-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплект мультимедійного обладнання (тип 3), код 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility (співфінансується Європейським Союзом). Учасники процедури закупівлі беруть участь у закупівлях на рівних умовах, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах та якщо вони особисто або їх кінцеві бенефіціарні власники є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Усі товари, які закуповуються повинні походити із прийнятних країн.
Завершена
4 032 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 320.00 UAH
Номер:
a59e24e4f28f41afa4214d632b2174aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 17:43 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2025 Одеса № 137
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 07.07.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.07.2025 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2025-05-05-013524-a 05.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення до процедури, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, виконання рішення Комісії як органу оскарження, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення до процедури, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2025 № 75, ТД зі змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 19.06.2025 №№ 9, 10, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненнями до процедури, оприлюднені в електроннй системі закупівель 09.05.2025, роз’яснення на звернення до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.05.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» (далі – ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» виявлених Замовником невідповідностей, протокол уповноваженої особи Замовника від 03.07.2025 № 99, рішення Комісії як органу оскарження від 20.05.2025 № 8061-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2025, договір поставки від 14.07.2025 № 140, відповіді та документи Замовника, надані 14.07.2025 та 18.07.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.07.2025 15:24 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
4ad966a1ee4d4efa846fbbb0d8919c0a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2025 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bb6f4e746ad341f2a01df2730be2a783
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
14.07.2025 11:59
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснювалося відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України № 275 від 18.02.2020 року.
З метою формування очікуваної вартості предмета закупівлі нами було направлено запити до декількох постачальників відповідної продукції. У відповідь були отримані комерційні пропозиції від суб’єктів господарювання, які здійснюють постачання аналогічних товарів. (Три комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено за методом порівняння ринкових цін, згідно комерційних пропозицій суб’єктів господарювання, які здійснюють постачання аналогічних товарів, як середньоарифметичне значення отриманих даних, згідно з потребою у товарах.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Розмір бюджетного призначення визначено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, сформованої на підставі вищезазначеного аналізу, з урахуванням фінансових можливостей замовника та обсягів фінансування, передбачених відповідними бюджетними асигнуваннями.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Додаємо посилання на публікацію: https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2025/05/ua-2025-05-05-013524-a.pdf.
Номер:
624726b905924c7aa39546b6cd3ebcf6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2025 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» (далі – ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА») вимогам пункту 3.11 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 3.11 Додатка 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – ТД), тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про серійне виробництво товару, надано сертифікат відповідності № UA 1.PROM.000001-25, у якому відсутня інформація про серійне виробництво інтерактивних панелей, які є предметом закупівлі відповідно до Додатку 2 до ТД.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» вимогам ТД в частині зазначення країни походження товару, тоді як зазначеним учасником надано у складі тендерної пропозиції документи з різною інформацією, а саме:
- на виконання пункту 4.2 Додатка 1 до ТД – довідку від 07.05.2025 № 12, у якій зазначено, що країною походження товару є Німеччина;
- відповідно до пункту 3.10 Додатка 1 та пункту 3.10 Додатка 2 до ТД – атестат виробництва № UA 3.ATEST.00118-24, у якому зазначено адреса виробництва: вул. Остромирська, 69, смт. Гостомель, Київська область, Україна
- відповідно до пункту 3.11 Додатка 1 та пункту 3.11 Додатка 2 до ТД – сертифікат відповідності № UA 1.PROM.000001-25, у якому зазначено місце виробництва: вул. Остромирська, 69, смт. Гостомель, Київська область, Україна.
3. Як Замовник перевірив можливості робочої демонстраційної версії спеціалізованого програмного забезпечення, наданого учасником ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» за посиланням https://drive.google.com/file/d/1icIjUjit6iLbUCuHsmZETHDTxFdg1HYz/view?usp=sharing у довідці від 24.06.2025 № 9 відповідно до пункту 3.4 Додатку 1 до ТД (надати інформацію та документи).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f37fc1ab3e664b0db0e367dc9943aa82
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
18.07.2025 11:02
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Стосовно питання 1.
Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» (далі – ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА») вимогам пункту 3.11 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 3.11 Додатка 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – ТД) щодо надання сертифікату з інформацією про серійне виробництво, щодо тим, що
у складі пропозиції учасника надано сертифікат відповідності № UA 1.PROM.000001-25, в якому вказано:
«Продукція: персональні комп’ютери, сервери, комп’ютери, персональні – моноблоки, інтерактивні панелі-дошки “IMPRESSION” та “qBox”
…
Додаткова інформація: серійне виробництво з з 22 січня 2025 до 21 січня 2028, згідно ТУ У 26.2 -42893689-001:2019 (зі змінами №1 і №2) «Комп’ютер персональний IMPRESSION, СЕР-ВЕР IMPRESSION, Комп’ютер персональний qBox, сервер qBox”. Технічні умови»
При цьому:
А) згідно абз.10 та 12 ч.1 ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності;
Тобто, об’єктом оцінки за сертифікатом є вся перелічена у ньому продукція, в тому числі інтерактивні панелі.
Б) відповідно до п.3.2 Правил погодження та затвердження технічних умов СОУ МПП 01.120-090:2005, прийнятих та наданих чинності Наказом Міністерства промислової політики України від 19.07.2005 № 254,
Технічні умови підрозділяють на категорії:
- технічні умови на серійну (масову) продукцію;
- технічні умови на дослідну партію.
Згідно пп.3.2.2 вказаних Правил Технічні умови на дослідну партію не переводять в технічні умови на серійну продукцію зміною, а розробляють нові.
Відтак, окрім прямої вказівки про це у сертифікаті, наявність у Технічних умовах змін додатково свідчить, що такі видані саме на серійне виробництво, а не дослідну партію (для якої зміни в ТУ не властиві).
В) вказані в додатковій інформації сертифікату Технічні умови є груповими (у розмінні п.4.2 ДСТУ Н 1.3:2015 Технічні умови України. Настанови щодо розробляння), а тому не обмежені виключно одним конкретним видом продукції.
Відтак, не має жодних підстав для хибного трактування, що сертифікат відповідності не стосується вказаної в ньому групової продукції, як і замовник не має повноважень ставити під сумнів дійсність складеного органом з оцінки відповідності сертифікату.
Отже, у наданому в тендерній пропозиції сертифікаті наявна інформація про серійне виробництво всього об’єкту оцінки відповідності – «груп продукції», в тому числі, інтерактивних панелей, які є предметом закупівлі.
Стосовно питання 2.
Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА» вимогам ТД в частині походження товару із прийнятних країн наявними у тендерній пропозиції документами.
2.1. Згідно п.3.10 додатка 1 п.3.10 додатка 2 ТД У випадку, якщо країною походження запропонованої до постачання інтерактивної панелі є Україна, учасник повинен надати у складі пропозиції копію атестата виробництва, що засвідчує стан виробництва інтерактивних панелей відповідно до вимог ТУ України (ТУ У), виданого органом з сертифікації на ім’я виробника та дійсного на дату розкриття пропозицій;
Так у тендерній пропозиції надано атестат виробництва № UA 3.ATEST.00118-24, у якому зазначено країну виробництва Україна.
Отже, вимоги п.3.10 додатка 1 і п.3.10 додатка 2 ТД були виконані та в цій частині немає невідповідності вимогам тендерної документації.
2.2. Відповідно до п.4.6 додатка 1 до ТД Товари, які пропонує учасник для поставки походять з прийнятних країн. (ст.5 Рамкової угоди). Учаснику необхідно надати лист у якому учасник гарантує, що запропоновані для поставки товари походять з прийнятних країн, та при поставці товару буде надано копію документу виданого уповноваженим органом, про походження запропонованої до постачання інтерактивної панелі, а саме: сертифікат походження товару або декларацію походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
У тендерній пропозиції надано Лист вих.31 від 23.06.2025 згідно якого учасник гарантує, що запропоновані для поставки товари походять з прийнятних країн, та при поставці товару буде надано копію документу виданого уповноваженим органом, про походження запропонованої до постачання інтерактивної панелі, а саме: сертифікат походження товару або декларацію походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Отже, вимоги п.4.6 додатка 1 до ТД були виконані та в цій частині також немає невідповідності вимогам тендерної документації.
