• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж код ДК 021:2015:71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги"

Завершена

456 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 282.80 UAH
Номер: 7e387619b701430ba9c0788ca548348c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 30.06.2025 17:08 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2025 № 63-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30.06.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-05-13-008976-a 13.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВД ХОЛДІНГ», стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 1 Державного пожежно – рятувального загону головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.05.2025 № 107, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВД ХОЛДІНГ» (далі - ТОВ «ВД ХОЛДІНГ»), протоколи уповноваженої особи від 23.05.2025 № 117, від 27.05.2025 № 119, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 06.06.2025 № 9068-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей до 13.06.2025, протокол уповноваженої особи від 16.06.2025 № 136, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.06.2025, договір про закупівлю на виготовлення проектно – кошторисної документації від 23.06.2025 № 110/2025 на суму 366 900,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ВД ХОЛДІНГ» (далі – Договір), додаткова угода від 23.06.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 03.07.2025 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 09.07.2025 15:01 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2025 15:01

Запити/Пояснення