-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
Завершена
30 415 588.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 152 077.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 152 077.94 UAH
Номер:
ece6a16b3a6e44bc9238d7e2818eada7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 15:35 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2025-04-28-011531-a 28.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення вимог статті 3, частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668 та пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об'єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.04.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі – ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, електронний протокол рішення про продовження розгляду від 21.05.2025, вимога про усунення невідповідностей до 20.05.205, протокольне рішення (протокол) від 03.06.2025, вимога про усунення невідповідностей до 04.06.205, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 06.06.2025, договір від 12.06.2025 на суму 29 686 000,00 грн (далі – Договір), додаткову угоду від 26.06.2025 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 20.06.2025 та 27.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Під час проведення моніторингу проаналізовано зміст тендерної документації та встановлено, що згідно п. 5.2 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив наступну умову: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 30000, 00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок)».
Слід підкреслити, що предмет даної закупівлі – придбання товару, а саме: «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35».
При цьому, ані Особливості, ані Закон не передбачають можливість встановлення додаткових умов, якими є можлива оплата переможцем закупівлі додаткових витрат, пов’язаних з наданням Замовнику консультаційним послуг третьою особою.
Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмета закупівлі цієї процедури, а отже були включені Замовником до тендерної документації з порушенням вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, а також з недотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 3 Закону, а саме відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі.
2. Також, абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Постанова № 668).
Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Під час моніторингу установлено, що у Додатку 3 до Договору «План фінансування робіт» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668.
На запит від 24 червня 2025 року Держаудитслужби Замовник 27 червня 2025 року надав пояснення, які підтверджують факт виявлених порушень. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей.
Водночас, під час моніторингу Замовник привів план фінансування у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668 шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 26 червня 2025 року №1 до Договору.
3. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення
Крім того, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси – протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 12 червня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є роботи із капітального ремонту 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35, у форматі PDF.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 24.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснення (інформації та документів) стосовно даного питання.
Замовник надав пояснення, а саме: «на усунення порушення замовником оприлюднено договір про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі ».
Під час моніторингу Замовник в електронній системі закупівель 24.06.2025 та 27.06.2025 оприлюднив Договір та додатки до нього, а також додаткову угоду від 11.04.2025 № 1 до Договору у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
02.07.2025 17:28 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2025 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Щодо можливості оплати переможцем закупівлі додаткових витрат, пов’язаних з наданням Замовнику консультаційним послуг третьою особою.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Побудова цивільних правовідносин, що виникають між суб`єктами сфери державних закупівель, може здійснюватися з використанням договору на користь третьої особи. Статтею 636 Цивільного кодексу України визначене поняття такого договору, зокрема, договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов`язаний виконати свій обов`язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Цивільне законодавство України, резюмуючи принципи диспозитивності та свободи укладання договору, визначає: договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, або не випливає із суті договору (частина п`ята статті 626 ЦК України).
Крім того, виходячи з вимог статті 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору.
Аналіз наведених правових норм свідчить про те, що замовник як суб`єкт цивільних правовідносин може сплачувати послуги спеціалістів, юристів та інших фізичних чи юридичних осіб, залучених до роботи замовника на договірних засадах відповідно до цивільного законодавства.
З метою не витрачання державних коштів в документації про проведення процедури закупівлі може бути встановлено положення про те, що витрати, які пов`язані з участю в процедурі закупівлі, не можуть включатись до ціни пропозиції. Такі витрати здійснюються за рахунок прибутку учасників торгів і як наслідок не відбувається додаткове витрачання державних коштів.
Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну своєї тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, зокрема, витрати пов’язані з укладанням договору, у тому числі витрати, пов’язані з його нотаріальним посвідченням.
Також, щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Документації процедури закупівлі зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу даної процедури, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері державних закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
В тендерній документації чітко окреслено підстави, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію, а саме згідно п. 5.3. розділу 5 Тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до рішення Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 39-р/пк-ск від 4 лютого 2011 року зазначено, що вимога тендерної документації Замовника щодо оплати вартості юридично-консультаційного супроводу не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, а тому немає порушення під час проведення процедури закупівлі.
2. Щодо плану фінансування будівництва
На ваш запит від 24 червня 2025 року Держаудитслужби Замовник 27 червня 2025 року надав пояснення, які підтверджують факт виявлених порушень. Замовником укладено додаткову угоду, якою відкореговано відповідний додаток договору, чим усунено порушення.
3. Щодо неоприлюденення договору та додатків до нього в машинозчитувальному форматі
Замовник на наданий вами запит надав пояснення, а саме: «на усунення порушення замовником оприлюднено договір про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі ». Під час моніторингу Замовник в електронній системі закупівель 24.06.2025 та 27.06.2025 оприлюднив Договір та додатки до нього, а також додаткову угоду від 11.04.2025 № 1 до Договору у машинозчитувальному форматі.
