• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)

Завершена

18 186 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 934.90 UAH
Номер: 0747b0f7376842ecaaaae14fa237a18f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-19-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 19.08.2025 11:19 - 10.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 38ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 38-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 18.08.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-09-012021-a 09.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та своєчасності їх оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 № 27 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» та ПП «НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.06.2025 №29, від 20.06.2025, № 31 та від 21.07.2025 № 36; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.07.2025 №10551-р/пк-пз та від 14.07.2025 № 11012-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2025; договір від 05.08.2025 №395 на суму 18 181 580,00 грн, пояснення Замовника від 25.08.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 20.08.2025. Моніторинг здійснювався в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень: 08.09.2025 17:14 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2025 17:14

Запити/Пояснення