• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху (з застосуванням заходів з енергозбереження) пожежного депо 19 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області за адресою: вул. Архітектора Хітріна, 56, м. Пирятин

Завершена

4 650 082.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 250.41 UAH
Період оскарження: 27.04.2025 17:24 - 10.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення замовником законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 812529f972a44b1e9de6c2551b7cc86a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-27-000315-a.b1
Назва: Скарга про порушення замовником законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.05.2025 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2025 10:09
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2025 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.06.2025 № 9055-р/пк-пз скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЖИЛ СІТІ БУД" (код ЄДРПОУ: 40614486) переможцем процедури закупівлі —"Капітальний ремонт даху (з застосуванням заходів з енергозбереження) пожежного депо 19 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області за адресою: вул. Архітектора Хітріна, 56, м. Пирятин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-27-000315-a
Автор: Приватне підприємство «ВАТЕРПАСБУД», Богдан Вячеславович Кривенко +380505525320 dickon-bud@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e03f7bdd0b0648aeb863cd22b075539d
Заголовок пункту скарги: Прийняття не правомірного рішення визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАТЕРПАСБУД» відповідно до абзацу 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, перебдачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178 та ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження неправомірних дій Замовника.

Інформація про процедуру закупівлі: код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху (з застосуванням заходів з енергозбереження) пожежного депо 19 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області за адресою: вул. Архітектора Хітріна, 56, м. Пирятин)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-27-000315-a.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Згідно до вимог п.43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно до рішення уповноваженої особи 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області, оформлене протоколом №84 від 23.05.2025р. було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2025-04-27-000315-a – ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", код ЄДРПОУ: 40614486.
Дане рішення, на думку Скаржника, є безпідставним та незаконним, та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника.
Підстави та обґрунтування та докази подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
1. На виконання вимог п.1 додатку 1.2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за Формою 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Учасник повинен підтвердити наявність наступного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг), а саме:
- Спеціалізований вантажний автокран (кран на автомобільному ходу), вантажопідйомність не менше 10 т. – не менше 1 од.;
- Навантажувач – не менше 1 од.;
- Агрегат зварювальний – не менше 1 од.;
- Електростанція пересувна – не менше 1 од;
- Автомобіль вантажний (бортовий, самоскид, тощо) – не менше 1 од;
У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати:
- договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки.
З мето виконання встановленої вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" надано ел.файл «09.довідка матбаза.pdf», в кому надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій.
В зазначеній довідці учасником надано інформацію про користування обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасника, зокрема:
Бортовий автомобіль - вантажний сідловий тягач Вантажний автомобіль/MAN 33.480, АА0423НВ;
Бортовий автомобіль - вантажний сідловий тягач-Е Вантажний автомобіль /МАЗ 642205,АА8086РА;
Бортовий автомобіль з маніпулятором автомобіль з маніпулятором / МАЗ 630305, АА8892РА;
Вантажний автокран/МАЗ КС 45717А, АА8896РА;
Вантажний автокран /МАЗ КС 45717А, АА8895РА;
Вантажний самоскид / МАЗ 555102, АА8879РА;
Вантажний автомобіль бортовий тентований Вантажний автомобіль бортовий / ISUZU NQR 71P, АА1359РЕ,
Які використовуються на правах оренди згідно до договору на оренду спецтехніки №250324-Т від 25 березня 2024 року.
До складу тендерної документації, на виконання вимоги п.1 надано ел. файл «01.Договір Спецтехніка», в кому міститься договору на оренду спецтехніки №250324-Т від 25 березня 2024 року (далі – Договір №250324-Т), вкладений між ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" та Фірмою «Т.М.М.» товариства з обмеженою відповідальністю.
Пунктом 2.1.1 Договору №250324-Т встановлено, що вартість добової оренди Спецтехніки вказано у додатку №1.
Пунктом 2.1.2 Договору №250324-Т встановлено, що вартість подачі Спецтехніки на об’єкт вказана у додатку 1.
У наданому додатку до Договору №250324-Т не зазначено інформації про вартість добової оренди Спецтехніки та вартість подачі Спецтехніки на об’єкт:


