-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Телескопічний навантажувач «Код ДК 021:2015 — 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка»
Завершена
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер:
2510a7ddcd6a43eab47d93a3fab0f2b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2025 00:00
Період моніторингу:
06.06.2025 14:35 - 28.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.06.2025 № 70-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.06.2025 № 70-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-05-14-012665-a, яку проводить Виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «20» червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, правомірності надання вимог про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 № 34 ВТ; тендерна пропозиція учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛЬТЕХ; протокол про прийняття рішення уповноваженої особи; протокол розкриття тендерних пропозицій; запит на надання пояснень від 13.06.2025; відповідь Замовника від 05.05.2025; укладений договір про закупівлю від 04.06.2025 № 250604/108-100.
Період усунення порушень:
20.06.2025 15:38 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
6abaef40bb544765a3d4c6f9b94a8f71
Назва:
ДІАЛОГ ДЛЯ МОНІТОРИНГУ
Дата опублікування:
13.06.2025 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-012665-a), яка проведена Виконавчим комітетом Гуляйпільської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2) Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Прошу вказати джерела фінансування зазначеної закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Номер:
42a72628a5574426a2d336920da071e5
Назва:
Про надання інформації на запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 — 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) за номером ID: UA-2025-05-14-012665-a)
Дата опублікування:
16.06.2025 09:15
Опис:
Про надання інформації в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 — 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) за номером ID: UA-2025-05-14-012665-a) повідомляємо:
1) Рішенням уповноваженої особи виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради від 07.05.2025 р. № 32 затверджено Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 — 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (документ прикладається).
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275, а саме враховано комерційні пропозиції (комерційні пропозиції додаються):
- ТД “КИЇВ-СПЕЦТЕХ” - Manitou MLT_X 1035 LT LSU на суму 161 487,00 $ з ПДВ (≈ 6 701 710,00 грн.) та JCB 531-70 на суму 155 000,00 $ з ПДВ (≈ 6 432 500,00 грн.);
- ТОВ “Полетехніка” - Merlo TF 42.7-116EE на суму 5 150 000,00 грн з ПДВ;
- ТОВ “Вольтех” - Manitou MT-Х 733 на суму 94 900,00 EUR з ПДВ (≈ 4 460 300,00 грн.) та Manitou MT-Х 1033 на суму 109 900,00 EUR з ПДВ (≈ 5 165 300,00 грн.);
- ТОВ “ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА” - TDC TH 35.7 на суму 88 500 $ з ПДВ (≈ 3672750,00 грн.) та TDC TH 40.14 на суму 137 100 $ з ПДВ (≈ 5 689 650,00 грн.);
- ТОВ “АЛЕАНДА і К” - Manitou MT935 75D ST5 на суму 110 000,00 EUR (≈ 5170000,00 грн.).
Визначивши середнє значення вище зазначених Комерційних пропозицій, враховуючи можливе коливання ціни на ринку, визначено очікувану вартість предмета закупівлі в сумі 5 700 000,00 грн.
2) Пунктом 2 частини другої статті 10 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” передбачено, що у період дії воєнного стану в Україні та 30 днів після його припинення чи скасування «.. 2) апарат сільської, селищної міської ради та її виконавчого комітету, інші виконавчі органи (з урахуванням абзацу третього пункту 1 цієї частини), комунальні підприємства, установи та організації відповідної територіальної громади підпорядковуються начальнику відповідної військової адміністрації». Таким чином, з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указ Президента України від 05.07.2023 № 374/2023 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Запорізькій області», розпорядження Президента України від 05.07.2023 № 130/2023-рп «Про призначення С. Ярмака начальником Гуляйпільської міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області», Постанови Верховної Ради України від 23.08.2023 №3340-ІХ «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Василівському, Мелітопольському та Пологівському районах Запорізької області повноважень передбачених частиною другою статті 10 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради підпорядковується Гуляйпільській міській військовій адміністрації Пологівського району Запорізької області. Враховуючи вище зазначене, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 — 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) оприлюднено 15.05.2025 о 15:24 на офіційному веб-сайті Гуляйпільської міської військової адміністрації Пологівського району Запорізької області. Посилання на оприлюднення: https://gpmrada.gov.ua/news/1747312176/ (“Документ”).
3) Джерела фінансування закупівлі Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 — 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка):
- кошти іншої субвенції з місцевого бюджету Горішньоплавнівської міської територіальної громади — 1500000,00 грн. (Договір від 19.03.2025 р. № 09-14/9 про передачу міжбюджетних трансфертів “Інші субвенції з місцевого бюджету” на 2025 рік);
- кошти місцевого бюджету Гуляйпільської міської територіальної громади — 4200000,00 грн. (Розпорядження начальника міської військової адміністрації від 27.11.2024 року № 286 «Про бюджет Гуляйпільської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)”).