• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (для використання, як найпростіше укриття) в комунальному закладі «Зеленодольський палац культури» Зеленодольської міської ради за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Зеленодольськ, вул. Спортивна,6»

Завершена

3 379 734.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 797.34 UAH
Номер: ac3ef8ee1c154f9f93e792b338222d33
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.06.2025 16:41 - 24.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: 02.06.2025 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2025-05-06-008622-a 06.05.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, відповідності тендерної пропозиції ФОП Терещенко Сергій Миколайович вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОДОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік за номером UA-P-2025-05-06-009565-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.05.2025 №24, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, вимогу про усунення порушення, подану учасником ТОВ «Б.К. САНТЕХСЕРВІС» від 28.05.2025 № UA-2025-05-06-008622-a.b1, відповідь Замовника на вимогу від 28.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі фізичну особу-підприємця Терещенко Сергій Миколайович (далі – ФОП Терещенко Сергій Миколайович) від 23.05.2025 №25, тендерну пропозицію ФОП Терещенко Сергій Миколайович, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2025, договір на виконання робіт від 09.06.2025 №125 (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 06.06.2025, 12.06.2025, 18.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 03.06.2025, 09.06.2025, 16.06.2025.
Період усунення порушень: 19.06.2025 17:11 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 17:11

Запити/Пояснення