-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)
Завершена
2 344 779.53
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 723.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 723.90 UAH
Номер:
21ce299ad1434bf4824cf1adc711048b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 16:08 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2025 № 80-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.07.2025 № 80-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-05-15-012893-a, 15.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ (далі − замовник) UA-P-2025-05-15-016024-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 15.05.2025 № 165; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 15.05.2025 № 165 (нова редакція); перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи замовника від 20.05.2025 № 173; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.05.2025 та 19.05.2025; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20.05.2025; скарга ТОВ «АероТехПостач» від 21.05.2025 № UA-2025-05-15-012893-a.c1 до Органу оскарження по процедурі закупівлі; рішення Органу оскарження від 23.05.2025 № 8242-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» (далі – учасник); протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 28.05.2025 № 190; повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2025; договір про надання послуг за державні кошти від 09.06.2025 № 227 на суму 2 340 000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг»; інформацію та документи замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені 10.07.2025, 16.07.2025 та 21.07.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення замовником абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей чинного законодавства в частині включення до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Так, абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Так, встановлено, що замовником в пункті 5 Додатку 2 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою, фізичною особою та фізичною особою — підприємцем)» до тендерної документації зазначено перелік документів, які надаються переможцем закупівлі: «Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (абзац 14 пункту 47 Особливостей)».
Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (15.05.2025) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей.
Слід відмітити, що абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено відповідно до внесених змін до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником пункту 43 Постанови № 1178 в частині не надання вимоги про усунення невідповідностей.
Так, встановлено, що пунктом 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації замовника встановлено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку відповідно Форми 2 цього Додатку. Формою 2 Додатку 1 визначено: «* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо). ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)».
При цьому, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що документи, надані у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» не містять копій трудових книжок, наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності), трудових договорів, штатного розпису тощо. А наданий учасником у складі тендерної пропозиції файл: «15. Свідоцтва персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки.pdf» містить копії свідоцтв «Свідоцтво персоналу з технічного обслуговування авіаційної техніки державної авіації» не у відповідності до загальної необхідної чисельності працівників, заявленої учасником у Довідці «Про наявність працівників, необхідних для надання послуг», а саме наявність 5 із 9 штук.
Згідно з абзацом 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Постанови № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 17.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 21.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…В зв’язку з запитом на надання пояснення, ми переглянули всі документи та додали ті, яких бракувало. Ми переглянули процедуру перевірки документів і запевняємо, що будемо значно уважнішими в майбутньому, щоб уникнути таких ситуацій.».
Слід звернути увагу, що разом з відповіддю замовником до електронної системи закупівель було завантажено документи учасника: накази про призначення на посаду та дипломи про освіту працівників ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг».
Однак, вищевказані документи завантажені учасником до електронної системи закупівель після подання ним своєї тендерної пропозиції (з 15.05.2025 по 25.05.2025), як це вимагалось тендерною документацією замовника та чинним законодавством у сфері закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Так, в ході моніторингу встановлено, що відповідно пункту 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції має надати підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в Додатку 1.1 до тендерної документації. Водночас, Додатком 1.1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено, що: «У випадку, якщо лопать несучого гвинта буде транспортуватися до місця виконання ремонту від місця зберігання ПС, то її підготовка до транспортування повинна бути виконана відповідно до вимог Керівництва з ТО (Аircraft Мaintenance Мanual) виробника ПС типу AS350B3. При підготовці до транспортування компоненту мають бути враховані вимоги виробника ПС щодо контейнеру.».
На виконання даної вимоги замовника учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл: «6. Довідка про технічні, кількісні та якісні характеристики (Технічні вимоги).pdf», в якому не підтверджено вимогу щодо транспортування лопаті несучого гвинта до місця виконання ремонту від місця зберігання ПС, та те, що її підготовку до транспортування буде виконано відповідно до вимог Керівництва з ТО (Аircraft Мaintenance Мanual) виробника ПС типу AS350B3.
