-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування (Фільтри до протигазів)
Завершена
19 222 105.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 192 221.00 UAH
мін. крок: 1% або 192 221.00 UAH
Номер:
dd3b406ae1054811b5ac9efd7e037b5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 11:44 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2025 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2025-05-15-010936-a 15.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Особливостям № 1275 та Особливостям № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НБіСі Дефенс» та ТОВ «Мікрофільтр», своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України»; (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 № 979 зі змінами від 23.05.2025 № 1044, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НБіСі Дефенс» (далі – ТОВ «НБіСі Дефенс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Мікрофільтр» (далі – ТОВ «Мікрофільтр»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1139 від 03.06.2025, № 1181 від 05.06.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 12.06.2025 № 1216/25 на суму 13 474 188,84 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 11.06.2025, на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.06.2025 15:49 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2025 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
24723373e5f946429b589043360222f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2025 08:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Код ДК 021:2015 - 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування (Фільтри до протигазів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-15-010936-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bfc977b15a684b3cb811fbccb74cc2b9
Назва:
щодо надання інформації
Дата опублікування:
11.06.2025 17:40
Опис:
Щодо надання інформації
Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Державної Аудиторської Служби України про надання інформації щодо закупівлі UA-2025-05-15-010936-a за кодом ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (фільтри до протигазів), повідомляємо наступне:
Щодо документів згідно яких здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Центром отримано доповідну записку Департаменту управління майном Національної поліції України від 31.01.2025 № 10993-2025 (753708) щодо забезпечення органів та підрозділів Національної поліції засобами індивідуального захисту сучасних зразків. Згідно з Нормами належності вогнепальної зброї, боєприпасів, спеціальних засобів та засобів індивідуального захисту поліцейських в особливий період, у тому числі в період дії воєнного стану, затвердженими наказом МВС України від 21.12.2022 № 831дск, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.12.2022 за № 1710/39046 в редакції наказу МВС України від 13.05.2024 № 304 дск, передбачено забезпечення кожного поліцейського протигазом із гнучким протиосколковим візиром. Також, Центром отримано лист від Департаменту превентивної діяльності від 08.05.2025 № 68097-2025 (927492) з технічними вимогами щодо закупівлі фільтрів до протигазів (Додаток: технічні характеристики на 3 арк.)
Копії доповідної записки та листа додаються.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Центр керується Законом України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що введений в дію разом із введенням у дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ та листом Національної поліції України від 28.02.2019р. №2387/09/31-2019 «Про механізм розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час збору інформації про ціну було враховано, щоб умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) були співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості, як це передбачено методичними рекомендаціями, а саме враховані були комерційні пропозиції постачальників, які працюють без попередньої оплати та надають пропозицію на весь обсяг закупівлі.
Копії документів про визначення очікуваної вартості та комерційні пропозиції додаються.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Інформація щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі була надана профільним підрозділом Національної поліції України, а саме – Департаментом превентивної діяльності Національної поліції України (лист від 08.05.2025 № 68097-2025 (927492)).
Копія листа додається.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту. Інформація щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) можна знайти за посиланням: https://npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-11102016-710-zakupivlia-ua-2025-05-15-010936-a-tsentr-obsluhovuvannia-pidrozdiliv-natsionalnoi-politsii-ukrainy-16052025
Щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів. Повідомляємо, що до електронної системи закупівель завантажено протокол про прийняття рішення про закупівлю фільтра (намір) від 05.06.2025 № 1181. Договір на стадії укладання, відповідно, поставка ще не відбулась.
Копія протоколу додається
Уповноважена особа Дамір Тенчурін
11.06.2025