• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи

Завершена

4 737 011.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 685.06 UAH
Номер: b618c8b776b44ec19461c2b53ca11540
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-04-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.06.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.06.2025 12:49 - 26.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 14 UA-2025-05-05-006722-a 05.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, irinaprotunkevich@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2025 № 179, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.05.2025 та 21.05.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 № 195 та від 21.05.2025 № 198, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальність «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» (далі – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.05.2025 № 220, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.05.2025, протокол уповноваженої особи про відміну відкритих торгів від 10.06.2025 № 234, пояснення Замовника, надане 10.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У підпункті 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники у складі тендерних пропозицій надають протоколи психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» не надано протоколи психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, чим не дотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до ТД. У пункті 9 розділу 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником зазначено, що учасники у складі пропозиції надають ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» надано копію ліцензії № 02/705/012024 на використання програмного комплексу АВК-5, дійсної до 31 січня 2025 року. Проте надана копія ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 не є дійсною на момент подання тендерної пропозиції учасника (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26.05.2025), чим не дотримано вимоги пункту 9 розділу 3 Додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 № 220), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2025 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» умовам тендерної документації, Замовник 10.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Так, дійсно при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД» не було виявлено відсутність протоколів психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору та не було виявлено недійсність наданої ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель уповноважена особа зобов'язується вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі, виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в майбутньому». Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 10.06.2025 оприлюднено протокол уповноваженої особи Замовника від 10.06.2025 № 234 про відміну закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.06.2025 16:44 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2025 16:44

Запити/Пояснення