• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля

Завершена

1 434 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 174.05 UAH
Номер: 630796bde3944388acad659546a03c22
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 30.06.2025 11:06 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2025 №48-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.06.2025 №48-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-15-002589-a 15.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ПП «СУЗІР'Я» та ТОВ "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ", розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткової угоди). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель медичного реабілітаційного центру МВС України "Кремінці" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.05.2025 №69 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЗІР'Я» (далі – ПП «СУЗІР'Я»), Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ" (далі – ТОВ "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ"), ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», вимогу про усунення невідповідностей до 31.05.2025 року, протокол уповноваженої особи від 28.05.2025 №72, протокол уповноваженої особи від 30.05.2025 №73, протокол уповноваженої особи від 04.06.2025 №76, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.07.2025 року, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) №9834-р/пк-пз від 19.06.2025, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ПП «Енергозахід» від 19.06.2025 №9834, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України, укладений договір про закупівлю товару від 01.07.2025 №227 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 01.07.2025 №1-228 . Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень: 09.07.2025 11:10 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2025 11:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, та з урахуванням встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо наступне. За результатами розгляду зазначеного висновку та відповідно до вимог статей 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником – МРЦ МВС України «Кремінці» – вжито заходів, спрямованих на недопущення в подальшому аналогічних порушень. Зокрема, було здійснено наступне: 1. Проведено детальний аналіз встановлених порушень із залученням відповідальних працівників (уповноважених осіб). 2. Організовано роз’яснювальну роботу щодо правильного складання тендерної документації, формування вимог до предмета закупівлі, підготовки тендерних пропозицій та дотримання строків публікації інформації в електронній системі закупівель. 3. Надано обов’язкові для виконання вказівки відповідальним особам щодо неухильного дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення закупівель. Таким чином, замовник МРЦ МВС України «Кремінці» виконує вимоги закону, вживає всі необхідні заходи для усунення порушень та запобігання їх повторенню у майбутньому.
Дата публікації звіту: 10.07.2025 10:57

Запити/Пояснення