-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ФІЛЬТРИ АВТОМОБІЛЬНІ» ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42913000-9 Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри)
Торги не відбулися
690 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2025 14:33 - 07.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо рішення
Номер:
5908035f6c2540bb95c48cd0d4504da6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-007587-a.c2
Назва:
Скарга щодо рішення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- звернення на Є-тендер і Прозоро.pdf 28.06.2025 19:57
- Протокол відхилення ТП учасника-переможця.pdf 28.06.2025 19:57
- Відправлення Є тендер.PDF 28.06.2025 19:57
- Відправлення Прозоро.PDF 28.06.2025 19:57
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 28.06.2025 19:57
- sign.p7s 28.06.2025 19:57
- рішення від 01.07.2025 № 10342.pdf 01.07.2025 17:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2025 № 10730.pdf 09.07.2025 11:43
- рішення від 08.07.2025 № 10730.pdf 10.07.2025 17:23
- Пояснення по суті скарги Фільтри до автомобілів.docx 03.07.2025 11:29
- Пояснення по суті скарги.pdf 03.07.2025 11:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.06.2025 20:04
Дата розгляду скарги:
08.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2025 17:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.07.2025 17:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0e80b1ef5be747a192876db1407737b8
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням замовника та надає роз’яснення стосовно відхилення:
Головним управлінням Національної поліції у Волинській області було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 42910000-8 «Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-04-29-007587-a. 11 червня 2025 року у системі Prozorro було офіційно оприлюднено рішення про визначення ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір.
У встановлений законом строк, а саме 14 червня 2025 року, ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» виконало свій обов’язок як переможець та завантажило у електронну систему закупівель повний комплект документів, передбачених тендерною документацією та нормами Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення згідно з пунктом 47 Особливостей.
На підтвердження фактів своєчасного завантаження учасником були створені скріншоти із зафіксованою датою створення документів. Зокрема, було надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що підтверджують відсутність будь-яких обмежень щодо керівника учасника закупівлі. Ці документи були видані менш як за 30 днів до моменту їх подання та відповідали всім вимогам, що прямо передбачені законодавством та тендерною документацією.
Незважаючи на добросовісне виконання всіх умов, 23 червня 2025 року замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції з формулюванням про ненадання документів переможця. Разом із тим, після перевірки на офіційному вебпорталі Prozorro було достеменно встановлено, що всі зазначені документи відображені в системі та офіційно оприлюднені 18 червня 2025 року, що не відповідає даті їх завантаження на майданчик «Е-ТЕНДЕР».
Для з’ясування причин затримки публікації документів ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» звернулося телефоном на гарячу лінію майданчика «Е-ТЕНДЕР», де оператори не надали підтвердження технічних збоїв на боці самого майданчика, але повідомили про ймовірність ситуації «зависання» при передачі документів до централізованої бази даних Prozorro, що об’єктивно не залежало від дій учасника. З метою документального підтвердження цих обставин 24 червня 2025 року Скаржником були направлені офіційні запити на електронну адресу адміністратора майданчика «Е-ТЕНДЕР» і Державного підприємства «Прозорро» та 26 червня 2025 року продубльовано рекомендованими листами з описом вкладення, у яких учасник просить надати роз’яснення щодо фактичної дати та часу завантаження документів, а також причин їх публікації саме 18 червня 2025 року.
Станом на дату подання скарги відповідь не отримана.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» відповідає усім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель у період дії воєнного стану та тендерній документації, а саме – документи були створені та подані своєчасно, належним чином і в повному обсязі. Публікація цих документів у системі Prozorro саме 18 червня 2025 року сталася виключно з технічних причин, пов’язаних із перебоями або збоєм функціонування електронної системи або майданчика закупівель, що повністю підтверджується скріншотами учасника, зафіксованими датами завантаження і відсутністю будь-яких порушень зі сторони переможця торгів.
Відповідно учасник не несе відповідальності за особливості чи перебої роботи електронної системи закупівель, а отже, такі дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції є протиправними та такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції, рівності учасників і недискримінації.
