-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Засоби радіоелектронної боротьби
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22.
Завершена
1 053 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 265.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 265.00 UAH
Номер:
25a3fdb453f541109f1167b82b2e0276
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
26.06.2025 11:27 - 18.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2025 № 53-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 25.06.2025 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2025-04-25-010951-a 25.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шевчук М.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Тернопільської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №100/В, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.05.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕЛЕКА ДРОН» (далі – ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН», документи, завантажені ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» від 12.05.2025 №118/В, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДронХаб» (далі – ТОВ «ДронХаб»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «ДронХаб», документи, завантажені ТОВ «ДронХаб» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ДронХаб» від 16.05.2025 №142/В, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.05.2025 №8533-р/пк-пз, інформацію про скасування рішення уповноваженої особи Замовника від 04.06.2025 № 122/В, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ЛЕЛЕКА ДРОН» від 04.06.2025 №123/В, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.06.2025, Договір про закупівлю товару від 11.06.2025 №221 (далі – Договір), додаткову угоду від 11.06.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.06.2025, пояснення (інформацію, документи) від 04.07.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.07.2025 14:44 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2025 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
67c7157de03c43149e7afa9a7cea0139
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.07.2025 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Засоби радіоелектронної боротьби» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-010951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та КЕКВ.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8f319a2725684426b259a247fe427d3b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.07.2025 16:11
Опис:
Щодо надання пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо питань:
1. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Враховуючи, що Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 має рекомендаційний характер та відсутність відкритої загальнодоступної інформації щодо ціни саме такого товару (Засіб радіоелектронної боротьби «Saqribs» 12 (автомобільне виконання) зі 12 діапазонами блокування частот), станом на дату оголошення відкритих торгів, у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції (посилання: https://duy.com.ua/product/systema-reb-saqribs-12-avtomobilne-okopne-vykonannia/), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), очікувана вартість товару по закупівлі: Засоби радіоелектронної боротьби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту, визначена за результатом консультації та отримання комерційної пропозиції від виробника саме на такий товар (Засіб радіоелектронної боротьби «Saqribs» 12 (автомобільне виконання) зі 12 діапазонами блокування частот), який необхідний для забезпечення потреб, відповідно до отриманого запиту (комерційна пропозиція додається).
2. Інформація щодо оприлюднення на офіційному вебсайті замовника інформації:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті Тернопільської міської ради за посиланням, що доступне для перегляду: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudgetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/».
3. Закупівля товару за предметом: Засоби радіоелектронної боротьби за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту, здійснена на виконання запиту військової частини з подальшою передачею товару на облік запитувача та відповідно до Програми «Обороноздатність» на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22 (копія документа у формі загальнодоступної інформації додається) (посилання: https://ternopilcity.gov.ua/sesiya/rishennya-sesii/84461.html), про що зазначено у оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації.
Код програмної класифікації видатків 0118240, КЕКВ 2282.
Додаток: копії документів на 2 аркушах.