-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи
Завершена
4 737 011.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 685.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 685.06 UAH
Період оскарження:
05.05.2025 13:09 - 23.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного відхилення пропозиції
Номер:
6ae7f3cd72474b37a1f3ef7f62fbc959
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-05-006722-a.c2
Назва:
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ3 Протокол відхилення переможця.pdf 08.07.2025 13:55
- Доказ2 Авк прайд до 31.01.2026.pdf 08.07.2025 13:55
- Скарга UA-2025-05-05-006722-a.docx 08.07.2025 13:55
- Доказ1_Психо_Фізіологічні_висновки_та_протоколи_ПРАЙД.pdf 08.07.2025 13:55
- sign.p7s 08.07.2025 13:57
- рішення від 10.07.2025 №10827.pdf 10.07.2025 14:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2025 №11236.pdf 18.07.2025 15:28
- рішення від 17.07.2025 № 11236.pdf 22.07.2025 15:13
- Надання пояснення на скаргу 11.07.2025 10:25
- Надання пояснення на скаргу 11.07.2025 10:25
- Протокол дискваліфікації 11.07.2025 10:25
- Протокол усунення порушень за Рішенням АМКУ 11.07.2025 10:25
- Протокол усунення порушень за Рішенням АМКУ 11.07.2025 10:25
- рішення АМКУ від 19.06.2025 № 9775 11.07.2025 10:25
- рішення АМКУ від 26.06.2025 № 10167 11.07.2025 10:25
- Протокол виконання рішення АМКУ 23.07.2025 10:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 17:09
Дата розгляду скарги:
17.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.07.2025 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2025 15:13
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2025 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порядок денний:
1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-05-006722-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 03.07.2025 №260 (далі – Рішення), згідно з яким уповноважена особа вирішила відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУБА «ПРАЙД»» за процедурою закупівлі - Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-05-006722-a.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2025 №11236-р/пк-пз зобов’язано Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (код ЄДРПОУ: 02125473) скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 03.07.2025 №260
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c5e0745a6a24428394d4364377b69071
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
03 липня 2025 року в системі електронних закупівель «Прозорро» Замовником оприлюднено Протокол № 260 03.07.2025 р. уповноваженої особи, відповідно до якого вирішено відхилити тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки. Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Вважаємо, що Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема такі як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
Скаржник не погоджується з відхиленням пропозиції Скаржника.
У Протоколі (протокольне рішення уповноваженої особи) від 03.07.2025 р. № 260 зазначено наступне:
«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Тендерна документація містить такі вимоги:
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
- учасники у складі пропозиції надають Ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник складі тендерної пропозиції не надав такі документи:
- учасником у складі тендерної пропозиції не надано протоколи психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
- учасником у складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії № 02/705/012024 на використання програмного комплексу АВК-5. яка на момент подання документа не є дійсною. Строк дії ліцензії до 31.01.2025
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми».
Скаржник не погоджується з вищезазначеним.
Відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору;
Відповідно до вимог п. 9 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- Учасники у складі пропозиції надають Ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
На кінцеву дату подання пропозицій Скаржник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які відповідають встановленим критеріям тендерної документації та якраз проходили психофізіологічне обстеження. Також Скаржник має в наявності чинну ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (договір про надання послуг № 02/705-1 від 06.01.2025 р., Ліцензія № 02/705-1/042025, супровід дійсний до 31.01.2026 р.), який був використаний для розробки кошторисної документації, дійсну на момент подання пропозиції.
Разом з тим пропозиція Скаржника не містить протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, а також чинної ліцензії на використання програмного комплексу, який був використаний для розробки кошторисної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На підставі зазначеного вважаємо, що виявлені Замовником невідповідності у тендерній пропозиції Скаржника не стосуються відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не надавши можливість Скаржнику виправити вищенаведені невідповідності, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Разом з тим, замість надання можливості Скаржнику виправити невідповідності, Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Звертаємо увагу, що у пункті 41 Особливостей відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, натомість встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені пунктом 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник неправомірно не надавши можливість Скаржнику виправити наявні невідповідності та неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статті 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі, проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки. Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Вважаємо, що Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема такі як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
Скаржник не погоджується з відхиленням пропозиції Скаржника.
