• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера)

Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду.

Завершена

3 739 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 698.40 UAH
Номер: fe8e2b4e4a844da2ad6bda5096323f2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 07.07.2025 12:09 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 №99-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.07.2025 №99-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2025-04-28-011152-a 28.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, v.v.pompa@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Кривенко Надія Михайлівна», ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Вінницькій області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.04.2025 № 91) із змінами, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Кривенко Надія Михайлівна» (далі – ФОП «Кривенко Надія Михайлівна»), вимогу про усунення невідповідностей до 13.05.2025 15:50, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2025 № 110, рішення комісії АМКУ від 28.05.2025 № 8534-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 122, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР СИСТЕМ» (далі – ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.06.2025 № 126, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2025 № 133, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 25.06.2025 № 779 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11.07.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 23.07.2025 16:34 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 16:34

Запити/Пояснення