-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП "Чернігівська міська лікарня №2" ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
3 928 647.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 643.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 643.24 UAH
Номер:
1ad751aeb99f4664a64c146fbcf552f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2025 00:00
Період моніторингу:
22.08.2025 13:38 - 13.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2025 № 57-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10.UA-2025-05-05-008134-a 05.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення принципів закупівель встановлені статтею 5 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 15 Порядку № 1082 та пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Теплоспецсервіс» встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФДС Буд», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі та Додаток № 2 «План фінансування» до Договору, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.05.2025 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ФДС Буд», ТОВ «Теплоспецсервіс», вимоги про усунення порушення датою подання 27.05.2025 учасником ТОВ ФДС Буд» та датою відповіді Замовником 29.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 26.05.2025 № 176 (щодо відхилення учасника ТОВ «ФДС Буд») від 29.05.2025 № 178 (щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Теплоспецсервіс»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.05.2025, договір від 09.06.2025 № 553, укладений Замовником з ТОВ «Теплоспецсервіс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.06.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.08.2025.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 5.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що в тендерній пропозиції «Учасник повинен надати довідку у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта. Для огляду об’єкта учаснику необхідно подати заявку у робочий день _з 8:00 по 16:00 на електронну адресу Замовника: chgb2_t@ukr.net, але не пізніше ніж за 1 робочий день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До заявки додаються документи, що посвідчують особу та підтверджують повноваження особи учасника)».
Отже, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено наступне.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.
Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо.
Моніторингом установлено, що Замовником 10.06.2025 оприлюднено Договір від 09.06.2025 № 553 з додатками до нього, які завантажені у форматі PDF.
Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з усіма додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Крім цього, Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва регламентовано Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, зі змінами (далі – Загальні умови укладення та виконання договорів підряду).
Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду передбачено, що Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
У ході моніторингу встановлено, що додатком № 2 до Договору є «План фінансування», який Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункт 15 Порядку № 1082 та пункт 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду.
У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Теплоспецсервіс», з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для учасників процедури закупівлі встановлено вимогу, якою визначено, що «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)».
Частиною третьою статті 12 Закону передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Також, Законом України «Про електронні довірчі послуги» розмежовано використання кваліфікованих електронних підписів та удосконалених електронних підписів за рівнем довіри до схем електронної ідентифікації.
Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим (кваліфікованим електронним підписом є такий, за результатами перевірки якого відображається інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений»).
За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ТОВ «Теплоспецсервіс» на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ТОВ «Теплоспецсервіс» підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом.
Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП (без жодної альтернативи), дана тендерна пропозиція не відповідала вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовник, не виявивши та не надавши учаснику процедури закупівлі ТОВ «Теплоспецсервіс» можливість виправити наведену вище невідповідність, порушив вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
10.09.2025 12:18 - 25.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 12:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення виконано
Дата публікації звіту:
17.09.2025 13:27
Запити/Пояснення
Номер:
a80abe427b0b40e198ce83577d43ff59
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП «Чернігівська міська лікарня №2» ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», очікуваною вартістю 3 928 647,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-008134-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 09.06.2025 № 553, укладеного Замовником з ТОВ «Теплоспецсервіс».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9a3ddfc92bd54bb69844631e0af35049
Назва:
Відповідь на питання 1
Дата опублікування:
28.08.2025 11:30
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня № 2" Чернігівської міської ради (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваш запит який був опублікований 25.08.2025 року о 14:50 на офіційному веб-сайті Прозорро, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022р. (надалі – Постанова № 1178), повідомляє про наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом. Процедура закупівлі здійснена з дотриманням та у відповідності до ст. 5 Закону та абз. 6 п. 9 Постанови № 1178, якою визначено принципи здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, зазначаємо, що публічна закупівля (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-05-008134-a) здійснена у відповідності до ст. 4 Закону, з урахуванням положень абз.1 п.14 Постанови № 1178. Абз.1 п.14 Постанови №1178, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснювалось на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг. Формування річного плану закупівель, в свою чергу, здійснювалось на підставі річної потреби Замовника. Як вимагає п. 15 Постанови №1178 та положення Закону, для визначення предмету закупівлі Замовник керувався вимогами Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок 708).
