифікат радіаційного контролю. Усі документи походять від того самого виробника — ПАТ «Запоріжсталь» — і стосуються саме тієї продукції, яка була задекларована у пропозиції.
Таким чином, після виконання рішення АМКУ та уточнення раніше наданої інформації, підстав для повторного відхилення пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ» не вбачалося, а дії Замовника здійснено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та підзаконних нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Додатки (сканкопії):
1. Довідка про зміни до плану викоритсання бюджетних коштів на 2025 рік.
2. Протокол №77 – про проведення процедури закупівлі.
3. Комерційні про позиції – 3 штуки: ФОП Романюк І.В., ТОВ «ФІРМА БРАВОС», ПП «АГРОЕТИКА».
4. Погодження інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
5. Протокол №97 від 02.06.2025 — про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ».
6. Рішення АМКУ №9840-р/пк-пз від 19.06.2025 — про зобов’язання скасувати рішення про відхилення та визначення переможця.
7. Протокол №190 від 27.06.2025 — про виконання рішення АМКУ та поновлення розгляду пропозиції ТОВ «ПРО ЕКВІПМЕНТ».