У зв’язку з викладеним, з метою всебічного та об’єктивного розгляду скарги, прошу Антимонопольний комітет України в межах компетенції, передбаченої законом, витребувати та дослідити інформацію від майданчика «Е-ТЕНДЕР» і Державного підприємства «Прозорро» щодо фактичної дати, часу завантаження документів і технічних причин затримки їхньої публікації в централізованій базі даних.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Головним управлінням Національної поліції у Волинській області було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 42910000-8 «Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-04-29-007587-a. 11 червня 2025 року у системі Prozorro було офіційно оприлюднено рішення про визначення ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір.
У встановлений законом строк, а саме 14 червня 2025 року, ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» виконало свій обов’язок як переможець та завантажило у електронну систему закупівель повний комплект документів, передбачених тендерною документацією та нормами Закону України «Про публічні закупівлі», включаючи документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення згідно з пунктом 47 Особливостей.
На підтвердження фактів своєчасного завантаження учасником були створені скріншоти із зафіксованою датою створення документів. Зокрема, було надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що підтверджують відсутність будь-яких обмежень щодо керівника учасника закупівлі. Ці документи були видані менш як за 30 днів до моменту їх подання та відповідали всім вимогам, що прямо передбачені законодавством та тендерною документацією.
Незважаючи на добросовісне виконання всіх умов, 23 червня 2025 року замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції з формулюванням про ненадання документів переможця. Разом із тим, після перевірки на офіційному вебпорталі Prozorro було достеменно встановлено, що всі зазначені документи відображені в системі та офіційно оприлюднені 18 червня 2025 року, що не відповідає даті їх завантаження на майданчик «Е-ТЕНДЕР».
Для з’ясування причин затримки публікації документів ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» звернулося телефоном на гарячу лінію майданчика «Е-ТЕНДЕР», де оператори не надали підтвердження технічних збоїв на боці самого майданчика, але повідомили про ймовірність ситуації «зависання» при передачі документів до централізованої бази даних Prozorro, що об’єктивно не залежало від дій учасника. З метою документального підтвердження цих обставин 24 червня 2025 року Скаржником були направлені офіційні запити на електронну адресу адміністратора майданчика «Е-ТЕНДЕР» і Державного підприємства «Прозорро» та 26 червня 2025 року продубльовано рекомендованими листами з описом вкладення, у яких учасник просить надати роз’яснення щодо фактичної дати та часу завантаження документів, а також причин їх публікації саме 18 червня 2025 року.
Станом на дату подання скарги відповідь не отримана.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» відповідає усім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель у період дії воєнного стану та тендерній документації, а саме – документи були створені та подані своєчасно, належним чином і в повному обсязі. Публікація цих документів у системі Prozorro саме 18 червня 2025 року сталася виключно з технічних причин, пов’язаних із перебоями або збоєм функціонування електронної системи або майданчика закупівель, що повністю підтверджується скріншотами учасника, зафіксованими датами завантаження і відсутністю будь-яких порушень зі сторони переможця торгів.
Відповідно учасник не несе відповідальності за особливості чи перебої роботи електронної системи закупівель, а отже, такі дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції є протиправними та такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції, рівності учасників і недискримінації.
У зв’язку з викладеним, з метою всебічного та об’єктивного розгляду скарги, прошу Антимонопольний комітет України в межах компетенції, передбаченої законом, витребувати та дослідити інформацію від майданчика «Е-ТЕНДЕР» і Державного підприємства «Прозорро» щодо фактичної дати, часу завантаження документів і технічних причин затримки їхньої публікації в централізованій базі даних.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи № 226 від 23.06.2025 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
8ddd39ae174e49428d0397e3096c03ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-29-007587-a.a1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист.pdf 24.05.2025 04:15
- Додаток 1. Кваліфікаційні критерії для учасника.docx 24.05.2025 04:15
- Договір №135 (1).pdf 24.05.2025 04:15
- видаткова 5440.pdf 24.05.2025 04:15
- Протокол відхилення ТП учасника.pdf 24.05.2025 04:15
- Довідка досвід.pdf 24.05.2025 04:15
- Скарга.pdf.p7s.zip 24.05.2025 04:15
- 26 Цінова.pdf 24.05.2025 04:15
- sign.p7s 24.05.2025 04:17
- рішення від 27.05.2025 № 8356.pdf 27.05.2025 16:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2025 № 8838.pdf 04.06.2025 12:03
- рішення від 03.06.2025 № 8838.pdf 06.06.2025 10:34
- Пояснення по суті скарги.pdf 28.05.2025 16:19
- Пояснення по суті скарги Фільтри до автомобілів.docx 28.05.2025 16:19
- Пояснення по суті скарги (уточнене).pdf 28.05.2025 18:36
- Пояснення по суті скарги Фільтри до автомобілів (уточнене).docx 28.05.2025 18:36
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 09.06.2025 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2025 04:35
Дата розгляду скарги:
03.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2025 10:34
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2025 16:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.06.2025 №8838-р/пк-пз, протокол Уповноваженої особи від 09.06.2025 №216.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
751df958229148408bc15f0a51fc0249
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є незаконним та безпідставним, оскільки зазначені підстави відхилення є надуманими та необґрунтованими.