20 травня 2025 року Замовником було оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, в кому було визначено Виявлені невідповідності, Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; та інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей із наступним змістом:
Виявлені невідповідності: у додатку 1 до договору на оренду спецтехніки №250324-Т від 25.03.2024 року не зазначено вартість добової оренди спецтехніки та вартість подачі спецтехніки (згідно до п. 2.1 такого договору);
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 додатку 1.2 до тендерної документації;
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: в договорі оренди спецтехніки умови договору повинні узгоджуватись з його додатками.
На встановлене зауваження ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" в період, відведений на усунення невідповідностей, надано інформаційну довідку №2005-2025/01 від 20.05.2025 року, в якій зазначено, що немає підстав виправлення встановленої невідповідності.
Умовами тендерної документації та повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей не передбачено надання пояснень/роз’яснень щодо підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Натомість умови документів, які визначають цивільно-правові відносини між учасником та суб’єктом господарювання, яким надається право користування обладнанням та технікою, яка використовується учасником при виконання робіт на об’єкті повинні узгоджуватись із його умовами, за для досягнення безумовного тлумачення визначених умов та виконання взятих зобов’язань сторонами за такими правочинами.
Згідно до пункту 9.7 Договору №250324-Т – всі зміни і доповнення до Договору вносяться Сторонами шляхом підписання додаткових угод.
Керуючись умовами договору та зобов’язаннями, які вимагались замовником у повідомленні із вимогою про усунення невідповідностей у ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" була можливість виправити встановлену невідповідність через укладання додаткової угоди із Фірмою «Т.М.М.» товариства з обмеженою відповідальністю.
Натомість ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" не виправив встановлену Замовником невідповідність.
З огляду на викладене, у Замовник був вимушений відхилити пропозицію ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД".
Не відхиливши пропозицію ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі».
2. 20 травня 2025 року Замовником було оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, в кому було визначено Виявлені невідповідності, Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; та інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей із наступним змістом:
Виявлені невідповідності: учасником у складі тендерної пропозиції не надано трудових книжок на Маципуру А.Д., Яблочніков Г.Г., Баланович С.В.;
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Зноска * Форми 3 додатку 1.2 до тендерної документації;
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо).
Пп.1 п.2 додатку 1.2 до тендерної документації встановлено необхідність надання Документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис, цивільно-правовий договір тощо).
Умовами тендерної документації не встановлено надання вибіркових сторінок окремих документів.
На виконання визначених вимог замовника у тендерній документації, за результатом виправлення встановлених невідповідностей, 21 травня 2025 року ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" надано ел.файл «06.Трудові книжки Маципура, Яблочніков.pdf», в якому надано окремі сторінки трудових книжок, виданих Маципурі В.Д. та Яблочнікову Г.В.
Умовами тендерної документації не встановлено умов надання вибіркових сторінок одного документа. А тому надання вибіркових сторінок документа не може встановити факту його цілісності, послідовності та безперервність змісту такого документа.
Встановлений факт можу свідчити про те, що учасником надаються документи, частина із яких є конфіденційною інформацію.
Згідно до п.40 Постанови №1178 Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.

Керуючись вимогами законодавства та умовами, що визначені у тендерній документації, невідповідності, які допущено ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", стосуються вимог щодо кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», які могли б бути виправлені у встановленому законом порядку.
При цьому, встановлена невідповідність могла бути усунена ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" за наявності в учасника відповідних документів. Натомість ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" допущено невідповідність, яка не може бути віднесена до поняття «Формальних помилок», яке визначено п.5.3 розділу V тендерної документації.

