-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)
Завершена
18 186 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 934.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 934.90 UAH
Номер:
0747b0f7376842ecaaaae14fa237a18f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-19-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 11:19 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
38ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 № 38-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 18.08.2025 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-05-09-012021-a 09.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 № 27 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» та ПП «НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.06.2025 №29, від 20.06.2025, № 31 та від 21.07.2025 № 36; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.07.2025 №10551-р/пк-пз та від 14.07.2025 № 11012-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2025; договір від 05.08.2025 №395 на суму 18 181 580,00 грн, пояснення Замовника від 25.08.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 20.08.2025.
Моніторинг здійснювався в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
08.09.2025 17:14 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2025 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
b07018bea4ec42f5ae1e16c9c42fbc97
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
44e27e968f0b4e5b922091d4ee3736b6
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
25.08.2025 15:01
Опис:
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
20 серпня 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012021-a).
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» надає послуги з водопостачання та водовідведення населенню м. Луцьк та приміських сіл.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
В зв’язку з цим, в КП «Луцькводоканал» наявна необхідність у забезпеченні безперебійної, безперервної, стійкої та надійної роботи об’єкта критичної інфраструктури комунального підприємства «Луцькводоканал» за будь-яких умов, в тому числі забезпечення здійснення повірки засобів вимірювальної техніки, які в свою чергу, забезпечують комерційний облік підприємства.
Таким чином, з метою належного утримання та обслуговування систем інженерної мережі водопостачання та водовідведення та інших об’єктів, що перебувають на балансі підприємства, постала потреба здійснення закупівлі відповідних послуг.
Вивчивши кон’юнктуру ринку та виробничі потреби КП «Луцькводоканал», згідно наявних потреб відповідних структурних підрозділів у певних послугах, відповідними спеціалістами відділу комерційного обліку та сектору комплектації нашого підприємства, було визначено необхідний обсяг послуг, які необхідно закупити для забезпечення виробничої діяльності підприємства та їх технічні та кількісні характеристики.
На підставі вищезазначеного, з метою закупівлі даних послуг, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) 28.03.2025р., Комунальним підприємством «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю послуг: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки) по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі: 18 186 980 грн з ПДВ та затвердити тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) Замовник керувався вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014р. № 1314-VII із змінами, Наказом № 193 від 08.02.2016р. «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», національним стандартам, які гармонізовані з відповідними міжнародними та європейськими стандартами та документами, прийнятими міжнародними та регіональними організаціями з метрології, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі були встановлені з врахуванням технологічних можливостей підприємства та потреб комунального підприємтва «Луцькводоканал» в закупівлі даного виду послуг, шляхом вивчення кон’юнктури ринку аналогічних послуг в системі Prozorro з урахуванням попереднього досвіду проведених закупівель. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій.
Уповноважена особа А.Ф. Мосійчук