-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Свободи в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Завершена
7 868 543.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 342.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 342.72 UAH
Період оскарження:
01.05.2025 17:28 - 13.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
23dc9f2dea9647a9af23ef476f67dc29
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-01-013291-a.a1
Назва:
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-01-013291-a Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області (далі - Замовник), було оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Свободи в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області» (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь". ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" (надалі- ТОВ "ЕКСПРЕС-ВР", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Пропозицію Учасника було відхилено Замовником. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням про відхилення нашої Пропозиції та вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Щодо підстави відхилення Пропозиції Учасника.
1. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 29 травня 2025 року № ПТО-85 однією з підстав відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: «Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договірну ціну, що не відповідає встановленій формі Додаток 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281), а саме найменування витрат не розділено на розділи та відсутній розрахунок №14.».
Відповідно до ДОДАТКУ 2 тендерної документації (нова редакція):
«Цінова пропозиція учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.»
Відповідно до п. 5.1 розділу V Настанова № 281: «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).»
Відповідно до Додатку 30 Настанови № 281, розрахунок №14 передбачає «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову»
Внаслідок того, що Замовником в тендерній документації не було передбачено устаткування, меблі та інвентар, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника), даний розрахунок не був включений.
2. В протоколі уповноваженої особи від 29 травня 2025 року № ПТО-85 в наступній підставі відхилення Пропозиції Скаржника зазначається: «Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав:
- Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01, де зазначено:
47. С1429-110 Земля рослинна – 108,7 м3;
48. С1429-111 Перегній – 3,08 м3;
- Підсумкову відомість ресурсів, де зазначено:
39. +С142-10-2 Вода – 131,572608 м3 з поточною ціною за одиницю, грн. « - ».
що не відповідає вимогам Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме:
47. С1429-110 Земля рослинна – 111,78 м3;
48. С1429-111 Перегній – 4,676 м3».
Відповідно до ДОДАТКУ 2 тендерної документації (нова редакція), а саме Відомість обсягів робіт п. 40 та п. 43 (відповідно п. 46, п. 52 Локального кошторису ТОВ "ЕКСПРЕС-ВР"), та Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи (БЛАГОУСТРІЙ, Збірник 18) в ресурсній частині передбачена Земля рослинна.
В п. 47 Локального кошторису передбачено 108,7 м3 Землі рослинної, також у п. 52 передбачено 3,08 м3 Землі рослинної, що сумарно становить 111,78 м3 , що відповідає п. 62 Пiдсумкової вiдомості ресурсiв Додатку 2. Даний обсяг також підтверджується п. 52 Пiдсумкової вiдомiсть ресурсiв ТОВ "ЕКСПРЕС-ВР".
Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (нова редакція), саме Відомість обсягів робіт п. 40, п. 43 та п. 44 (відповідно п. 46, п. 52 та п. 53 Локального кошторису ТОВ "ЕКСПРЕС-ВР"), та Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи (БЛАГОУСТРІЙ, Збірник 18) в ресурсній частині передбачений Перегній. В п. 48 Локального кошторису передбачено 3,08 м3 Перегною, у п. 52 передбачено 1,022 Перегною, та у п. 53 передбачено 0,574 м3 Перегною, що сумарно становить 4,676 м3 , що відповідає п. 63 Пiдсумкової вiдомості ресурсiв Додатку 2. Даний обсяг також підтверджується п. 53 Пiдсумкової вiдомiсть ресурсiв ТОВ "ЕКСПРЕС-ВР".
Таким чином, Учасником виконано вимоги Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документацій (нова редакція).
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була відхилена неправомірно.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 03.06.2025 13:10
- Протокол відповідь на вимогу.docx 06.06.2025 13:09
Дата подачі:
03.06.2025 13:10
Вирішення:
Відповідно до підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Звертаємо увагу, що Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції Договірну ціну, що не відповідає встановленій формі Додаток 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції Підсумкову відомість ресурсів, де зазначено «п.39. +С142-10-2 Вода – 131,572608 м3 з поточною ціною за одиницю, грн. « - ». Учасник надає свою тендерну пропозицію, яка включає товар (Воду) без зазначення ціни. Тендерна пропозиція має містити всі необхідні відомості, включаючи ціну, для того, щоб її можна було оцінити за встановленими критеріями, вказаними в тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено