• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля

Завершена

1 434 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 174.05 UAH
Період оскарження: 15.05.2025 10:42 - 20.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 5824d3d8cebc46e692e7680559043d38
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-15-002589-a.a1
Назва: СКАРГА відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2025 15:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.06.2025 16:48
Автор: ПП "Енергозахід", Павло Товкало +380676736038 ptovkalo@yahoo.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a2c4f5c0cd4c41999172b2d442edf735
Заголовок пункту скарги: 04 червня 2025 року Замовником був оприлюднений протокол № 76 про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі. Вважаємо, що Замовником неправомірно прийнято рішення про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі.Вважаємо що таке рішення суперечить ЗУ Про публічні Закупівлі та Особливостям 1178.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Медичним реабілітаційним центром МВС України "Кремінці" (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення за UA-2025-05-15-002589-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-15-002589-a, про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Д (13-100) або еквівалент)).

ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ.
Процедура – відкриті торги з особливостями.

Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Д (13-100) або еквівалент)).

Оголошення на веб-порталі – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-15-002589-a,
Ідентифікатор – UA-2025-05-15-002589-a.

НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА.
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Код ЄДРПОУ: 08733802
Адреса: 78596, Івано - Франківська обл., с. Татарів, вул. Шевченка 1.
Посадова особа замовника, уповноважена
здійснювати зв'язок з учасниками –
Уповноважена особа – Бойко Мирослава (телефон:+380977779728; е-mail: kremincimrc@gmail.com).
По технічних питаннях – Свідрак Юрій (телефон 096 60 92 171).


СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ.
Приватне підприємство “Енергозахід”
ЄДРПОУ: 36084263
Адреса: 80000, Львівська обл. м. Сокаль вул. Героїв УПА 27, кв. 71.
Контактні особи (телефон, (e-mail за наявності)) Директор ПП „Енергозахід” Товкало Павло Олександрович.
тел. 067-673-60-38., e-mail: energowest@ukr.net

Участь у закупівлі взяли учасники:

1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я. Первинна пропозиція- 931 866,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція - 811 031,00 грн. з ПДВ.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ". Первинна пропозиція-1 400 841,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція -811 200,00 грн. з ПДВ.
3. ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ». Первинна пропозиція-1 297 582,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція – 1 297 582,00 грн. з ПДВ.
4. ПП "Енергозахід". Первинна пропозиція-1 393 236,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція – 1 393 236,00 грн. з ПДВ.

04 червня 2025 року Замовником був оприлюднений протокол № 76 Уповноваженої особи Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням замовника про прийняття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» та визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» та ухваленням рішення про намір укласти договір з таким учасником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "Енергозахід" подає цю скаргу на наступні дії, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ».
МИ вбачаємо у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що Замовником неправомірно прийнято рішення (протокол № 76 Уповноваженої особи Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником, з огляду на таке:

1.Згідно Додатку № 2 до тендерної документації: “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля:
Інформація про відповідність запропонованого товару якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля повинна бути підтверджена:
Посвідченням якості на Вугілля, що є предметом закупівлі, оформлене згідно з вимогами П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» із зазначенням вмісту Хлору Cld, вмісту Миш’яку Asd, вмісту сірки Sdp та із зазначенням якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та із зазначенням показників якості, що характеризують безпечність вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі).

Згідно П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»: У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту;
— позначення цього стандарту.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» надано в складі тендерної пропозиції ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.
У наданому учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам не вказано одиницю вимірювання до показника “вміст сірки Sdp”.
Відповідно до п. 2 НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» «у цьому стандарті є посилання на такі нормативні документи: ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92)». Тобто, п.2. ДСТУ 7146:2010 містить відсилочну норму зокрема і до вимог стандарту ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92) в частині визначення сірки та оформлення протоколу випробувань щодо результатів визначення вмісту сірки.
Отже, оцінюючи протокол випробування учасників на відповідність його вимогам потрібно керуватися як основним стандартом ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» так і нормами стандартів які є нормативною базою для нього, зокрема, і вимогами ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92), оскільки саме він визначає порядок оформлення результатів визначення сірки у протоколах випробувань.
Згідно ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92) п.9. результат дослідження виражають у відсотках, а згідно п. 10 цього ж ДСТУ- в протоколі вимагається вказати результат і спосіб іх вираження.
Тобто, основною одиницею вимірювання сірки є: %.
Також є інші одиниці вимірювання сірки :
1. г/кг,
2.мг/кг.
3. ppm.
Зі змісту ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р., наданого учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» не зрозуміло у яких одиницях виражено вміст сірки Sdp, а отже, неможливо зробити висновок про відповідність запропонованого товару вимогам Замовника в цій частині.
Таким чином учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р. не вказано про вміст сірки Sdp згідно ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92), тобто не вказано одиницю вимірювання. Що в свою чергу є порушенням вимог ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» з підстав, наведених вище.


