-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Розроблення містобудівної документації: «Внесення змін в генеральний план міста Синельникове Дніпропетровської області» з виконанням топографо - геодезичного знімання в М 1:2000 (УСК-2000) та розділів «Інженерно технічні заходи цивільного захисту на мирний час та особливий період», «Стратегічна екологічна оцінка»
Завершена
2 405 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 025.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 025.00 UAH
Номер:
0aaf84a3d73b44d792489d0bc0314510
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 17:28 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
30.06.2025 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2025 № 186
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі
Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2025-05-14-007798-a 14.05.2025 Виконавчий комітет Синельниківської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Синельниківської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-14-008930-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 14.05.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, вимоги про усунення невідповідностей, обгрунтування аномально низької ціни, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.06.2025, договір №38 від 23.06.2025, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 03.07.2025 та 17.07.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 02.07.2025 та від 16.07.2025, рішення АМКУ №8297-р/пк-пз від 26.05.2025.
Період усунення порушень:
23.07.2025 17:10 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2025 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
8d27d95eb74d4363a5779cafb91e346b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.07.2025 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
48dfafcbf1a34c8ca6c8eafe520511b3
Назва:
Про надання пояснень до запиту
Дата опублікування:
03.07.2025 13:11
Опис:
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради, як Замовник по закупівлі «Розроблення містобудівної документації: «Внесення змін в генеральний план міста Синельникове Дніпропетровської області» з виконанням топографо - геодезичного знімання в М 1:2000 (УСК-2000) та розділів «Інженерно технічні заходи цивільного захисту на мирний час та особливий період», «Стратегічна екологічна оцінка» (за кодом ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування) ідентифікатор закупівлі на порталі № UA-2025-05-14-007798-a, у відповідь на запит Державної аудиторської служби, надає наступні пояснення та їх документальне підтвердження :
1. Нормативно-правове регулювання. Придбання предмета закупівлі, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями та іншими нормативними документами, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі зокрема:
- Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» №353-XIV від 23 грудня 1998 року;
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» №3038-VI від 17 лютого 2011 року;
- Закон України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» №554-IX від 13 квітня 2020 року;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» від 26.05.2021 р. за №532;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання застосування геодезичної референцної системи координат» від 22.09.2004 №1259;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про містобудівний кадастр» від
25.05.2011 р. за №559;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку загальнодержавного топографічного і тематичного картографування» №661 від 04 вересня 2013 р.;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 р. за №509 «Про затвердження Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою».
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних характеристик. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлена рішенням Синельниковської міської ради від 17.04.2025 р. №926-43/VIII про розроблення містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану міста Синельникове Дніпропетровської області» з виконанням топографо - геодезичного знімання в М 1:2000 (УСК-2000) та розділів «Інженерно технічні заходи цивільного захисту на мирний час та особливий період», «Стратегічна екологічна оцінка».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Розмір бюджетного призначення: 2405 000,00 грн., що фінансується з коштів місцевого бюджету.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до Листа Мінекономіки №3301-04/34980-06 від 20.08.2019 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі», важливим етапом планування закупівель є визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до п. 1 Розділу I Примірної методики, вона застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Розділу III Примірної методики, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін;
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель;
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
4. Розрахунок очікуваної вартості робіт.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Замовником обрано метод 1 – «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін».
Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг:
1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі, зокрема: інформація про ціни послуг, що міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій відповідним надавачам послуг.
Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін рекомендується:
1) привести всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов, враховуючі валюту, умови поставки, умови оплати тощо;
2) з масиву цінових даних (щонайменше 3 ціни) виключити, за необхідності, ціни, які суттєво (на 30 % і більше) відрізняються в меншу/більшу сторону від найближчої наступної/попередньої ціни;
3) визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних;
4) визначити очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг.
Замовником було вибрано спосіб2, аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. За період з 11.03.2025 р. по 20.03.2025 р. Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради отримано наступні цінові пропозиції (додаються окремими файлами):
- від ТОВ «Компанія Геонікс» 11.03.2025 року, відповідно до якої пропонована вартість послуг сумарно становить 2249811,00 грн;
- від ТОВ «Архізем» 13.03.2025 р., відповідно до якої пропонована вартість послуг сумарно становить 2720 000,00 грн;
-від ТОВ «Інститут Ефективних Технологій-Сателіт»20.03.2025 р. відповідно до якої пропонована вартість послуг сумарно становить 2078 080,00 грн.