В наданому документі учасником лише скопійовано вимогу замовника, вказану у Додатку 1.1 до тендерної документації, що не є підтвердженням можливості виконання вимог, вказаних у технічній специфікації до предмету закупівлі. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 14.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 16.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Підтверджуємо, що ТОВ "Б2Б Авіейшен Трейдинг" повністю відповідає вимогам, викладеним у Додатку 1.1 тендерної документації. Це підтверджено довідкою №250521-1-6 від 21.05.2025 року, пункт 3. Додатково інформуємо, що на вимогу було надано скан-копію витягу з Керівництва організації з технічного обслуговування та ремонту. Цей документ містить інформацію про обсяг виконуваних робіт та перелік повітряних суден (ПС), щодо яких організація має дозвіл на проведення ТО. Зокрема, у пункті 1.9 зазначено перелік робіт, які можуть бути виконані, а у пункті 2.8 детально описано відповідність вимогам щодо ремонту та технічного обслуговування. Зазначені документи є вичерпним підтвердженням відповідності ТОВ "Б2Б Авіейшен Трейдинг" технічним вимогам та спроможності якісно виконати заявлені послуги з ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)».
Таким чином, замовником на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Натомість, учасника визнано переможцем процедури закупівлі та укладено договір про надання послуг за державні кошти від 09.06.2025 №227 у сумі 2 340 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
29.07.2025 14:40 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2025 14:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-05-15-012893-a. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ми повністю усвідомлюємо важливість дотримання вимог чинного законодавства у сфері закупівель та зобов'язуємося вжити всіх необхідних заходів для недопущення подібних порушень у майбутньому. Повідомляємо, що відповідальна особа Бесклинська Віталіна Володимирівна, , яка була безпосередньо відповідальною за розгляд тендерних пропозицій (протокольне рішення №190 від 28.05.2025р.) згідно закупівлі відкриті торги з особливостями “Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)” була звільнена згідно Наказу №113 о/с від 27.05.2025р. за власним бажанням по догляду за дитиною до досягнення нею 14-річного віку. Для недопущення аналогічних порушень у подальшому, буде переглянуто внутрішні процедури закупівель, посилено контроль за їх дотриманням та буде проведено додаткове навчання для співробітників з метою підвищення їхньої кваліфікації та обізнаності щодо актуальних вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
30.07.2025 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
2072234a23424708a80d25d0f3bdddcf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2025 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 344 779,53 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-15-012893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі;
3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
4. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг" (далі – Учасник) на відповідність вимоги пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (Форма 2) Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)?
5. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимоги пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (Форма 2) Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) відповідно до заявленої учасником кількості працівників?
6. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника, а саме «Довідку в довільній формі про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців» на відповідність вимоги пункту 10 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації?
- Яким чином Замовником перевірено виконання Учасником вимоги пункту 5 Розділу ІІІ в частині надання документів, таких, що повинен надати переможець процедури закупівлі, які викладені в Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cd354fced3454c4f86bb1b09ba4bbd9d
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
10.07.2025 12:37
Опис:
Надання інформації щодо моніторингу процедури закупівлі “Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)” за ідентифікатором в Прозоро №UA-2025-05-15-012893-a. Відповідно заявки начальника відділу УПЛП Павла Карєліна, з метою приведення до можливості опробування двигуна та систем планеру через кожні 14 днів, згідно технічної документації вертольоту AS350 В3 (Н-125) була необхідність у закупівлі даної послуги. Розрахунок очікуваної вартості предмета було складено з урахуванням наданої комерційної пропозиції:
ТОВ «В2В Авіейшн Трейдинг» № 134 від 02.04.2025 року, в якій вартість послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125) складає 2 344 779,53 грн. з ПДВ 20%.
Лист-відповідь від ДП «УАТП «Хорів-АВІА» від 03.04.2025 № 439/1-2025 з відсутністю ремонтної бази та підготовлених фахівців для ремонту повітряних суден будь якого типу.
Лист-відповідь від ТОВ «Авіакон» від 08.04.2025 року № 1229е, що немає можливості надати послуги з ремонту авіаційно-технічного майна, вказаного у зверненні.
Лист-відповідь від Командира 26 окремої авіаційної ескадрильї Державної прикордонної служби України № 412 від 03.04.2025, в тім що установа не є прибутковою організацією, надання комерційної пропозиції не є можливим.
Запити на «АК «АгроавіаДніпро» ДМГО «Асоціація авіації ЗАНГ України» та ТОВ «Хелітрейнінг Україна» залишилися без відповіді.
Розмір бюджетного призначення згідно з розрахунком до кошторису на 2025 рік складає 2 344 779,53 грн (два мільйони триста сорок чотири тисячі сімсот сімдесят дев’ять гривень 53 копійки) з ПДВ 20%. Обґрунтування закупівлі за посиланням https://klk.univd.edu.ua/uk/dir/1150/publichni-zakupivli.
Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ повідомляє, що відповідальна особа Бесклинська Віталіна Володимирівна, яка була безпосередньо відповідальною за оприлюднення річного плану, проведення процедури закупівлі, розгляд тендерних пропозицій згідно закупівлі відкриті торги з особливостями “Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)” за ідентифікатором в Прозоро №UA-2025-05-15-012893-a була звільнена згідно Наказу №113 о/с від 27.05.2025р. за власним бажанням по догляду за дитиною до досягнення нею 14-річного віку.
Номер:
948657de5a6f47aca164d9f494dff8ce
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
10.07.2025 12:23
Опис:
Надання інформації щодо моніторингу процедури закупівлі “Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)” за ідентифікатором в Прозоро №UA-2025-05-15-012893-a. Відповідно заявки начальника відділу УПЛП Павла Карєліна, з метою приведення до можливості опробування двигуна та систем планеру через кожні 14 днів, згідно технічної документації вертольоту AS350 В3 (Н-125) була необхідність у закупівлі даної послуги. Розрахунок очікуваної вартості предмета було складено з урахуванням наданої комерційної пропозиції:
ТОВ «В2В Авіейшн Трейдинг» № 134 від 02.04.2025 року, в якій вартість послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125) складає 2 344 779,53 грн. з ПДВ 20%.
Лист-відповідь від ДП «УАТП «Хорів-АВІА» від 03.04.2025 № 439/1-2025 з відсутністю ремонтної бази та підготовлених фахівців для ремонту повітряних суден будь якого типу.
Лист-відповідь від ТОВ «Авіакон» від 08.04.2025 року № 1229е, що немає можливості надати послуги з ремонту авіаційно-технічного майна, вказаного у зверненні.
Лист-відповідь від Командира 26 окремої авіаційної ескадрильї Державної прикордонної служби України № 412 від 03.04.2025, в тім що установа не є прибутковою організацією, надання комерційної пропозиції не є можливим.
Запити на «АК «АгроавіаДніпро» ДМГО «Асоціація авіації ЗАНГ України» та ТОВ «Хелітрейнінг Україна» залишилися без відповіді.
Розмір бюджетного призначення згідно з розрахунком до кошторису на 2025 рік складає 2 344 779,53 грн (два мільйони триста сорок чотири тисячі сімсот сімдесят дев’ять гривень 53 копійки) з ПДВ 20%. Обґрунтування закупівлі за посиланням https://klk.univd.edu.ua/uk/dir/1150/publichni-zakupivli.
Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ повідомляє, що відповідальна особа Бесклинська Віталіна Володимирівна, яка була безпосередньо відповідальною за оприлюднення річного плану, проведення процедури закупівлі, розгляд тендерних пропозицій згідно закупівлі відкриті торги з особливостями “Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)” за ідентифікатором в Прозоро №UA-2025-05-15-012893-a була звільнена згідно Наказу №113 о/с від 27.05.2025р. за власним бажанням по догляду за дитиною до досягнення нею 14-річного віку.
Номер:
3d666b6b3cdc4c4dbd8ab9de494f1249
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2025 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 344 779,53 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-15-012893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг" на відповідність вимоги Додатку 1.1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в частині підтвердження учасником інформації щодо транспортування лопаті несучого гвинта до місця виконання ремонту від місця зберігання ПС, та її підготовки до транспортування, що повинна бути виконана відповідно до вимог Керівництва з ТО (Аircraft Мaintenance Мanual) виробника ПС типу AS350B3?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
331c34996524432c8cde843bdc1b3bae
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
16.07.2025 08:57
Опис:
Надаємо інформацію щодо процедури закупівлі "Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)" за ідентифікатором в Прозоро №UA-2025-05-15-012893-a, стосовно якої Вами було розпочато моніторинг. Підтверджуємо, що ТОВ "Б2Б Авіейшен Трейдинг" повністю відповідає вимогам, викладеним у Додатку 1.1 тендерної документації. Це підтверджено довідкою №250521-1-6 від 21.05.2025 року, пункт 3. Додатково інформуємо, що на вимогу було надано скан-копію витягу з Керівництва організації з технічного обслуговування та ремонту. Цей документ містить інформацію про обсяг виконуваних робіт та перелік повітряних суден (ПС), щодо яких організація має дозвіл на проведення ТО. Зокрема, у пункті 1.9 зазначено перелік робіт, які можуть бути виконані, а у пункті 2.8 детально описано відповідність вимогам щодо ремонту та технічного обслуговування. Зазначені документи є вичерпним підтвердженням відповідності ТОВ "Б2Б Авіейшен Трейдинг" технічним вимогам та спроможності якісно виконати заявлені послуги з ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125).
