-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж код ДК 021:2015:71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги"
Завершена
456 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 282.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 282.80 UAH
Номер:
7e387619b701430ba9c0788ca548348c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 17:08 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2025 № 63-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.06.2025 № 63-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-05-13-008976-a 13.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВД ХОЛДІНГ», стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 1 Державного пожежно – рятувального загону головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.05.2025 № 107, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВД ХОЛДІНГ» (далі - ТОВ «ВД ХОЛДІНГ»), протоколи уповноваженої особи від 23.05.2025 № 117, від 27.05.2025 № 119, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 06.06.2025 № 9068-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей до 13.06.2025, протокол уповноваженої особи від 16.06.2025 № 136, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.06.2025, договір про закупівлю на виготовлення проектно – кошторисної документації від 23.06.2025 № 110/2025 на суму 366 900,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ВД ХОЛДІНГ» (далі – Договір), додаткова угода від 23.06.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 03.07.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.07.2025 15:01 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2025 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
0fb35a2dfec74b0ba7730fc244d7d23e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.07.2025 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж код ДК 021:2015:71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-05-13-008976-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5b25c55817bc4330a1e852136d07951d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2025 19:26
Опис:
На звернення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області у закупівлі за номером в електронній системі закупівель UA-2025-05-13-008976-а пояснюємо наступне.
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат).
Відповідно до норм пункту 14 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 із змінами (надалі - Особливості) та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (надалі - Закон) 1 ДПРЗ, здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби з урахуванням асигнувань, затверджених головним розпорядником бюджетних коштів у кошторисі в розрізі економічної класифікації видатків бюджету на відповідний рік. Для підключення 1 ДПРЗ до платформи Національної телекомунікаційної мережі відповідно до Плану заходів цифрового розвитку ДСНС України на 2025 рік, затвердженого наказом ДСНС України від 08.01.2025 № 29, замовнику (1 ДПРЗ) згідно кошторису на 2025 рік визначено очікуване фінансування за КЕКВ 2240. Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (КПКВ) 1006280 «Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту» (копія кошторису додається).
На підставі службової записки від ініціатора закупівлі від 09 травня 2025 р. (додається) закупівлю включено до річного плану закупівель на 2025 рік. Зміни до річного плану закупівель на 2025 затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи № 107 від 13.05.2025 (додається) та оприлюднено в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження змін до річного плану закупівель.
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено ініціатором закупівлі на підставі отриманих від АТ «Укртелеком» (Дніпропетровська філія) технічних умов (ТУ). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій, визначених в наказі Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням вимог Порядку ведення публічних закупівель в ДСНС, затвердженого наказом ДСНС України від 13.06.2023 № 477 (із змінами). Зокрема, ініціатором закупівлі було направлено три запити потенційним учасникам щодо надання комерційних пропозицій. Відповідно до отриманих 1 ДПРЗ комерційних пропозицій (додаються) очікувана вартість закупівлі, становила 456560.00 грн із розрахунку: (537340,00 грн (ТОВ «Мажестік») + 391170,00 грн (ТОВ «Вікторія Феліз») + 441170, 00 грн (ТОВ «Лігаком-Інжиніринг»)):3.
3. Щодо оприлюднення інформації на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), 1 ДПРЗ здійснено оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному вебсайті Головного управління ДСНС України у Кіровоградській області за посиланням: https://kr.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/zahodi-na-vikonannya-postanovi-kmu-vid-11102016-710 (скріншот з сайту про розміщення інформації, рапорт, інформація для оприлюднення додаються).