• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення періодичних медичних оглядів працівників закладів дошкільної освіти Рівненської міської територіальної громади

Завершена

626 843.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 268.43 UAH
Номер: b8b1b300b7c64307bbc409f2fb457090
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 28.07.2025 14:06 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.07.2025 № 71-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.07.2025 № 71-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-29-011624-a 29.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення(змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-04-29-014366-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 № 67 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ЛАЙФ КЛІНІК» (в частині правомірного відхилення); тендерну пропозицію переможця торгів КНП «Міська лікарня № 2» Рівненської міської ради; рішення Органу оскарження від 02.06.2025 №8715-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) від 06.06.2025 № 89 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2025; Договір про закупівлю послуг від 16.06.2025 № 84/25 (далі – Договір); Додаткова угода від 16.06.2025 № 1 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 30.07.2025, від 11.08.2025. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ЛАЙФ КЛІНІК» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця КНП «Міська лікарня № 2» Рівненської міської ради встановлено наступне. Згідно з п.п.1.1 п.1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника зазначено, про надання учасником довідки у довільній формі на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору, на території м. Рівного, оскільки обов'язкові медичні огляди проводяться в лікувально- профілактичних закладах за місцем проживання або за місцем роботи. Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку, в якій підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг (у т.ч.: флюорограф), підтверджену копіями документів на право власності та/або право користування, оренди. Проте, надані в складі тендерної пропозиції учасника-переможця КНП «МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» Рівненської міської ради відсутні підтверджуючі копії документів на право власності та/або право користування, оренди на: комп’ютерний діагностичний комплекс-спірограф «Сфера-4» в кількості 1 шт; Рентгенівський апарат в кількості 5 шт; стоматологічне обладнання в кількості 1 шт, які зазначені в довідці від 05.05.2025 № 440 (файл «Довідка матеріально-технічна база.pdf»). При цьому, вказані невідповідності не зафіксовані Замовником при розгляді пропозиції КНП «МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» Рівненської міської ради та не вказувались до усунення у виставленій, під час розгляду пропозиції учасника, вимозі про усунення невідповідностей, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, 11.08.2025 Замовником надано пояснення, які не cпростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень: 12.08.2025 16:15 - 27.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2025 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку по моніторингу UA-M-2025-07-28-000005 від 12.08.2025 процедури закупівлі «Проведення періодичних медичних оглядів працівників закладів дошкільної освіти Рівненської міської територіальної громади, 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства, у т.ч. Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 . Зокрема буде здійснено наступне: - уповноваженою особою, буде ініційовано перед адміністрацією закладу питання щодо підвищення кваліфікації уповноваженою особи шляхом отримання додаткових знань на курсах з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель; - уповноважена особа, буде постійно приймати участь у семінарах, тренінгах, вебінарах та онлайн-курсах для замовників, які регулярно організовуються на закупівельних майданчиках та веб-порталі «Prozorro» для підвищення кваліфікаційного рівня та отримання практичних навичок у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 14.08.2025 17:06

Запити/Пояснення