До кінцевого строку подання тендерних пропозицій ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" надано ел.файл «10.Працівники.pdf», в якому надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07 травня 2025 року №0705-2025/10. Дана інформація надавалась учасником дійсну станом на 07 травня 2025 року.
В зазначеній довідці в п.8 вказано, що Баланович Степан Васильович працює в учасника малярем на основному місці роботи згідно до наказу.
У складі тендерної пропозиції учасником надано наказ №11-К від 08.03.2024 року (ел.файл «07.наказ Баланович маляр.pdf»), згідно до якого ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" було прийнято Баланович Степана Васильовича на посаду маляра.
За результатом виправлення невідповідностей ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" було надано ел.файл «10.Оновлена довідка працівники.pdf», в якому надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20 травня 2025 року №2005-2025/10, в якій учасником зазначається, що Баланович Степана Васильовича прийнятий, у якості муляра на умовах договору ЦПХ.
Натомість у складі тендерної пропозиції учасника не надавалось копії трудової книжки на Баланович Степана Васильовича.
Зноскою * пункту 2 додатку 1.2 зазначено, що допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючи документи.

За результатом виправлення визначених невідповідностей ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" надано цивільно-правовий договір №07-05-2025/06 від 07.05.2025 року (ел.файл «05.Договір ЦПХ+посвідчення маляр Баланович.pdf»), укладений між учасником та Баланович Степаном Васильовичем щодо виконання роботи маляра на об’єкті «Капітальний ремонт даху (з застосуванням заходів з енергозбереження) пожежного депо 19 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області за адресою: вул. Архітектора Хітріна, 56, м. Пирятин».
Натомість ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" не підтвердило відсутність трудових відносин, які склались між ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" та зазначеної вище особою згідно до наказу №11-К від 08.03.2024 року.
Також не надано документа, яким встановлено суміщення такою особою (Баланович Степаном Васильовичем) певної спеціальності споріднених функціональних обов’язків.
Встановлений факт свідчить про те, що між учасником та Баланович С.В. встановлено трудові та цивільно-правові відносини та, які наслідок, ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" вимушений надавати документи, що встановлюють факт таких відносин в обох випадках: трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис для штатних працівників та цивільно-правовий договір – для залучених спеціалістів.
Не відхиливши пропозицію ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», що спричинило прийняття рішення, яке суперечить законним правам та інтересам Скаржника.

3. Відповідно до пп.8 п.5.4 розділу V тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасник подає опис документів тендерної пропозиції із зазначенням назви, номеру та дати документу.
На виконання встановленої вимоги ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" у описі документів тендерної пропозиції не коректно зазначено назви за окремими позиціями інформацію про номер та/або дату документу.
Згідно до умов другого абзаца п.5.3 розділу V тендерної документації технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником як формальні (несуттєві) помилки в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно ненавмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та за умови, що під час розгляду документів можливо визначити інформацію, яка відповідає дійсності, та визначити, що така помилка ненавмисна.
У складу тендерної пропозиції учасника надано ел.файл «реєстр.pdf», в якому ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" зазначається реєстр, замість опису, в якому не коректно зазначено назви за окремими позиціями, інформацію про номер та/або дату документу.
Учасником зазначено назви файлів замість назв документів, які мітяться в цих файлах.
Також не зазначено номеру та дат відповідних документів, а зазначено інформацію про назви файлів, що не вимагалось замовником умовами тендерної документації.
Зазначена невідповідність могла бути усунена ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" через оприлюднення замовником відповідного повідомлення із вимогою про усунення невідповідності.
Натомість Замовник проігнорував дану невідповідність, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», що спричинило прийняття рішення, яке суперечить законним правам та інтересам Скаржника.
4. Відповідно до вимог пп.1 Додатку 1 до тендерної документації із урахуванням вимог щодо заповнення форми 1 зазначеного додатку необхідно надати довідку за формою 1 відповідно до вимог Додатку 1.2 до тендерної документації, в якій зазначено дані передбачені формою (№ з/п; Найменування сторін аналогічного договору; номер та дата аналогічного договору; Предмет аналогічного договору; Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання- передачі тощо); контактні дані замовника/ контрагента (телефон, електронна пошта тощо); ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)).
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозиції надано ел.файл «05. Досвід - аналогічні договори.pdf», в якому надано довідку за формою 1 Додатку 1.2 до тендерної документації, в якій не коректно заначено графу «Найменування сторін аналогічного договору» (зазначено лише одну сторону договору - Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради), також не зазначено інформації про наявність довідки про вартість виконаних будівельних робіт, що вимагалось замовником у встановленій формі.
Дана невідповідність, на нашу думку, могла бути встановлена безпосередньо замовником та виправлена ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", у разі оприлюднення повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей.
Натомість Замовник проігнорував дану невідповідність, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», що спричинило прийняття рішення, яке суперечить законним правам та інтересам Скаржника.

5. Відповідно до вимог пп.3 Додатку 1 до тендерної документації із урахуванням вимог щодо заповнення форми 3 зазначеного додатку необхідно надати довідку за формою 3 Додатку 1 до тендерної документації, в якій буде зазначатись за кожним працівником інформація по кожній із граф "Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)*", "Інформація щодо освіти**", "Інше***" без виключень, згідно до умов, що зазначені у зносках *, **, ***.
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" у складі тендерної пропозиції після усунення невідповідностей, допущених таким учасником надано ел.файл «10.Оновлена довідка працівники.pdf», в якому надано довідку за формою 3 Додатку 1.2 до тендерної документації, в якій не коректно заначено графу «Інше***» (зазначено – не передбачені винним законодавством).
Згідно до зносок форми 3 додатку 1.2 до тендерної документації, учасником у відповідних графах зазначається необхідна інформація, зокрема:
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).

Натомість умовами тендерної документації не передбачається надання (зазначення) інформації у вигляді фрази «не передбачені чинним законодавством», що може свідчити про відсутності такої інформації.

Дана невідповідність, на нашу думку, могла бути встановлена безпосередньо замовником та виправлена ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", у разі оприлюднення повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей.
Натомість Замовник проігнорував дану невідповідність, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», що спричинило прийняття рішення, яке суперечить законним правам та інтересам Скаржника.

6. Відповідно до вимог зноска ** Форми 3 додатку 1.2 до тендерної документації необхідно надати довідку за формою 3 Додатку 1 до тендерної документації, в якій буде зазначатись за кожним працівником інформація по кожній із граф "Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)*", "Інформація щодо освіти**", "Інше***" без виключень, згідно до умов, що зазначені у зносках *, **, ***.
Згідно зноски ** Форми 3 додатку 1.2 до тендерної документації зазначається інформація про наявність документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо).
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозиції надано ел.файл «10.Працівники.pdf», в якому надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07 травня 2025 року №0705-2025/10», в якій зазначено, що Кащук Р.М. має повну вищу освіту, згідно до диплома.
При цьому у складі тендерної пропозиції не надано диплома, виданого Кащук Р.М. Окрім того надано інформацію схожу на таку, що створена за ресурсом веб-порталу Дія.
Згідно до зносок форми 3 додатку 1.2 до тендерної документації, учасником у відповідних графах зазначається необхідна інформація, зокрема:
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).

Дана невідповідність, на нашу думку, могла бути встановлена безпосередньо замовником та виправлена ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", у разі оприлюднення повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей.
Натомість Замовник проігнорував дану невідповідність, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», що спричинило прийняття рішення, яке суперечить законним правам та інтересам Скаржника.

