-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Тенти до автомобільної техніки
Завершена
2 813 340.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 133.40 UAH
мін. крок: 1% або 28 133.40 UAH
Номер:
8f729b6e32ec437aaa7f94f84e45f23d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2025 00:00
Період моніторингу:
03.07.2025 11:45 - 25.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2025 № 79-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.07.2025 №79-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-14-006042-a 14.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Доручення Держаудитслужби від 24.06.2025 № 003100-18/7830-2025
Заступник начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ФОП Мороз Н.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 (протокол №98), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.05.2025, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО ТЕНТ ПЛЮС», «КОМПАНІЯ «ТЕНТМАСТЕР», «НОВИЙ ТЕНТ ЮА», фізичних осіб-підприємців Власенко Сергія Олександровича та Мороз Наталії (далі ФОП Мороз Н., учасник), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 27.05.2025, до 29.05.2025 та до 31.05.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 29.05.2025 та до 04.06.2025, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 16.06.2025 №9535-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.05.2025 №108, від 29.05.2025 №113, від 02.06.2025 №114, від 19.06.2025 №128, та від 19.06.2025 №129, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, договір про закупівлю від 02.07.2025 № 320-25, додаткову угоду від 14.07.2025 № 01-25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.07.2025, від 15.07.2025 та від 21.07.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 10 Додатку 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 3) до тендерної документації установив вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
У складі тендерної пропозиції ФОП Мороз Н., яку визначено переможцем торгів, у файлі «6.3 Сертифікат. PDF» міститься сертифікат на систему управління якістю від 02.04.2025 №UA.CRT.002192, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно: 46.90 неспеціалізована оптова торгівля; 43.21 електромонтажні роботи; 43.22 монтаж водопровідних систем, систем опалювання та кондиціювання; 43.29 інші будівельно-монтажні роботи; 43.31 штукатурні роботи; 43.32 установлення столярних виробів; 43.33 покриття підлоги й облицювання стін; 43.34 малярні роботи та скління; 43.39 інші роботи із завершення будівництва; 43.91 покрівельні роботи; 43.99 інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у, які здійснює ТОВ «Компанія КОН-СОЛ» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Однак, зазначений сертифікат не стосується виробництва, а отже не підтверджує, що ТОВ «Компанія КОН-СОЛ» є виробником продукції, що є предметом закупівлі (тентів до автомобільної техніки), що не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
При цьому, виявлені невідповідності не стосуються випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не виявив вищезазначені невідповідності та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Мороз Н. вищезазначених невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
22.07.2025 15:22 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 15:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до рішення Державної аудиторської служби України від 22.07.2025 року, здійснені заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: 1. Притягнуто до відповідальності особу, якою допущено порушення; 2. Проведено додаткові заняття з особою, якою допущено порушення.
Дата публікації звіту:
01.08.2025 09:46
Запити/Пояснення
Номер:
4b3bc38d41af4ba9b187a4952c4ce438
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.07.2025 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e57043d1da4b4d7e8a2f610c4d74f94b
Назва:
Про розгляд запиту щодо надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a).
Дата опублікування:
09.07.2025 16:50
Опис:
04 липня 2025 о 12:57 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднена потреба в наданні пояснення (інформації, документів) наступного змісту:
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
З огляду на вищесказане, Замовник повідомляє наступне.
Щодо пункту 1.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Замовником було направлено відповідні запити (копії додаються), та було отримано не менше трьох комерційних пропозицій (копії додаються) із цінами на товар, що є предметом закупівлі. За очікувану вартість було взято найнижчі ціни на товари, які є предметом закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2025 рік з урахуванням потреб Державної прикордонної служби України визначених Розпорядженням Адміністрації Державної прикордонної служби України (далі – АДПСУ) від 24.04.2025 № 142-Р (копія додається).
Очікувана вартість формувалась відповідно до проведеного моніторингу (копії Звіту про результати підсумкового моніторингу та Супровідного листа до Звіту додаються), згідно з вимогами законодавства та наказів АДПСУ від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» з урахуванням листа АДПСУ від 09.05.2025 № 17/35496-25-Вих (копія додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб ДПСУ та зазначено в Технічних вимогах на закупівлю тентів до вантажних автомобілів, затверджених АДПСУ від 22.04.2025
№ 06.2.2/23156/25-Вн (копія додається).
Відповідно до Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 16 квітня 2025 року № 4356-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.
Щодо пункту 2
Відповідно до пункту 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено що інформація, зазначена у частині першій цієї статті (Оприлюднення інформації про закупівлю), може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Замовником було подано для розміщення на офіційному сайті Державної прикордонної служби України (https://dpsu.gov.ua/uk) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Переглянути вищезазначену інформацію можливо за посиланням: https://dpsu.gov.ua/uk/1747229896808-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-gotovi-tekstilni-virobi
Додатки: 1. Розпорядження АДПСУ від 24.04.2025 № 142-Р Про централізовану закупівлю тентів, на 2 арк.
2. Технічні вимоги на закупівлю тентів до вантажних автомобілів від 22.04.2025 № 06.2.2/23156/25-Вн, на 1 арк.
3. Супровідний лист до Звіту про результати підсумкового моніторингу від 07.05.2025 № 09.2/4369-25-Вих, на 1 арк.
4. Звіт про результати підсумкового моніторингу станом на 07.05.2025, на 4 арк.
