-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера)
Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду.
Завершена
3 739 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 698.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 698.40 UAH
Номер:
fe8e2b4e4a844da2ad6bda5096323f2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 12:09 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2025 №99-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.07.2025 №99-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2025-04-28-011152-a 28.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Кривенко Надія Михайлівна», ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Вінницькій області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.04.2025 № 91) із змінами, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Кривенко Надія Михайлівна» (далі – ФОП «Кривенко Надія Михайлівна»), вимогу про усунення невідповідностей до 13.05.2025 15:50, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2025 № 110, рішення комісії АМКУ від 28.05.2025 № 8534-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 122, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР СИСТЕМ» (далі – ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.06.2025 № 126, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2025 № 133, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 25.06.2025 № 779 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 11.07.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.07.2025 16:34 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2025 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
948e4d37aff84a789267b48b4fe32b95
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2025 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі апаратно-програмного комплексу на базі персонального комп’ютера (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-28-011152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповіді на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d638392e3ffb4f55979af97046034dea
Назва:
Відповідь на запит від 07.07.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі за кодом за ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-011152-a)
Дата опублікування:
11.07.2025 09:24
Опис:
У відповідь на запит від 07.07.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі за кодом за ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-011152-a) повідомляємо наступне.
По першому питанню: так, відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість визначена методом порівняння ринкових цін, а саме інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі:
Комп'ютер ARTLINE Business B27v66Win:
1. Посилання на сайт: https://artline.ua/uk/product/kompyuter-artline-business-b27v66win.
2. Посилання на сайт:https://hard.rozetka.com.ua/ua/artline-b27v66win/p335405092/.
3. Посилання на сайт: https://ktc.ua/goods/personalnij_kompyuter_artline_business_b27__b27v66win.html.
А також здійснювався моніторинг інтернет ресурсу (Зведена таблиця Додаток 1).
Монітор SAMSUNG LS24C310EAIXCI:
1. Посилання на сайт: https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/monitoriy_samsung_ls24c310eaixci.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=1-[regular]-[FOX]-[PMax]-[AV]&utm_term=&utm_content=cid|17603784224&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-e6-BhDmARIsAOxxlxUa8IWLkPI1AHWLtTb0qwDp5ecBCN-gXk_TrmmrUMuQHOOBhcBwQOQaAn96EALw_wcB.
2. Посилання на сайт: https://hard.rozetka.com.ua/ua/samsung-ls24s310eaixci/p387047346/Посилання на сайт: https://brain.com.ua/ukr/Bagatofunkcionalniy_pristriy_Canon_i-SENSYS_MF3010_2_kartridjha_5252B034-p622427.html?srsltid=AfmBOorGyyuvZuHovpuWA9-5zvLAWh-F7UKFRRF4ou2buGHHKGWdpdJf.
3. Посилання на сайт: https://samsungshop.com.ua/tv-audio/monitors/monitor-samsung-ls24c310eaixci.html.
А також здійснювався моніторинг інтернет ресурсу (Зведена таблиця Додаток 2).
Комплект Logitech MK120 USB UA Black (920-002563):
1. Посилання на сайт: https://denika.ua/ua/p/komplekt-klaviatura-mish-logitech-mk120-desktop-920-002561?utm_source=Hotline&utm_medium=cpc&utm_campaign=Komplekti_perifer%D1%96%D1%97&utm_content=&utm_brand=Logitech&utm_term=26912.
2. Посилання на сайт: https://hard.rozetka.com.ua/ua/logitech-920-002563/p355850916/.
3. Посилання на сайт: https://brain.com.ua/ukr/Komplekt_Logitech_MK120_USB_UA_Black_920-002563-p909674.html?utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw-e6-BhDmARIsAOxxlxWdxRK98UtYWoY1fecOwByRFTwKhQfS4gVUDWlhDKyMNJ3bxuD-EWwaAp4lEALw_wcB.
А також здійснювався моніторинг інтернет ресурсу (Зведена таблиця Додаток 3).
