-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі нежитлової будівлі КЗ "Павлоградська школа мистецтв" за адресою: м. Павлоград, вул. Сергія Корольова, 3-А (ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
1 117 968.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 589.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 589.84 UAH
Період оскарження:
15.05.2025 12:20 - 27.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
24fc15743a624e8f8eac35b405e4c449
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-15-005505-a.c1
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 28.pdf 13.06.2025 15:02
- Протокол27.pdf 13.06.2025 15:02
- Скарга.pdf 13.06.2025 16:50
- sign.p7s 13.06.2025 16:51
- рішення від 17.06.2025 № 9583.pdf 17.06.2025 16:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2025 № 9935.pdf 24.06.2025 11:13
- рішення від 23.06.2025 № 9935.pdf 25.06.2025 16:42
- Протокол 28 про визнання переможця.pdf 18.06.2025 16:23
- Протокол надання інформації, документів та матеріалів на запит органу оскарження.docx 18.06.2025 16:23
- Протокол УО про відхилення ТП учасника за відсутності документів та інформації які повинен надати учасник у складі ТП.docx 18.06.2025 16:23
- Протокол 27 про відхилення ТП учасника.pdf 18.06.2025 16:23
- Протокол 31 про надання інформації, документів та матеріалів на запит органу оскарження.pdf 18.06.2025 16:23
- Протокол УО про визначення переможця та рішення про намір укласти договір (1).docx 18.06.2025 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.06.2025 17:15
Дата розгляду скарги:
23.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2025 16:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.06.2025 16:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1b12fee55da74447b9bcaae9930aa99d
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення замовника щодо визнання переможцем ФОП "Драчов Ігор Володимирович"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
15.05.2025 Комунальний заклад «Павлоградська школа мистецтв» Павлоградської міської ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі: Поточний ремонт покрівлі нежитлової будівлі КЗ «Павлоградська школа мистецтв» за адресою м. Павлоград, вул. Сергія Корольова, 3-А (Код ДК 021:2015-45260000-7-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (далі — Процедура закупівлі). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-15-005505-a
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30.05.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
В закупівлі прийняли участь наступні учасники:
ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" с заявленою ціною пропозиції 1 021 919,16 грн.
ФОП "Драчов Ігор Володимирович" с заявленою ціною пропозиції 1 098 000 грн.
Відповідно до п. 55 постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення» Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей (Далі по тексту Особливостей).
Відповідно до п. 59 Особливостей Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Період оскарження прийнятого рішення зазначений на веб-порталі з публічних закупі-вель ProZorro по 15.06.2025 року по 23:59 годин.
Таким чином строк подання скарги не пропущений.
03.06.2025 Замовником оприлюднено Протокол від 03.06.2025 № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінвестреконструкція» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З причин відсутності надання учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені відповідно з вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації та додатка 2 до тендерної документації для підтвердження запропонованого предмета закупівлі вимогам технічного завдання ТД.
10.06.2025 р. Замовником опрелюднено Протокол від 10.06.2025 р. №28 щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнати ФОП «Драчов Ігор Володимирович» переможцем процедури закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будінвестреконструкція» вважає,
що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
1. Учасником ТОВ«БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ» надав всі документи передбачені Тендерною документацією.
Згідно додатку 3, п. 4 ТД вказано надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 Тендерної документації та Додатка 2 до тендерної документації:
4.1. Підписаний з боку учасника Додаток 2 до тендерної документації.
4.2. Під час подання пропозиції Учасник торгів надає кошторисну документацію, розроблену у програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна з розрахунками передбачених витрат, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів), підписану та завірену печаткою Учасника торгів в електронному вигляді та інформаційну модель з розширенням *.IMD. Також надається інформація про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортних витрат, заготівельно-складських витрат та країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в електронному вигляді та в інформаційній моделі з розширенням *.IMD. (згідно Закону № 3988-IX від 19.09.2024 Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»).
В свою чергу ТОВ «Будінвестреконструкція» надало інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; кошторисну документацію, розроблену у програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна з розрахунками передбачених витрат, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів), підписану та завірену печаткою Учасника торгів в електронному вигляді та інформаційну модель з розширенням *.IMD, також інформацію про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортних витрат, заготівельно-складських витрат та країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в електронному вигляді.
2. Учасник ФОП «Драчов Ігор Володимирович» надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію на яку було накладено КЕП і це унеможливлює її перегляд іншими учасниками. Це є порушенням принципів прозорості, добросовісної конкуренції та рівного доступу, які закріпленні в Законі України «Про публічні закупівлі» , зокрема ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Такі дії порушують рівність умов участі у тендерній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «Будінвестреконструкція» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника - Протокол від 03.06.2025 № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінвестреконструкція» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Визнати рішення Замовника - Протокол від 10.06.2025 № 28 щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнати ФОП «Драчов Ігор Володимирович» переможцем процедури закупівлі неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Скасувати рішення Замовника – Повідомлення від 10.06.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю ФОП «Драчов Ігор Володимирович».
5. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Драчов Ігор Володимирович».
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30.05.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
В закупівлі прийняли участь наступні учасники:
ТОВ "БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ" с заявленою ціною пропозиції 1 021 919,16 грн.
ФОП "Драчов Ігор Володимирович" с заявленою ціною пропозиції 1 098 000 грн.
Відповідно до п. 55 постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення» Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей (Далі по тексту Особливостей).
Відповідно до п. 59 Особливостей Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Період оскарження прийнятого рішення зазначений на веб-порталі з публічних закупі-вель ProZorro по 15.06.2025 року по 23:59 годин.
Таким чином строк подання скарги не пропущений.
03.06.2025 Замовником оприлюднено Протокол від 03.06.2025 № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінвестреконструкція» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З причин відсутності надання учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені відповідно з вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації та додатка 2 до тендерної документації для підтвердження запропонованого предмета закупівлі вимогам технічного завдання ТД.
10.06.2025 р. Замовником опрелюднено Протокол від 10.06.2025 р. №28 щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнати ФОП «Драчов Ігор Володимирович» переможцем процедури закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будінвестреконструкція» вважає,
що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
1. Учасником ТОВ«БУДІНВЕСТРЕКОНСТРУКЦІЯ» надав всі документи передбачені Тендерною документацією.
Згідно додатку 3, п. 4 ТД вказано надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 Тендерної документації та Додатка 2 до тендерної документації:
4.1. Підписаний з боку учасника Додаток 2 до тендерної документації.
4.2. Під час подання пропозиції Учасник торгів надає кошторисну документацію, розроблену у програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна з розрахунками передбачених витрат, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів), підписану та завірену печаткою Учасника торгів в електронному вигляді та інформаційну модель з розширенням *.IMD. Також надається інформація про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортних витрат, заготівельно-складських витрат та країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в електронному вигляді та в інформаційній моделі з розширенням *.IMD. (згідно Закону № 3988-IX від 19.09.2024 Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі»).
В свою чергу ТОВ «Будінвестреконструкція» надало інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; кошторисну документацію, розроблену у програмному комплексі АВК-5 (договірна ціна з розрахунками передбачених витрат, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів), підписану та завірену печаткою Учасника торгів в електронному вигляді та інформаційну модель з розширенням *.IMD, також інформацію про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортних витрат, заготівельно-складських витрат та країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в електронному вигляді.
2. Учасник ФОП «Драчов Ігор Володимирович» надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію на яку було накладено КЕП і це унеможливлює її перегляд іншими учасниками. Це є порушенням принципів прозорості, добросовісної конкуренції та рівного доступу, які закріпленні в Законі України «Про публічні закупівлі» , зокрема ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Такі дії порушують рівність умов участі у тендерній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «Будінвестреконструкція» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника - Протокол від 03.06.2025 № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінвестреконструкція» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Визнати рішення Замовника - Протокол від 10.06.2025 № 28 щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнати ФОП «Драчов Ігор Володимирович» переможцем процедури закупівлі неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Скасувати рішення Замовника – Повідомлення від 10.06.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю ФОП «Драчов Ігор Володимирович».
5. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Драчов Ігор Володимирович».
×
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол27.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 28.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1.Визнати рішення Замовника - Протокол від 03.06.2025 № 27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінвестреконструкція» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Визнати рішення Замовника - Протокол від 10.06.2025 № 28 щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнати ФОП «Драчов Ігор Володимирович» переможцем процедури закупівлі неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3.Скасувати рішення Замовника – Повідомлення від 10.06.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю ФОП «Драчов Ігор Володимирович». 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Драчов Ігор Володимирович».