• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі нежитлової будівлі КЗ "Павлоградська школа мистецтв" за адресою: м. Павлоград, вул. Сергія Корольова, 3-А (ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

1 117 968.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 589.84 UAH
Номер: 5244fb421b7644c79068f5d544c767a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-13-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.07.2025 17:16 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.07.2025 № 217 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2025 № 217 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-05-15-005505-a 15.05.2025 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАВЛОГРАДСЬКА ШКОЛА МИСТЕЦТВ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору про закупівлю встановлено порушення п.5.17 Настанови №281. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору тендерній документації, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому та усунення виявлених порушень шляхом зменшення ціни договору від 01.07.2025 №5 на суму включених до договірної ціни адміністративних витрат будiвельної організації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ПАВЛОГРАДСЬКА ШКОЛА МИСТЕЦТВ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-05-15-005848-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 25 від 25 травня 2025 року, протокол про відхилення тендерної пропозиції уповноваженої особи Замовника від 03.06.2025 № 27, рішення Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 17.06.2025 № 9583-р/пк-пз, рішення АМКУ від 23.06.2025 № 9935-р/пк-пз, тендерна пропозиція учасника ФОП "Драчов Ігор Володимирович" (далі – ФОП Драчов І.В.), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 10.06.2025, договір від 01.07.2025 №5, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.08.2025 на запит про надання пояснень від 30.07.2025 та 06.08.2025 року. Моніторингом встановлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору від 23.03.2025 №233, ФОП Драчов І.В. включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 12 418,24 гривень. Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з п. 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП Драчов І.В. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої Учасником тендерної пропозиції, не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФОП Драчов І.В. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 12 418,24 грн. (без урахування податків) ФОП Драчов І.В. завищено вартість тендерної пропозиції та не відповідає п.5.17 Настанови №281. Отже, враховуючи вищезазначене, договір, який укладено з переможцем ФОП Драчов І.В., не відповідає п.5.17 Настанови №281. Крім того, моніторингом встановлено, що пунктом 8.1 розділу 8 «Гарантійні строки» проекту договору (Додаток 5 тендерної документації) визначено, що підрядник гарантує надійність і якість виконаних послуг протягом 2 (двох) років після підписання акта ф.КБ-2в, за винятком випадків пошкодження об’єкта поточного ремонту третіми особами. Водночас, відповідно до пункту 5.12. технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) Замовник визначив, що гарантійний термін строком не менше 10 років починається з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідки за формою № КБ-3. У свою чергу, Учасник ФОП Драчов І.В. у складі тендерної пропозиції завантажив наступні документи: - підписаний з боку учасника Додаток 2 (технічна специфікація) до тендерної документації, у якій зазначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить не менше 10 років; - у Додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» Учасник погодився з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 5 до Документації «Проєкт договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 Особливостей, у якому зазначено, що виконавець встановлює гарантійний строк 2 роки. Проте, слід зазначити, що умови укладеного договору закупівлі від 01.07.2025 не містять в собі гарантійний строк експлуатації об’єкта терміном не менше 10 років, як це було визначено Замовником відповідно до пункту 5.12. технічного завдання (Додаток 5 тендерної документації). Таким чином, умови договору закупівлі від 01.07.2025 №5 в частині гарантійних зобов’язань не відповідають вимогам пункту 5.12. технічної специфікації (Додаток 5 тендерної документації). Надане Замовником пояснення із зазначеного питання від 11.08.2025 року не спростовує суті та не пояснює виявлені суперечності.
Період усунення порушень: 13.08.2025 17:47 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2025 17:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додаємо документи щодо усунення порушень:
Дата публікації звіту: 14.08.2025 16:47

Запити/Пояснення