Номер:
c66cc1d64fa9426c8d77e0bd4707844f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2025 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 344 779,53 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-15-012893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, у зв’язку з відсутністю відповіді замовника на попереднє звернення постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг" (далі – Учасник) на відповідність вимоги пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (Форма 2) Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)?
- Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимоги пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (Форма 2) Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) відповідно до заявленої учасником кількості працівників?
- Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника, а саме «Довідку в довільній формі про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців» на відповідність вимоги пункту 10 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації?
- Яким чином Замовником перевірено виконання Учасником вимоги пункту 5 Розділу ІІІ в частині надання документів, таких, що повинен надати переможець процедури закупівлі, які викладені в Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
30e309ed11a6455db582765efe59e894
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
21.07.2025 14:06
Опис:
Надаємо інформацію щодо процедури закупівлі "Послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125)" за ідентифікатором в Прозоро №UA-2025-05-15-012893-a, стосовно якої Вами було розпочато моніторинг.
Учасник процедури закупівлі в Україні має повне право залучати іноземних суб'єктів господарювання як субпідрядників для виконання робіт чи надання послуг. Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не встановлює жодних прямих заборон чи обмежень щодо залучення субпідрядників-нерезидентів.
Основним принципом, що гарантує таку можливість, є недискримінація, закріплена у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Ця стаття чітко встановлює, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Цей принцип рівного ставлення поширюється і на суб'єктів, яких учасник планує залучити до виконання договору.
(У разі закупівлі робіт або послуг) Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). ТОВ «Б2Б» у своїй пропозиції надало довідку вих. №250521-1-41 від 21.05.2025р. залучаючи самого виробника, вони підтверджують свою спроможність виконати договір на найвищому рівні. Відповідно до вимог "ПРАВИЛ схвалення організацій з технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки державної авіації (Частина-145B), Організація з ТОР може встановити на ПС державної авіації замовника компонент, що надійшов від схваленого постачальника. Такими постачальниками можуть бути - виробник компоненту (оригінального), утримувач сертифіката типу, дистриб’ютор частин (деталей). Крім того, що ТОВ «Б2Б» є схваленим сервісним центром та дистрибутором від Аірбас, ТОВ «Б2Б» також є схваленим дистрибутором по ISO 9001 (сертифікат № UA231142), що в свою чергу підтверджує про наявну систему якості та відповідний контроль за постачанням, їх транспортування та належне зберігання таких компонентів.
1.Згідно цієї довідки щодо характеру залучення Airbus Helicopters та неможливості визначення фіксованого відсотка.
Предметом закупівлі є послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125), що є складним, високотехнологічним процесом, нерозривно пов'язаним з виробником оригінального обладнання – компанією Airbus Helicopters.
ТОВ «Б2Б» у своїй пропозиції вказало, що послуги виконуватимуться за участі Airbus Helicopters не в якості традиційного субпідрядника, що виконує чітко відокремлений обсяг робіт, а в якості постачальника інтегрованої та неподільної сервісної підтримки.
Це означає, що участь Airbus Helicopters є невід'ємною складовою 100% послуг, що надаються. Вона включає:
• Доступ до оновлюваних баз даних виробника.
• Надання унікальних програмних продуктів для діагностики.
• Інженерний супровід та консультації у режимі реального часу.
• Постачання оригінальних запчастин, вартість яких неможливо спрогнозувати заздалегідь, оскільки вона залежить від фактичного технічного стану гелікоптерів протягом усього строку дії договору.
Таким чином, вартість залучення Airbus Helicopters не є фіксованою величиною, а залежить від обсягу фактично спожитих послуг та матеріалів. Виокремити це у фіксований відсоток наперед є неможливим та некоректним, оскільки це інтегрована частина всієї послуги.
2. Щодо дотримання вимог прозорості та п.47 Особливостей. У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Розуміючи ключову роль Airbus Helicopters, ТОВ «Б2Б» з власної ініціативи та з метою максимальної прозорості розглянуло участь Airbus Helicopters як таку, що в апріорі перевищує 20%, і надало у складі своєї пропозиції повний пакет документів, що підтверджують відповідність компанії Airbus Helicopters вимогам.