5. Запити цінової пропозиції, на 6 арк.
6. Комерційні пропозиції, на 4 арк.
7. Лист АДПСУ погодження Звіту листом від 09.05.2025 № 17/35496-25-Вих, на 1 арк.
Номер:
be84e50c972d493b9250760ade1db945
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.07.2025 09:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Наталії (далі – учасник), а саме:
1. вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації міститься документ, який підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених у Додатку № 1 до тендерної документації (паспорт якості та/або сертифікат виробника), з огляду на те, що у наданому учасником Сертифікаті на систему управління якістю (файл «6.3Сертифікат.PDF») відсутня інформація щодо виробництва ТОВ «Компанія КОН-МОЛ» тентів (відсутній відповідний КВЕД);
2. підпунктом 1.1.1 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів протягом 2023-2025 років (не менше одного договору виконаного у повному обсязі). Разом з цим, підпунктом 1.1.3 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками копій/ії документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів у повному обсязі, згідно вказаної вище довідки.
Просимо вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки, можливо виділити кольором) у складі тендерної пропозиції учасника містяться копії документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів у повному обсязі, надання яких передбачено підпунктом 1.1.3 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
57df4a3752914f6093b3bb4f540959f4
Назва:
Про розгляд запиту щодо надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a).
Дата опублікування:
15.07.2025 11:55
Опис:
10 липня 2025 о 09:30 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Наталії (далі – учасник), а саме:
1. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу пункту 9 Додатку 3 до тендерної документації міститься документ, який підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених у Додатку № 1 до тендерної документації (паспорт якості та/або сертифікат виробника), з огляду на те, що у наданому учасником Сертифікаті на систему управління якістю (файл «6.3Сертифікат.PDF») відсутня інформація щодо виробництва ТОВ «Компанія КОН-СОЛ» тентів (відсутній відповідний КВЕД).
2. Підпунктом 1.1.1 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів протягом 2023-2025 років (не менше одного договору виконаного у повному обсязі). Разом з цим, підпунктом 1.1.3 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками копій/ії документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів у повному обсязі, згідно вказаної вище довідки. Просимо вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки, можливо виділити кольором) у складі тендерної пропозиції учасника містяться копії документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів у повному обсязі, надання яких передбачено підпунктом 1.1.3 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації.
З огляду на вищесказане, Замовник повідомляє наступне.
Щодо пункту 1.
На підтвердження відповідності пропозиції ФОП МОРОЗ НАТАЛІЇ технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених у Додатку № 1 до тендерної документації, було надано гарантійні листи від 21.05.2025 № 347 (назва файлу: «6. Гарантійний лист технічні вимоги.pdf», стор. 1, 2, копія додається) та № 349 (назва файлу: «6.2 Гарантійний лист товар новий.pdf», стор. 1, копія додається) якими гарантувала відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та гарантує, що при поставці товару будуть надані документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні технічні та якісні характеристики товару (паспорт якості виробника). Також у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 9 Додатку 3 було надано паспорт якості (назва файлу: «6.1 ПАСПОРТ на тенти (1).pdf», стор. 1, 2, копія додається) та гарантійний лист виробника автомобільних тентів ТОВ «Компанія КОН-СОЛ» (назва файлу: «6.4 Лист від виробника.pdf», стор. 1, копія додається).
Щодо пункту 2
Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів протягом 2023-2025 років (не менше одного договору виконаного у повному обсязі) що і було надано ФОП Мороз Наталія. Разом з цим, підпунктом 1.1.3 пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками копій/ії документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів у повному обсязі, згідно вказаної вище довідки - дана вимога містить технічну помилку, має бути зазначено «не менше одного договору», оскільки першочергово вимагалось надання не менше одного аналогічного договору за предметом закупівлі з усіма додатками.
Додатки: 1. Копія листа № 347 від 21.05.2025 (6. Гарантійний лист технічні вимоги), на 2 арк.
2. Копія листа № 349 від 21.05.2025 (6.2 Гарантійний лист товар новий), на 1 арк.
3. Копія паспорту якості ТОВ «Компанія КОН-СОЛ», на 2 арк.
4. Копія гарантійного листа ТОВ «Компанія КОН-СОЛ», на 1 арк.
Номер:
738cc96046944f989afdc9ec20e3c058
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.07.2025 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Наталії (далі – учасник), а саме:
вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації міститься сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки, з огляду на те, що наданий учасником Сертифікат на систему управління якістю (файл «6.3Сертифікат.PDF») не стосується виробництва (в т.ч. тентів).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cf5dd3e6701c4f8c91dcbf234f8de29e
Назва:
Про розгляд запиту щодо надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a).
Дата опублікування:
21.07.2025 16:19
Опис:
16 липня 2025 о 14:22 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тенти до автомобільної техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-006042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2 постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Наталії (далі – учасник), а саме:
Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації міститься сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки, з огляду на те, що наданий учасником Сертифікат на систему управління якістю (файл «6.3Сертифікат.PDF») не стосується виробництва (в т.ч. тентів).
З огляду на вищесказане, Замовник повідомляє наступне.
У складі тендерної документації ФОП Мороз Наталія було надано сертифікат на систему управління якістю від виробника ТОВ «Компанія КОН-СОЛ» (копія додається).
Додаток: Копія сертифікату ТОВ «Компанія КОН-СОЛ», на 1 арк.