-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ІМПЛАНТИ за « Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015: 33180000-5 «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму»
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Номер:
83fcde368a3d4ddcbc5ab8d215d2474b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
26.06.2025 16:01 - 18.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 НАКАЗ№ 31-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.06.2025 №31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-05-15-011718-a 15.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 (далі – тендерна документація); зміни то тендерної документації, затвердженні протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.06.2025; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2025 № 8610-р/пк-пз; тендерну пропозицію Товариства з обмеженої відповідальністю «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» (Лот 1 та Лот 2); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2025 б/н (Лот 1 та Лот 2); повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2025; договір від 17.06.2025 №21/10 на суму 89 139,00 грн (Лот 1), договір від 17.06.2025 №215/10 на суму 238 182,00 грн (Лот 2); пояснення Замовника від 03.07.2025 надані через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.06.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.07.2025 14:57 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2025 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
202c0710123344c488815baabe2387fb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «ІМПЛАНТИ за « Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015: 33180000-5 «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-15-011718-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
df41fae9d09a4e3daf2a28e75d76e539
Назва:
Відповідь на запит , щодо надання пояснень .
Дата опублікування:
03.07.2025 10:31
Опис:
У відповідь на запит замовнику про пояснення у межах проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області процедури публічної закупівлі: «ІМПЛАНТИ за « Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015: 33180000-5 «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» ID: UA-2025-05-15-011718-a, повідомляємо про наступне:
Метою нашого медичного закладу для проведення вище згаданої закупівлі було - забезпечення безперебійного та ефективного процесу надання медичних послуг пацієнтам в умовах воєнного стану, а також для комплексного лікування та забезпечення імплантами різного типу в межах одного циклу лікувального процесу, ургентного ендопротезування, переважно пацієнтів старшого віку, з метою швидкої активізації пацієнтів.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі, кількість, комплектація визначалися на основі рекомендацій та потреб відповідних фахівців,та лікуючих лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дані імпланти для проведення хірургічних операцій.
Також для визначення технічних характеристик, аналізувалась інформація з відкритих джерел у тому числі на сайтах виробників та постачальників продукції : (https://www.activebone.com/#assortment, https://implantiss.ua/botiss-products/maxgraft, https://www.bauerssynthes.com/products/kistkovij-material, https://www.bauerssynthes.com/products/elastichnij-strizhen/, https://www.czmeditech.com/uk/Titanium-Elastic-Nail-pd44590770.html, https://www.auxein.com/wp-content/uploads/2023/09/Bipolar-Hip-Prosthesis.pdf#toolbar=0).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався методом порівняння цін на ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни https://prozorro.gov.ua/. Було здійснено моніторинг цін згідно укладених договорів за процедурами закупівель на торгівельних майданчиках в системі «Prozorro» (UA-2025-03-12-008316-a, UA-2024-01-15-006661-a, UA-2023-06-16-001199-a , UA-2025-03-21-009883-a,UA-2025-01-28-018909-a,UA-2024-06-07-003718-a,UA-2025-04-10-013197-a, UA-2025-04-07-011809-a), але за основу бралась до уваги інформація з отриманих цінових пропозицій потенційних учасників (додається).
2. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету , а саме коштів НСЗУ, відповідно до укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій № 0983-Е125-Р000 від 01.01.2025 р.
3. Відповідно, фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility - не здійснювалось.
З повагою
Уповноважена особа КНП «НЛ ім.Ю.Липи» НМР - Галина Чума