Додаток 1 тендерної документації містить вимогу про надання документів, які підтверджують кваліфікаційний критерій учасника, а саме наявність аналогічного договору з усіма додатками та довідку по формі:
«ДОДАТОК 1
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:
ТАБЛИЦЯ 1
ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ)
*(під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1. не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір.
1.2. копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці»
Скаржником на усунення невідповідностей: «Вимога про усунення невідповідностей: 1.Вимогою пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до наведеної в Додатку 1 Таблиці 1. Разом з тим на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 1.2. копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасник не дав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та копію(ї) договору(ів) (далі – Довідка), а також не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці та копії/ю документів/а, та (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. 2.Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації - Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 ТД пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. 3. Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає заповнену форму «Тендерна пропозиція» у вигляді, наведеному у Додатку №4 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 07.05.2025 №04/9, про те не зазначив – ціну за одиницю, загальну вартість в гривнях з урахуванням усіх загальнообов’язкових платежів та транспортування до місця визначеного замовником торгів та загальну вартість тендерної пропозиції. 4. Вимогою пункту 10 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 07.05.2025 №18, що не відповідає зазначеній вимозі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 2. Не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 3. Копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). 4. Підписану Учасником тендерну пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). 5. Приведену у відповідність форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №4 до тендерної документації. 6. Приведений у відповідність Гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі.» – надано цінову пропозицію, гарантійний лист згідно вимоги та надано довідку про наявність аналогічного досвіду по формі замовника та надано аналогічний за предметом закупівлі договір з усіма додатками та пропозицію підписано КЕП. ВСІ невідповідності було усунуто.
Також надано підтвердження виконання аналогічного договору та надано відповідну видаткову накладну:
Щодо зазначеної Замовником підстави відхилення Скаржника, через не надання додатку 2 до аналогічного договору, повідомляємо, що Договір №135 укладено між ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО та Військовою частиною А 2602. До зазначеного договору було підготовлено та підписано сторонами лише один додаток — Додаток №1 (Специфікація), який є невід’ємною частиною договору.
У тексті договору також згадується Додаток №2 — Акт прийому-передачі (форма). Однак повідомляємо, що зазначений Додаток №2 не розроблявся та сторонами не підписувався, а відповідно і не був укладений тобто він фактично не є чинною частиною договору та не входить до переліку документів, що регулюють зобов’язання за цим договором.
Зазначені доводи підтверджуються оприлюденням вище зазначеного договору лише з Додатком №1 на майданчику публічних закупівель «prozorro» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-29-006209-a.
У вказаній закупівлі розміщено підписаний договір № 135 від 28.11.2024 року лише з Додатком №1 та відсутнім Додатком №2, так як Додаток №2 не укладався, не підписувався сторонами та не є частиною договору.
Зазначені доводи також можуть бути підтверджені стороною замовника по Договору № 135 від 28.11.2024 року, а саме Військовою частиною А2602.
Враховуючи вище вказане Скаржником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надано ВСІ витребавувані документи у відповідності з вимогами тендерної документації.
До того ж ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає:
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
{Абзац другий частини третьої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.»