Зокрема, було надано:
• Офіційний лист від Airbus Helicopters, що підтверджує партнерство та технічну підтримку з перекладом
• Копія Сертифікату AIRBUS HELICOPTERS APPROVED MAINTENANCE CENTRE
• Витяг з Договору з AIRBUS HELICOPTERS про дистрибуцію та сервісний центр з перекладом
Таким чином, Замовник мав усі можливості для перевірки надійності та відповідності залученого суб'єкта, що і було зроблено. Вимоги законодавства було дотримано в повному обсязі, навіть з більшим рівнем прозорості, ніж вимагає закон.
3. Щодо відсутності порушення принципів недискримінації.
Замовник оцінював усі пропозиції за єдиними критеріями. Пропозиція ТОВ «Б2Б» не отримала жодних привілеїв. Навпаки, вона запропонувала унікальну модель надання послуг із залученням виробника обладнання, що є об'єктивною перевагою з точки зору якості, надійності та безпеки експлуатації авіаційної техніки.
Відхилення такої пропозиції лише на підставі неможливості розрахувати умовний відсоток для неподільної послуги було б формалізмом, який суперечить меті закупівлі – отримати найякіснішу послугу за найкращою ціною.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Б2Б» відповідає вимогам законодавства та тендерної документації, а дії Замовника щодо її допущення до оцінки є правомірними.
4.Кінцеві бенефіціарні власники Airbus Helicopters
Визначити кінцевих бенефіціарних власників (КБВ) компанії Airbus Helicopters у традиційному розумінні (як конкретних фізичних осіб неможливо, оскільки компанія має складну та публічну структуру власності.
Ось детальний розбір її структури:
1. Прямий власник — Airbus SE: Airbus Helicopters є 100% дочірньою компанією (підрозділом) європейської аерокосмічної корпорації Airbus SE. Відповідно, щоб зрозуміти, хто є власником Airbus Helicopters, потрібно аналізувати структуру власності її материнської компанії.
2. Структура власності Airbus SE: Airbus SE є публічною компанією, акції якої торгуються на європейських фондових біржах. Її власність є диверсифікованою і складається з трьох основних груп акціонерів:
• Уряди країн-засновниць: значні пакети акцій належать спеціальним холдинговим компаніям урядів Франції, Німеччини та Іспанії.
• Інституційні інвестори: велика кількість акцій належить міжнародним інвестиційним фондам, пенсійним фондам та банкам.
• Публічний обіг (Free Float): значна частина акцій перебуває у вільному продажі на фондовому ринку і належить широкому колу приватних та дрібних інституційних інвесторів.
Станом на 2024-2025 роки, ключовими акціонерами Airbus SE є:
• SOGEPA (Франція): ~10.9% – холдингова компанія, що представляє інтереси уряду Франції.
• GZBV (Німеччина): ~10.8% – компанія, що представляє інтереси уряду Німеччини.
• SEPI (Іспанія): ~4.1% – державний холдинг, що представляє інтереси уряду Іспанії.
Разом ці державні холдинги контролюють близько 26% акцій компанії.
Решта ~74% акцій розподілена між великими інвестиційними фондами (такими як Capital Research and Management, BlackRock, The Vanguard Group) та іншими інвесторами у вільному обігу. Жоден з них не володіє контролюючим пакетом акцій, який би перевищував поріг для визнання особи кінцевим бенефіціарним власником.
Висновок:
У компанії Airbus Helicopters (через її материнську структуру Airbus SE) немає кінцевого бенефіціарного власника — фізичної особи, яка б прямо чи опосередковано володіла часткою у 25% чи більше статутного капіталу або мала вирішальний вплив на управління.
Власність є публічною та диверсифікованою, а найбільшими консолідованими акціонерами є уряди Франції, Німеччини та Іспанії, які діють через свої державні холдинги.
Аналіз відповідності Airbus Helicopters п.47 Особливостей
Станом на липень 2025 року, у відкритих джерелах відсутня інформація, яка б свідчила про наявність підстав для відмови Airbus Helicopters в участі у публічних закупівлях.
Пункт 47 (ключові підстави для відмови). Аналіз відповідності Airbus Helicopters
1. Санкції - Airbus Helicopters не входить до санкційних списків РНБО України. Навпаки, компанія є стратегічним партнером Уряду України та постачальником для МВС за великим міждержавним контрактом, що унеможливлює її перебування під санкціями.
2. Керівництво засуджено за корупцію, шахрайство тощо - немає жодних публічних відомостей чи повідомлень про те, що посадові особи Airbus Helicopters були засуджені в Україні чи за кордоном за кримінальні правопорушення, пов'язані з корупцією, шахрайством чи відмиванням коштів.
3. Внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Даний реєстр ведеться НАЗК і стосується переважно українських фізичних та юридичних осіб. Інформація про внесення туди іноземної компанії Airbus Helicopters або її керівництва відсутня.
4. Справа про банкрутство - Airbus Helicopters є підрозділом однієї з найбільших світових аерокосмічних корпорацій Airbus. Інформація про відкриття справи про банкрутство щодо компанії у публічному доступі відсутня. Компанія є фінансово стабільною.
5. Антиконкурентні узгоджені дії - відсутні будь-які публічні рішення Антимонопольного комітету України про притягнення Airbus Helicopters до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій (змови на торгах).
6. Зв'язок з державою-агресором (РФ/РБ) - Airbus є європейською транснаціональною корпорацією. Згідно з відкритими даними, її кінцеві бенефіціарні власники не є громадянами Російської Федерації чи Республіки Білорусь. Компанія припинила свою діяльність в РФ після повномасштабного вторгнення. Стратегічне партнерство з Урядом України, масштабні державні контракти та плани з локалізації обслуговування в Україні додатково підтверджують її статус як надійного та доброчесного контрагента.
Airbus Helicopters є ключовим партнером України у державній та оборонній сферах.
• Міждержавна угода 2018 року: Найбільш значущим є контракт, підписаний у 2018 році між МВС України та Airbus Helicopters на закупівлю 55 вертольотів для потреб держави. В рамках контракту Україна отримала моделі H225, H145 та H125, які активно використовуються для державних завдань.
• У червні 2025 року було оголошено про угоду між ДК «Укроборонпром» (Ukrainian Defense Industry JSC) та Airbus щодо створення в Україні потужностей для технічного обслуговування та ремонту вертольотів Airbus. Це стратегічний крок, що дозволяє зменшити час простою техніки та підвищити компетенції українських фахівців.
З огляду на те, що вертоліт є іноземного виробництва, а послуги з виконання ремонту лопаті несучого гвинта вертольоту AS350 B3 (H-125) вимагають спеціалізованого обладнання, зазначена лопать була відправлена до профільного підприємства, згідно вих. №250521-1-41 від 21.05.2025р. щодо характеру залучення Airbus Helicopters, що знаходиться за межами України.
Таким чином, на сьогодні вертоліт є технічно некомплектним та непридатним до експлуатації. Проведення процедури розірвання договору, що передбачає передачу чи повернення об'єкта договору, є фізично неможливим до моменту завершення ремонту, повернення лопаті в Україну та відновлення льотної придатності вертольота.
В зв’язку з запитом на надання пояснення, ми переглянули всі документи та додали ті, яких бракувало. Ми переглянули процедуру перевірки документів і запевняємо, що будемо значно уважнішими в майбутньому, щоб уникнути таких ситуацій.
Номер:
24d6a8f207fc49f49bcd8c2a08e30d43
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2025 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 344 779,53 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-15-012893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю "Б2Б Авіейшн Трейдинг" укладено договір від 09.06.2025 № 227, пунктом 3.1 якого визначено, що строк надання послуг до 20.12.2025. З огляду на вищевикладене, надайте відповідь - на якому етапі знаходиться виконання умов договору про надання послуг за державні кошти від 09.06.2025 № 227?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8c81588c6ab84a718e51cd978fccf866
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
24.07.2025 11:14
Опис:
На вертольоті AS350 серійний номер 8788, бортовий номер 63 було виявлено дефект лопаті P/N 355А11003004 S/N 48330. Відповідно було зняте лако-фарбове покриття для детальної інспекції такої лопаті, за результатом якої виявлено дефект: наскрізна тріщина лопаті довжина якої перевищує 8 мм. Відповідно до обмежень, що визначені виробником ПС AS350: “F.11.Inspection Criteria – Trailing edge tab” (TE-2024-AS350-04492) лопать, що має тріщину більше ніж 8 мм до подальшої експлуатації не допускається та потребує ремонту. Наразі вертоліт неможливо повернути або передати, оскільки він технічно некомплектний та непридатний до експлуатації. Це пов'язано з тим, що лопать перебуває за межами України, і її повернення, ремонт та відновлення льотної придатності вертольоту потребують часу. Доки ці умови не будуть виконані, фізична передача або повернення об'єкта є неможливими. Відповідно за попередньою оцінкою строк виконання ремонту – 240 днів.