7. Додатком 1.1 до тендерної документації визначено технічні вимоги (технічне завдання) до предмета закупівлі.
Пунктом 3.8 розділу III тендерної документації встановлено, що відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі - Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, необхідних для здійснення проектних рішень щодо об’єкта замовлення відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, у тому числі робіт, виконання яких передбачається субпідрядниками / співвиконавцями.
На виконання вимоги, що визначена одинадцятим абзацом технічним завданням (у додатку 1.1 до тендерної документації) учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку, а саме такі документи, як:
договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни;
пояснювальну записку;
локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови;
інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції (довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції).
Абзацами 25 та 26 технічного завдання (у додатку 1.1 до тендерної документації) учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції Календарний графік виконання робіт.
Згідно до вимоги шостого абзаца технічного завдання (у додатку 1.1 до тендерної документації) визначено, що кошторисні документи, які будуть надані учасником повинні бути складені відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами), тощо.
Згідно до п’ятого абзаца пункту 5.1 Настанови - ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Для підтвердження відповідності своєї пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі тендерної пропозиції надано електронний файл «кошторис Пирятин.pdf», в якому надано договірну ціну (стор. 2-3).
В наданій договірній ціні (стор.2-3 ел.файл «кошторис Пирятин.pdf») учасником не зазначено значення за показниками «Кошти на покриття ризиків» та «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами», тобто зазначено показники "-" та "0", що свідчить про те, що учасником не включено такі витрати до складу цінової пропозиції.
Також у складі тендерної пропозиції не надано інших документів, які можуть підтвердити факт виконання вимоги 3.8 розділу III тендерної документації.
Встановлені факти свідчать про те, що учасником не дотримано вимоги технічного завдання (абз. 11 технічного завдання та абз. 25, 26 технічного завдання (у додатку 1.1 до тендерної документації) та п.3.8 розділу III тендерної документації).
За результатом прийняття пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» замовник порушив права та законні інтереси інших учасників процедури закупівлі.
У зв’язку з чим, замовник, дотримуючись умов, визначених другим абзацом пункту 43 Особливостей, вимушений відхилити пропозицію учасника за наявності факту невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

8. Відповідно до вимоги пункту 6.4 тендерної документації невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Абзацами 25 та 26 технічного завдання (у додатку 1.1 до тендерної документації) учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції Календарний графік виконання робіт.
Технічним завданням (у додатку 1.1 до тендерної документації) визначено об’єми робіт із переліком робіт, які мають бути виконані підрядником, а саме:
Локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні роботи
Розділ 1. Дах
1 Розбирання покриття покрівель з хвилястих і напівхвилястих азбестоцементних листів
2 Розбирання димових цегляних труб і лежаків в один канал
3 Розбирання слухових вікон прямокутних на двосхилих покрівлях
4 Розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами
5 Розбирання крокв зі стояками та підкосами з брусів і колод
6 Розбирання дерев'яних мауерлатів
7 Улаштування крокв з дощок
8 Улаштування крокв і мауерлатів з колод
9 Улаштування слухових вікон
10 Заповнення віконних прорізів у дерев'яних рублених стінах одинарними рамами, площа прорізу до 2 м2
11 Вогнебіозахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах
12 Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці (в т.ч. слухових вікон)
13 Огородження покрівель перилами (в комплекті зі стійками)
Розділ 2. Горище
14 Улаштування пароізоляційного шару плоских поверхонь з плівки поліетиленової
15 Теплоізоляція покриттів і перекриттів виробами з мінеральної вати насухо
16 Улаштування пароізоляційного шару плоских поверхонь з плівки поліетиленової
17 Укладання ходових дошок
18 (Демонтаж) Улаштування горищних люків у збірному залізобетонному перекритті при готових отворах
19 Виготовлення драбин, зв'язок, кронштейнів, гальмових конструкцій та iн. (обойми виходу на горище)
20 Установлення обойми виходу на горище
21 Улаштування горищних люків у збірному залізобетонному перекритті при готових отворах
22 Установлення готових пожежних драбин
23 Ремонт цегляної кладки стін окремими місцями
Розділ 3. Підшивання карнизів
24 Улаштування з листової сталі карнизних звисів
25 Підшивання стелі сталлю покрівельною неоцинкованою (Софіт "повна" панель колір графіт шир.0,8м)
Розділ 4. Водостічна система
26 Улаштування жолобів підвісних, навішування водостічних труб
27 Навантаження сміття вручну
28 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,4 м3.
29 Перевезення сміття до 30 км

Учасником у складі тендерної пропозиції надано електронний файл «кошторис Пирятин.pdf», в якому надано Календарний графік виконання робіт (стор.25-26), в якому зазначено перелік робіт не у відповідності з технічним завданням, а саме:

