• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Засоби радіоелектронної боротьби

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22.

Завершена

1 053 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 265.00 UAH
Номер: 25a3fdb453f541109f1167b82b2e0276
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-25-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 26.06.2025 11:27 - 18.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2025 № 53-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 25.06.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 6 UA-2025-04-25-010951-a 25.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шевчук М.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, m.o.shevchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Тернопільської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №100/В, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.05.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕЛЕКА ДРОН» (далі – ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН», документи, завантажені ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» від 12.05.2025 №118/В, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДронХаб» (далі – ТОВ «ДронХаб»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «ДронХаб», документи, завантажені ТОВ «ДронХаб» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ДронХаб» від 16.05.2025 №142/В, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.05.2025 №8533-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника від 04.06.2025 № 122/В, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» від 04.06.2025 №123/В, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.06.2025, Договір про закупівлю товару від 11.06.2025 №221 (далі – Договір), додаткову угоду від 11.06.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.06.2025, пояснення (інформацію, документи) від 04.07.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 16.07.2025 14:44 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2025 14:44

Запити/Пояснення