Отже Надане учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р. не відповідає Вимогам Замовника а саме Додатку № 2 до тендерної документації в частині зазначення вмісту сірки Sdp., в результаті чого така пропозиція підлягає відхиленню.

Тобто Тендерна Пропозиція Учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» на виконання вимог п. 44 пп 2) “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”: пп2.) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;

Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», визначені пунктом 44 Особливостей.

Не відхиливши Пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» на підставі п. 44 пп 2) ПКМУ №1178 від 12.10.2022р.: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Наші права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі – учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ».

Перелік документів (доказів) до п. 1 скарги:
1) Тендерна документація з додатками.
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.
5) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
6) ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.
7) ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92).
8) Протокол № 76 Уповноваженої особи Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником.


2.Згідно Додатку № 2 до тендерної документації: “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля:
Інформація про відповідність запропонованого товару якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля повинна бути підтверджена:
Посвідченням якості на Вугілля, що є предметом закупівлі, оформлене згідно з вимогами П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» із зазначенням вмісту Хлору Cld, вмісту Миш’яку Asd, вмісту сірки Sdp та із зазначенням якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та із зазначенням показників якості, що характеризують безпечність вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі).

Згідно П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»: У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього
стандарту;
— позначення цього стандарту.

На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» надано в складі тендерної пропозиції ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.
У наданому учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам у колонці: “Номери транспорту- назва” вказано такий транспортний засіб:
1) Авто DAF FT XF 95 АН 7072 ОО і зазначено що даний тягач перевозив вугілля масою нетто 25 тон.
Авто DAF FT XF 95 - Це марка Тягача.
Тягáч — механічний дорожній транспортний засіб, який за своїми конструкцією та оснащенням призначений для буксирування напівпричепів, причепів чи платформ. (див. зображення нижче).
Тобто сам по собі тягач не здатний перевезти 25 тон вугілля.
Для цього потрібно напівпричіп, причіп, у якому і буде перевозитись саме вугілля.
Про напівпричіп, причіп чи платформу учасником у посвідченні вказано не було.


Учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам вказано транспортний засіб, яким перевезення вказаної кількості вугілля є неможливим. Тобто учасник процедури закупівлі зазначив у
ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

Згідно п.42. “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.

Згідно п.44. “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

Інформація про транспортний засіб який перевозив вугілля вказана у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам є
А) недостовірною інформацією, оскільки вказаний транспортний засіб не міг перевезти вказану кількість вугілля до споживача з урахуванням вищенаведеного.

Інформація про транспортний засіб який перевозив вугілля вказана у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам є
Б) є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, оскільки однією із вимог до змісту Посвідчення Якості згідно П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» є інформація про — номери вагонів або інших транспортних засобів.


Перелік документів (доказів) до п. 2 скарги:
1) Тендерна документація з додатками;
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.
5) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
6) ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.


3.Згідно Додатку № 2 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДОДАТОК № 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) підписується учасником КЕП/УЕП, завіряється електронною печаткою та надається у складі пропозиції.
Учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» завантажено архівований файл “Додаток №2.pdf.asice.zip.” У даному архіві міститься гарантійний лист за Вих. № 42 від 22.05.2025. Згідно ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, на ДОДАТОК № 2 до Тендерної документації накладено лише електронну печатку. (Скріншот нижче), що є невідповідністю умовам документації.


