• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)

Торги не відбулися

690 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
Номер: c890421267d04159b407fa8511c29644
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.06.2025 15:57 - 18.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 НАКАЗ№ 31-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.06.2025 №31-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-04-29-007587-a 29.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, v.o.krytsun@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» та ТОВ «АВТОТАЙРС», своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Головного управління Національної поліції у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 29.04.2025 №177 із змінами та доповненнями від 05.05.2025 № 183 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (далі – ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО») та Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОТАЙРС» (далі – ТОВ «АВТОТАЙРС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 травня 2025 у тендерній пропозиції ТОВ «ІДЕЯ» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольні рішення від 19.05.2025 № 200, від 21.05.2025 № 203, від 09.06.2025 № 216, від 11.06.2025 № 218, від 23.06.2025 № 226, від 21.07.2025 №253; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.06.2025 №8838-р/пк-пз та від 08.07.2025 № 10730-р/пк-пз, пояснення надані від 27.06.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.06.2025. Моніторинг процедури закупівлі проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень: 23.07.2025 16:37 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 16:37

Запити/Пояснення