2.3. У п.4.2 додатка 1 до ТД встановлені
вимога:
Товари, які пропонує учасник для поставки походять з прийнятних країн. (ст.5 Рамкової угоди) та
спосіб підтвердження відповідності вимогам на етапі подання пропозицій:
Учасник подає інформацію/довідку в довільній формі, в якій зазначає відповідність походження товарів відповідно вимог по походженню товарів або сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Відтак, п.4.2 додатка 1 до ТД
А) взагалі не вимагалось вказати конкретну країну походження, а лише щоб товар був з прийнятних країн;
Б) способом підтвердження такого походження є альтернативне надання документу із зазначенням країни (сертифікат про походження; декларація про походження) АБО «інформація/довідка в довільній формі, в якій зазначає відповідність походження товарів відповідно вимог по походженню товарів», тобто в останньому випадку немає вимоги зазначати країну, а лише підтвердження відповідності походження із прийнятних країн.
У тендерній пропозиції надано Довідку вих.12 від 07.05.2025, у якій підтверджується, що товар є «походженням з прийнятної країни відповідно до статті 5».
Отже, й вимога п.4.2 додатка 1 до ТД була виконана та в цій частині також немає невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
2.4. Справді, у вказаній довідці також зазначено, що товар походженням з прийнятної країни, а саме Німеччина. Однак, хоча така обставина вказує на невідповідніcть інформації у цій довідці та інших наданих учасником документах, проте вона не є власне невідповідністю пропозиції вимогам ТД.
Більше того, така невідповідність є усуненою через наявність інших документів, які якраз вимагались ТД саме для зазначення конкретної країни.
Згідно п.2.1 додатку 2 до ТД Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, Учасники подають у складі пропозиції у нижченаведеному вигляді, шляхом заповнення необхідних полів:
Так, у заголовку 3 колонки таблиці додатку 2 до ТД передбачено:
«Технічні, якісні характеристики Товару, що пропонуються учасником (Учасник зазначає країну походження товару, конкретні характеристики, величини, значення, показники запропонованого Товару, що мають відповідати (або бути кращими), встановленим Замовником)
Тобто, не в п.4.2 додатку 1, а саме у п.2.1 додатку 2 до ТД містилась вимога зазначення конкретної країни походження пропонованого товару.
У складі пропозиції учасника надано файл «6. Додаток 2.pdf» у якому згідно вигляду наведеного в додатку 2 до ТД заповнено необхідних поля, зокрема, у колонці 3 вказано:
«Країна походження товару: Україна»
Це додатково підтверджує і виконання вимог п.3.10 додатка 1 та п.3.10 додатка 2 ТД про надання атестату виробництва виключно у випадку, якщо країною походження є Україна.
Отже, й вимога п.2.1 додатка 2 до ТД була виконана, а країна походження була вказана саме в документах, які якраз вимагались ТД для зазначення конкретної країни (заповнений додаток 2 та атестат виробництва), відтак, відсутня невідповідність самої пропозиції вимогам тендерної документації.
Стосовно питання 3.
По-перше, тендерна документація прямо не передбачала здійснення замовником (саме уповноваженою особою) перевірки робочої демонстраційної версії програмного забезпечення.
Так, згідно пункту 3.4 Додатку 1 до ТД передбачено виключно, що учасником надається:
«Довідка з активним посиланням на завантаження робочої демонстраційної версії спеціалізованого програмного забезпечення для перевірки його можливостей.»
Пропозиція учасника місить довідку Вих.9 від 24.06.2025 в якій зазначено активне посилання https://drive.google.com/file/d/1icIjUjit6iLbUCuHsmZETHDTxFdg1HYz/view?usp=sharing за яким доступне завантаження файлу «nibelung4401demo.iso (551M)», отже в цій частині пропозиція відповідала вимогам ТД.
По-друге, вказаний завантажений файл є образом інсталяційного диску з файлами установки та довідки щодо програмного забезпечення.
При установці програмного забезпечення автоматично заповнюються ліцензійні дані для користування демонстраційною версією, а також вони наведенні у файлі «DemoKey.txt»:
Organization: DEMO
License number: 1
License key: 237B7-5D6NV-BYJFF-BG6NB-DUI2T-E32JW
Після установки, у вікні авторизації вчителя пропонується ввести логін та пароль, які вказані в примітці в розділі меню інсталяційного диску «Прим. щодо встановлення», а також містяться у файлах із керівництвами з установки та користування «InstallationNotes.pdf» та «NibelungUserManual.pdf» на диску:
«Important: Default teacher name: Admin, default password: Admin. We highly recommend creating Nibelung accounts for every teacher and use the Admin account only for administration purposes.».