-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера)
Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду.
Завершена
3 739 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 698.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 698.40 UAH
Період оскарження:
28.04.2025 17:03 - 04.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
92067cb63218456f92f604010d68ad5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-28-011152-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Відповідно до оголошення в ЦБД ID 5e18313edb14479aa3353eec69d34bbc (номер у Prozorro UA-2025-04-28-011152-a) оприлюдненого на веб-порталі електронної системи закупівель, Головним Управлінням Національної Поліції у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 40108672) оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 - 30210000-4 – «Машини для обробки даних» (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера)» з бюджетом в 3 739 680,00 грн. з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 07.05.2025 року до 00:00.
Ознайомившись з Тендерною документацією закупівлі «ДК 021:2015 - 30210000-4 – «Машини для обробки даних» (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера)» (надалі – Тендерна документація), Товариство з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР СИСТЕМ» (надалі – ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» або Скаржник) взяло участь у вищезазначених торгах та своєчасно через електронну систему закупівель, у відповідності до Тендерної документації, подало належно оформлену тендерну пропозицію з сумою пропозиції 3 081 111,60 грн. з ПДВ.
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція учасника ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" (надалі - ФОП "КРИВЕНКО Н.М.") з сумою пропозиції 2 900 100,00 грн. з ПДВ була визначена найбільш економічно вигідною.
12.05.2025 року о 15:50 на веб-порталі електронної системи закупівель Головним Управлінням Національної Поліції у Вінницькій області (надалі також – Замовник) було опубліковано Рішення Уповноваженої особи ГУНП у Вінницькій області протокол № 108 від 12.05.2025 р. Повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП "Кривенко Надія Михайлівна" (ідентифікаційний код - 2864607609) при закупівлі ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-011152-a).
У зазначеному повідомленні Уповноваженою особою було опубліковано Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
«1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. Відповідно до п. 1 «Вимоги до якості» Додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» в складі тендерної пропозиції учасник надає: підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці. Обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, модель, артикул, назву та країну походження виробника, зображення на кожний вид запропонованого товару, посилання на офіційний сайт виробника. Учасником ФОП "Кривенко Надія Михайлівна" (ідентифікаційний код - 2864607609) завантажено файл «19. Технічні вимоги, порівняльна таблиця» в якому міститься інформація щодо запропонованого ним товару, зокрема порівняльна таблиця з назвою торгових марок, моделей та їх технічні характеристики. Однак Учасник не вказав: артикул, країна походження виробника, зображення на кожний вид запропонованого товару, посилання на офіційний сайт виробника.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1. Додаток 5 до тендерної документації.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Учасник процедури закупівлі повинен надати оновлений додаток 5 до тендерної документації із зазначенням відповідних змін.
Уповноважена особа ГУНП у Вінницькій області Євген КАРПЕНКО»
13.05.2025 року ФОП "КРИВЕНКО Н.М." було надано «Лист підтвердження.pdf» 13.05.2025 11:34 , «Порівняльна таблиця.pdf» 13.05.2025 11:53.
13.05.2025 року о 17:46 на веб-порталі електронної системи закупівель Головним Управлінням Національної Поліції у Вінницькій області (надалі також – Замовник) було опубліковано ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р.
Вказаним ПРОТОКОЛОМ Уповноваженою особою було вирішено визнати за результатами проведення закупівлі переможцем ФОП "КРИВЕНКО Н.М.", закупівля ДК 021:2015 - 30210000-4 - "Машини для обробки даних" (апаратна частина) (Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-011152-a).
1. Підстави подання скарги
ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» вважає рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р.) щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" незаконним та таким, що не відповідає нормам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, порушує права нашого підприємства як Учасника публічних закупівель та основні принципи публічних закупівель, що закріплені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Обґрунтування наявності порушених прав
Уважно вивчивши документи тендерної пропозиції ФОП "КРИВЕНКО Н.М." як переможця закупівлі ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» виявило невідповідність тендерної пропозиції переможця закупівлі вимогам Тендерної документації Замовника.
А саме:
У складі початкової пропозиції учасника ФОП "КРИВЕНКО Н.М." відсутня повна назва товару, що прямо суперечить вимогам пункту 6 тендерної документації, відповідно до якого: «6. Учасник зазначає повну назву товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції.»
Зокрема, у пропозиції зазначено: «Комп’ютер зібраний із операційної системи», після чого перераховано окремі складові, такі як комп’ютерні комплектуючі, монітор, операційна система, клавіатура та миша. Така інформація не може вважатися конкретною назвою товару, що пропонується, і фактично дублює загальну назву предмета закупівлі. Крім того, технічно некоректним є твердження, що комп’ютер може бути зібраним «із операційної системи».
Таким чином, у складі тендерної пропозиції відсутня будь-яка інформація щодо виробника, моделі, марки запропонованого товару в зібраному вигляді, тобто про виробника персонального комп’ютера як комплексного апаратно-програмного рішення, що й є основною складовою предмета закупівлі — «Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера». Учасником надано лише дані про окремі комплектуючі, що не відповідає встановленим вимогам документації.
Не виконана вимога Тендерної документації: «З метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований товар у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати, у складі тендерної пропозиції, документальне підтвердження від виробника або офіційного представництва виробника обладнання на території України, щодо гарантійних зобов’язань виробника, партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням у документі найменування Замовника, номеру закупівлі, найменування запропонованого Товару та підтвердженням гарантійних зобов’язань.»
Учасник ФОП "КРИВЕНКО Н.М." не надав порівняльну таблицю відповідно до вимог, визначених у підрозділі «Вимоги до якості» тендерної документації, де зазначено наступне:
«1. З метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати: -підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці. Обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, модель, артикул, назву та країну походження виробника, зображення на кожний вид запропонованого товару, посилання на офіційний сайт виробника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію.»
Натомість у наданій учасником порівняльній таблиці відсутні зазначені обов’язкові дані.
Більше того, для персонального комп’ютера як основного предмета закупівлі не зазначено жодної з обов’язкових характеристик (назва торгової марки, модель, артикул) — ані щодо системного блоку, ані монітора, ані будь-якої іншої складової. Уся подана інформація є фрагментарною, узагальненою та не дає змоги чітко ідентифікувати товар.
Окрім цього, приклад суттєвої технічної неузгодженості спостерігається у специфікації до оперативної пам’яті. У вимогах Замовника передбачено:
«Тип: не гірше DDR4, частота не менше 3200 MHz, обсяг не менше 16 ГБ».
Учасник же вказав:
«Оперативна пам'ять: DDR5-4800 / DDR4 - 3200 MHz»,
що є взаємовиключними та суперечливими специфікаціями, оскільки DDR4 і DDR5 — це різні покоління пам’яті, які мають несумісність між собою за технічними характеристиками і підтримуються різними материнськими платами. Частоти 3200 та 4800 MHz також не є ідентичними.
Таким чином, із наданої інформації неможливо однозначно встановити, який саме товар пропонується, що суперечить вимогам тендерної документації щодо чіткості, прозорості та однозначності змісту пропозиції.
Учасник ФОП "КРИВЕНКО Н.М." не підтвердила відповідність запропонованих ліцензій програмного забезпечення вимогам, визначеним у Додатку 5 тендерної документації, а саме:
« Не гірше ніж Microsoft Windows 11 Pro 64-bit (українська редакція) з обов’язковою підтримкою інтеграції зі службою каталогів Active Directory. Вимоги до операційної системи: У разі, якщо операційна система передінстальована виробником обладнання, з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0, справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена GML наліпкою на обладнанні без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати.
Якщо операційна система передінстальована партнером Microsoft, що не є виробником обладнання, справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена COA наліпкою з кодом активації під неушкодженим захисним покриттям, партнер повинен мати статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» (бути представленим на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds), також партнер додатково надає лист від одного з офіційних дистриб’юторів оригінальної продукції Microsoft на території України, яким підтверджує справжність COA ліцензій, що будуть поставлені в дану закупівлю. У листі обов’язково вказується партнер, замовник і номер торгів. На запит Замовника (за необхідності, після постачання обладнання переможцем) дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів COA програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні. Активація проводиться Замовником.»
Водночас, учасник зазначив у своїй пропозиції постачання ліцензій Microsoft Windows 11 Pro (FQC-10557), які є OEM ліцензіями для збирачів комп’ютерів з COA наліпками, і до них відноситься ось ця частина вимоги: «справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена COA наліпкою з кодом активації під неушкодженим захисним покриттям, партнер повинен мати статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» (бути представленим на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds), також партнер додатково надає лист від одного з офіційних дистриб’юторів оригінальної продукції Microsoft на території України, яким підтверджує справжність COA ліцензій, що будуть поставлені в дану закупівлю. У листі обов’язково вказується партнер, замовник і номер торгів. На запит Замовника (за необхідності, після постачання обладнання переможцем) дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів COA програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні. Активація проводиться Замовником.»
Проте ФОП "КРИВЕНКО Н.М." не надала жодного з цих підтверджень, а саме:
не надано листа від офіційного дистриб’ютора;
не підтверджено статусу «Надійного продавця» продукції Microsoft в Україні (відсутнє відповідне посилання чи згадка у документації);
не ідентифіковано виробника персонального комп’ютера, на який начебто встановлена дана ліцензія, що унеможливлює визначення статусу цього виробника (чи є він офіційним OEM-партнером Microsoft, який має право передінсталювати ОС, чи будуть такі OEM ліцензії з наліпкою COA Microsoft Windows 11 Pro (FQC-10557) придбані у офіційного дистриб’ютора продукції Майкрософт, що реалізує легальні ліцензії на території України і без проблем надає лист про підтвердженні легальності такої продукції для участі в закупівлях, бо має на це повноваження від виробника Майкрософт)
З огляду на викладене, ФОП "КРИВЕНКО Н.М." не надала підтверджень законності (легальності) запропонованих ліцензій, що прямо суперечить вимогам тендерної документації. Відсутність цих документів є підставою для відхилення пропозиції відповідно до умов тендеру.
Незважаючи на зазначену невідповідність, та не зважаючи на зауваження зі сторони ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» про наявність невідповідностей у пропозиції, які не підлягають усуненню у 24 години, замовник надав ФОП "КРИВЕНКО Н.М." 24 години для внесення змін до технічної частини пропозиції, що фактично дозволило учаснику змінити суть своєї пропозиції після її подання.
1). На усунення невідповідності ФОП "КРИВЕНКО Н.М." було надано документ «лист від виробника товару», однак цей лист складено від імені самої ФОП "КРИВЕНКО Н.М.", яка називає себе «виготівник Апаратно-програмний комплекс на базі персонального комп’ютера». При цьому, у документі не зазначено жодної інформації, яка дозволила б ідентифікувати запропонований товар як продукт реального виробника, зокрема: немає вказаної назви моделі апаратно-програмного комплексу; немає торгової марки, артикулу або коду продукту; не надано жодного офіційного підтвердження статусу виробника — чи зареєстрований ФОП "КРИВЕНКО Н.М." як виробник ПК, чи має відповідні сертифікати, виробничі потужності, ТУ, ДСТУ тощо.
Таким чином, даний лист є формальним документом, що не відповідає меті, яку ставив Замовник, а саме: «З метою недопущення закупівлі фальсифікатів...»
З огляду на це, лист ФОП "КРИВЕНКО Н.М." не підтверджує якість, справжність або походження запропонованого товару, а тому не може вважатися належним виконанням вимог Замовника щодо підтвердження якості товару та недопущення фальсифікатів.
2.). У повторно поданій ФОП "КРИВЕНКО Н.М." порівняльній таблиці частково зазначено найменування комплектуючих, однак не надано посилання на офіційний сайт виробника та відсутнє зображення системного блоку у зібраному стані, хоча саме системний блок є основною частиною персонального комп’ютера.
Крім того, порівняльна таблиця повністю перероблена - дописані найменування та моделі комплектуючих, монітору, клавіатури та «миші». Були внесені виправлення в характеристики оперативної пам’яті , а саме змінено : «DDR5-4800 / DDR4 - 3200 MHz» на DDR4 - 3200 MHz, що може не підлягати виправленню у 24 години.
Таким чином, комплектність та однозначність запропонованого товару не доведена, оскільки: не зрозуміло, який саме системний блок пропонується (модель, марка, артикул); відсутні зображення самого ПК у зібраному вигляді; предмет закупівлі не є просто набором комплектуючих, і Замовник не має обов’язку самостійно формувати або моделювати кінцевий вигляд товару за наведеним переліком елементів.
3) ФОП "КРИВЕНКО Н.М." не надала жодних документів, які підтверджують відповідність запропонованих ліцензій Microsoft Windows 11 Pro вимогам Замовника.
Таким чином, легальність та відповідність ліцензійного програмного забезпечення вимогам Замовника не доведено, що є підставою для відхилення пропозиції, відповідно до умов тендерної документації.
Втім, на думку Замовника, надані виправлення вважались прийнятними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації. Про що свідчить ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р. про визнання переможцем ФОП "КРИВЕНКО Н.М.".