Що стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, саме ці прилади з конкретними характеристиками були визначені та вказані у доповідній записці та пройшли відповідні погодження в міністерстві цифрової трансформації України, державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Додаток: Доповідна записка на 2 арк.; 1 файл із вмістом таблиць ціни-пропозицій постачальників.
По другому питанню:
Так, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті ГУНП у Вінницькій області розміщена інформація обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера).
Посилання на сайт: https://vn.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-aparatno-prohramnoho-kompleksu-na-bazi-personalnoho-kompiutera-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ta-ochikuvanoi-vartosti154.
Номер:
e7057374c13948e5834699aa98cbb1f8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2025 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі апаратно-програмного комплексу на базі персонального комп’ютера (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-28-011152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
- пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в частині надання підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника у вигляді порівняльної таблиці?
Оскільки вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю від 01 травня 2025 року № 01052025-13/02 (файл «13 _2 Порівняльна таблиця.pdf»), в якій зазначено технічні характеристики апаратно-програмного комплексу на базі персонального комп’ютера з парламентами оперативної пам'яті: тактова частота - 2666 MHz, однак в технічній специфікації предмета закупівлі, що є додатком 5 до тендерної документації зазначені параметри оперативної пам'яті: тактова частота - не менше 3200 MHz.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
39c4c3c57e524275ad692774f6371e9d
Назва:
Відповідь на запит від 07.07.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі за кодом за ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-011152-a)
Дата опублікування:
11.07.2025 09:27
Опис:
У відповідь на запит від 07.07.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі за кодом за ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-28-011152-a) повідомляємо наступне. Так, Уповноваженою особою ГУНП у Вінницькій області 28.04.2025 опубліковано закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера) очікуваною вартістю 3 739 680 грн. При цьому завантажено файл «Додаток_5 Технічна специфікація_.docx», де в таблиці «Загальна характеристика та мінімальна комплектація» п. 2 Оперативна пам'ять вказано Тип: не гірше DDR4 Тактова частота: не менше 2666 MHz Об'єм пам'яті: не менше ніж 16 ГБ.
В подальшому рішенням Уповноваженої особи ГУНП у Вінницькій області № 96 від 02.05.2025 внесені зміни до тендерної документації, а саме: В додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» в таблиці «Загальна характеристика та мінімальна комплектація»: в позиції «Оперативна пам'ять; Тактова частота» замінити цифри: «не менше 2666 MHz» на цифри: «не менше 3200 MHz».
На виконання вимог частини 2 «Вимоги якості» Додатку 5 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці. Обов’язковою умовою є вказати назву торгової марки, модель, артикул, назву та країну походження виробника, зображення на кожний вид запропонованого товару, посилання на офіційний сайт виробника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.
У тендерній пропозиції учасник ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" (код 41263186) завантажено файл «13 _2 Порівняльна таблиця.pdf» від 06.05.20025, в таблиці «Загальна характеристика та мінімальна комплектація»: в позиції «Оперативна пам'ять; Тактова частота» не змінив цифри: «не менше 2666 MHz» на цифри: «не менше 3200 MHz».
Однак варто звернути увагу на те, що Учасник в порівняльній таблиці «Пропозиція учасника» зазначає назву: «Модуль пам`ятi DDR4 16GB/3200 Prologix (PRO16GB3200D4)» та надає посилання на сайт виробника (https://prologix.ua/modul-pamyati-ddr4-16gb3200-prologix-pro16gb3200d4) в якому чітко зазначено частота пам'яті 3200 MHz (додаток фототаблиця на 1 арк). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Крім того, ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" (код 41263186) завантажено файл «13_3 Додаток 5.pdf» від 05.05.2025, в якому в таблиці «Загальна характеристика та мінімальна комплектація»: Оперативна пам'ять вказано характеристика «Тип: не гірше DDR4 Тактова частота: не менше 3200 MHz Об'єм пам'яті: не менше ніж 16 ГБ».
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У зв’язку із вище викладеним, не відповідностей у зазначених вище поданих документах учасника процедури закупівлі ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" (код 41263186) у складі тендерних пропозицій не встановлено.