• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху (з застосуванням заходів з енергозбереження) пожежного депо 19 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області за адресою: вул. Архітектора Хітріна, 56, м. Пирятин

Завершена

4 650 082.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 250.41 UAH
Номер: 98be4836dfdc435fb2b02c053bb435ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.07.2025 16:18 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 № 80-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.07.2025 № 80-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-04-27-000315-a, 27.04.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків sas24-3-9. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 812-49-20, hetyu@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом оприлюднення договору та всіх додатків до нього у відповідність до норм чинного законодавства та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області» (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-24-015216-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 59 від 27.04.2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації № 60 від 30.04.2025 та № 64 від 01.05.2025; тендерну документацію (нова редакція від 01.05.2025), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 59 від 27.04.2025; запитання потенційних учасників, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.04.2025 і 02.05.2025 та відповіді замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.05.2025 і 03.05.2025; тендерну пропозицію учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСТРЕМ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСТРЕМ» № 77 від 16.05.2025; рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №9055-р/пк-пз від 06.06.2025 (опубліковане 11.06.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» в частині тих порушень, обставин і підстав, які не були предметом розгляду органу оскарження; вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» від 12.06.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 99; договір про закупівлю робіт № 85 від 27.06.2025 (далі – договір), укладений замовником з ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» на суму 4405777,00 грн; відповіді замовника від 08.04.2025 і 10.04.2025 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства в частині наступного. На порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Замовник 27.06.25 уклав з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ «ЖИЛ СІТІ БУД» договір № 85, предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту даху (з застосуванням заходів з енергозбереження) пожежного депо 19 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області за адресою: вул. Архітектора Хітріна, 56, м. Пирятин на суму 4 405 777,00 грн, який оприлюднив в електронній системі закупівель та всі додатки до нього 27.06.2025 у форматі PDF. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 08.07.2025 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Замовником 10.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Так, Замовником зазначено: «…вимоги до формату структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначає Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджене постановою КМУ від 21.10.2015 № 835 (далі Положення № 835). Положення № 835 містить тлумачення машиночитаного формату. Машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини. (Пункт 2 Положення № 825). Отже, дані у машиночитаному форматі можуть самостійно ідентифікувати інформаційні системи. Відповідно до вимоги п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082) Замовник розміщує в ЕСЗ у форматі PDF: договір про закупівлю; додатки до договору про закупівлю; зміни до договору про закупівлю. Чинне законодавство, що регулює сферу публічних закупівель, не містить визначення поняття «машинозчитувальний формат». Не визначає воно й механізму оприлюднення документів та інформації, передбачених пунктами 10, 11 частини 1 статті 10 Закону № 922, у машинозчитувальному форматі так, щоб одночасно дотримати вимог пункту 15 Порядку № 1082. Враховуючи зазначене, у майбутньому оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю додатково будемо оприлюднювати і у форматах зазначених у пункті 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Дане твердження замовника є безпідставним, оскільки згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Однак, на порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього лише у форматі PDF. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 18.07.2025 15:26 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2025 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень у закупівлі UA-2025-04-27-000315-a, нами як замовником оприлюднено Договір та всі додатки до нього у відповідності до норм чинного законодавства, також посилено контроль, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 22.07.2025 14:44

Запити/Пояснення