Якщо перевірити електронний підпис накладений на документ на сайті https://czo.gov.ua/verify, то можна побачити що накладено ЛИШЕ ЕЛЕКТРОННУ ПЕЧАТКУ без КЕП або УЕП на документі), що є невідповідністю умовам документації.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»..
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» була неправомірно визнана переможцем.

Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Перелік документів (доказів) до п. 3 скарги:
1) Тендерна документація з додатками;
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
5) Гарантійний лист за Вих. № 42 від 22.05.2025р. “Додаток №2.pdf.asice.zip.”
6) Скріншот зі сайту https://czo.gov.ua/verify


4. Згідно П. 2. “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної Документації: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 5) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.

Учасником завантажено ЕЛЕКТРОННУ БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 47814. Вих. № 47814 від 22.05.2025 р. та зміни до неї (Зміни №1 до ЕЛЕКТРОННОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № 47814 від «22» травня 2025 року., Вих. № 47814-1 від 30.05.2025 р.) де, після самого тексту гарантії по формі, немає зазначення що цю гарантію оформлено відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), що є невідповідністю умовам документації.

Відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі”: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.


Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» була неправомірно визнана переможцем.

Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Перелік документів (доказів) до п. 4 скарги:
1) Тендерна документація з додатками;
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
5) ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 47814. Вих. № 47814 від 22.05.2025 р.
6) Зміни №1 до ЕЛЕКТРОННОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № 47814 від «22» травня 2025 року. Вих. № 47814-1 від 30.05.2025 р.
7) Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ 30.05.2025 p7s.
8) Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ 22.05.2025 p7s.


Наші права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі учасника– ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»
Отже, Замовник, порушивши усі норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель, а саме: ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням», безпідставно, необґрунтовано, прийняв рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», яке повинно бути скасоване.

Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -

ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол № 76 Уповноваженої особи Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником.

Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1103a05379b44299b67258b283392f79
Заголовок пункту скарги: 04 червня 2025 року Замовником був оприлюднений протокол № 76 про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі. Вважаємо, що Замовником неправомірно прийнято рішення про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі.Вважаємо що таке рішення суперечить ЗУ Про публічні Закупівлі та Особливостям 1178.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:

Медичним реабілітаційним центром МВС України "Кремінці" (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення за UA-2025-05-15-002589-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-15-002589-a, про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Д (13-100) або еквівалент)).

ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ.
Процедура – відкриті торги з особливостями.

Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Д (13-100) або еквівалент)).

Оголошення на веб-порталі – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-15-002589-a,
Ідентифікатор – UA-2025-05-15-002589-a.

НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА.
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Код ЄДРПОУ: 08733802
Адреса: 78596, Івано - Франківська обл., с. Татарів, вул. Шевченка 1.
Посадова особа замовника, уповноважена
здійснювати зв'язок з учасниками –
Уповноважена особа – Бойко Мирослава (телефон:+380977779728; е-mail: kremincimrc@gmail.com).
По технічних питаннях – Свідрак Юрій (телефон 096 60 92 171).


СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ.
Приватне підприємство “Енергозахід”
ЄДРПОУ: 36084263
Адреса: 80000, Львівська обл. м. Сокаль вул. Героїв УПА 27, кв. 71.
Контактні особи (телефон, (e-mail за наявності)) Директор ПП „Енергозахід” Товкало Павло Олександрович.
тел. 067-673-60-38., e-mail: energowest@ukr.net

Участь у закупівлі взяли учасники:

1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я. Первинна пропозиція- 931 866,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція - 811 031,00 грн. з ПДВ.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ". Первинна пропозиція-1 400 841,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція -811 200,00 грн. з ПДВ.
3. ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ». Первинна пропозиція-1 297 582,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція – 1 297 582,00 грн. з ПДВ.
4. ПП "Енергозахід". Первинна пропозиція-1 393 236,00 грн. з ПДВ. Остаточна пропозиція – 1 393 236,00 грн. з ПДВ.

