-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля
Завершена
1 434 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 174.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 174.05 UAH
Номер:
630796bde3944388acad659546a03c22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 11:06 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2025 №48-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.06.2025 №48-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-05-15-002589-a 15.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ПП «СУЗІР'Я» та ТОВ "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ", розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель медичного реабілітаційного центру МВС України "Кремінці" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.05.2025 №69 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР'Я» (далі – ПП «СУЗІР'Я»), Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ" (далі – ТОВ "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ"), ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», вимогу про усунення невідповідностей до 31.05.2025 року, протокол уповноваженої особи від 28.05.2025 №72, протокол уповноваженої особи від 30.05.2025 №73, протокол уповноваженої особи від 04.06.2025 №76, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.07.2025 року, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) №9834-р/пк-пз від 19.06.2025, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ПП «Енергозахід» від 19.06.2025 №9834, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України, укладений договір про закупівлю товару від 01.07.2025 №227 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 01.07.2025 №1-228 .
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень:
09.07.2025 11:10 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2025 11:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, та з урахуванням встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо наступне.
За результатами розгляду зазначеного висновку та відповідно до вимог статей 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником – МРЦ МВС України «Кремінці» – вжито заходів, спрямованих на недопущення в подальшому аналогічних порушень.
Зокрема, було здійснено наступне:
1. Проведено детальний аналіз встановлених порушень із залученням відповідальних працівників (уповноважених осіб).
2. Організовано роз’яснювальну роботу щодо правильного складання тендерної документації, формування вимог до предмета закупівлі, підготовки тендерних пропозицій та дотримання строків публікації інформації в електронній системі закупівель.
3. Надано обов’язкові для виконання вказівки відповідальним особам щодо неухильного дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення закупівель.
Таким чином, замовник МРЦ МВС України «Кремінці» виконує вимоги закону, вживає всі необхідні заходи для усунення порушень та запобігання їх повторенню у майбутньому.
Дата публікації звіту:
10.07.2025 10:57
Запити/Пояснення
Номер:
47e60e492ffd4a13a205cd16b9aef7b4
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
01.07.2025 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вугілля» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-15-002589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ad1d5700361d4713b1df880f290c340f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
02.07.2025 11:18
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2025-05-15-002589-a згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710 висвітлено на сайті https://health.mvs.gov.ua/uk/kreminci/pro_nas/publichna_informaciya/obgruntuvannia-zakupivel-2024-2025-roki .
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі сформований з урахуванням отриманих комерційних пропозицій, на підставі методу порівняння ринкових цін , у тому числі із загальнодоступних джерел інформації у мережі інтернет а також згідно розрахунку до кошторису на 2025рік та заявки на закупівлю Вугілля від 24.03.2025р.(додається копії: комерційних пропозицій, фото цін з мережі інтернет, розрахунки до кошторису на 2025р., заявка від 24.03.2025р. ).»