• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівель поліклінічного корпусу «літ. В» та рентгенологічного відділення «літ. Т» Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради за адресою: вул. Пушкіна, 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна» (4 черга)

Торги не відбулися

48 211 914.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 241 059.57 UAH
Номер: 4e1403b9e27541d4bfb99153266a5480
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.06.2025 18:16 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2025 Київ № 184 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 24 червня 2025 року № 158-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 45 UA-2025-04-28-010947-a 28.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення цієї тендерної пропозиції та порушення принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДА-СТРОЙ» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.04.2025 № 56, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженої відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»») та товариства з обмеженої відповідальністю «ДА-СТРОЙ» (далі – ТОВ «ДА-СТРОЙ»), рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.06.2025 № 8860-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 20.05.2025 № 57, від 22.08.2025 № 58, від 03.07.2025 № 74 та 75 та від 09.07.2025 № 80, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 04.07.2025 та 15.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації. Додатком № 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі – Додаток № 1) до тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який включає: 1) у відповідності до Настанови: - договірну ціну; - перелік локальних кошторисів по статтям витрат за формою наведеною в Додатку №7 до цієї тендерної документації; локальні кошториси в тому числі на устаткування; - відомості ресурсів до локальних кошторисів з підсумковими по статтям витрат; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок на витрати за використання відвалів будівельного сміття - розрахунок на інші витрати, якщо на це є підстава; 2) у відповідності до Настанови: - розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника торгів згідно п.5.17 за формою наведеною в Додатку №7 до цієї тендерної документації; - розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції Учасника торгів згідно п.5.13÷5.15 за формою наведеною в Додатку №7 до цієї тендерної документації. Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»» на виконання зазначених вимог тендерної документації у своїй тендерній пропозиції надав: Договірну ціну (файл_17.1.Договіна ціна.PDF), Перелік локальних кошторисів по статтям витрат (файл_17.2. Перелік локальних кошторисів по статтям витрат.pdf), Локальні кошториси на будівельні роботи № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-03, № 02-01-05, № 02-01-07, № 02-01-09, № 01-01-010, № 02-01-011, (файл_17.3. Локальні кошториси.pdf), Локальні кошториси на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-04, № 02-01-06 та № 02-01-08, (файл_17.4. Локальний кошторис на устаткування.pdf), Підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів № 02-01-01 будівельні роботи, № 02-01-02 водопостачання та водовідведення, № 02-01-03 вентиляцію та кондиціонування, № 02-01-05 електротехнічні роботи, № 02-01-07 пожежна сигналізація та оповіщення, № 02-01-09 охоронна сигналізація, № 02-01-010 структуровані кабельні мережі, № 02-01-011 блискавкозахист (файл_17.5. Підсумкова відомстіть ресурсів до локального кошторису.pdf), Розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів № 02-01-01 на будівельні роботи, № 02-01-02 на водопостачання та водовідведення, № 02-01-03 на вентиляцію та кондиціонування, № 02-01-05 на електротехнічні роботи, № 02-01-07 на пожежна сигналізація та оповіщення, № 02-01-09 на охоронна сигналізація, № 02-01-010 на структуровані кабельні мережі, № 02-01-011 на блискавкозахист (файл_17.6. Розрахунок загальновиробничих витрат.pdf), Розрахунок № 5 вартості використання відвалів будівельного сміття (файл_17.7. Розрахунок вартості використання відвалів будівельного сміття.pdf), Розрахунок № 7 визначення адміністративних витрат на виконання робіт з будівництва об’єкта (файл_17.8. Розрахунок визначення адміністративних витрат на виконання робіт з об’єкта будівництва.pdf), Розрахунок визначення адміністративних витрат на стадії формування ціни пропозиції учасника (Договірної ціни) (файл_18.1. Розрахунок вартості адміністративних витрат на стадії формування ціни тендерної пропозиції.pdf), Розрахунок визначення загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції учасника (Договірної ціни) (файл_18.2. Розрахунок загальновиробничих витрат на стадії формування ціни пропозиції учасника.pdf). Протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 09.07.2025 № 180 (далі – Протокол відхилення) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: «1. Якість сканованих документів Учасника не дозволяє повністю перевірити перелік локальних кошторисів, договірну ціну, локальні кошториси, розрахунки на відповідність технічному завданню та Пункту 7 Додатку 1 тендерної документації». Також, умовами пункту 17 Додатку № 1 тендерної документації Замовника встановлено вимоги про наданні учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сканованої копії оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). При цьому, зазначено, що довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Проте, відповідної сканованої копії оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА» у складі своєї тендерної пропозиції не надав. Відповідно до пункту 43 Особливостей та пунктом 16 Додатку № 1 тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»» їх усунути. На запит Держаудитслужби щодо не застосування абзацу першого пункту 43 Особливостей до учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»» у тендерній пропозиції якого виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: якості сканованих документів учасника: договірної ціни, локальних кошторисів та розрахунків учасника за формою наведеною в Додатку № 7 до цієї тендерної документації Замовник, зокрема, пояснив, що: «Надання 24 години на виправлення цих невідповідностей неможливо, відповідно пункту 43 Особливостей…Тобто в сканованих документах саме відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.». Отже, Замовник за відсутності підстав, зазначених в Протоколі відхилення, відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДІНФРАСТРУКТУРА»», чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, 15.07.2025 торги відмінені.
Період усунення порушень: 17.07.2025 18:15 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2025 18:15

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради не погоджується з висновком Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-04-28-010947-a. Даний висновок буде оскаржений в Дніпропетровському окружному адміністративному суді.
Дата публікації: 01.08.2025 08:18
Дата відкриття провадження: 05.08.2025 17:35
Номер відкриття провадження: б.н. справа №320/38729/25

Запити/Пояснення