Згідно ч.8 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно абз.1 ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» САМЕ за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Згідно приписам підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Натомість вказана невідповідність в документах тендерної пропозиції ФОП "КРИВЕНКО Н.М." від 12.05.2025 року не підлягала усуненню відповідно до п.43 Особливостей, оскільки внесення змін до технічної пропозиції (зокрема додавання характеристик, артикулів, зображень тощо) фактично змінює зміст початкової пропозиції та не є усуненням несуттєвої невідповідності.
А отже, Замовник не мав законних підстав визнавати такого учасника переможцем торгів. Крім цього, такі невідповідності не підпадають під визначення невідповідностей, що можуть бути виправленні протягом 24 годин згідно п.43 Особливостей, скільки такі зміни стосуються предмета закупівлі і можуть змінити модель, комплектацію або інші суттєві характеристики товару, що суперечить принципу рівного ставлення до учасників та порушує вимоги тендерної документації.
На основі вищезазначеного, ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» вважає рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р.) щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" незаконним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
3. Вимоги оскарження та їх обґрунтування
Незаконне та необґрунтоване рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р.) щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" призведе до порушення основних принципів публічних закупівель, закріплених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 5, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 55, 59 Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» до розгляду.
2. Скасувати ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р., щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА"; визнати тендерну пропозицію ФОП "КРИВЕНКО НАДІЇ МИХАЙЛІВНИ" такою, що не відповідає умовам Тендерної документації та підлягає відхиленню Замовником.
Додатки:
1. Тендерна пропозиція ФОП «КРИВЕНКО Н.М.» (7. Тендерна пропозиція.)
2. Технічні вимоги, порівняльна таблиця у складі початкової пропозиції (19. Технічні вимоги, порівняльна табл.)
3. Порівняльна таблиця після усунення невідповідностей (Порівняльна таблиця)
4. Лист підтвердження наданий після усунення невідповідностей (Лист підтвердження від 13.05.2025р. № вих.20250513-1)
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3. Порівняльна таблиця.pdf 18.05.2025 15:34
- Додаток 1. 7. Тендерна пропозиція..pdf 18.05.2025 15:34
- Додаток 2. 19. Технічні вимоги, порівняльна табл..pdf 18.05.2025 15:34
- Додаток 4. Лист підтвердження.pdf 18.05.2025 15:34
- Скарга на рішення про визнання переможцем ФОП КРИВЕНКО Н.М_.pdf 18.05.2025 15:34
- sign.p7s 18.05.2025 15:36
- рішення від 20.05.2025 №8019.pdf 20.05.2025 16:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2025 №8534.pdf 29.05.2025 10:23
- рішення від 28.05.2025 №8534.pdf 02.06.2025 11:05
- Пояснення ГУНП на скаргу ТОВ Навігатор Систем.pdf 22.05.2025 14:15
- Пояснення ГУНП на скаргу ТОВ Навігатор Систем.docx 22.05.2025 14:15
- 7. Тендерна пропозиція.pdf 22.05.2025 14:15
- 19. Технічні вимоги, порівняльна табл.pdf 22.05.2025 14:15
- Порівняльна таблиця.pdf 22.05.2025 14:15
- Додаток 2_Кваліфікаційна частина для Учасника.doc 22.05.2025 14:15
- Додаток_5 Технічна специфікація_у новій редакціїї.docx 22.05.2025 14:15
- Протокол УО №121 від 02.05.25.pdf 02.06.2025 12:52
- Повідомлення про виконання рішення АМКУ.pdf 02.06.2025 12:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2025 21:12
Дата розгляду скарги:
28.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2025 11:05
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2025 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про визначення фізичної особи підприємця Кривенко Надії Михайлівни (код ЄДРПОУ 2864607609) переможцем процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2079fcb9244241f99ec3c9baf6698816
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» вважає рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р.) щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" незаконним та таким, що не відповідає нормам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, порушує права нашого підприємства як Учасника публічних закупівель та основні принципи публічних закупівель, що закріплені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Незаконне та необґрунтоване рішення Замовника (ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р.) щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" призведе до порушення основних принципів публічних закупівель, закріплених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 5, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 55, 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ № 110 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 13.05.2025 р., щодо визнання переможцем закупівлі ФОП "КРИВЕНКО НАДІЯ МИХАЙЛІВНА"; визнати тендерну пропозицію ФОП "КРИВЕНКО НАДІЇ МИХАЙЛІВНИ" такою, що не відповідає умовам Тендерної документації та підлягає відхиленню Замовником.