У Протоколі (протокольне рішення уповноваженої особи) від 03.07.2025 р. № 260 зазначено наступне:
«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Тендерна документація містить такі вимоги:
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
- учасники у складі пропозиції надають Ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник складі тендерної пропозиції не надав такі документи:
- учасником у складі тендерної пропозиції не надано протоколи психофізіологічного обстеження працівників про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору.
- учасником у складі тендерної пропозиції надано копію ліцензії № 02/705/012024 на використання програмного комплексу АВК-5. яка на момент подання документа не є дійсною. Строк дії ліцензії до 31.01.2025
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми».
Скаржник не погоджується з вищезазначеним.
Відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору;
Відповідно до вимог п. 9 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- Учасники у складі пропозиції надають Ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
На кінцеву дату подання пропозицій Скаржник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які відповідають встановленим критеріям тендерної документації та якраз проходили психофізіологічне обстеження. Також Скаржник має в наявності чинну ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (договір про надання послуг № 02/705-1 від 06.01.2025 р., Ліцензія № 02/705-1/042025, супровід дійсний до 31.01.2026 р.), який був використаний для розробки кошторисної документації, дійсну на момент подання пропозиції.
Разом з тим пропозиція Скаржника не містить протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, а також чинної ліцензії на використання програмного комплексу, який був використаний для розробки кошторисної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На підставі зазначеного вважаємо, що виявлені Замовником невідповідності у тендерній пропозиції Скаржника не стосуються відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не надавши можливість Скаржнику виправити вищенаведені невідповідності, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Разом з тим, замість надання можливості Скаржнику виправити невідповідності, Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Звертаємо увагу, що у пункті 41 Особливостей відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, натомість встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені пунктом 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник неправомірно не надавши можливість Скаржнику виправити наявні невідповідності та неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статті 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі, проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення Переможця
-
Повʼязаний документ:
Доказ3 Протокол відхилення переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
АВК
-
Повʼязаний документ:
Доказ2 Авк прайд до 31.01.2026.pdf
-
-
Назва доказу:
Психофізіологічні висновки та протоколи
-
Повʼязаний документ:
Доказ1_Психо_Фізіологічні_висновки_та_протоколи_ПРАЙД.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
967e29fa66a34e0a923537dffcfaf528
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-05-006722-a.a1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 26.06.2025 № 10167.pdf 30.06.2025 17:15
- рішення від 19.06.2025 № 9775.pdf 19.06.2025 14:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2025 № 10167.pdf 27.06.2025 14:27
- Протокол відміни закупівлі 20.06.2025 11:20
- Протокол пояснення 20.06.2025 11:20
- Скасування рішення 03.07.2025 11:19
- Протокол відміни закупівлі 20.06.2025 11:20
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 20.06.2025 11:20
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 20.06.2025 11:20
- Протокол пояснення 20.06.2025 11:20
- Доказ1_Психо_Фізіологічні_висновки_та_протоколи_ПРАЙД.pdf 16.06.2025 21:49
- Доказ2 Авк прайд до 31.01.2026.pdf 16.06.2025 21:49
- sign.p7s 17.06.2025 13:32
- Скарга на відміну (1).docx 16.06.2025 21:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2025 14:17
Дата розгляду скарги:
26.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.06.2025 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.06.2025 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
03.07.2025 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 10.06.2025 №234 (далі – Рішення), згідно з яким уповноважена особа вирішила відмінити закупівлю за предметом: Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Головний корпус Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (літ. А) за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26 (реставрація) (коригування) ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-05-006722-a.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.06.2025 №10167-р/пк-пз зобов’язано Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (код ЄДРПОУ: 02125473) скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 10.06.2025 № 234
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0be77b68b94a43af8290d0f98fd1a43e
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору;
Відповідно до вимог п. 9 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- Учасники у складі пропозиції надають Ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
На кінцеву дату подання пропозицій Скаржник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які відповідають встановленим критеріям тендерної документації та якраз проходили психофізіологічне обстеження. Також Скаржник має в наявності чинну ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (договір про надання послуг № 02/705-1 від 06.01.2025 р., Ліцензія № 02/705-1/042025, супровід дійсний до 31.01.2026 р.), який був використаний для розробки кошторисної документації, дійсну на момент подання пропозиції.
Разом з тим пропозиція Скаржника не містить протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, а також чинної ліцензії на використання програмного комплексу, який був використаний для розробки кошторисної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Не надавши можливість Скаржнику виправити невідповідності, Замовник порушив право скаржника на об’єктивний розгляд пропозицій.
Разом з тим, замість надання можливості Скаржнику виправити невідповідності, Замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі.
Відповідно до п. 50 Особливостей однією з підстав для відміни відкритих торгів є:
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник вважає, що Замовник має можливість усунення наявних порушень за умови повернення пропозиції Скаржника на кваліфікацію та оприлюднення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а тому процедура відмінена неправомірно.
Зважаючи на те, що Скаржник має право на об’єктивну оцінку пропозицій, просимо зобов’язати Замовника анулювати рішення про відміну процедури закупівлі та зобов’язати Замовника повернути пропозицію Скаржника на кваліфікацію та оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Скаржник вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі, оскільки наявне порушення можливо усунути.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Дії Замовника порушують вимоги статті 5, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та претендуванням на перемогу в Процедурі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник прийняв участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дії Замовника, Скаржник не може реалізувати свої права.
- протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору;
Відповідно до вимог п. 9 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
- Учасники у складі пропозиції надають Ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
На кінцеву дату подання пропозицій Скаржник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які відповідають встановленим критеріям тендерної документації та якраз проходили психофізіологічне обстеження. Також Скаржник має в наявності чинну ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (договір про надання послуг № 02/705-1 від 06.01.2025 р., Ліцензія № 02/705-1/042025, супровід дійсний до 31.01.2026 р.), який був використаний для розробки кошторисної документації, дійсну на момент подання пропозиції.
Разом з тим пропозиція Скаржника не містить протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до надання послуг підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, а також чинної ліцензії на використання програмного комплексу, який був використаний для розробки кошторисної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Не надавши можливість Скаржнику виправити невідповідності, Замовник порушив право скаржника на об’єктивний розгляд пропозицій.
Разом з тим, замість надання можливості Скаржнику виправити невідповідності, Замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі.
Відповідно до п. 50 Особливостей однією з підстав для відміни відкритих торгів є:
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник вважає, що Замовник має можливість усунення наявних порушень за умови повернення пропозиції Скаржника на кваліфікацію та оприлюднення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а тому процедура відмінена неправомірно.
Зважаючи на те, що Скаржник має право на об’єктивну оцінку пропозицій, просимо зобов’язати Замовника анулювати рішення про відміну процедури закупівлі та зобов’язати Замовника повернути пропозицію Скаржника на кваліфікацію та оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Скаржник вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі, оскільки наявне порушення можливо усунути.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Дії Замовника порушують вимоги статті 5, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та претендуванням на перемогу в Процедурі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник прийняв участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дії Замовника, Скаржник не може реалізувати свої права.
×
-
Назва доказу:
Психо-фізіологічні висновки
-
Повʼязаний документ:
Доказ1_Психо_Фізіологічні_висновки_та_протоколи_ПРАЙД.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія АВК
-
Повʼязаний документ:
Доказ2 Авк прайд до 31.01.2026.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі