-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36 За кодом ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи
Термін виконання робіт: до 30.06.2025 року
Завершена
957 115.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 785.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 785.58 UAH
Номер:
aa57676b8eb44db4b17a239adb5167f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-14-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 17:36 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2025 № 76-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.07.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.07.2025 № 76-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-05-14-000975-a 14.05.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій фізичної особи-підприємця Сорочан Сергія Вікторовича, товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС», товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежна безпека № 1» та товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежні охоронні системи», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом забезпечення виконання вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.05.2025 № 24 зі змінами, затвердженими протоколами уповноваженої особи Замовника від 20.05.2025 № 27 та від 26.05.2025 № 30 (далі – тендерна документація); рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2025 № 8433-р/пк-пз, від 27.05.2025 № 8452-р/пк-пз та від 04.06.2025 № 8906-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Сорочан Сергія Вікторовича, товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС», товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежна безпека № 1» та товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежні охоронні системи»; протоколи уповноваженої особи від 12.06.2025 № 37, від 18.06.2025 № 43, від 20.06.2025 № 45 та від 25.06.2025 № 46; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.07.2025 № 150 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 03.07.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 03.07.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, встановлено, що на порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовник, як розпорядник бюджетних коштів, не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Період усунення порушень:
04.08.2025 12:18 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2025 12:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! Відділ освіти, молоді та спорту Інгульської сільської ради повідомляє про усунення порушення встановленого Державною аудиторською службою України, а саме : «порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовник, як розпорядник бюджетних коштів, не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів)».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено та оприлюднено на власному веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту Інгульської сільської ради за посиланням https://ing.osv.org.ua
Дата публікації звіту:
11.08.2025 16:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.08.2025 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
d008890848074e01a7f32c0abad947bf
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.07.2025 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36 за кодом CPV за ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-000975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
63bf64845e7e4e66b01eb54eba1127e2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.07.2025 09:28
Опис:
Доброго дня! На виконання запиту Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації, документів) у зв’язку з проведенням моніторингу до закупівлі «Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36» , UA-2025-05-14-000975-a, відділ освіти, молоді та спорту Інгульської сільської ради на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Інформація про закупівлю оприлюднена на сайті Уповноваженого органу. Закупівля здійснена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178),Постанова Кабінету Міністрів України № 852 від 23.11.2016 року «Ліцензійні умови щодо протипожежних робіт», Кодексу цивільного захисту України, ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Відповідно до рішення апеляційного суду 3814/1302/18 від 13 грудня 2018 року задовільнити позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області (рішення додається) щодо уснення порушень чинного законодавства у сфері пожежної, техногенної , цивільної безпеки (Акт 43 від 14.05.2018року). 14 квітня 2025 року рішенням сесії № 3 Інгульської сільської ради «Про внесення змін до бюджету Інгульської сільської територіальної громади на 2025 рік» виділено 1 074 000,00 грн на послуги встановлення та пусконалагодження автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування Мар’ївської гімназії (КПКВКМБ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» (рішення сесії та витяг з пояснювальної записки додаються). Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, кошти виділені на закупівлю з місцевого бюджету.
Очікувана вартість закупівлі складена відповідно до проектно-кошторисної документації зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та складає 957115,00 грн. без урахування глав 10-12.
Інформація на власному вебсайті відділу освіти, молоді та спорту Інгульської сільської ради відсутня. Веб сайт не обслуговується.
Копії документів додаються:
1. Зведений кошторисний розрахунок та експертна оцінка.
2. Рішення сесії Інгульської сільської ради та витяг з пояснювальної записки.
3. Рішення апеляційного суду.
Номер:
ca677ea804b4468e8e91ce61d5390ec2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.07.2025 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36 за кодом CPV за ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-000975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-05-14-000975-a строк надання послуг до 30.06.2025.
У пункті 1.4 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) зазначено термін надання послуг до 30.06.2025.
На виконання вимог пункту 10 додатку 6 до тендерної документації учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав у складі тендерної пропозиції підписаний проєкт договору згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Крім того, учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду від 22.05.2025 № ПОС-1016/25 в якому зазначив наступне: «ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» підтверджує, що ознайомився з проєктом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язань за договором, укладеним за таким проєктом».
1. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому в договорі від 03.07.2025 № 150, укладеного між замовником та ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», зазначено термін надання послуг до 31.10.2025?
2. Пропонуємо пояснити, чому замовник встановлював строк для надання послуг до 30.06.2025, тобто орієнтовно 47 календарних дні, при цьому з дня укладення договору до 31.10.2025 строк для надання послуг становить 120 календарних дні?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
04ec3e09da334fa5b02812ab640deb72
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.07.2025 11:18
Опис:
Добрий день! Відділ освіти, молоді та спорту Інгульської сільської ради надає пояснення на Ваш запит.
При формуванні тендерної документації замовником, а саме встановлення строку виконання робіт у Додатку 5 тендерної документації до 30.06.2025 року (п. 1.4 проекту договору), замовник не врахував у цей термін можливе тривале оскарження умов тендерної документації, а також дію непереборної сили, що може спричинити затримку постачання товару заводом-виробником постачальнику та чинники, які можуть вплинути на улаштування пожежної сигналізації.
Після визначення переможцем учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» учасник звернувся до замовника листом-зверненням від 02.07.2025 року № ПОС – 1506/25 в якому просить подовжити строк виконання робіт до 31.10.2025 року, зазначивши причину: тривале оскарження умов тендерної документації (лист-звернення додається) та надав оновлений календарний графік. В телефонній розмові пояснив, що тривалість улаштування системи пожежної сигналізації береться з розрахунку, що роботи будуть проводитися поетапно, роботи виконуватимуться лише в позаурочний час закладу освіти , тобто в другій половині дня .
Також на термін виконання робіт вплине тривале погодження об’єкту з ДСНС (введення в експлуатацію та перевірка відповідним вимогам), що вимагається ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Прийнявши до уваги всі чинники, які сприяють встановленню пожежної сигналізації на об’єкті Мар’ївська гімназія в договір № 150 від 03.07.2025 року додатковою угодою були внесені зміни, а саме в пункт 1.4 договору, встановлення строку виконання робіт до 31.10.2025 року ( додаткова угода додається).
Додатки:
1. Лист-звернення;
2. Календарний графік;
3. Додаткова угода № 1
Номер:
3e61822b21f24953801477f86b8ab2b2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.07.2025 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36 за кодом CPV за ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-000975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропонуємо надати робочий проект «Система автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36» в повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
12ed590db82a4f4aa8f593f51079ba7b
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
31.07.2025 16:12
Опис:
Доброго дня! Надаємо робочий проект "Система автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об'єкті: Мар'ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область Баштанський район, с. Мар'ївка, вул. Шкільна, 36