-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Свободи в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Завершена
7 868 543.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 342.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 342.72 UAH
Номер:
c1e22234e43e4857923b610a38a3e48f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-15-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
15.07.2025 12:14 - 06.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2025 № 258
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-05-01-013291-a 01.05.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «БМУ «Підряд», ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» та ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 № ВТО-58 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.05.2025, тендерні пропозиції ТОВ «БМУ «Підряд», ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» та ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМУ «Підряд»» від 22.05.2025 № ВТО-77, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» від 22.05.2025 № ВТО-80, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» від 29.05.2025 № ВТО-85, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» від 25.06.2025 № ВТО-111 та повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2025, договір від 09.07.2025 № 211, додаткову угоду від 11.07.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 21.07.2025 та від 31.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «БМУ «Підряд» (протокольне рішення уповноваженої особи від 22.05.2025 № ВТО-77), ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» (протокольне рішення уповноваженої особи від 22.05.2025 № ВТО-80) та ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» (протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2025 № ВТО-85) відхилено Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «БМУ «Підряд», ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» та ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» зазначених в протоколах від 22.05.2025 № ВТО-77, від 22.05.2025 № ВТО-80 та від 29.05.2025 № ВТО-85 порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД «ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» з остаточною ціновою пропозицією 7 057 251,41 гривень з ПДВ та укладено договір від 09.07.2025 № 211.
Період усунення порушень:
05.08.2025 17:24 - 09.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2025 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
22e960569afa462d8345ed206aa18ceb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.07.2025 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини по вул. Свободи в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-05-01-013291-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c2e14c485e5749f087aec2b5025b3015
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.07.2025 12:35
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 17.07.2025 року о 15:35 год.
1. Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Свободи в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Свободи в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп».
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту - https://brada.gov.ua/publichni-zakupivli/
3. Фінансування здійснюється за рахунок місцевого бюджету (Код програмної класифікації видатків (КПКВ) – 0116030 "Організація благоустрою населених пунктів")
4. Фінансування даної закупівлі не здійснюється відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
ac98226e58ab4189b5a5c18cfb4df051
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.07.2025 18:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
Просимо надати документальне підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ» умов пункту 8 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
aea6c2ac1b58494caeaa34e7fd8097c9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.07.2025 09:52
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 30.07.2025 року о 18:30 год.
Щодо виконання вимог частини 8 розділу 6 тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі надано забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування коштів в розмірі 0,5% вартості договору (35 286 грн. 26 коп.) на розрахунковий рахунок Замовника відповідно з «ВИПИСКА З РАХУНКА» за 03.07.2025 року.