• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт вул. Вітошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області

Завершена

1 680 819.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: 3839222f47db4ce58efc9fed8c674d3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-25-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 26.06.2025 11:34 - 18.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2025 № 53-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 25.06.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-09-005271-a 09.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, ha.vo.shynkarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3, абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП Благоустрій» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 09.05.2025р. зі змінами від 15.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями від 12.05.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 13.05.2025, звернення за роз’ясненнями від 13.05.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 14.05.2025, звернення за роз’ясненнями від 14.05.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 14.05.2025, звернення за роз’ясненнями від 15.05.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 15.05.2025, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» (далі – ТОВ «АВАКС ПРОФ»), скаргу до процедури від 30.05.2025 за номером UA-2025-05-09-005271-a.c1, рішення органу оскарження від 11.06.2025 № 9334-р/пк-пз, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ДАР» (далі – ТОВ «АВТО ДАР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «АВАКС ПРОФ» до 25.05.2025, документи, завантажені учасником ТОВ «АВАКС ПРОФ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» від 26.05.2025 б/н, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ТОВ «АВТО ДАР» від 29.05.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.05.2025, договір про надання послуг від 23.06.2025 № 45 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 01.07.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту першого розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в розділі І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 до тендерної документації. Зокрема, Додатком 4 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати наступні документи: - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Довідка повинна бути видана після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (підтверджує відповідність підпункту 3 пункту 47 Особливостей). Слід зазначити, що з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), з урахуванням безпекових аспектів. Отже, із 04.09.2023 Замовник може самостійно перевірити в Реєстрі інформацію про наявність або відсутність відомостей про керівника учасника процедури закупівлі/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до якого застосовано заходи кримінально-правового характеру за корупційне правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у пункті першому розділу 3 тендерної документації та у Додатку 4 тендерної документації до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей суперечать вимогам, встановленим у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Реєстру не був обмеженим. Враховуючи вищевикладене, в порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником встановлена вимога до переможця процедури закупівлі щодо документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, Додатком 4 тендерної документації до переможця процедури закупівлі встановлена вимога надати наступні документи: - Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Довідка повинна бути видана після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (підтверджує відповідність підпункту 2 пункту 47 Особливостей). Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Проте, за чинними нормами Особливостей в переліку підстав, відсутність яких повинен документально підтвердити переможець тендеру, підпункт 2 пункту 47 не вимагається. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги, встановлені Замовником у Додатку 4 тендерної документації до переможця процедури закупівлі не відповідають вимогам, встановленим у абзаці п'ятнадцятому пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 15.07.2025 15:24 - 30.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2025 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО«БЛАГОУСТРІЙ» КОЗІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 47600 Тернопільська область, смт Козова, вул. Грушевського, 32 від 18.07.2025 р. вих. № 71 Управлінню Західного Офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Про заходи усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу закупівлі Поточно ремонту вул. ВІтошинського, на ділянці від буд. № 39 до буд. № 55 (з примиканнями) в селищі Козова Тернопільського району Тернопільської області (UA-2025-05-09-005271-a) КП «Благоустрій» повідомляє, що для недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в майбутньому при здійснені публічних закупівель будуть враховані виявленні порушення законодавства моніторингом. Для підвищення професійного рівня в сфері публічних закупівель уповноваженою особою Корпаком Андрієм Івановичем заплановано пройти технічне спеціалізоване навчання «Публічні закупівлі у тестах і завданнях», що відбудеться в Тернопільській Промисловій Палаті 29 липня 2025 року за адресою м. Тернопіль вул. Руська 40. Уповноважена особа Корпак А.І.
Дата публікації звіту: 18.07.2025 11:13

Запити/Пояснення