-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)
Торги не відбулися
690 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
Номер:
c890421267d04159b407fa8511c29644
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
26.06.2025 15:57 - 18.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 НАКАЗ№ 31-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.06.2025 №31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-04-29-007587-a 29.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» та ТОВ «АВТОТАЙРС», своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Головного управління Національної поліції у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 29.04.2025 №177 із змінами та доповненнями від 05.05.2025 № 183 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (далі – ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО») та Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОТАЙРС» (далі – ТОВ «АВТОТАЙРС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 травня 2025 у тендерній пропозиції ТОВ «ІДЕЯ» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольні рішення від 19.05.2025 № 200, від 21.05.2025 № 203, від 09.06.2025 № 216, від 11.06.2025 № 218, від 23.06.2025 № 226, від 21.07.2025 №253; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.06.2025 №8838-р/пк-пз та від 08.07.2025 № 10730-р/пк-пз, пояснення надані від 27.06.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.06.2025.
Моніторинг процедури закупівлі проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
23.07.2025 16:37 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2025 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
670135d6a7074002b3798e0a09f309a1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ««ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-29-007587-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
818f9e70676441c28aa37375704ab84c
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-06-26-000002 (UA-2025-04-29-007587-a)
Дата опублікування:
30.06.2025 19:04
Опис:
На Ваш запит від 27.06.2025 надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі комерційних пропозицій від потенційних учасників (додається) відповідно до потреби замовника.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Головного управління Національної поліції у Волинській області (розділ «Державні закупівлі» - «Обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості закупівель») за посиланням: https://vl.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli_8
Додаток: 1. Комерційні пропозиції потенційних учасників.
Номер:
25ea64e56b244d08bd0364fe8945ae9f
Назва:
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
04.07.2025 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2025 № 33-з
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2025-04-29-007587-a
НАКАЗУЮ:
1. 1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2025-04-29-007587-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 26 травня 2025 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25 травня 2025 року №31-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігоря ГІРКА.
В.о. начальника Сергій КУЛІНІЧ
Номер:
742f6051c1e0428e9f2dc84f5bb9ae23
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-06-26-000002 (UA-2025-04-29-007587-a)
Дата опублікування:
07.07.2025 15:28
Опис:
На Ваш запит від 04.07.2025 року повідомляємо, що наказ Управління Західного офісу Державної аудиторської служби у Волинській області від 04.07.2025 № 33-з «Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі» за процедурою закупівлі за ідентифікатором UA-2025-04-29-007587-a взято до відома та буде враховано при подальших діях у рамках процедури закупівлі.