• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Тенти до автомобільної техніки

Завершена

2 813 340.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 133.40 UAH
Номер: 8f729b6e32ec437aaa7f94f84e45f23d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 03.07.2025 11:45 - 25.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.07.2025 № 79-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.07.2025 №79-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-14-006042-a 14.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Доручення Держаудитслужби від 24.06.2025 № 003100-18/7830-2025 Заступник начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ФОП Мороз Н. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 (протокол №98), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.05.2025, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО ТЕНТ ПЛЮС», «КОМПАНІЯ «ТЕНТМАСТЕР», «НОВИЙ ТЕНТ ЮА», фізичних осіб-підприємців Власенко Сергія Олександровича та Мороз Наталії (далі ФОП Мороз Н., учасник), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 27.05.2025, до 29.05.2025 та до 31.05.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 29.05.2025 та до 04.06.2025, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 16.06.2025 №9535-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.05.2025 №108, від 29.05.2025 №113, від 02.06.2025 №114, від 19.06.2025 №128, та від 19.06.2025 №129, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, договір про закупівлю від 02.07.2025 № 320-25, додаткову угоду від 14.07.2025 № 01-25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.07.2025, від 15.07.2025 та від 21.07.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 10 Додатку 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 3) до тендерної документації установив вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. У складі тендерної пропозиції ФОП Мороз Н., яку визначено переможцем торгів, у файлі «6.3 Сертифікат. PDF» міститься сертифікат на систему управління якістю від 02.04.2025 №UA.CRT.002192, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно: 46.90 неспеціалізована оптова торгівля; 43.21 електромонтажні роботи; 43.22 монтаж водопровідних систем, систем опалювання та кондиціювання; 43.29 інші будівельно-монтажні роботи; 43.31 штукатурні роботи; 43.32 установлення столярних виробів; 43.33 покриття підлоги й облицювання стін; 43.34 малярні роботи та скління; 43.39 інші роботи із завершення будівництва; 43.91 покрівельні роботи; 43.99 інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у, які здійснює ТОВ «Компанія КОН-СОЛ» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Однак, зазначений сертифікат не стосується виробництва, а отже не підтверджує, що ТОВ «Компанія КОН-СОЛ» є виробником продукції, що є предметом закупівлі (тентів до автомобільної техніки), що не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, виявлені невідповідності не стосуються випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не виявив вищезазначені невідповідності та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Мороз Н. вищезазначених невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 22.07.2025 15:22 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2025 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до рішення Державної аудиторської служби України від 22.07.2025 року, здійснені заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: 1. Притягнуто до відповідальності особу, якою допущено порушення; 2. Проведено додаткові заняття з особою, якою допущено порушення.
Дата публікації звіту: 01.08.2025 09:46

Запити/Пояснення