-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки)
Завершена
18 186 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 934.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 934.90 UAH
Період оскарження:
09.05.2025 17:19 - 17.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про неправомірне відхилення
Номер:
a16dfcf742d4474899796b20cb9d3e5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-09-012021-a.c1
Назва:
Скарга про неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- П-132-2024 ДП ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.PDF 02.07.2025 09:18
- 3 - Додаток 3 (нова редакція).pdf 02.07.2025 09:18
- П-36-2019 ДП ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.pdf 02.07.2025 09:18
- 1-Скарга.docx 02.07.2025 09:18
- Протокол №33 .pdf 02.07.2025 09:18
- 1-Скарга.pdf 02.07.2025 09:18
- 9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf 02.07.2025 09:18
- П-129-2024 ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf 02.07.2025 09:18
- sign.p7s 02.07.2025 09:18
- рішення від 04.07.2025 №10551.pdf 04.07.2025 14:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2025 №11012.pdf 15.07.2025 15:04
- рішення від 14.07.2025 №11012.pdf 16.07.2025 11:23
- ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ.docx 08.07.2025 17:03
- Письмові пояснення.pdf 08.07.2025 17:03
- Протокол про виконання рішення Антимонопольного комітету.pdf 21.07.2025 09:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2025 10:40
Дата розгляду скарги:
14.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2025 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2025 11:24
Дата виконання рішення Замовником:
21.07.2025 09:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11012-р/пк-пз від 14.07.2025 по скарзі UA-2025-05-09-012021-a.c1 по закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 - 50410000-2 (послуги з повірки, калібрування та контролю метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки) виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4de8dc7f06df415aa4b6407e0a4bc669
Заголовок пункту скарги:
Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно протоколу №33 від 27.06.2025 р.(далі – Протокол) (Протокол додається як доказ) Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника керуючись пп. 2 пункту 44 Особливостей в якому зазначено: «2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей…» проігнорувавши посилання цього пункту на пункт 43 у якому зазначено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
… Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо…»
В свою чергу, Скаржником, у складі тендерної пропозиції, надано технічну специфікацію за формою згідно з Додатком 3 до Тендерної пропозиції (файл: 3 - Додаток 3 (нова редакція).pdf додається як доказ) в якій він погоджується з додатком 3 до тендерної документації та гарантує надання послуг відповідно до нього .
Оскільки, ненадання переліку інформації та/або документів зазначених у додатку 3 до Тендерної пропозиції, на які посилається Замовник у Протоколі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником, Замовник не повинен був відхиляти пропозицію Скаржника, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Водночас, в Протоколі зазначено: «…На підтвердження зазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції було надано копію Свідоцтва з додатками про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології проте в наданому Свідоцтві та додатках до нього відсутня інформація про право повірки законодавчо-регульваних засобів вимірювальної техніки з галуззю уповноваження яка охоплює усі типророзміри лічильників які підлягають повірці…»
Скаржник наполягає, що надане ним Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі – Свідоцтво) № П-140-2024 (файл: 9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf) містить Категорію 38. Лiчильники води яка охоплює усі типророзміри лічильників.
За сталою практикою Свідоцтва не містять відомості про усі типорозміри. Як доказ додаються Свідоцтва інших підприємств, а саме:
-Свідоцтво № П-129-2024 видане ДП «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ»,
-Свідоцтво № П-132-2024 видане ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ»,
-Свідоцтво № П-36-2019 видане ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»
Виходячи з цього, пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам тендерної документації, у тому числі вимогам додатку 3.
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
… Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо…»
В свою чергу, Скаржником, у складі тендерної пропозиції, надано технічну специфікацію за формою згідно з Додатком 3 до Тендерної пропозиції (файл: 3 - Додаток 3 (нова редакція).pdf додається як доказ) в якій він погоджується з додатком 3 до тендерної документації та гарантує надання послуг відповідно до нього .
Оскільки, ненадання переліку інформації та/або документів зазначених у додатку 3 до Тендерної пропозиції, на які посилається Замовник у Протоколі не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником, Замовник не повинен був відхиляти пропозицію Скаржника, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Водночас, в Протоколі зазначено: «…На підтвердження зазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції було надано копію Свідоцтва з додатками про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології проте в наданому Свідоцтві та додатках до нього відсутня інформація про право повірки законодавчо-регульваних засобів вимірювальної техніки з галуззю уповноваження яка охоплює усі типророзміри лічильників які підлягають повірці…»
Скаржник наполягає, що надане ним Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі – Свідоцтво) № П-140-2024 (файл: 9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf) містить Категорію 38. Лiчильники води яка охоплює усі типророзміри лічильників.
За сталою практикою Свідоцтва не містять відомості про усі типорозміри. Як доказ додаються Свідоцтва інших підприємств, а саме:
-Свідоцтво № П-129-2024 видане ДП «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ»,
-Свідоцтво № П-132-2024 видане ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ»,
-Свідоцтво № П-36-2019 видане ДП «ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»
Виходячи з цього, пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам тендерної документації, у тому числі вимогам додатку 3.
×
-
Назва доказу:
Протокол №33 .pdf
-
Повʼязаний документ:
Протокол №33 .pdf
-
-
Назва доказу:
П-132-2024 ДП ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.PDF
-
Повʼязаний документ:
П-132-2024 ДП ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.PDF
-
-
Назва доказу:
П-129-2024 ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf
-
Повʼязаний документ:
П-129-2024 ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf
-
-
Назва доказу:
П-36-2019 ДП ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.pdf
-
Повʼязаний документ:
П-36-2019 ДП ОДЕСАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf
-
Повʼязаний документ:
9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf
-
-
Назва доказу:
3 - Додаток 3 (нова редакція).pdf
-
Повʼязаний документ:
3 - Додаток 3 (нова редакція).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Скаржник просить зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення Скаржника.