Наданими документами в складі пропозиції Скаржника підтверджено кваліфікаційний критерій, а саме: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);».
Таким чином, вимоги норм Закону та тендерної документації виконано в повному обсязі.
Відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є безпідставним та таким, що суперечить законодавству про публічні закупівлі. Зазначені підстави відхилення є надуманими та необґрунтованими, а дії Замовника порушують принципи прозорості та недискримінації учасників, передбачені Законом України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є незаконним та безпідставним, оскільки зазначені підстави відхилення є надуманими та необґрунтованими.
Додаток 1 тендерної документації містить вимогу про надання документів, які підтверджують кваліфікаційний критерій учасника, а саме наявність аналогічного договору з усіма додатками та довідку по формі:
«ДОДАТОК 1
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:
ТАБЛИЦЯ 1
ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ)
*(під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1. не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір.
1.2. копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці»
Скаржником на усунення невідповідностей: «Вимога про усунення невідповідностей: 1.Вимогою пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до наведеної в Додатку 1 Таблиці 1. Разом з тим на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 1.2. копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасник не дав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та копію(ї) договору(ів) (далі – Довідка), а також не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці та копії/ю документів/а, та (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. 2.Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації - Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 ТД пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. 3. Вимогою пункту 11 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає заповнену форму «Тендерна пропозиція» у вигляді, наведеному у Додатку №4 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 07.05.2025 №04/9, про те не зазначив – ціну за одиницю, загальну вартість в гривнях з урахуванням усіх загальнообов’язкових платежів та транспортування до місця визначеного замовником торгів та загальну вартість тендерної пропозиції. 4. Вимогою пункту 10 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 07.05.2025 №18, що не відповідає зазначеній вимозі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 2. Не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір. 3. Копії/ю документів/а (видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі). 4. Підписану Учасником тендерну пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації). 5. Приведену у відповідність форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №4 до тендерної документації. 6. Приведений у відповідність Гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі.» – надано цінову пропозицію, гарантійний лист згідно вимоги та надано довідку про наявність аналогічного досвіду по формі замовника та надано аналогічний за предметом закупівлі договір з усіма додатками та пропозицію підписано КЕП. ВСІ невідповідності було усунуто.
Також надано підтвердження виконання аналогічного договору та надано відповідну видаткову накладну:
Щодо зазначеної Замовником підстави відхилення Скаржника, через не надання додатку 2 до аналогічного договору, повідомляємо, що Договір №135 укладено між ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО та Військовою частиною А 2602. До зазначеного договору було підготовлено та підписано сторонами лише один додаток — Додаток №1 (Специфікація), який є невід’ємною частиною договору.
У тексті договору також згадується Додаток №2 — Акт прийому-передачі (форма). Однак повідомляємо, що зазначений Додаток №2 не розроблявся та сторонами не підписувався, а відповідно і не був укладений тобто він фактично не є чинною частиною договору та не входить до переліку документів, що регулюють зобов’язання за цим договором.
Зазначені доводи підтверджуються оприлюденням вище зазначеного договору лише з Додатком №1 на майданчику публічних закупівель «prozorro» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-29-006209-a.
У вказаній закупівлі розміщено підписаний договір № 135 від 28.11.2024 року лише з Додатком №1 та відсутнім Додатком №2, так як Додаток №2 не укладався, не підписувався сторонами та не є частиною договору.
Зазначені доводи також можуть бути підтверджені стороною замовника по Договору № 135 від 28.11.2024 року, а саме Військовою частиною А2602.
Враховуючи вище вказане Скаржником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надано ВСІ витребавувані документи у відповідності з вимогами тендерної документації.
До того ж ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає:
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
{Абзац другий частини третьої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.»
Наданими документами в складі пропозиції Скаржника підтверджено кваліфікаційний критерій, а саме: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);».
Таким чином, вимоги норм Закону та тендерної документації виконано в повному обсязі.
Відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є безпідставним та таким, що суперечить законодавству про публічні закупівлі. Зазначені підстави відхилення є надуманими та необґрунтованими, а дії Замовника порушують принципи прозорості та недискримінації учасників, передбачені Законом України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи № 200 від 19.05.2025 року.