1.1 Так, Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.Розмір витрат, технічні та якісні характеристики на дану закупівлю визначені відповідно до проектно-кошторисної документації та згідно ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ № 02/046/25 від 24 квітня 2025, Реєстраційний номер EX01:7768-8257-4478-7305.
1.2 Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України, Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що, Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. За необхідності Замовником буде надана додаткова інформація.
2. Щодо наданя інформації щодо фактичного стану виконання Договір від 09.06.2025 № 553, укладений Замовником з ТОВ "ТЕПЛОСПЕЦСЕРВІС" (далі – Підрядник»), з наданням підтверджуючих документів. Станом на 26 серпня 2025 року виконання Договору з робіт за об’єктом «Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП "Чернігівська міська лікарня №2" ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» виконано в частині робіт з вентиляції. Станом на 28.08.2025 відбувається Передача виконаних робіт Підрядником і приймання їх Замовником, що оформлюється Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) в частині виконаних робіт. Фінансові зобов’язання Замовника перед Підрядником настають після підписання актів виконаних робіт.
Номер:
f7822608bc9a46ea9973a0d93f3325f9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2025 12:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП «Чернігівська міська лікарня №2» ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», очікуваною вартістю 3 928 647,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-008134-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
В укладеному Замовником з ТОВ «Теплоспецсервіс» договорі від 09.06.2025 № 553 є додаток № 1 – Договірна ціна, додаток № 2 – План фінансування, додаток № 3 – Календарний графік виконання робіт.
У зв’язку з чим додаток № 2 – План фінансування, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d14c5e3bfea542c6b16b791571bed9cc
Назва:
Відповіть на питання 2
Дата опублікування:
28.08.2025 12:02
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня № 2" Чернігівської міської ради (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваш запит який був опублікований 26.08.2025 року о 12:49 на офіційному веб-сайті Прозорро, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022р. (надалі – Постанова № 1178), повідомляє про наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом. Процедура закупівлі здійснена з дотриманням та у відповідності до ст. 5 Закону та абз. 6 п. 9 Постанови № 1178, якою визначено принципи здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, зазначаємо, що публічна закупівля (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-05-008134-a) здійснена у відповідності до ст. 4 Закону, з урахуванням положень абз.1 п.14 Постанови № 1178.
Уповноваженою особою за ідентифікатором UA-2025-05-05-008134-a щодо Закупівлі було виявлено формальну помилку, допущену при розміщенні договору про закупівлю, а саме: не приведення до ладу опису Додатків до договору та інформації що зазначена в Додатках до договору, так як Додаток 3 містить інформацію про План фінансування та Календарний графік виконання робіт . Замовником буде розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу Додаток до договору про закупівлю з правильним описом і зазначенням інформації шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 09.06.2025 № 553 з Підрядником в найкоротші строки.
Номер:
83b10707c3ba42c8af34e2506c771256
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2025 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП «Чернігівська міська лікарня №2» ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», очікуваною вартістю 3 928 647,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-008134-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 6.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі pdf».
При цьому в електронній системі закупівель в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Теплоспецсервіс» «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку» у форматі pdf - не надано.
Надати пояснення, з яких причин Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Теплоспецсервіс» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
62ff11366c054994b4cffeacc73bd25c
Назва:
Відповідь на питання 3
Дата опублікування:
28.08.2025 12:04
Опис:
Відповідно до пункту 6.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі pdf». При цьому в електронній системі закупівель в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Теплоспецсервіс» надано «Підсумкова відомість ресурсів до об'єктного кошторису № 02-01"Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП "Чернігівська міська лікарня №2" ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» у форматі pdf. Що знаходиться за шляхом документа: 25. КОШТОРИС.pdf.asice/ 25. КОШТОРИС.pdf/ ст. 116-135.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Така формальна помилка в назві документу не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Також учасником надано: Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 загальнобудівельні роботи, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02 монтаж технологічного обладнання, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-03 водопостачання та каналізація, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-04 опалення та вентиляція, Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-05 електротехнічні рішення, тобто окрема відомість ресурсів до кожного розділу.
Виходячи з вищенаведеного, Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Теплоспецсервіс» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, тому що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Теплоспецсервіс» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.