04 червня 2025 року Замовником був оприлюднений протокол № 76 Уповноваженої особи Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням замовника про прийняття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» та визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» та ухваленням рішення про намір укласти договір з таким учасником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "Енергозахід" подає цю скаргу на наступні дії, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ».
МИ вбачаємо у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що Замовником неправомірно прийнято рішення (протокол № 76 Уповноваженої особи Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником, з огляду на таке:

1.Згідно Додатку № 2 до тендерної документації: “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля:
Інформація про відповідність запропонованого товару якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля повинна бути підтверджена:
Посвідченням якості на Вугілля, що є предметом закупівлі, оформлене згідно з вимогами П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» із зазначенням вмісту Хлору Cld, вмісту Миш’яку Asd, вмісту сірки Sdp та із зазначенням якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та із зазначенням показників якості, що характеризують безпечність вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі).

Згідно П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»: У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту;
— позначення цього стандарту.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» надано в складі тендерної пропозиції ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.
У наданому учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам не вказано одиницю вимірювання до показника “вміст сірки Sdp”.
Відповідно до п. 2 НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» «у цьому стандарті є посилання на такі нормативні документи: ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92)». Тобто, п.2. ДСТУ 7146:2010 містить відсилочну норму зокрема і до вимог стандарту ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92) в частині визначення сірки та оформлення протоколу випробувань щодо результатів визначення вмісту сірки.
Отже, оцінюючи протокол випробування учасників на відповідність його вимогам потрібно керуватися як основним стандартом ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» так і нормами стандартів які є нормативною базою для нього, зокрема, і вимогами ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92), оскільки саме він визначає порядок оформлення результатів визначення сірки у протоколах випробувань.
Згідно ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92) п.9. результат дослідження виражають у відсотках, а згідно п. 10 цього ж ДСТУ- в протоколі вимагається вказати результат і спосіб іх вираження.
Тобто, основною одиницею вимірювання сірки є: %.
Також є інші одиниці вимірювання сірки :
1. г/кг,
2.мг/кг.
3. ppm.
Зі змісту ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р., наданого учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» не зрозуміло у яких одиницях виражено вміст сірки Sdp, а отже, неможливо зробити висновок про відповідність запропонованого товару вимогам Замовника в цій частині.
Таким чином учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р. не вказано про вміст сірки Sdp згідно ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92), тобто не вказано одиницю вимірювання. Що в свою чергу є порушенням вимог ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» з підстав, наведених вище.


Отже Надане учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р. не відповідає Вимогам Замовника а саме Додатку № 2 до тендерної документації в частині зазначення вмісту сірки Sdp., в результаті чого така пропозиція підлягає відхиленню.

Тобто Тендерна Пропозиція Учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» на виконання вимог п. 44 пп 2) “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”: пп2.) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;

Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», визначені пунктом 44 Особливостей.

Не відхиливши Пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» на підставі п. 44 пп 2) ПКМУ №1178 від 12.10.2022р.: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Наші права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі – учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ».

Перелік документів (доказів) до п. 1 скарги:
1) Тендерна документація з додатками.
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.
5) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
6) ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.
7) ДСТУ 3528-97 Паливо тверде мінеральне. Визначення загальної сірки. Метод Ешка (ГОСТ 8606-93, ISO 334-92).
8) Протокол № 76 Уповноваженої особи Бойко Мирослави Юріївни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель МРЦ МВС України «Кремінці» про визнання учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником.


2.Згідно Додатку № 2 до тендерної документації: “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля:
Інформація про відповідність запропонованого товару якісним, технологічним та фізико-механічним показникам вугілля та показникам якості, що характеризують безпечність вугілля повинна бути підтверджена:
Посвідченням якості на Вугілля, що є предметом закупівлі, оформлене згідно з вимогами П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» із зазначенням вмісту Хлору Cld, вмісту Миш’яку Asd, вмісту сірки Sdp та із зазначенням якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) та із зазначенням показників якості, що характеризують безпечність вугілля, які підтверджують відповідність вугілля вимогам зазначеним у Додатку 2 до ТД (Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі).

Згідно П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови»: У посвідченні якості зазначають:
— назву підприємства-виробника;
— назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля);
— назву споживача та дату відправлення;
— номер і дату договору про постачання;
— номери вагонів або інших транспортних засобів;
— масу нетто;
— результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього
стандарту;
— позначення цього стандарту.

