• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт профорієнтаційного хабу у Державному навчальному закладі «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» за адресою: м. Решетилівка Полтавської області, вул. Покровська,81 (у рамках реалізації проєкту DECIDE)

Мова тендерної пропозиції - українська.Адреса надання послуг: Полтавська обл., м. Решетилівка вул. Покровська,81

Завершена

2 964 434.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 644.34 UAH
Номер: faf349bd30574e3e82761cc10ee0c4c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 30.06.2025 16:50 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.06.2025 № 78-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 30.06.2025 № 78-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-05-06-014292-a, 06.05.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків sas24-3-9. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, y.r.marchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; виконання рішення Органу оскарження; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДНЗ «РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського» (далі − Замовник) UA-P-2025-05-06-011240-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 № 61/2 оприлюднену 06.05.2025; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 № 61/2 оприлюднену 09.05.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» (далі – Учасник); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.05.2025 № 75, від 23.05.2025 № 76; скаргу UA-2025-05-06-014292-a.a1 ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, подану до Органу оскарження від 27.05.2025; рішення органу оскарження № 9077-р/пк-пз від 06.06.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2025 № 93; повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2025; договір на виконання поточного ремонту від 24.06.2025 № 185, укладений з ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» на суму 2899986,60 грн з ПДВ з додатками до нього; додаткову угоду № 1 від 10.07.2025 до договору на виконання поточного ремонту від 24.06.2025 № 185; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 04.07.2025, 14.07.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9077-р/пк-пз від 06.06.2025 зобов’язало ДНЗ «РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» за процедурою закупівлі «Поточний ремонт профорієнтаційного хабу у Державному навчальному закладі «Решетилівський професійний аграрний ліцей імені І.Г.Боровенського» за адресою: м. Решетилівка Полтавської області, вул. Покровська, 81 (у рамках реалізації проєкту DECIDE)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-06-014292-a. Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2025 року. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме: абзацу 1 пункту 43 Особливостей, в частині нерозміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником в пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник подає: - довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, технологій для надання послуг, а саме: найменування обладнання та матеріально-технічної бази; кількість, шт.; примітка (власне чи орендоване/лізинг/інше право на користування) (пункт 3.1.); - для документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини або талон тимчасового обліку машини або інший документ, яким Учасник може підтвердити перебування у власності обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена у довідці (для іншого обладнання, механізмів тощо) (наприклад, оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) (пункт 3.2.); - обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). Учасником ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» в складі тендерної пропозиції надано: - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14.05.2025 № 4-14/05 (файл «КК МТБ.pdf»), в якій зазначено наявність, зокрема: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-400 А САГ в кількості 1 шт власне (позиція 2) та апарат для газового зварювання і різання САГ (позиція 18 в кількості 1 шт власне (позиція 18); - підсумкову відомість ресурсів (файл «Кошторис ХАБ.pdf»), в якій наведено застосування під час виконання робіт, зокрема: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-400 А (шифр ресурсу КБМ204-201) та апарат для газового зварювання і різання (шифр ресурсу КБМ270-106); - витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 14.05.2025 (файл «КК МТБ.pdf»), в якому наведено наявність, зокрема: зварювального агрегату САГ в кількості 1 штуки. Проте, у витягу з оборотно-сальдової відомості станом на 14.05.2025 не міститься інформації щодо апарату для газового зварювання і різання САГ, яка наведена учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14.05.2025 № 4-14/05. З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 14.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «При перевірці тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» на відповідність вимогам підпункту 3.2. пункту 3 додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження перебування у власності обладнання, зокрема: «Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-400Ф САГ в кількості 1 шт.» та «Апарат для газового зварювання і різання САГ в кількості 1 шт.» було порівняння інформації згідно довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14.05.2025 № 4-14/05 з даними витягу із оборотно-сальдової відомості станом на 14.05.2025 (основні засоби), в складі якої в позиції 2 вказано зварювальний агрегат САГ⃰ у кількості 1 шт. Додатково учасник пояснив, що заявлені «Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-400Ф САГ в кількості 1 шт.» та «Апарат для газового зварювання і різання САГ в кількості 1 шт.» підтверджуються позицією 2 оборотно-сальдової відомості». Надана Замовником відповідь не спростовує виявленої невідповідності, оскільки учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наведено обладнання у кількості 2-х одиниць (позиції 2 та 18), проте твердження у відповіді Замовника, що «підтверджуються позицією 2 оборотно-сальдової відомості» не відповідає дійсності так, як в даний позиції зазначено про наявність обладнання в кількості 1 штука. Відповідно до пункту 43 Особливостей у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що не забезпечено Замовником. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, учасником в складі тендерної пропозиції не підтверджено наявність власного обладнання, як це вимагалось тендерною документацією Замовника. Таким чином, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 21.07.2025 16:59 - 05.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2025 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДНЗ «Решетилівський ПАЛ імені І.Г.Боровенського» розглянуто висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо проведення закупівлі очікуваною вартістю 2964434,08 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-06-014292-a.) про наявність порушень в закупівлі, а саме: ненадання Учаснику ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» 24 години на виправлення невідповідності в документах на наявність машин і механізмів . Сталося це через те, що після скасування АМКУ рішення про відхилення пропозиції через неподання документу «Аналіз ринкових цін», учасника визнано переможцем і кваліфікаційні документи не перевірені. Але, до ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» було надіслано питання - підтвердити наявність зварювальних апаратів, після чого прийшла відповідь , що апаратів, які заявлені в сальдовій відомості достатньо , щоб виконати роботи якісно. Станом на 28.07.2025 р. ТОВ «ГАРАНТБУДПРОМ» виконало всі демонтажні роботи, провели бетонування підлоги, штукатурні роботи у всіх приміщеннях, розпочато монтаж електротехнічних робіт.. Роботи виконуються під технічним наглядом спеціалістів з Департаменту освіти. З метою недопущення порушень, адміністрація ліцею оголосила догану уповноваженій особі Каминда Л.А. і прийняла рішення - направити УО на навчальні курси з публічний закупівель.
Дата публікації звіту: 28.07.2025 17:00

Запити/Пояснення