від ТОВ «Укр ГеоКарт»20.03.2025 р. відповідно до якої пропонована вартість послуг сумарно становить 3200 000,00 грн.
від ТОВ «ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»20.03.2025 відповідно до якої пропонована вартість послуг сумарно становить 3400 000,00 грн
Замовником було здійснено опрацювання зазначеного масиву даних та здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі за методом порівняння ринкових цін .
Враховуючи кошторисні призначення з метою економії бюджетних коштів визначено очікувану вартість предмета закупівлі менше ринкової у розмірі 2405 000,000 з ПДВ.
Щодо постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права.
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро».
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро».
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-05-14-007798-a
Не зважаючи на відсутність обов’язку уповноваженої особи виконувати положення постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником виконано вимоги даної постанови та оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання на розміщення інформації: https://sinrada.gov.ua/entry/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli
Номер:
7285312d718642669b7e1106107c37b8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.07.2025 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
Запитання у файлі
Номер:
49d371da849840158cd5bfbe05e86e59
Назва:
Про надання пояснень до запиту
Дата опублікування:
17.07.2025 15:23
Опис:
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради, як Замовник по закупівлі «Розроблення містобудівної документації: «Внесення змін в генеральний план міста Синельникове Дніпропетровської області» з виконанням топографо - геодезичного знімання в М 1:2000 (УСК-2000) та розділів «Інженерно технічні заходи цивільного захисту на мирний час та особливий період», «Стратегічна екологічна оцінка» (за кодом ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування) ідентифікатор закупівлі на порталі № UA-2025-05-14-007798-a, у відповідь на запит Державної аудиторської служби, надає наступні пояснення та їх документальне підтвердження :
ПИТАННЯ 1: Пунктом 8 Додатку 4 «Тендерна пропозиція» до Тендерної документації передбачено надання Переможцем процедури Закупівлі інформації щодо терміну гарантії на надані послуги.
Проте, Переможцем процедури закупівлі надано «Тендерну пропозицію», у якій відсутня інформація щодо терміну гарантії на надані послуги.
Поясніть, чому Замовником прийнято «Тендерну пропозицію» Переможця, яка не містить усю інформацію, яку вимагав Замовник.
ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ 1:
Нормативно-правове регулювання. Придбання предмета закупівлі, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями та іншими нормативними документами, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі зокрема:
- Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» №353-XIV від 23 грудня 1998 року;
- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» №3038-VI від 17 лютого 2011 року;
-Закон України № Про авторське право і суміжні права Із змінами, внесеними згідно із Законами{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 2849-IX від 13.12.2022 ,№ 2974-IX від 20.03.2023№ 4017-IX від 10.10.2024}
- Закон України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» №554-IX від 13 квітня 2020 року;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» від 26.05.2021 р. за №532;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання застосування геодезичної референцної системи координат» від 22.09.2004 №1259;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про містобудівний кадастр» від
25.05.2011 р. за №559;
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку загальнодержавного топографічного і тематичного картографування» №661 від 04 вересня 2013 р.;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 р. за №509 «Про затвердження Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою».
Замовником не відхилено «Тендерну пропозицію» Переможця - ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС», із-за того, що Переможцем в п.8 прописано «-» оскільки документація, що є результатом надання послуги, згідно Нормативно-правового регулюванняце одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та землевпорядна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту є інтелектуальним продуктом – авторським твором, а не матеріальним об’єктом, ремонтними роботами тощо. При цьому має: Строк розроблення містобудівної документації, Тривалість погоджувальних процедур, що визначається відповідно до діючого законодавства.Роки реалізації:- короткострокового періоду - до 5 років;- середньострокового періоду - 6-10 років;-довгострокової перспективи - понад 10 років. Але не має терміну гарантії на надані послуги.
Одночасно уточнюємо, що при формуванні Додатку 4 Тендерної документації Замовником не ставилось прямої вимоги до Переможця як саме: виразом, словами, цифрами має бути заповнено п.8.
Зазначення Переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» в п.8 в Додатку 4 прописано «-» був розцінений як відповідь.
ПИТАННЯ 2: Укажіть назву файлу у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Компанія Геонікс, у якому зазначено ціну тендерної пропозиції у сумовому виразі.
ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ 2:
п.8 Розділу І Тендерної документації Замовником передбачено, що Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів;
п. 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження документів в форматі PDF, які мають бути відкриті для загального доступу ( не містити паролі), де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником);
п.п.1.4. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено, що У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником (або ж завантажені з порушеннями, в тому числі завантажені з порушенням документи з інформацією про ціну тендерної пропозиції, що не підлягають розкриттю всупереч абзацу третьому ч. 1 ст. 28 Закону), пропозиція такого учасника відхиляється згідно абзацу третього пункту першого ч. 1 ст. 31 Закону;
п.п.1.9.п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено, що Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також виконання зобов’язань за гарантійним строком та інше, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
п.п. 6.2. п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено, що Вартість пропозиції конкурсних торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Замовник має право звернутися до учасника конкурсних торгів для підтвердження вартісних характеристик, за для запобігання демпінгу учасником торгів;
п.п. 6.4. п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено, що До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання Договору про закупівлю, в тому числі і ті, що пов’язані із оформленням забезпечення пропозиції конкурсних торгів, укладенням Договору, та його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються Учасником за рахунок його прибутку;
п.п. 2.1. п.2 Розділу V Тендерної документації Замовником передбачено, що Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), що підтверджується учасником шляхом надання гарантійного листа з гарантуванням учасником виконання зазначених умов;
п.п.3.3. п.3 Розділу ІV Тендерної документації Замовником передбачено, що Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0,5 відсотка до 3 відсотків від вартості закупівлі.
Одночасно Додатком 7 Тендерної документації Замовником передбачено надання Учасником Гарантійного листа щодо ціни тендерної пропозиції у довільній формі.
При оголошенні тендерної закупівлі Замовником в графі Очікувальна вартість закупівлі було зазначена 2 405 000,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
Виходячи з вищевказаного ціна за 1 послугу і є вартістю закупівлі.
Отже враховуючи попереднє, а саме Вимоги Замовника, викладені в тендерній документації повідомляємо, що Тендерна документація Замовника не містить прямої вимоги до Учасника щодо надання у складі своєї пропозиції документу (листа, довідки тощо з зазначенням ціни тендерної пропозиції у сумовому виразі. А містить вимогу щодо надання у довільній формі гарантійного листа щодо ціни тендерної пропозиції.
Але для прийняття участі в тендерній закупівлі Учасник має обов’язково зазначити у графі електронної системи закупівель ціну пропозиції, у сумовому виразі, як вартість закупівлі /як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі.
Виконуючи вимогу Замовника Учасник ТОВ» КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» надано Гарантійний лист щодо ціни тендерної пропозиції, у довільній формі,під назвою «13. Гарант лист ціна», без зазначення сумового виразу, оскільки Замовником не вимагалось.
Також, як Переможець торгів, ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС», виконуючи вимогу Замовника надати, в складі документації- переможця торгів, заповнений Додаток 4 «Тендерна пропозиція» з заповненням сумового виразу, як вартість закупівлі /як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі, і як ми бачимо з вищевказаного тобто надав в складі документації – переможця заповнений Додаток 4 «Тендерна пропозиція» з заповненням сумового виразу, як вартість закупівлі /як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі.
Одночасно Переможцем – ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС» в складі документів Переможця надано файл «рішення зд правочину», додається окремо, який підтверджує наміри Переможця укласти договір саме на суму , що становить 2 370 000,00 грн без ПДВ.
Виходячи з вищевказаного ціна за 1 послугу і є вартістю закупівлі/загальною сумою, що становить-2 370 000,00грн без ПДВ.
3.ПИТАННЯ: У пункті 4 розділу VІ Тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає проект договору про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації. Проєкт договору, який наведено в додатку 5 даної тендерної документації заповнюється (за винятком розділу ІІІ та додатку 1 до договору «Протокол узгодження ціни»).
Проте, Учасником ТОВ «Компанія Геонікс» у складі тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю, у якому не заповнено додаток 3 «Календарний графік».
ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ 3:
У пункті 4 розділу VІ Тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає проект договору про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації. Проєкт договору, який наведено в додатку 5 даної тендерної документації заповнюється (за винятком розділу ІІІ та додатку 1 до договору «Протокол узгодження ціни»).
Замовником в складі тендерної документації завантажено Проект договору Додатку 5 до тендерної документації, де на сторінці 10 (додаток №3 до Договору) міститься інформація вираз «…Календарний графік не заповнюється»
Додаємо окремо тендерної документації.
Замовником не виявлено порушення у частині заповнення проєкту договору зі сторони учасника – ТОВ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС», оскільки Замовником не вимагалось заповнення календарного графіку».