На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» надано в складі тендерної пропозиції ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.
У наданому учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам у колонці: “Номери транспорту- назва” вказано такий транспортний засіб:
1) Авто DAF FT XF 95 АН 7072 ОО і зазначено що даний тягач перевозив вугілля масою нетто 25 тон.
Авто DAF FT XF 95 - Це марка Тягача.
Тягáч — механічний дорожній транспортний засіб, який за своїми конструкцією та оснащенням призначений для буксирування напівпричепів, причепів чи платформ. (див. зображення нижче).
Тобто сам по собі тягач не здатний перевезти 25 тон вугілля.
Для цього потрібно напівпричіп, причіп, у якому і буде перевозитись саме вугілля.
Про напівпричіп, причіп чи платформу учасником у посвідченні вказано не було.


Учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам вказано транспортний засіб, яким перевезення вказаної кількості вугілля є неможливим. Тобто учасник процедури закупівлі зазначив у
ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

Згідно п.42. “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.

Згідно п.44. “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).” Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

Інформація про транспортний засіб який перевозив вугілля вказана у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам є
А) недостовірною інформацією, оскільки вказаний транспортний засіб не міг перевезти вказану кількість вугілля до споживача з урахуванням вищенаведеного.

Інформація про транспортний засіб який перевозив вугілля вказана у ПОСВІДЧЕННІ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам є
Б) є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, оскільки однією із вимог до змісту Посвідчення Якості згідно П.7.4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» є інформація про — номери вагонів або інших транспортних засобів.


Перелік документів (доказів) до п. 2 скарги:
1) Тендерна документація з додатками;
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.
5) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
6) ПОСВІДЧЕННЯ № 001 про якість вугілля відвантаженого споживачам від 19 лютого 2025 р.


3.Згідно Додатку № 2 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДОДАТОК № 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) підписується учасником КЕП/УЕП, завіряється електронною печаткою та надається у складі пропозиції.
Учасником ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» завантажено архівований файл “Додаток №2.pdf.asice.zip.” У даному архіві міститься гарантійний лист за Вих. № 42 від 22.05.2025. Згідно ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, на ДОДАТОК № 2 до Тендерної документації накладено лише електронну печатку. (Скріншот нижче), що є невідповідністю умовам документації.


Якщо перевірити електронний підпис накладений на документ на сайті https://czo.gov.ua/verify, то можна побачити що накладено ЛИШЕ ЕЛЕКТРОННУ ПЕЧАТКУ без КЕП або УЕП на документі), що є невідповідністю умовам документації.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»..
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» була неправомірно визнана переможцем.

Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Перелік документів (доказів) до п. 3 скарги:
1) Тендерна документація з додатками;
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
5) Гарантійний лист за Вих. № 42 від 22.05.2025р. “Додаток №2.pdf.asice.zip.”
6) Скріншот зі сайту https://czo.gov.ua/verify


4. Згідно П. 2. “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної Документації: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 5) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.

Учасником завантажено ЕЛЕКТРОННУ БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 47814. Вих. № 47814 від 22.05.2025 р. та зміни до неї (Зміни №1 до ЕЛЕКТРОННОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № 47814 від «22» травня 2025 року., Вих. № 47814-1 від 30.05.2025 р.) де, після самого тексту гарантії по формі, немає зазначення що цю гарантію оформлено відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), що є невідповідністю умовам документації.

Відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі”: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.


Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» була неправомірно визнана переможцем.

Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Перелік документів (доказів) до п. 4 скарги:
1) Тендерна документація з додатками;
2) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
3) Закон України «Про публічні закупівлі».
4) Документи що підтверджують повноваження підписанта. (виписка з ЄДР, наказ про поновлення на роботі, рішення власника).
5) ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 47814. Вих. № 47814 від 22.05.2025 р.
6) Зміни №1 до ЕЛЕКТРОННОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № 47814 від «22» травня 2025 року. Вих. № 47814-1 від 30.05.2025 р.
7) Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ 30.05.2025 p7s.
8) Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ 22.05.2025 p7s.


Наші права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі учасника– ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»
Отже, Замовник, порушивши усі норми чинного законодавства та принципи здійснення публічних закупівель, а саме: ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням», безпідставно, необґрунтовано, прийняв рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», яке повинно бути скасоване.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір