• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Телескопічний навантажувач «Код ДК 021:2015 — 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка»

Завершена

5 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер: 2510a7ddcd6a43eab47d93a3fab0f2b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 06.06.2025 14:35 - 28.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.06.2025 № 70-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.06.2025 № 70-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-05-14-012665-a, яку проводить Виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, n.o.seliavina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «20» червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, правомірності надання вимог про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 № 34 ВТ; тендерна пропозиція учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛЬТЕХ; протокол про прийняття рішення уповноваженої особи; протокол розкриття тендерних пропозицій; запит на надання пояснень від 13.06.2025; відповідь Замовника від 05.05.2025; укладений договір про закупівлю від 04.06.2025 № 250604/108-100.
Період усунення порушень: 20.06.2025 15:38 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2025 15:38

Запити/Пояснення