• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Розроблення містобудівної документації: «Внесення змін в генеральний план міста Синельникове Дніпропетровської області» з виконанням топографо - геодезичного знімання в М 1:2000 (УСК-2000) та розділів «Інженерно технічні заходи цивільного захисту на мирний час та особливий період», «Стратегічна екологічна оцінка»

Завершена

2 405 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 025.00 UAH
Номер: 0aaf84a3d73b44d792489d0bc0314510
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 30.06.2025 17:28 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 30.06.2025 № 186 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2 UA-2025-05-14-007798-a 14.05.2025 Виконавчий комітет Синельниківської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 790-12-26, o.b.katsai@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Синельниківської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-14-008930-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 14.05.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, вимоги про усунення невідповідностей, обгрунтування аномально низької ціни, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.06.2025, договір №38 від 23.06.2025, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 03.07.2025 та 17.07.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 02.07.2025 та від 16.07.2025, рішення АМКУ №8297-р/пк-пз від 26.05.2025.
Період усунення порушень: 23.07.2025 17:10 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 17:10

Запити/Пояснення