п/п Етапи виконання
1. Демонтажні роботи
2. Влаштування кроквяної системи
3. Улаштування вікон
4. Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці
5. Огородження покрівель перилами (в комплекті зі стійками)
6. Комплекс робіт по теплоізоляції горища
7. Укладання ходових дошок
8. (демонтаж) улаштування горищних люків у збірному залізобетонному перекритті при готових отворах
9. Виготовлення драбини, зв’язок, кронштейнів, гальмових конструкцій та ін. (обойми виходу на горище)
10. Установлення обойми виходу на горище
11. Улаштування горищних люків у збірному залізобетонному перекритті при готових отворах
12. Установлення готових пожежних драбин
13. Ремонт цегляної кладки стін окремими місцями
14. Улаштування з листової сталі карнизів звисів
15. Підвищення стелі сталлю покрівельною неоцинкованою (софіт «повна» панель колір графіт шир.0,8м)
16. Улаштування жолобів підвісних, навішування водостічних труб
17. Навантаження та перевезення сміття

Невідповідності, що було допущено ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», відносяться до невідповідностей, виправлення яких призводить до зміни інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Встановлені факти свідчать про те, що учасником надано тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Така обставина впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, зокрема в технічні частині тендерної пропозиції та свідчить про невідповідність встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі, враховуючи вимоги до способу підтвердження відповідності встановленим замовником вимогам.
Такої позиції притримується і Орган оскарження, про що описано в рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.09.2023в № 14620-р/пк-пз ході розгляду скарги UA-2023-08-04-002720-a.a3 за процедурою, що оголошена в електронній системі публічних закупівель зі ідентифікатором № UA-2023-08-04-002720-a.
За результатом прийняття пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» замовник порушив права та законні інтереси інших учасників процедури закупівлі.
У зв’язку з чим, замовник, дотримуючись умов, визначених другим абзацом пункту 43 Особливостей, вимушений відхилити пропозицію учасника за наявності факту невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
9. Згідно до вимог пункту 3.2 розділу III тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (з покриттям) у вигляді електронного документа.
Згідно до вимог абз.7 пункту 3.2 розділу III тендерної документації - надана банківська гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 тендерної документації.
На виконання встановленої вимоги ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозиції надано ел.файл «Гарантія 1323.zip», в якому надано документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції.
До складу таких документів належить Банківська гарантія № 1323/05/A/BG (ел.файл «Garantiya 1323.pdf»). В такій банківській гарантії Гарантом не зазначено інформації про те, що дана гарантія не передбачає можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 тендерної документації.
Дана невідповідність свідчить про те, що учасником у складі тендерної пропозиції надано документ, який може свідчити про надання забезпечення тендерної пропозиції не у відповідності до вимог абз.7 пункту 3.2 розділу III тендерної документації.
Керуючись вимогами п.43 Постанови №1178 така пропозиції ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" повинна була бути відхилена Замовником.

Виходячи з вище зазначеного, просимо Вас:
- прийняти дану скаргу для подальшого розгляду;
- встановити неправомірність дій Замовника в ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", якого було обрано переможцем процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області, оформлене протоколом №84 від 23.05.2025р., про визначення переможцем ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", за наявності невідповідностей, які було допущено ним при поданні тендерної пропозиції та в процесі усунення невідповідностей тендерної пропозиції, враховуючи вище наведені докази.

Додатки (докази):
Ел.файл «Протокол №84.pdf»,
Ел.файл «01.Договір Спецтехніка.pdf»,
Ел.файл «05. Досвід - аналогічні договори.pdf»,
Ел.файл «05.Договір ЦПХ+посвідчення маляр Баланович.pdf»,
Ел.файл «07.наказ Баланович маляр.pdf»,
Ел.файл «09.довідка матбаза.pdf»,
Ел.файл «10.Оновлена довідка працівники.pdf»,
Ел.файл «10.Працівники.pdf»,
Ел.файл «Реєстр.pdf»,
Ел.файл «кошторис Пирятин.pdf»,
Ел.файл «Garantiya 1323.pdf».


Директор Кривенко Б.В.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір