-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи
Завершена
4 737 011.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 685.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 685.06 UAH
Номер:
b618c8b776b44ec19461c2b53ca11540
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 12:49 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2025 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2025 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
14 UA-2025-05-05-006722-a 05.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2025 № 179, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.05.2025 та 21.05.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 № 195 та від 21.05.2025 № 198, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальність «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» (далі – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.05.2025 № 220, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.05.2025, протокол уповноваженої особи про відміну відкритих торгів від 10.06.2025 № 234, пояснення Замовника, надане 10.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У підпункті 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники у складі тендерних пропозицій надають протоколи психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» не надано протоколи психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до ТД.
У пункті 9 розділу 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником зазначено, що учасники у складі пропозиції надають ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» надано копію ліцензії № 02/705/012024 на використання програмного комплексу АВК-5, дійсної до 31 січня 2025 року.
Проте надана копія ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 не є дійсною на момент подання тендерної пропозиції учасника (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26.05.2025), чим не дотримано вимоги пункту 9 розділу 3 Додатка 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 № 220), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2025 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» умовам тендерної документації, Замовник 10.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Так, дійсно при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» не було виявлено відсутність протоколів психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору та не було виявлено недійсність наданої ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель уповноважена особа зобов'язується вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі, виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в майбутньому».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 10.06.2025 оприлюднено протокол уповноваженої особи Замовника від 10.06.2025 № 234 про відміну закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень:
12.06.2025 16:44 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
b8139ca1652f40149586e2eaa8f85f29
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може пояснити відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (далі – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД») вимогам підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано протоколи психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору?
3. Як Замовник може пояснити відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» вимогам пункту 9 розділу 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії № 02/705/012024 на використання програмного комплексу АВК-5, яка на момент подання документа не є дійсною. Строк дії ліцензії до 31.01.2025?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4b3e90505e53438dabc4068432370988
Назва:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи)
Дата опублікування:
10.06.2025 13:46
Опис:
На звернення Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2025-05-05-006722-a від 06.06.2025 р. щодо «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи» повідомляємо наступне:
1. При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі. здійснено на підставі проектно-кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту № 309/е/25 від 24.04.2025р. (Додається). Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 4 737 011.00 грн., КЕКВ 3143. Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до підставі проектно-кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту № 309/е/25 від 24.04.2025р . Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті «Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського» (режим доступу: https://www.pdpu.edu.ua/), в розділі «СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ» - «Економіко-господарська діяльність,тендери» - «Обґрунтування закупівель 2025 року» (режим доступу: https://ftp.pdpu.edu.ua/s/18IghKkh1CZyRql) – Обгрунтування на сайт Постанова 710 Пожежна безпека.
2. Замовник здійснює розгляд пропозицій у відповідності до п. 36 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». При цьому під час розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» уповноваженою особою була допущена помилка, не було виявлено відсутність протоколів психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. Замовник вчиняє дії щодо скасування закупівлі та скасування рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» переможцем процедури закупівлі.
3. Замовник здійснює розгляд пропозицій у відповідності до п. 36 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». При цьому під час розгляду пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» уповноваженою особою була допущена помилка, не було виявлено недійсність наданої копії ліцензії № 02/705/012024 на використання програмного комплексу АВК-5. Замовник вчиняє дії щодо скасування закупівлі та скасування рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» переможцем процедури закупівлі.
Замовник зобов’язується не допускати в подальшому подібних неточностей під час розгляду пропозицій.