Крім того повідомляємо про те, що уповноважена особа, 07.07.2025 р. відвідала офлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Окрім того, керівником вжито заходів наведених у висновку та проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення законодавства України в сфері публічних закупівель.
Згідно ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі": У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Відтак, зважаючи на те, що замовником виконано Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначені за результатами моніторингу у строки і спосіб зазначені у висновку, просимо підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги.
З повагою!
Дата публікації звіту:
08.07.2025 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
69c6b0ed12c544a0a023b1e6550d8b3e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-011531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
11d61e2bfb1c4b98a690399ff806ce14
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.06.2025 11:00
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб замовника та затверджений ухвалою 37-мої сесії 8-го скликання Львівської міської ради №6083 від 06.03.2025 року Про затвердження переліку об'єктів. видатки на які у 2025 році будуть проводитись за рахунок коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади (Надаємо в складі пояснення).
Обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт, експертизи (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) здійснюється з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
Відтак, зважаючи на вище викладену інформацію, наявний кошторис, замовником не здійснювались запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35». було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Надаємо разом з поясненням підттверджуючі документи.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Повідомляємо про те, що замовником було оприлюднено на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі. Дану інформацію можна перевірити за посиланням: https://medlviv.com.ua/public-info
Просимо прийняти надані пояснення.
З повагою.
Номер:
f66c0b5e6f2342acb62aa89e02faf8e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт 2-го поверху з влаштуванням загального чоловічого відділення водних та теплових процедур у будівлі Центру здоров’я «Бадьорість» КНП «Львівське ТМО 2» за адресою м. Львів, вул. Героїв УПА, 35» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-011531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Учасником ТОВ «Вельт Капітал» на вимогу про усунення невідповідностей до 04.06.2025 надано:
- Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка дозволяє учаснику ТОВ «Вельт Капітал» виконувати роботи з промислового альпінізму. При цьому, дата реєстрації даної декларації у територіальному органі Держпраці: «13.05.2025».
- Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка дозволяє учаснику ТОВ «Вельт Капітал» виконувати такі роботи: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При цьому, дата реєстрації даної декларації у територіальному органі Держпраці: «28.05.2025».
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.05.2025.
Просимо надати пояснення щодо наявності підстав, врахування нових документів учасника ТОВ «Вельт Капітал», виданих після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування будівництва на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Оскільки у додатку 3 «План фінасування робіт» до договору від 12.06.2025
№ 200-Б зазначено період 2025 рік без зазначення фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат).
3. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4f90b48272964c2a8d95fd8fabb06294
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
27.06.2025 14:02
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо про наступне.
1. Щодо наявності підстав, врахування нових документів учасника ТОВ «Вельт Капітал», виданих після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.05.2025.
Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вельт Капітал» замовником було виявлено невідповідності та 03 червня 2025 р. о 13:53 год. опубліковано вимогу про необхідність усунення порушень строком до 13:53 год. 04.06.2025р.
Учасником 03 червня 2025 15:41оприлюднено документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, в тому числі Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка дозволяє учаснику ТОВ «Вельт Капітал» виконувати роботи з промислового альпінізму, дата реєстрації даної декларації у територіальному органі Держпраці: «13.05.2025» та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка дозволяє учаснику ТОВ «Вельт Капітал» виконувати такі роботи: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, дата реєстрації даної декларації у територіальному органі Держпраці: «28.05.2025».
Відтак, учасником на усунення невідповідностей надано чинні документи.
Відповідно до вимог Розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації: Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та/або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які дозволяють Учаснику виконувати наступні роботи:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
- газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежобезпечних зонах;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
Відтак, звертаємо вашу увагу на те, що вимогами Розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації не було встановлено жодних вимог щодо строку виготовлення таких документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, чи навіть терміну дії таких документів, беручи до уваги початок дії чи його закінчення.
Відтак, учасник може завантажити уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно ч. 9 ст. 26 Закону України Про публічні закупівлі: "9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей."
Дане положення підтверджується і відповіддю Міністерства економіки України на запит 1218/2021, згідно якого: Згідно частини дев'ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей."
https://me.gov.ua/inforez/Print/f138b744-b7a1-4634-8517-54967378383e?tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Крім того п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 не містить заборони учасникам на усунення невідповідностей надавати нові документи, що узгоджується з ч. 9 ст. 26 Закону України Про публічні закупівлі.
Отож відповідно до положень 26 Закону України Про публічні закупівлі та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 учасник мав право надавати нові документи на усунення невідповідностей. Відтак, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам законодавства та Тендерної документації.
2. Щодо виконання вимоги пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування будівництва на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Повідомляємо про те, що замовником внесено зміни до договору №200-Б від 12 червня 2025 року та викладено в новій редакції план фінансування робіт. Відповідні зміни оприлюднено в електронній системі закупівель.
3. Щодо виконання вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Згідно пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Повідомляємо про те, що на усунення порушення замовником оприлюднено договір про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») через технічно єдино доступний функціонал внесення змін.
Просимо врахувати надані пояснення.
З повагою!