• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Розроблення містобудівної документації: «Внесення змін в генеральний план міста Синельникове Дніпропетровської області» з виконанням топографо - геодезичного знімання в М 1:2000 (УСК-2000) та розділів «Інженерно технічні заходи цивільного захисту на мирний час та особливий період», «Стратегічна екологічна оцінка»

Завершена

2 405 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 025.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2025 13:55 - 23.05.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації UA-2025-05-14-007798-a

Номер: 86819cbee1d04c349b68dfa3feab7998
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-14-007798-a.a1
Назва: в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації UA-2025-05-14-007798-a
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.05.2025 16:57
Автор: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ", ТОВ АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ +380993007189 app.office@ukr.net http://www.a-pp.in.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 06735756385b4a8f99a5e3cedfa79509
Заголовок пункту скарги: 1. Скаржник вважає вимогу до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» дискримінаційною та такою, що обмежує участь у закупівлі потенційних учасників процедури закупівлі, у тому числі Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно положень оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-05-14-007798-a та ТД, зокрема Додатку №3, предметом закупівлі є «Розроблення містобудівної документації: «Внесення змін в генеральний план міста Синельникове Дніпропетровської області» з виконанням топографо - геодезичного знімання в М 1:2000 (УСК-2000) та розділів «Інженерно технічні заходи цивільного захисту на мирний час та особливий період», «Стратегічна екологічна оцінка» (за кодом ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування)».
Фактично, предмет закупівлі охоплює Послуги з виготовлення містобудівної документації: внесення змін до містобудівної документації на місцевому рівні.

Правовідносини з внесення змін до генеральних планів та іншої містобудівної документації регулюються Законом України№ 3038-VI№ 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постановою Кабінету Міністрів України № 926 від 1 вересня 2021 року «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» (далі – Порядок).
До містобудівної документації на місцевому рівні відноситься, згідно статті 1 Закону України № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності»:
- комплексний план просторового розвитку території територіальної громади (пункт 51 ст.1);
- генеральний план населеного пункту (пункт 2 ст.1);
- детальний план території (пункт 2 ст.1);
- історико-архітектурний опорний план (частина 4 статті 17).
Пунктом 3 Порядку передбачено, що планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом 1) розроблення, 2) оновлення, 3) внесення змін до:
А) комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад,
Б) генеральних планів населених пунктів,
В) детальних планів території.


Отже, законодавством окрім розроблення передбачено також і оновлення та внесення змін до містобудівної документації на місцевому рівні (комплексних планів просторового розвитку територій, генеральних планів населених пунктів, детальних планів території).

У свою чергу, Замовником торгів встановлено вимогу, що аналогічним договором у розумінні ТД буде вважатися ЛИШЕ договір на РОЗРОБЛЕННЯ наступного ВИДУ містобудівної документації на місцевому рівні – ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ,
Такий підхід є дискримінаційним та таким, що обмежує конкуренцію враховуючи наступне:
По перше, Замовник буде вважати аналогічним договором лише 1 із 4 видів містобудівної документації, які розробляються на місцевому рівні, а саме наступний вид - генеральний план населеного пункту.
Предметом закупівлі є Послуги з виготовлення містобудівної документації.
Скаржник має досвід виконання аналогічних договорів, що входять до предметом закупівлі, а саме в частині розроблення наступного ВИДУ містобудівної документації на місцевому рівні - виготовлення детального плану територій. Для участь у процедурі закупівлі Скаржник планував зазначити наступний досвід виконання аналогічного (их) договору (ів):
Договір №20/12/23-ДПТ від 28.12.2023 року, який укладено із Затурцівською сільською радою Володимирського району Волинської області щодо виготовлення: «Детальний план території за межами населених пунктів у межах Затурцівської сільської ради Володимирського району Волинської області для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель та споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій», ДК 021:2015: 71410000 -5 – Послуги у сфері містобудування» (Додаток 1 до Скарги);
2. Договір №24/12/21-ДПТ-01 від 24.12.2021 року, який укладено із Виконавчим комітетом Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області щодо виготовлення: «Детальний план території для розміщення комплексу приватних будинків житлової забудови в межах села Лісники Обухівського району Київської області на земельних ділянках із кадастровими номерами: 3222484500:02:001:5089, 3222484500:02:001:5088, 3222484500:02:001:5087, 3222484500:02:001:5086, 3222484500:02:001:5085, 3222484500:02:001:5084, 3222484500:02:001:5083, 3222484500:02:001:5082, 3222484500:02:001:5081, 3222484500:02:001:5080, 3222484500:02:001:5079, 3222484500:02:001:5078, 3222484500:02:001:5077, 3222484500:02:001:5076, 3222484500:02:001:5075, 3222484500:02:001:5074, 3222484500:02:001:5073, 3222484500:02:001:5072, 3222484500:02:001:5071, 3222484500:02:001:5070, 3222484500:02:001:5069, 3222484500:02:001:5068, 3222484500:02:001:5067, 3222484500:02:001:5066, 3222484500:02:001:5065, 3222484500:02:001:5064» (Додаток 2 до Скарги)


Згідно пункту 28 Порядку, Детальні плани території у межах території територіальної громади деталізують положення генеральних планів населених пунктів, а щодо територій, на які генеральні плани не розробляються, - комплексного плану відповідно до визначених цим Порядком складу та змісту детального плану території.
Фактично послуги з розроблення містобудівної документації (комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту та детального плану територій) є взаємопов’язаними послугами та суб’єкти господарювання, які виконували розробку одного із видів містобудівної документації на місцевому рівні, мають змогу виконати (розробити) інший вид містобудівної документації.
Таке твердження підтверджується тим, що згідно пункту 41 Порядку визначено, що Розроблення містобудівної документації на місцевому рівні (комплексного плану, генеральних планів населених пунктів, детальних планів територій) щодо території територіальної громади, оновлення та внесення змін до неї здійснюється трьома організаційними етапами: підготовчий, основний, завершальний, які реалізуються у послідовності, визначеній пунктами 42-44 Порядку.

По друге, вимога Замовника, що аналогічним договором у розумінні ТД буде вважатися договір ВИКЛЮЧНО на РОЗРОБЛЕННЯ генерального плану населеного пункту є дискримінаційною: звертаємо увагу що навіть Технічним завданням до ТД передбачено не РОЗРОБЛЕННЯ а ВНЕСЕННЯ ЗМІН до генерального плану населеного пункту, при тому що Замовником торгів вимагається договір виключно на РОЗРОБЛЕННЯ генерального плану населеного пункту.
Встановлення вимоги щодо наявності досвіду А) окремого типу виготовлення Б) конкретного виду (саме генерального плану населеного пункту) містобудівної документації, який навіть не є предметом закупівлі, не дасть змогу взяти участь у закупівлі тим Учасників, які здійснювали:
- розроблення іншого виду містобудівної документації комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади або детального плану території;
- оновлення будь-якого з видів містобудівної документації;
- внесення змін до будь-якого з видів містобудівної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації