• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП "Чернігівська міська лікарня №2" ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

3 928 647.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 643.24 UAH
Період оскарження: 05.05.2025 14:08 - 17.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 26c0457efdc5447f8c62daba291d92bd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-05-008134-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2025-05-05-008134-a на закупівлю "Капітальний ремонт частини приміщень відділення інтервенційної радіології (рентгенохірургічний блок) та рентгенології для встановлення ангіографу в КНП "Чернігівська міська лікарня №2" ЧМР за адресою: м. Чернігів, пр. Михайла Грушевського, 168б"(Коригування)) (Код ДК 021:2015 : 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») . Рішенням Замовника (ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ рішенням уповноваженої особи від 26.05.2025 тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФДС БУД» (надалі – Учасник) була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та була відхилена. Детально вивчивши відповідне протокольне рішення Замовника та проаналізувавши ТОВ "ФДС БУД" повідомляє про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема про таке. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ФДС БУД» надана згідно суми договірної ціни, яка є твердою. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за обґрунтованими цінами, що склалися на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні, на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Підтвердження вартості всіх матеріальних ресурсів та обладнання – прайс-листи, цінові пропозиції тощо. У складі тендерної пропозиції учасником надано: - Зведений кошторисний розрахунок; - Договірна ціна; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; - Пояснювальна записка; - Календарний план. Усі кошторисні розрахунки надані у пропозиції у форматі pdf. Вартість обладнання на яке посилається замовник зазначена в наданої тендерної пропозиції в файлі 94_ДЦ_ПВР.pdf і вона була розрахована відповідно до вимог пункту 6.1. додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Замовником перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначений в Додатку 1 до тендерної документації, в цьому додатку відсутня вимога про надання учасником прайс-листів, цінових пропозиції тощо від двох постачальників для підтвердження вартості всіх матеріальних ресурсів та обладнання за обґрунтованими цінами. Замовником пунктом 6.1. додатку 2 до тендерної документації зазначений лише порядок оформлення цінової пропозиції. Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей - Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Дії Замовника що до відхилення пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" безпідставні та суперечать вимогам Особливостей та чинного законодавства України та порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю "ФДС БУД" як Учасника закупівлі. Отже пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФДС БУД» не мала бути відхилена. Враховуючи вищевикладене вимагаємо відповідно до вимог особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФДС БУД» визнати як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з частиною 3 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пункт 44 Особливостей містить норму, відповідно до якої, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Проте, Додаток 2 до тендерної документації Замовника містить чітку вимогу, відповідно до якої, що при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за обґрунтованими цінами, що склалися на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні, на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Підтвердження вартості всіх матеріальних ресурсів та обладнання – прайс-листи, цінові пропозиції тощо. Учасник, маючи відомості про дану вимогу та на її виконання, в складі тендерної пропозиції надав файли «Комерційна пропозиція 211.pdf» та «Комерційна пропозиція 37.pdf», які містять комерційні пропозиції від потенційних постачальників Учасника, вартість матеріалів яких зазначено у Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв (94_ДЦ_ПВР.pdf) та покладено в основу розрахунку кошторисної документації Учасника. Проте, дані комерційні пропозиції не містять інформації про вартість де-якого обладнання, що передбачено до постачання та подальшого монтажу Учасником на об'єкті виконання робіт, а саме: - Блок узгодження AHU KIT (позиція 406 Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв); - Вогнегасник порошковий ВП-5 (позиція 407 Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв); - Комплект автоматики ПВ1 (позиція 408 Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв); - Парозволожувач канальний 60-35 L=1000mm(позиція 409 Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв); - Припливно-витяжна установка в комплекті з пластинчатим рекуператором, фільтр на приточці G4, F7, реверсивний ТО, електричний нагрівач N=9,5кВт, приточний вентилятор N=2,5кВт, витяжний вентилятор N=1,35кВт, фільтр на витяжці G4, гнучка вставка на вхід/вихід, заслонки на заборі і викиді (позиція 410 Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв); - Ящик з рубильником 3х полюсним в мет. щиті ЯР-100 (позиція 411 Пiдсумковій вiдомiсті ресурсiв). Отже, Учасником не обґрунтовано та не підтверджено ціни вищезазначеного обладнання на загальну суму 794 745,25 грн., які були ним враховані під час складання кошторисної документації. Керуючись вимогами підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Додатково повідомляє, що практика аналогічних рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з даного питання повністю співпадає з рішення Замовника (наприклад, Рішення № 10027-р/пк-пз від 05.07.2023).
Статус вимоги: Відхилено