• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 Тверде паливо (вугілля кам’яне), Лот 2 Тверде паливо (вугілля кам’яне)

Завершена

62 445 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 155 940.00 UAH
Номер: af1e0dca33004d9c8d59846a84f08a90
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-13-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.06.2025 16:03 - 05.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-04-30-004400-a 30.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 63) 057-69-34, o.ye.khalaberda@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: порушень) законодавства. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Коаленержи» (лот 1) встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 1 частини 13 статті 14 Закону та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій за лотом 1 (ТОВ «ВП «Західвуглезабезпечення», ПП «Cузір’я», ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр», ПП «Вуглепостачання», ТОВ «Газенерго – трейд», ТОВ «Регіон – ДСТ»), за лотом 2 (ТОВ «Таврійський Альянс»), своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором № 292-25 від 12.06.2025 (Лот 1) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178); розгляду пропозицій; своєчасності укладання договорів про закупівлю та оприлюднення; відповідності умов договорів умовам пропозиції переможців. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), затверджене протоколом уповноваженої особи № 563 від 30.04.2025; реєстри отриманих пропозицій; протоколи розкриття пропозицій; за лотом 1 - пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВП «Західвуглезабезпечення» (далі – ТОВ «ВП «Західвуглезабезпечення»), приватного підприємства «Cузір’я» (далі – ПП «Cузір’я»), товариства з обмеженою відповідальністю «Коаленержи» (далі – ТОВ «Коаленержи», товариства з обмеженою відповідальністю «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр» (далі – ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр»), приватного підприємства «Вуглепостачання» (далі – ПП «Вуглепостачання»), товариства з обмеженою відповідальністю «Газенерго-трейд» (далі – ТОВ «Газенерго- трейд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Регіон ДСТ» (далі – ТОВ «Регіон ДСТ»); за лотом 2 – пропозиції приватного підприємства «Вуглепостачання» (далі – ПП «Вуглепостчання»), товариства з обмеженою відповідальністю «Таврійський Альянс» (далі – ТОВ «Таврійський Альянс»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою за результатами розгляду пропозицій учасників за лотом 1 - № 619 від 16.05.2025, № 626 від 21.05.2025; № 643 від 26.05.2025, № 650 від 29.05.2025, № 651 від 30.05.2025, № 665 від 03.06.2025, № 682 від 06.06.2025, за Лотом 2 - № 620 від 16.05.2025, № 636 від 23.05.2025; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «Регіон – ДСТ»; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «Таврійський Альянс»; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2026 та 06.06.2025; договір № 292-25 від 12.06.2025, укладений із ТОВ «Регіон ДСТ» на суму 38 861 886,00 грн з ПДВ (лот 1); договір № 263-25 від 30.05.2025 на суму 12 802 109,00 грн з ПДВ, укладений із ТОВ «Таврійський Альянс» (лот 2); пояснення Замовника надані 23.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу дотримання Замовником вимог законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Замовником у пункті 2 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» встановлено вимогу, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару на кожну партію твердого палива буде надаватись посвідчення якості згідно пунктів 7.3-7.4 ДСТУ 7146:2010, також учасником надається таке посвідчення якості (посвідчення якості може надаватись на попередню партію товару, що отримана учасником). За нормами пункту 7.4 розділу 7 «Правила приймання» ДСТУ 7146:2010 у посвідченні якості зазначають: назву підприємства-виробника; назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля); назву споживача та дату відправлення; номер і дату договору про постачання; номери вагонів або інших транспортних засобів; масу нетто; результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту; позначення цього стандарту. Учасник ТОВ «Коаленержи» на вищезазначену вимогу у складі своєї пропозиції (лот 1) надано пакет документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам, зокрема, надано (файл Технічна специфікація (4).pdf) гарантійний лист від 05.05.2025 № 0505/25-14 та посвідчення про якість рядового вугілля (продуктів збагачення) № 211 від 08.05.2025 (далі – Посвідчення якості № 211). У Посвідченні якості № 211 наявна інформація визначена п. 7.4. ДСТУ 7146:2010, окрім номеру і дати договору. За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Коаленержи» (лот 1) Замовником прийнято рішення про відхилення його пропозиції, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У протокольному рішенні уповноваженої особи № 643 від 26.05.2025 відхилення пропозиції учасника обгрунтовано наступним: «В посвідченні якості від 08.05.2025 № 211, виданим ТОВ «Коаленержи», не зазначено номер і дату договору про постачання. Тобто Учасником не подано документи, які підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені в Оголошенні». Позиція Замовника, щодо ненадання учасником ТОВ «Коаленержи» у своїй пропозиції за лотом 1 документів, які підтверджують відповідність товару технічним вимогам Замовника, є необґрунтованою, оскільки учасником надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 05.05.2025 № 0505/25-14 і Посвідчення якості № 211, а не зазначення дати та номеру договору не може визначатись як факт неподання документу. Крім того, посилання на номер і дату договору про постачання у посвідченні за своїм змістом не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, позаяк інформація про технічні характеристики за вимогами п. 7.4. ДСТУ 7146:2010 у Посвідченні якості № 211 зазначена. За нормами абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 встановлено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник не надав учаснику ТОВ «Коаленержи» (лот 1) можливості усунути протягом 24 годин невідповідності, що стосувались зазначення в посвідченні якості дати та номеру договору про постачання та які не призводять до зміни предмета закупівлі, чим порушено пункт 8 Особливостей № 1275, та на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону відхилив його пропозицію. Слід зазначити, що цінова пропозиція учасника ТОВ «Коаленержи» (лот 1 ) складала 33 956 790,00 грн, в той час як цінова пропозиція переможця ТОВ «Регіон ДСТ» склала 38 861 886,00 гривень. Отже, Замовником у лоті 1 безпідставно відхилено вигіднішу пропозицію, що призвело до ризику зайвого витрачання бюджетних коштів у сумі 4 905 096,00 грн, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень: 26.06.2025 16:57 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2025 16:57

