-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Завершена
4 182 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 825.00 UAH
мін. крок: 1% або 41 825.00 UAH
Номер:
957494c35086464dadb630cb9fe1dd2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 18:28 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2025 № 45-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.06.2025 № 45-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-05-14-004664-a 14.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2025-05-14-004409-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.05.2025 № 39) та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Оганесян Агван Арамович; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2025 № 43 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025; Договір від 09.06.2025 № 38; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 13.06.2025.
Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Оганесян Агван Арамович встановлено наступне.
Замовником в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про усунення невідповідностей до учасника ФОП Оганесян Агван Арамович, а саме: згідно п.3.1.2 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікація спеціалістів інженерно-технічних працівників (а саме: головний інженер, виконавець робіт, майстер, інженер з охорони праці) підтверджується додатково документами встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій в частині: посвідчення з ОП головного інженера, виконавця робіт, майстра по НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів.
Учасник ФОП Оганесян Агван Арамович не виправив вищезазначену невідповідність та не надав посвідчення та протокол або витяг засідання комісії з перевірки знань охорони праці на майстра Оганесяна Агвана Арамовича по НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів. Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Оганесян Агван Арамович, чим порушив абзац п’ятий підпункту 1 пункту 44 Особливостей а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, 13.06.2025 Замовником надано пояснення, які не cпростовують виявлене порушення.
Період усунення порушень:
25.06.2025 15:52 - 10.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2025 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.06.2025 повідомляємо, що Замовником вжито заходів щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Договір про закупівлю, укладений за результатами відповідної процедури, розірвано за згодою сторін, що підтверджується відповідною додатковою угодою. Копія додаткової угоди про розірвання договору та листа звернення до Виконавця додається до цієї відповіді.
Дата публікації звіту:
02.07.2025 14:46
Запити/Пояснення
Номер:
bd299a7db9ac481e95cec62d9fcd8096
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-14-004664-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Замовником в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про усунення невідповідностей до учасника ФОП Оганесян Агван Арамович , а саме: згідно п.3.1.2 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікація спеціалістів інженерно-технічних працівників (а саме: головний інженер, виконавець робіт, майстер, інженер з охорони праці) підтверджується додатково документами встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій в частині: посвідчення з ОП головного інженера, виконавця робіт, майстра по НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів. Учасник ФОП Оганесян Агван Арамович не виправив вищезазначену невідповідність та не нанадав посвідчення та протокол або витяг засідання комісії з перевірки знань охорони праці на майстра Оганесяна Агвана Арамовича по НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів.
Обґрунтуйте причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович відповідно до абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
93134a1348b34728a14c5dda81053c41
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби щодо закупівлі ID: UA-2025-05-14004664-a
Дата опублікування:
13.06.2025 15:43
Опис:
У відповідь на запит щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с. Федорівка» (ДК 021:2015 – 45230000-8) повідомляємо наступне:
1. Щодо очікуваної вартості технічних та якісних характеристик:
Очікувана вартість розрахована на підставі дефектного акту, розробленого з урахуванням обсягів послуг, визначених на місцевості (попереднє обстеження ділянки ремонту), і поточних середньоринкових цін на матеріали, механізми, транспорт і оплату праці. Зокрема:використано цінову інформацію з офіційних джерел, зокрема: Держстат (середні ціни на будматеріали),інформація від постачальників у регіоні,попередні договори аналогічних закупівель за останні 12 місяців (у межах того ж коду CPV).Розрахунки були затверджені замовником та погоджені з уповноваженою особою при плануванні закупівлі згідно з частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо обґрунтування:
Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Вирівської сільської територіальної громади за посиланням: https://vyrivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-potochnij-remont-dorozhnogo-pokrittya--vulici-shevchenka-dlya-blagous-14-08-34-14-05-2025/
3. Щодо документів з охорони праці:
У складі тендерної пропозиції Учасника (ФОП Оганесян Арган Армович) надано дійсні: посвідчення та протоколи перевірки знань з питань охорони праці головного інженера; інженера з охорони праці; виконавця робіт. Наголошуємо, що посвідчення, видане за НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів», відсутнє з причини, що в проектно-кошторисній документації не передбачено використання вантажопідіймальних механізмів або навантажувачів під час виконання робіт. Таким чином, вимога щодо надання посвідчення відповідно до вказаного НПАОП не є критичною для цієї закупівлі, що узгоджується з принципом пропорційності вимог тендерної документації до предмета закупівлі (відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).НПАОП 0.00-1.83-18 застосовується виключно у випадках фактичного використання вантажопідіймальних механізмів. Якщо ж такого обладнання не передбачено кошторисом — вимога про наявність посвідчення не є обов’язковою. Таким чином тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Норма пункту 44 Особливостей стосується відсутності критично важливого персоналу, або порушення обов’язкової вимоги,що в даному випадку не мало місця. Ключовим акцентом зауважимо, що було досягнуто значної економії коштів, договір про закупівлю уже укладено до початку моніторингу тому вимога про відхилення учасника не може бути виконана на даному етапі закупівлі , а посвідчення були надані на фахівців, які реально виконуватимуть роботи.