-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт вул. Головної від вул. Ольги Гузар до проспекту Незалежності в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (коригування)
Завершена
200 229 580.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001 147.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 001 147.90 UAH
Номер:
dc5a4ac413974acea2be5a58949e4e84
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-20-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2025 00:00
Період моніторингу:
20.06.2025 15:55 - 12.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2025 Київ № 174
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2025-04-25-000436-a 25.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 5.2. Настанови № 281.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», стану виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору підряду та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення шляхом приведення Додатку 1 «Договірна ціна» Договору у відповідність до форми згідно Настанови № 281, здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.04.2025 (зі змінами); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.06.2025 про визначення переможця; вимога про усунення невідповідностей до 04.06.2025; повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2025; рішення комісії АМКУ № 7883-р/пк-пз від 16.05.2025; договір підряду № 293 від 18.06.2025, укладений із ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» на суму 169 994 904,53 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення та документи надані Замовником 26.06.2025 та 03.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу встановлено, що пунктом 6 Розділу 1 «Загальні положення» до тендерної документації Замовником виставлено вимогу про те, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова № 281).
Пунктом 14.1. Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору підряду» Замовником передбачено, що невід’ємною частиною Договору є Додаток 1 Договірна ціна з локальним (локальними) кошторисом (кошторисами) та підсумковою відомістю ресурсів.
Відповідно до пункту 5.2 Настанови № 281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Додатком 30 до Настанови передбачено форму договірної ціни. Зокрема, форма передбачає інформацію про документ, на підставі якого визначено договірну ціну, а також поточні ціни станом на визначену дату.
В електронній системі закупівель Замовником оприлюднено Договір із додатками, при цьому:
- Додаток 1 «Договірна ціна» не відповідає формі встановленій Настановою № 281, в частині не зазначення інформації яким нормативним документом визначено договірну ціну («Визначена згідно з»), а також в цінах та на яку дату складена Договірна ціна («Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.»);
З огляду на зазначене, Замовником при укладанні договору не дотримано вимоги пунктів 5.2. Настанови № 281.
На запит Держаудислужби щодо не оприлюднення договірної ціни встановленої форми Замовник в електронній системі закупівель (03.07.2025) оприлюднив пояснення про те, що Додатком 30 Настанови не встановлено умови стосовно обов’язковості заповнення цих полів.
Вищезазначені пояснення не спростовують факту порушення вимог пункту 5.2. Настанови № 281 в частині не заповнення форми договірної ціни встановленої форми.
Період усунення порушень:
08.07.2025 17:25 - 23.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2025 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Головної від вул. Ольги Гузар до проспекту Незалежності в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2025-04-25-000436-a) повідомляємо про наступне.
Договірну ціну, яка є частиною додатку № 1 до договору № 293 від 18.06.2025р., приведено у відповідність до форми згідно Настанови № 281 (скан-копія додаткової угоди додається).
Також з метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення з працівниками, відповідальними за організацію укладення та виконання таких договорів, проведено відповідну роз’яснювальну роботу.
Додаток: на 3 арк.
Дата публікації звіту:
15.07.2025 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
a22cfcf307f245ebbcd0a8b849588959
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту вул. Головної від вул. Ольги Гузар до проспекту Незалежності в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-000436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
05807e82dabd458c89000b5905e4dcb1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.06.2025 09:31
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Головної від вул. Ольги Гузар до проспекту Незалежності в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2025-04-25-000436-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно обґрунтування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проєктної документації (скан-копії проєктної документації та позитивного експертного звіту додаються).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2025-04-25-000436-a).
Номер:
4d57f337dfb64acfb1a21118ac032f11
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2025 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту вул. Головної від вул. Ольги Гузар до проспекту Незалежності в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-000436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» умови, яка визначена п. 6 Розділу 6 тендерної документації «Результати проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю», а саме: забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю.
2. Згідно п.п. 1.1.1, п.1.1. Додатку 3 тендерної документації Замовником визначена вимога про те, що учасник повинен надати для підтвердження інформації, зазначеної в довідці за формою таблиці 1, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів.
Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням сторінок), поданого учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», в якому надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, вказаного в п. 1. (автогідропідіймач) Інформації про наявність техніки від 22.05.2025 № 22/05/2025-1.
3. Пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону передбачено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюється у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Просимо надати пояснення, чому в електронній системі разом із Договором про закупівлю та додатками до нього не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
4. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Просимо надати пояснення, чому в електронній системі в Договорі підряду від 18.06.2025 № 293 не оприлюднено договірну ціну встановленої форми, а саме: не зазначено інформацію «Визначена згідно з», «Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
28b4ad8286c8463ca2e345b779262277
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.07.2025 14:09
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Головної від вул. Ольги Гузар до проспекту Незалежності в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою) (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2025-04-25-000436-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю
На підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю надаємо скан-копію платіжної інструкції № 4042695 від 17.06.2025р. (додається).
Стосовно надання копії свідоцтва про реєстрацію автогідропідіймача
Скан-копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в п. 1. (автогідропідіймач) інформації про наявність техніки від 22.05.2025 № 22/05/2025-1, відображена на сторінці 11 файлу під назвою «Договір № 6-10-А від 06_2.10.2023 року МАКТЕ ГРУП - СДС.pdf», який розміщений в архіві під назвою «1.2. Договора.rar».
Стосовно оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси
Відповідно до умов підпункту 14.1.1. пункту 14.1. Договору підряду №293 від 18.06.2025р. (далі - Договір), укладеного за результатами здійснення процедури закупівлі за № UA-2025-04-25-000436-a, документом, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, є підсумкова відомість ресурсів. Даний документ оприлюднено в електронній системі закупівель разом із договором про закупівлю у форматі pdf (сторінки 1-43 файлу під назвою «КР вул.Головної_частина_4.pdf»), а також у машинозчитувальному форматі (аркуш під назвою «71_ДЦ_ПВР» файлу під назвою «71ДЦ.xls»). Таким чином замовником виконано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно дотримання форми договірної ціни, визначеної додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва
Відповідно до пункту 5.2. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 Настанови не зазначено умови заповнення таких полів (атрибутів), як «Визначена згідно з», а також «Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.». Також Додатком 30 Настанови не встановлено умови стосовно обов’язковості заповнення цих полів (атрибутів).
Водночас підпунктом 6.4.1. пункту 6.4. Договору передбачено, що підрядник зобов’язаний виконати у встановлені строки в межах договірної ціни, складеної згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, згідно з проектно-кошторисною документацією на свій ризик власними і залученими силами та відповідними засобами всі передбачені замовленням роботи, здати в обумовлені строки об’єкт в експлуатацію Замовнику, усувати протягом гарантійного терміну експлуатації об’єкту будівництва недоліки, а отже, дублювати дану інформацію у формі договірної ціни, яка є додатком до Договору, немає потреби.
Що стосується заповнення поля «Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.» повідомляємо, що реченням другим пункту 11.1. Договору передбачено, що датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами, а отже очевидним є той факт, що Договірна ціна повинна бути складена в поточних цінах станом на дату укладення Договору, тому дублювати також і цю інформацію у формі договірної ціни немає потреби.