-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Соборна с. Черкащани Миргородського району Полтавської області
Завершена
1 390 300.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 27 806.02 UAH
мін. крок: 2% або 27 806.02 UAH
Номер:
9c740b58a8ab4dfe8a5b2d8f9b2738cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 15:02 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 60-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
02.06.2025 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-05-01-012628-a, 01.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОМИШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-01-014905-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 №43; cкарга на рішення замовника про дискваліфікацію учасник UA-2025-05-01-012628-a.b1 ТОВ «АВТОБУДТРЕК» (дата подання скарги: 18.05.2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2025 №8445-р/пк-пз (опубліковане 29.05.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТОБУДТРЕК» в частині тих порушень, обставин і підстав, які не були предметом розгляду органу оскарження; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КВА»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2025 № 48 від 13.05.20025 № 49; договір від 03.06.2025 № 41, укладений з ТОВ «КВА» на суму 1386933,24 грн з ПДВ; відповідь замовника від 06.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.06.2025 17:51 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
eb1c3f3da8e847c3b653035915a6db30
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1390300,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-01-012628-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Також, зазначити КПКВ у разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів;
- замовником у складі тендерної документації в пункті 1 розділу III Додатку 6 встановлено вимогу до тендерної пропозиції учасника: «Для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій Договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, яка надається до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями (послідовність яких повинна відповідати таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника». Однак, у складі тендерної документації замовника в Додатку 5 відсутній розділ II з зазначеною таблицею. Поясніть яким чином була перевірена відповідність даній вимозі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fc85130f607d48a6ada356dc9d02789c
Назва:
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 03 червня 2025 року надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 13:47
Опис:
Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірині САЛОГУБ на запит від 03.06.2025 року
Уповноважена особа, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 03.06.2025 року, повідомляє, про наступне:
1. У додатках до даного листа надається:
завдання на проектування,
відомість обсягів робіт,
довідка про вартість матеріалів та обладнання на стадії інвесторської документації,
зведений кошторисний розрахунок,
локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01,
об’єктний кошторис №02-01,
підсумкова відомість ресурсів,
експертний звіт (позитивний) № 0134-25О від 11 квітня 2025 року,
рішення,
тощо.
2. https://komyshnyanska-gromada.gov.ua/news/1747997372/
3.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, зокрема Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегульованою організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Згідно п. 3.17 розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 проектна документації - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Згідно п. 2.5 Настанови вартість будівництва визначається на стадії проектування у складі інвесторської кошторисної документації та на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)). При цьому, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. За результатом виконання та за результатом розгляду проектної документації, яка розроблена у відповідності до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці, кошторисної вартості затверджено (схвалена) в установленому порядку, в результаті чого було отримано позитивний експертний звіт № 0134-25О вiд 11 квітня 2025 року, виконаний ТОВ «НВП Міжрегіональна будівельна експертиза». Розробленим проектом кошторисної документації, за яким отримано позитивний експертний звіт, за об'єктом та з урахуванням його технічного стану, визначено зокрема обсяг робіт, кількість та якість матеріалів, які мають використовуватись при виконання робіт по об'єкту будівництва за предметом "поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Соборна с. Черкащани Миргородського району Полтавської області". Виходячи із визначених у проектній документації технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі замовником у тендерній документації визначено технічні вимоги до предмета закупівлі, які визначають суть робіт, які мають бути виконані за результатом проведеної процедури закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: згідно до вимог Настанови та наказу Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва. За результатом перевірки кошторисного розрахунку отримано позитивний експертний звіт № 0134-25О вiд 11 квітня 2025 року, створений ТОВ «НВП Міжрегіональна будівельна експертиза». З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено розрахунок наступним чином згідно даних за зведеним кошторисним розрахунком об’єкта будівництва, за формулою: разом – графи 1 – 9, кошторисний прибуток; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (1153380.00 грн. + 3450.00 грн. + 1754.00 грн.) * 1,2 (ПДВ 20%). Вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення технічного нагляду не включаються до вартості закупівлі. За результатом проведеного розрахунку визначено суму очікуваної вартості за вище визначеним предметом закупівлі.
3.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Комишнянської селищної ради Миргородського району Полтавської області за посиланням: https://komyshnyanska-gromada.gov.ua/news/1747997372/ відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.3. Джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет. Фінансування заплановано згідно кошторисних призначень по КПКВ – 0217461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та відповідно до Програми розвитку дорожнього господарства Комишнянської селищної ради на 2025 рік, затвердженої рішенням сорок третьої сесії восьмого скликання від 24.12.2024 року №7, за рахунок коштів місцевого бюджету, на підставі зведеного - кошторисного розрахунку по об'єкту будівництва за предметом "поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Соборна с. Черкащани Миргородського району Полтавської області".
4. Згідно до пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації - інформація та/або документами, що має підтверджувати відповідність учасника встановленим вимогам Замовника, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог визначених у цій документації та Додатку 6 до тендерної документації.
Пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації передбачена інформація, що вимагаються від учасника про погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації.
Пунктом 1 розділу III Додатку 6 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, яка надається до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями (послідовність яких повинна відповідати таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника.
Ця вимога стосується технічної частини тендерної документації та вимог / умов, які встановлюються до учасників щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим технічним вимогам.
У виразі "таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації" було допущено машинальну помилку у номері додатку "Додатку 5", замість Додатку № 6.
При цьому таблиці 2 Розділу II у Додатку 5 тендерної документації не передбачено, як і розділу II.
В ході проведення процедури закупівлі від жодного учасника не було отримано звернень, скарг або вимог щодо даного питання.
При цьому усіма учасниками (ТОВ "АВТОБУДТРЕК" та ТОВ "КВА") було надано договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, що свідчить про зрозумілість умов, які були визначені у тендерній документації.
Виявлена технічна помилка не призвела до хибного тлумачення умов закупівлі, що, в свою чергу, забезпечило виконання замовником принципів здійснення публічних закупівель.
Уповноважена особа ______________ / Марина КАРПЕНКО