Оскарження висновку в суді

Опис: 04.07.2025 Замовником було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-30-004400-a від 26.06.2025.
Дата публікації: 04.07.2025 15:52
Дата відкриття провадження: 27.08.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 320/38614/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку від 26.06.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-30-004400-a Замовник не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-30-004400-a (надалі- «Висновок») та вважає доводи та висновки, що викладені у такому «Висновку» є помилковими, з огляду на наступне: Зауважимо, що жодного запиту Держаудитслужби через електронну систему закупівель до Замовника, стосовно питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ», не надходили, тому, Замовник не мав змоги висловити додаткові пояснення з цього питання. Замовник проводив процедуру закупівлі виключно в порядку, що передбачений чинним законодавством України не надаючи переваги жодному учаснику. Відповідно до розпорядження Адміністрації Державної прикордонної служби України в Додатку 3 до Оголошеня про проведення закупівлі зазначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Вимоги до предмета закупівлі: Відповідність вимогам: ДСТУ 7146:2010. Вугілля кам’яне марки Г або вугілля кам’яне марки ДГ Загальна кількість 3395 т. Технічні вимоги до предмету закупівлі: Найменування Технічні, якісні вимоги до предмету закупівлі Вугілля кам’яне марки Г Розмір кусків – 13-100 мм. Зольність на сухий стан палива Аd, %, не більше ніж – 14. Загальна волога на робочий стан палива Wrt, %, не більше ніж – 12. Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, не більше ніж – 17. Нижча теплота згорання на робочий стан палива Qri, МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж – 23,446 (5600). Вугілля кам’яне марки ДГ Розмір кусків – 13-100 мм. Зольність на сухий стан палива Аd, %, не більше ніж – 14. Загальна волога на робочий стан палива Wrt, %, не більше ніж – 14. Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, не більше ніж – 17. Нижча теплота згорання на робочий стан палива Qri, МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж – 23,027 (5500). Згідно вимог п. 2 Додатку 3 до Оголошення, Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів: Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію твердого палива буде надаватися посвідчення якості згідно п. 7.3-7.4. ДСТУ 7146:2010, також учасником надається таке посвідчення якості (посвідчення якості може надаватись на попередню партію товару, що отримана учасником). З огляду на вимогу Оголошення чітко вбачається, що учасник має підтвердити відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника шляхом надання Гарантійного листа зі змістом що відповідає наведеній вимоги та Посвідчення якості згідно п. 7.3-7.4. ДСТУ 7146:2010 (посвідчення якості може надаватись на попередню партію товару, що отримана учасником). Дана вимога є комплексна і підлягає викоаннню. Відповідно до п. 7.3. ДСТУ 7146:2010 Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об'єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості. Згідно п. 7.4 ДСТУ 7146:2010 У посвідченні якості зазначають: —- назву підприємства-виробника, — назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля); — назву споживача та дату відправлення; — номер і дату договору про постачання; — номери вагонів або інших транспортних засобів; — масу нетто; — результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту; — позначення цього стандарту. Тобто, вбачається, що п. 7.3 ДСТУ 7146:2010 передбачено, що на партію товару оформлюється посвідчення якості (в однині – тобто одне), а пунктом 7.4 ДСТУ 7146:2010 чітко регламентовано що саме повинно бути зазначено у такому посвідченні якості. Отже, для того що б виконати вимогу п. 2 Додатку 3 до Оголошення, учасникам (у тому числі і ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» - без виключення) треба було надати посвідчення якості, складене згідно п. 7.4. ДСТУ 7146:2010 яке, одночасно, підтверджує відповідність технічним вимогам Замовника, що встановлені у Оголошені. Тобто посвідчення якості в розумінні вимог Додатку 3 до Оголошення – це документ складений виключно згідно вимог п. 7.4. ДСТУ 7146:2010 (відповідає вимогам вказаного стандарту) та який підтверджує відповідність вимогам до товару, що встановлені в Оголошені даної закупівлі. Іншими словами, це посвідчення повинно було містити всю відповідну інформацію передбачену наведеним пунктом стандарту, в тому числі номер і дату договору про постачання згідно з приписами ДСТУ 7146:2010. ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» у складі тендерної пропозиції подано 08.05.2025 року: 1) ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕ ОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ , ЯКІСНІ , КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вих № 0505/25-11 від 05 травня 2025 р. 2) Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 вих.№ 0505/25-13 від 05 травня 2025 р. 3) ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ що містить перелік детальних характеристик товару, що пропонується до поставки вих. № 0705/25-12 від 07 травня 2025 р., у якому зазначено: Технічні документи, яким відповідає товар: - Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, разом із Додатком до нього; - Посвідчення про якість. 4) Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик № 35 від березня 2025 року з Додатком А до вказаного сертифікату; 5) Документ з найменуванням Посвідчення якості № 211 від 08 травня 2025 року, виданий ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» від ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» (виробником вказаний ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ»), у якому не вказано номер і дату договору про постачання. 6) Гарантійний лист вих. № 0505/25-15 від 05 травня 2025 р. 7) Гарантійний лист вих. № 0505/25-14 від 05 травня 2025 р. ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» у ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЯ, що містить перелік детальних характеристик товару, що пропонується до поставки (вих. № 0705/25-12 від 07.05.2025 р.) (який також вимагався Оголошенням) зазначає, що «Технічні документи, яким відповідає товар»: є Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, разом із Додатком до нього та Посвідчення про якість. Разом з тим, ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» подає у складі тендерної пропозиції Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, разом із Додатком до нього в одному екземплярі та Посвідчення про якість в одному екземплярі (що перелічені вище). ДСТУ 7146:2010 визначає лише 2 документа, що стосується якості вугілля кам’яного (у т.ч. для того, що є предметом закупівлі) - Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (зміст якого чітко регламентований вказаним національним стандартом) та посвідчення якості (зміст якого чітко регламентований п. 7.4. ДСТУ 7146:2010). Надане ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» Посвідчення якості № 211 від 08 травня 2025 року не відповідає вимогам п. 7.4. ДСТУ 7146:2010, так як воно не містить номер і дату договору про постачання. Зазначимо, що посилання на номер і дату договору про постачання у посвідченні є обов’язковою частиною такого документу, згідно вимог п. 7.4. ДСТУ 7146:2010. Не зазначення у посвідченні будь-якої інформації, що передбачена вимогами п. 7.4. ДСТУ 7146:2010 свідчить про невідповідність такого документа вимогам ДСТУ 7146:2010. Згідно зі словником синонімів української мови, «невідповідність» – відсутність відповідності між чим-небудь, незбіг тощо. Так як надане ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» Посвідчення якості № 211 від 08 травня 2025 року не відповідає вимогам п. 7.4. ДСТУ 7146:2010, то таке посвідчення не відповідає вимогам п. 2 Додатку №3 до Оголошення. Відповідно, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» встановлено відсутність документу, який б підтверджував відповідність товару технічним вимогам Замовника, згідно пункту 2 додатку 3 до Оголошення. Зазначимо, що посвідчення якості, яке не відповідає вимогам ДСТУ 7146:2010 (також і вимогам п. 2 Додатку 3 до Оголошення) не може використовуватися для підтвердження відповідності встановленим технічним вимогам. Зважаючи на вищевикладені обставини, Замовник правомірно дійшов висновку про невідповідність поданого ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» Посвідчення якості № 211 від 08 травня 2025 року умовам пункту 2 Додатку №2 до Оголошення. Отже, висновки Замовника про неподання документу ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ», який б підтверджував відповідність товару технічним вимогам Замовника, згідно пункту 2 додатку 3 до Оголошення є обґрунтованими та правомірними. Пунктом 1 ч. 13 ст.13 ЗУ “Про публічні закупівлі” (надал – Закон) встановлено імперативну вимогу: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, що встановлені у ст. 5 Закону та правомірно відхилено пропозицію ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» з підстав пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Замовником, при проведені цієї закупівлі не порушено жодних вимог законодавства, у тому числі не порушено вимог пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 1 частини 13 статті 14 Закону та статті 5 Закону. Отже, «Висновок» є помилковими, оскільки в пункті 2 Додатку №3 до Оголошення чітко зазначено про необхідність подання саме, посвідчення якості згідно з пунктами 7.3-7.4 ДСТУ 7146:2010 в підтвердження відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у Оголошенні. Крім того, усунення стверджувального («виявленого), під час проведення моніторингу закупівлі, порушення у запропонований в «Висновку» спосіб призведе до порушення прав та інтересів сторін вже укладеного договору та матиме негативні наслідки для Замовника, у тому числі для його репутації, що є непропорційним у співвідношенні з стверджувальним (виявленим) порушенням. З урахуванням наведеного, просимо скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-30-004400-a в частині встановлення порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 1 частини 13 статті 14 Закону та статті 5 Закону, як помилковий, та скасувати зобов’язання здійснити заходи щодо усунення таких порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором № 292-25 від 12.06.2025 (Лот 1). Уповноважена особа Артем ЗОЗУЛЯ
Дата публікації звіту: 30.06.2025 10:50

Запити/Пояснення