• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Свободи в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")

Завершена

7 868 543.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 342.72 UAH
Номер: c1e22234e43e4857923b610a38a3e48f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-15-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2025 12:14 - 06.08.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-05-01-013291-a 01.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «БМУ «Підряд», ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» та ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 № ВТО-58 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.05.2025, тендерні пропозиції ТОВ «БМУ «Підряд», ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» та ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМУ «Підряд»» від 22.05.2025 № ВТО-77, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» від 22.05.2025 № ВТО-80, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» від 29.05.2025 № ВТО-85, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» від 25.06.2025 № ВТО-111 та повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2025, договір від 09.07.2025 № 211, додаткову угоду від 11.07.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 21.07.2025 та від 31.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «БМУ «Підряд» (протокольне рішення уповноваженої особи від 22.05.2025 № ВТО-77), ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» (протокольне рішення уповноваженої особи від 22.05.2025 № ВТО-80) та ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» (протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2025 № ВТО-85) відхилено Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «БМУ «Підряд», ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» та ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» зазначених в протоколах від 22.05.2025 № ВТО-77, від 22.05.2025 № ВТО-80 та від 29.05.2025 № ВТО-85 порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» з остаточною ціновою пропозицією 7 057 251,41 гривень з ПДВ та укладено договір від 09.07.2025 № 211.
Період усунення порушень: 05.08.2025 17:24 - 09.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2025 17:24

Запити/Пояснення